Ik ook nietquote:Op maandag 16 juli 2007 00:02 schreef Ravii het volgende:
NEUH!
dat is verwarrend voor mij
want ik volg de streams niet
Doe jij dat ook even dan groupiequote:Op maandag 16 juli 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou eens objectief je eigen posts moeten kunnen lezen, het is hilarisch.![]()
Doe eens bij jezelfquote:Op maandag 16 juli 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou eens objectief je eigen posts moeten kunnen lezen, het is hilarisch.![]()
vers bloed...... ?????? klinkt als................quote:
Je zal toch een keus moeten maken... voor of tegen huub?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:02 schreef Ravii het volgende:
NEUH!
dat is verwarrend voor mij
want ik volg de streams niet
Kom op eend, het enige wat ze doet is Huub bashen, alles wordt erbij gehaald, en dan voor het gemak ook altijd even de users bashen die Huub steunen.quote:
En in de ogen van een heeeeeeeleboel andere users.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef noucky het volgende:
Hilarisch in jou ogen Mootie
Ik zie dat anders, ik ben het vaak met haar eens en bash huub ook vaak, maar mij val je daarop nooit aan in de SCquote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom op eend, het enige wat ze doet is Huub bashen, alles wordt erbij gehaald, en dan voor het gemak ook altijd even de users bashen die Huub steunen.
Het is een soort obsessie....... wat zeg ik, het is een obsessie.![]()
Omdat jij het erom doetquote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, ik ben het vaak met haar eens en bash huub ook vaak, maar mij val je daarop nooit aan in de SC
Jaaa wat nou ... Leuk een reguliere SC poster erbij , maar je reageert je blijkbaar op de verkeerde af !quote:Op maandag 16 juli 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
vers bloed...... ?????? klinkt als................
Ik denk aan een lekkere biefstuk :-)quote:Op maandag 16 juli 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
vers bloed...... ?????? klinkt als................
Eigen meningen zijn coolquote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En in de ogen van een heeeeeeeleboel andere users.![]()
uhumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |