quote:Op zondag 15 juli 2007 23:28 schreef noucky het volgende:
Ha die Hidiho
Kan me er ook niks bij voorstellenquote:
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom heb ik bij jou in zo'n geval nou niet de neiging iets kinderachtigs te gillen?![]()
Hè?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:38 schreef Jimbo het volgende:
waarom gooien ze die dingen dood elke xdas nou t enige dat ik WEL wil zien ;/
Voílà!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:36 schreef Soury het volgende:
Ik ben er mee gekapt de druppel was er al eerder maar ben het nu echt zat ..![]()
Ja ik heb er graag en stukje kaas bij![]()
Ja dat heb ik ook nooit begrepen !!!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:38 schreef Jimbo het volgende:
waarom gooien ze die dingen dood elke xdas nou t enige dat ik WEL wil zien ;/
EEEEEKKKKkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:
Waar was je allemaal?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:40 schreef noucky het volgende:
Hehe eindelijk de goede SC
Neeee, i love itquote:Op zondag 15 juli 2007 23:41 schreef noucky het volgende:
Te gezond die foto, geef mij maar bier en snacks ( geen fruit ).
Erg he.
Op die snijplankquote:
Lekker belangrijkquote:Op zondag 15 juli 2007 23:43 schreef noucky het volgende:
Hidiho wil jij even bevestigen dat we Huub in Msn hadden in februari ?
Daarnaast ik ook Huub in msn had ?
Dat kan ik ook wel bevestigen en je was er vooral trots op dat hij met je wilde neuken (ongezien nota bene)quote:Op zondag 15 juli 2007 23:43 schreef noucky het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel bevestigen en je was er vooral trots op dat hij met je wilde neuken (ongezien nota bene)
Tuurlijk, heb m nog steeds op msnquote:Op zondag 15 juli 2007 23:43 schreef noucky het volgende:
WEquote:Op zondag 15 juli 2007 23:43 schreef noucky het volgende:
WAt denk je, dat adres is al lang moven uit mijn msn.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb m nog steeds op msn![]()
(hij is er alleen nooit)
Sodemieter toch op zeg, ik heb de chatlogs nog, je was echt gevleid.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:45 schreef noucky het volgende:
hahhaa leandra, dat vond ik juist leedvermaak. Wat denkt die Huub wel niet.
Dacht dat je gefileerd wasquote:
Nee, dan kan ik hem niet meer pesten met mijn buzzersquote:Op zondag 15 juli 2007 23:47 schreef noucky het volgende:
[..]
WAt denk je, dat adres is al lang moven uit mijn msn.
Ik zit echt in het verkeerde cicuit hequote:Op zondag 15 juli 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter toch op zeg, ik heb de chatlogs nog, je was echt gevleid.
Gevleid omdat ik hem persoonlijk sprak en toen nog fan was.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter toch op zeg, ik heb de chatlogs nog, je was echt gevleid.
Laat hem eerst zijn eigen hoofd maar vullenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:53 schreef Soury het volgende:
Huub feeds your head ....![]()
Mag het een onsje meer zijn
Hij mag en 'wil'quote:Op zondag 15 juli 2007 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat hem eerst zijn eigen hoofd maar vullen![]()
Je gedroeg je als een rasechte groupie, en de enige reden dat je van hem nog antwoord kreeg was omdat hij aan de andere kant van het scherm waarschijnlijk dubbel lag om zoveel vrouwelijke toeschietelijkheid.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Gevleid omdat ik hem persoonlijk sprak en toen nog fan was.
Daarnaast had ik hem graag te grazen genomen maar die kans kreeg ik niet.
Boeit me geen reed die takke zooiquote:Op zondag 15 juli 2007 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat hem eerst zijn eigen hoofd maar vullen![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Gevleid omdat ik hem persoonlijk sprak en toen nog fan was.
Daarnaast had ik hem graag te grazen genomen maar die kans kreeg ik niet.
Denk het niet hoor, daar kicked hij juist opquote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gedroeg je als een rasechte groupie, en de enige reden dat je van hem nog antwoord kreeg was omdat hij aan de andere kant van het scherm waarschijnlijk dubbel lag om zoveel vrouwelijke toeschietelijkheid.
Hell has no fury like a woman scorned enzo......quote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gedroeg je als een rasechte groupie, en de enige reden dat je van hem nog antwoord kreeg was omdat hij aan de andere kant van het scherm waarschijnlijk dubbel lag om zoveel vrouwelijke toeschietelijkheid.
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef noucky het volgende:
Hidiho kent me en weet dat ik nooit was ingegaan op Huub.
Het leek me leuk in de persoonlijke msn chat Huub uit te lokken en hem dan een kater te gaan geven.
Fan of niet toen, hij hoeft niet te denken dat ie alles kan.
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef noucky het volgende:
Hidiho kent me en weet dat ik nooit was ingegaan op Huub.
Het leek me leuk in de persoonlijke msn chat Huub uit te lokken en hem dan een kater te gaan geven.
Fan of niet toen, hij hoeft niet te denken dat ie alles kan.
Hee die Peetie ... vers bloedquote:Op zondag 15 juli 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
Goeie avond allemaal.
Noucky is dan ook bloedirritantquote:Op zondag 15 juli 2007 23:57 schreef PC eend het volgende:
De huubfans vinden noucky niet zo lief meer![]()
Leandra, wij allen stelden vragen, wat is daar mis mee.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is van haar geloof gestapt en verdiend nu een fatwaquote:Op zondag 15 juli 2007 23:57 schreef PC eend het volgende:
De huubfans vinden noucky niet zo lief meer![]()
Nee jij dan met je kaartenactiequote:
Geef mij eens redenen waarom ik irritant ben. Ik zeg gewoon mijn mening en ik zet neer wat ik zie op streams.quote:
Je zou eens objectief je eigen posts moeten kunnen lezen, het is hilarisch.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef noucky het volgende:
[..]
Geef mij eens redenen waarom ik irritant ben. Ik zeg gewoon mijn mening en ik zet neer wat ik zie op streams.
Haai, gaan jullie nu met z'n allen tegen mij ??quote:
GVD neee ik begroet jequote:Op maandag 16 juli 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Haai, gaan jullie nu met z'n allen tegen mij ??![]()
Ik had al sorry gezegdquote:Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer met een kaartenactie van doen![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 16 juli 2007 00:02 schreef Ravii het volgende:
NEUH!
dat is verwarrend voor mij
want ik volg de streams niet
Doe jij dat ook even dan groupiequote:Op maandag 16 juli 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou eens objectief je eigen posts moeten kunnen lezen, het is hilarisch.![]()
Doe eens bij jezelfquote:Op maandag 16 juli 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou eens objectief je eigen posts moeten kunnen lezen, het is hilarisch.![]()
vers bloed...... ?????? klinkt als................quote:
Je zal toch een keus moeten maken... voor of tegen huub?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:02 schreef Ravii het volgende:
NEUH!
dat is verwarrend voor mij
want ik volg de streams niet
Kom op eend, het enige wat ze doet is Huub bashen, alles wordt erbij gehaald, en dan voor het gemak ook altijd even de users bashen die Huub steunen.quote:
En in de ogen van een heeeeeeeleboel andere users.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef noucky het volgende:
Hilarisch in jou ogen Mootie
Ik zie dat anders, ik ben het vaak met haar eens en bash huub ook vaak, maar mij val je daarop nooit aan in de SCquote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom op eend, het enige wat ze doet is Huub bashen, alles wordt erbij gehaald, en dan voor het gemak ook altijd even de users bashen die Huub steunen.
Het is een soort obsessie....... wat zeg ik, het is een obsessie.![]()
Omdat jij het erom doetquote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, ik ben het vaak met haar eens en bash huub ook vaak, maar mij val je daarop nooit aan in de SC
Jaaa wat nou ... Leuk een reguliere SC poster erbij , maar je reageert je blijkbaar op de verkeerde af !quote:Op maandag 16 juli 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
vers bloed...... ?????? klinkt als................
Ik denk aan een lekkere biefstuk :-)quote:Op maandag 16 juli 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
vers bloed...... ?????? klinkt als................
Eigen meningen zijn coolquote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En in de ogen van een heeeeeeeleboel andere users.![]()
uhumquote:
Deels mee eens, meelopers vind ik niet cool, eigen meningen wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eigen meningen zijn cool![]()
Meelopers moeten doodt![]()
Voorquote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zal toch een keus moeten maken... voor of tegen huub?
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaa wat nou ... Leuk een reguliere SC poster erbij , maar je reageert je blijkbaar op de verkeerde af !
Flikker op, je bent bloed irritantquote:Op maandag 16 juli 2007 00:09 schreef Ravii het volgende:
[..]
Voor![]()
Hij wilt geld
Alleen pakt die dat iets 'te opvallend' aan
Aardigquote:
Ik ben geen mod he, maar zie het als een medefokker die het niet waardeerd.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:08 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Is dat een 'ja' of een keelschraap?
Prospera en noucky zijn uit hetzelfde hout gesneden wat dat betreftquote:
Prospera bekijkt de boel toch een stuk objectiever... en schrijft tenminste nog een beetje fatsoenlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Prospera en noucky zijn uit hetzelfde hout gesneden wat dat betreft.
Goeie vraag! Blijkbaar ben ik één van de weinigen die zich niet irriteert aan andere posters.quote:
Ik dacht dat jij dit leuk vond?quote:
Daar ben jij te goed voorquote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goeie vraag! Blijkbaar ben ik één van de weinigen die zich niet irriteert aan andere posters.![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben geen mod he, maar zie het als een medefokker die het niet waardeerd.
Ik zie geen ontwijkende in haarquote:Op maandag 16 juli 2007 00:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Prospera en noucky zijn uit hetzelfde hout gesneden wat dat betreft.
Ja maar ik wens niet te worden aangevallen door een andermans aktie. Als ik het zelf doe is het meer dan primaquote:
Ik vind dat er al genoeg Huubfans de Cos verzieken en dan ook andere inzichten verkondigt mogen worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prospera bekijkt de boel toch een stuk objectiever... en schrijft tenminste nog een beetje fatsoenlijk.
Hout van de unieke AfgewezendoorHuubopMSNdusnuobsessiefhater-boom.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:14 schreef noucky het volgende:
Uit well hout ben ik gesneden dan, zeg eens.
No problem Peetquote:
Dat zekerquote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prospera bekijkt de boel toch een stuk objectiever... en schrijft tenminste nog een beetje fatsoenlijk.
Noucky's mening is ook ergens op gebaseerd, die roept ook niet zomaar wat (wat ik er van gezien heb).quote:Op maandag 16 juli 2007 00:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Waarom niet?
Mijn '![]()
![]()
'-mening is wel ergens op gebaseerd hoor, ik roep het niet zomaar.
Niet iedereen gebruikt er een woordenboek bijquote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze duiken met ze allen op Noucky, daar kan ik niet zo goed tegen, dan ga ik helpenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik wens niet te worden aangevallen door een andermans aktie. Als ik het zelf doe is het meer dan prima![]()
Ga je gang schat maar ik weet er niks van en wil het ook niet wetenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze duiken met ze allen op Noucky, daar kan ik niet zo goed tegen, dan ga ik helpen
Had net het filmpje van vanmiddag zitten kijken, werd er beetje agressief vanquote:
Bemoei je er dan niet meequote:Op maandag 16 juli 2007 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je gang schat maar ik weet er niks van en wil het ook niet weten![]()
Mwah, ik duik er niet ineens op, ik erger me al maanden aan die domme posts, en dat heeft weinig te maken met van wie ze fan is, ook toen ze nog helemaal idolaat van Huub was vond ik het een irritante poster... en tsja, als dat dan kennelijk in de COS uitgekotst is en hier nog een keer verder gaat met d'r domme uitlatingen dan kun je er op wachten dat ik er een keer wat van zeg, ik heb me in de COS al die tijd keurig ingehouden...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze duiken met ze allen op Noucky, daar kan ik niet zo goed tegen, dan ga ik helpen
Hou op schei uit ... Ik ook ...en werd daar zo deprie van. Heb die kut zooi verlaten en dan krijg je dat gezeik en geziek hier ook .quote:Op maandag 16 juli 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Had net het filmpje van vanmiddag zitten kijken, werd er beetje agressief van![]()
Maar inderdaad vers bloed, waar gaan we het over hebben!!!!!!
Preciesquote:Op maandag 16 juli 2007 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou op schei uit ... Ik ook ...en werd daar zo deprie van. Heb die kut zooi verlaten en dan krijg je dat gezeik en geziek hier ook .![]()
Ik weet niet wat noucky gedaan heeft om de anderen hier zo te krijgen maar dat van mij gaat ergens anders over en daardoor mag ik wel over haar kotsen hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Noucky's mening is ook ergens op gebaseerd, die roept ook niet zomaar wat (wat ik er van gezien heb).
Dat meningen verschillen is niet erg, maar daarom hof je nog niet op haar te kotsen![]()
Ik erger me al maanden aan die domme irritante posts van jou, hoor je mij zeikenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik duik er niet ineens op, ik erger me al maanden aan die domme posts, en dat heeft weinig te maken met van wie ze fan is, ook toen ze nog helemaal idolaat van Huub was vond ik het een irritante poster... en tsja, als dat dan kennelijk in de COS uitgekotst is en hier nog een keer verder gaat met d'r domme uitlatingen dan kun je er op wachten dat ik er een keer wat van zeg, ik heb me in de COS al die tijd keurig ingehouden...
Ik bemoei me verdomme er niet mee maar word er wel in betrokken ...quote:
Mooi.. dat had je dan al lang een keer kunnen doen... voor kennisgeving aangenomenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik erger me al maanden aan die domme irritante posts van jou, hoor je mij zeiken![]()
Leandra als jij mijn gemiddelde postgeschiedenis ziet dan snap ik niet waaraan je je zo ergert.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik duik er niet ineens op, ik erger me al maanden aan die domme posts, en dat heeft weinig te maken met van wie ze fan is, ook toen ze nog helemaal idolaat van Huub was vond ik het een irritante poster... en tsja, als dat dan kennelijk in de COS uitgekotst is en hier nog een keer verder gaat met d'r domme uitlatingen dan kun je er op wachten dat ik er een keer wat van zeg, ik heb me in de COS al die tijd keurig ingehouden...
* HiDiHo wacht op reactie van Leandraquote:Op maandag 16 juli 2007 00:23 schreef noucky het volgende:
Kotsen op mij ok, kom dan met erg goede argumenten van waarom.
Dan kunnen we praten.
Ik dacht dat je wel kon relativerenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bemoei me verdomme er niet mee maar word er wel in betrokken ...
Ik vloek niet graag maar zit me hoog nu ..
Ik ben niet zoquote:Op maandag 16 juli 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi.. dat had je dan al lang een keer kunnen doen... voor kennisgeving aangenomen![]()
En het zijn weer de huubgroupies die het verpestenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
GEzellig hier, gvd het lijkt hier DGK en de COS wel.
Ook jij mag zeggen wat je ergert hoor ? Dan kan ik tenminste uitleg geven.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat noucky gedaan heeft om de anderen hier zo te krijgen maar dat van mij gaat ergens anders over en daardoor mag ik wel over haar kotsen hoor.
BOZE!!
Dat vermoeden had ik al eend.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
En het zijn weer de huubgroupies die het verpesten![]()
![]()
Ze dulden geen andere mening![]()
En daar ga je weerquote:Op maandag 16 juli 2007 00:31 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al eend.
Ik snap ook dat het Huubfans zijn, ze zijn net zo agrssief.
Wat? Laat jij zomaar een rel voorbij gaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:31 schreef PC eend het volgende:
Ik ben even weg, ik hoop dat het flink uit de hand is gelopen als ik terug ben
Ik vertrouw op jullie![]()
![]()
Pleur lekker op met je onzin, ik sms niet, volgens mij sms't Lean ook niet, Soury ook niet. En geen van ons aanbidt Huub......quote:Op maandag 16 juli 2007 00:33 schreef noucky het volgende:
Zie de vrouwen hier die Huub verafgoden en enorm veel geld aan smsjes willen uitgeven.
Weet je wat ik zou zeggen als man tegen mijn Huubvrouw?
Blijf lekker kijken naar je god en verspil veel geld maar ik ga weg.
Volgens mij vind je het jammer dat er geen enkele vrouw geld aan een smsje voor jou wilt uitgeven.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:33 schreef noucky het volgende:
Zie de vrouwen hier die Huub verafgoden en enorm veel geld aan smsjes willen uitgeven.
Weet je wat ik zou zeggen als man tegen mijn Huubvrouw?
Blijf lekker kijken naar je god en verspil veel geld maar ik ga weg.
ik welquote:Op maandag 16 juli 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Pleur lekker op met je onzin, ik sms niet, volgens mij sms't Lean ook niet, Soury ook niet. En geen van ons aanbidt Huub......
GEEN VAN ONS HAD HUUB IN MSN STAAN!
nee ik ben liefquote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker op, je bent bloed irritant![]()
Of doe je het er soms om![]()
![]()
Als ik hier op in ga breekt de pleuris uitquote:Op maandag 16 juli 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Pleur lekker op met je onzin, ik sms niet, volgens mij sms't Lean ook niet, Soury ook niet. En geen van ons aanbidt Huub......
GEEN VAN ONS HAD HUUB IN MSN STAAN!
Ik had huub in me msn en de middelste kip heeft 2 maanden geleden ofzo heel haar beltegoed op gesmst. Ik doe daar niet aan mee, ik weiger te smsen naar e.o.a. programma.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij staat ook niet in mn lijstje van sms-mensjes![]()
waar blaat jij nouw weer over?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:41 schreef noucky het volgende:
WAt zijn users ook snel over de zeik, tot het ziekelijke af.
Raar he!!!!!! Als sommige mensen geen normale posts kunnen neerzetten en alleen maar personen afzeiken en dan heb ik het niet over Huub, maar over users.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:41 schreef noucky het volgende:
WAt zijn users ook snel over de zeik, tot het ziekelijke af.
Happy hunting dan Ravii.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:46 schreef Ravii het volgende:
ik ben alive.
maar ik ga zo ff op muggen hunt.
daarna slapen in vrede
Mijn posts zijn nooit persoonsgericht geweest maar puur van wat ik zie op de streams.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Raar he!!!!!! Als sommige mensen geen normale posts kunnen neerzetten en alleen maar personen afzeiken en dan heb ik het niet over Huub, maar over users.![]()
Ga maar even naar de FB, dit is weer gewoon SC geworden.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:55 schreef noucky het volgende:
[..]
Mijn posts zijn nooit persoonsgericht geweest maar puur van wat ik zie op de streams.
Daarnaast in aparte topics mijn mening verkondig.
Die vrijheid moet er m.i. zijn, kan dat niet meer dan leven we niet in een vrij land.
Ieder zijn/haar mening en inzicht.
Ik krijg wel steeds meer het gevoel dat Huubfans de dienst uitmaken en dat stoort me ontzettend.
Ook hun mogen hun meningen verkondigen, maar ga niet iemand anders uitkotsen sie geen Huubfan is.
Dat vind ik de bekrompenheid aan Huubfans.
Sinds ik die post over die neuzen in de banner heb gelezen laat het me niet meer los...... welke neus is van wie!quote:
En dat maak jij uitquote:Op maandag 16 juli 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga maar even naar de FB, dit is weer gewoon SC geworden.
Vertel dat TherAngelina maarquote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt me niet meer dan logisch dat iemand met klachten naar de FB gaat.![]()
quote:
Heb ik ookquote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Sinds ik die post over die neuzen in de banner heb gelezen laat het me niet meer los...... welke neus is van wie!
Truste lieverdquote:Op maandag 16 juli 2007 01:16 schreef Talitha het volgende:
Dan maar m'n bedje opzoeken. Tis ook veel te laat voor me.![]()
Zie ik dus nu pas.................. het gaat niet goed hierquote:
De neus is natuurlijk van de rechter, dat zie je aan het puntje, maar toch is het net of het niet klopt, en elke keer ziet het er weer gek uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb ik ook
Ik moet er steeds naar kijken![]()
Jaquote:Op maandag 16 juli 2007 00:56 schreef noucky het volgende:
ah kleinzusje wakker :-)
Ik heb zelfs met mn neus op mn scherm gezeten om het goed te bekijken, word er gek vanquote:Op maandag 16 juli 2007 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
De neus is natuurlijk van de rechter, dat zie je aan het puntje, maar toch is het net of het niet klopt, en elke keer ziet het er weer gek uit.![]()
Zie mn edit, kutbannerquote:Op maandag 16 juli 2007 01:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs met mn neus op mn scherm gezeten om het goed te bekijken, word er gek van![]()
Terug naar de SC, kleine man!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:49 schreef Ravii het volgende:
Als er een orgie plaatsvind ga ik steamen
User beledigenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:52 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wat? Vertel eens? Wat heb ik gedaan?
Hoiquote:Op maandag 16 juli 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
Is het hier nog wat?
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Terug naar de SC, kleine man!En rap een beetje!
![]()
Mjah, ligt eraan:quote:Op maandag 16 juli 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
Is het hier nog wat?
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Terug naar de SC, kleine man!En rap een beetje!
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
Is het hier nog wat?
Zij beledigde mij eerst, tijdje terug, hoor! Ik zeg zoiets niet zomaar!quote:
Hee man!quote:
Yepquote:
Bij Wijzig profiel kun je weer een andere kiezenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hee man!Jou heb ik ff nodig. Ik wil een oude ava gebruiken, maar die ik nu heb is een webicoon, hoe regel ik dat? Zonder dat deze voorgoed verdwijnt?
Ik heb de URL van mijn webicon gewoon opgeslagen in een txt documentjequote:Op maandag 16 juli 2007 01:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hee man!Jou heb ik ff nodig. Ik wil een oude ava gebruiken, maar die ik nu heb is een webicoon, hoe regel ik dat? Zonder dat deze voorgoed verdwijnt?
<knip>quote:Op maandag 16 juli 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de URL van mijn webicon gewoon opgeslagen in een txt documentje![]()
Maar als je het origineel (de afbeelding zelf) op je laptop hebt staan kan je 'm altijd nog probleemloos opnieuw uploaden en dan als webicon gebruiken met de nieuwe URL.![]()
Dat lukt (mij) dus niet. Daar staan 2 iconen naast elkaar. Een usericoon en een webicoon. Huidige icoon is web, usericoon lukt niet, kan ik wel veranderen, maar als ik post, komt dat webicoon weer als ava om de hoek kijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij Wijzig profiel kun je weer een andere kiezen
Ja die URL moet je weghalen.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat lukt (mij) dus niet. Daar staan 2 iconen naast elkaar. Een usericoon en een webicoon. Huidige icoon is web, usericoon lukt niet, kan ik wel veranderen, maar als ik post, komt dat webicoon weer als ava om de hoek kijken.![]()
Als ik het niet naar mijn zin heb, gaat ik wat anders doen..quote:Op maandag 16 juli 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, ligt eraan:
Heb je het naar je zin in de COS over het algemeen?![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik het niet naar mijn zin heb, gaat ik wat anders doen..![]()
En nu even op Lobascaniveau bitte.....quote:Op maandag 16 juli 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja die URL moet je weghalen.![]()
Anders hou je die.
Prima oplossing lijkt mequote:Op maandag 16 juli 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik het niet naar mijn zin heb, gaat ik wat anders doen..![]()
Ik heb een geplette mug op mn beeldscherm!quote:Op maandag 16 juli 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yesch![]()
Ik heb overigens momenteel dus een mug op mijn kamert.![]()
Dat wat je bij WEBICON hebt ingevuld weghalenquote:Op maandag 16 juli 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En nu even op Lobascaniveau bitte.....
Wat moet ik doen?????
Ik heb een trauma !quote:Op maandag 16 juli 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yesch![]()
Ik heb overigens momenteel dus een mug op mijn kamert.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En nu even op Lobascaniveau bitte.....
Wat moet ik doen?????
Slotjesvissertquote:Op maandag 16 juli 2007 02:08 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik heb een trauma !
Ik, die niet me hand genoeg kan dichtknijpen ivm musquito
Heb ik gedaan daddy!quote:Op maandag 16 juli 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat wat je bij WEBICON hebt ingevuld weghalen![]()
Maar het is dus misschien handig als je die link (URL) wel even ergens opslaat voor als je 'm later weer wilt gebruiken.
Euh...quote:Op maandag 16 juli 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ode aan de man met sigaar in linkermondhoek![]()
Ik ben rechtsrokendquote:Op maandag 16 juli 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds leandra weg isquote:Op maandag 16 juli 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Sinds wanneer is het hier om 2 uur 's nachts al rustig?
Rechter!quote:Op maandag 16 juli 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zonder Leandra lukt het over het algemeen toch ook wel om er 's avonds een SC'tje doorheen te jagen?quote:
quote:
Volgens mij kan jij maar beter even van de volgende knop afblijven:quote:
Het wordt lastig, maar we kunnen het proberenquote:Op maandag 16 juli 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zonder Leandra lukt het over het algemeen toch ook wel om er 's avonds een SC'tje doorheen te jagen?![]()
Kunnen ze toch niet makenquote:Op maandag 16 juli 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij maar beter even van de volgende knop afblijven:
[afbeelding]
![]()
Straks heeft onze nieuwste kutnewbiepubert een ban te pakken wegens topicdiarree![]()
quote:
Oei Oei!quote:Op maandag 16 juli 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die Blauwen schijnen daar geheime krachten voor te hebben...![]()
Neen!quote:Op maandag 16 juli 2007 02:20 schreef Ravii het volgende:
[..]
Oei Oei!
die wil ik niet zien!![]()
40 posts left
Place your bets! howlong will it take![]()
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiith a little help...quote:Op maandag 16 juli 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
PRIJSVRAAG
Hoe krijgt een rechtsrokende kikker zonder handjes een sigaar in d'r mond?
Met hulpquote:Op maandag 16 juli 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
PRIJSVRAAG
Ik blijf er ook van afquote:Op maandag 16 juli 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen!
Doe het niet!![]()
Dan krijg ik op mijn flikker van Soury dat ik niet goed op je heb gepast!![]()
Blijven oefenen! Eerst op jezelf uiteraard..quote:Op maandag 16 juli 2007 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Te weinig weer, ik leer het ook nooit![]()
Extra moeilijkheidsgraad: De kikker is zo stijf als een harkquote:Op maandag 16 juli 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
PRIJSVRAAG
Dit vraagt om een paint.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Extra moeilijkheidsgraad: De kikker is zo stijf als een hark
Is goedquote:Op maandag 16 juli 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blijven oefenen! Eerst op jezelf uiteraard..![]()
Weltrustequote:Op maandag 16 juli 2007 02:23 schreef Ravii het volgende:
Ik ga slapen
nadat die mug dood is.
maar de computer gaat iig uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten muggenmeppertquote:Op maandag 16 juli 2007 02:23 schreef Ravii het volgende:
Ik ga slapen
nadat die mug dood is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu al!?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:23 schreef Ravii het volgende:
Ik ga slapen
nadat die mug dood is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gratis tip; bekogel de mug met bolletjes sokken, of spuit hem stijf... met haarlakquote:Op maandag 16 juli 2007 02:23 schreef Ravii het volgende:
Ik ga slapen
nadat die mug dood is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rellen? Kom maarquote:
Mislukt, iedereen vluchtquote:
Daar ben ik al!! Noucky begon, ik zei dus wat ik van haar vond, zíj is de userbelediger!! Niet ik, ik ben een schat!quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 02:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Daar ben ik al!! Noucky begon, ik zei dus wat ik van haar vond, zíj is de userbelediger!! Niet ik, ik ben een schat!
Wel cool....... maar hoe heeft die kikkert hem aangestoken?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn antwoordt op den prijschvraagst!
[afbeelding]
Euh...quote:Op maandag 16 juli 2007 02:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel cool....... maar hoe heeft die kikkert hem aangestoken?![]()
Die koop je zoquote:Op maandag 16 juli 2007 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En hoe krijg ik die sigaar op dat karretje!!!
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij hebben we hier te maken met een gevalletje MPD / MPS
Leer mij me fokkers kennenquote:
Sorry, ik denk dat dat te pijnlijk is voor vele.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:38 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wees eens duidelijk!! To the point!
Ga naar Hansje Worst..quote:Op maandag 16 juli 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Van al dat matig-tot-slechte peenten krijg ik dorst...
Oké, wat is het dan precies wat je denkt? Misschien heb je gelijk? Misschien heb je het mis?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sorry, ik denk dat dat te pijnlijk is voor vele.
Maar ik kan het natuurlijk mis hebben![]()
Zelfs ik vergis me wel eens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |