WEquote:Op zondag 15 juli 2007 23:43 schreef noucky het volgende:
Hidiho wil jij even bevestigen dat we Huub in Msn hadden in februari ?
Daarnaast ik ook Huub in msn had ?
WAt denk je, dat adres is al lang moven uit mijn msn.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb m nog steeds op msn![]()
(hij is er alleen nooit)
Sodemieter toch op zeg, ik heb de chatlogs nog, je was echt gevleid.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:45 schreef noucky het volgende:
hahhaa leandra, dat vond ik juist leedvermaak. Wat denkt die Huub wel niet.
Dacht dat je gefileerd wasquote:
Nee, dan kan ik hem niet meer pesten met mijn buzzersquote:Op zondag 15 juli 2007 23:47 schreef noucky het volgende:
[..]
WAt denk je, dat adres is al lang moven uit mijn msn.
Ik zit echt in het verkeerde cicuit hequote:Op zondag 15 juli 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter toch op zeg, ik heb de chatlogs nog, je was echt gevleid.
Gevleid omdat ik hem persoonlijk sprak en toen nog fan was.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter toch op zeg, ik heb de chatlogs nog, je was echt gevleid.
Laat hem eerst zijn eigen hoofd maar vullenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:53 schreef Soury het volgende:
Huub feeds your head ....![]()
Mag het een onsje meer zijn
Hij mag en 'wil'quote:Op zondag 15 juli 2007 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat hem eerst zijn eigen hoofd maar vullen![]()
Je gedroeg je als een rasechte groupie, en de enige reden dat je van hem nog antwoord kreeg was omdat hij aan de andere kant van het scherm waarschijnlijk dubbel lag om zoveel vrouwelijke toeschietelijkheid.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Gevleid omdat ik hem persoonlijk sprak en toen nog fan was.
Daarnaast had ik hem graag te grazen genomen maar die kans kreeg ik niet.
Boeit me geen reed die takke zooiquote:Op zondag 15 juli 2007 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat hem eerst zijn eigen hoofd maar vullen![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Gevleid omdat ik hem persoonlijk sprak en toen nog fan was.
Daarnaast had ik hem graag te grazen genomen maar die kans kreeg ik niet.
Denk het niet hoor, daar kicked hij juist opquote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gedroeg je als een rasechte groupie, en de enige reden dat je van hem nog antwoord kreeg was omdat hij aan de andere kant van het scherm waarschijnlijk dubbel lag om zoveel vrouwelijke toeschietelijkheid.
Hell has no fury like a woman scorned enzo......quote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gedroeg je als een rasechte groupie, en de enige reden dat je van hem nog antwoord kreeg was omdat hij aan de andere kant van het scherm waarschijnlijk dubbel lag om zoveel vrouwelijke toeschietelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |