quote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef noucky het volgende:
Hidiho kent me en weet dat ik nooit was ingegaan op Huub.
Het leek me leuk in de persoonlijke msn chat Huub uit te lokken en hem dan een kater te gaan geven.
Fan of niet toen, hij hoeft niet te denken dat ie alles kan.
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef noucky het volgende:
Hidiho kent me en weet dat ik nooit was ingegaan op Huub.
Het leek me leuk in de persoonlijke msn chat Huub uit te lokken en hem dan een kater te gaan geven.
Fan of niet toen, hij hoeft niet te denken dat ie alles kan.
Hee die Peetie ... vers bloedquote:Op zondag 15 juli 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
Goeie avond allemaal.
Noucky is dan ook bloedirritantquote:Op zondag 15 juli 2007 23:57 schreef PC eend het volgende:
De huubfans vinden noucky niet zo lief meer![]()
Leandra, wij allen stelden vragen, wat is daar mis mee.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gedroeg je als een rasechte groupie, en de enige reden dat je van hem nog antwoord kreeg was omdat hij aan de andere kant van het scherm waarschijnlijk dubbel lag om zoveel vrouwelijke toeschietelijkheid.
Ze is van haar geloof gestapt en verdiend nu een fatwaquote:Op zondag 15 juli 2007 23:57 schreef PC eend het volgende:
De huubfans vinden noucky niet zo lief meer![]()
Nee jij dan met je kaartenactiequote:
Geef mij eens redenen waarom ik irritant ben. Ik zeg gewoon mijn mening en ik zet neer wat ik zie op streams.quote:
Je zou eens objectief je eigen posts moeten kunnen lezen, het is hilarisch.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef noucky het volgende:
[..]
Geef mij eens redenen waarom ik irritant ben. Ik zeg gewoon mijn mening en ik zet neer wat ik zie op streams.
Haai, gaan jullie nu met z'n allen tegen mij ??quote:
GVD neee ik begroet jequote:Op maandag 16 juli 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Haai, gaan jullie nu met z'n allen tegen mij ??![]()
Ik had al sorry gezegdquote:Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer met een kaartenactie van doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |