Ik dacht dat je wel kon relativerenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bemoei me verdomme er niet mee maar word er wel in betrokken ...
Ik vloek niet graag maar zit me hoog nu ..
Ik ben niet zoquote:Op maandag 16 juli 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi.. dat had je dan al lang een keer kunnen doen... voor kennisgeving aangenomen![]()
En het zijn weer de huubgroupies die het verpestenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
GEzellig hier, gvd het lijkt hier DGK en de COS wel.
Ook jij mag zeggen wat je ergert hoor ? Dan kan ik tenminste uitleg geven.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat noucky gedaan heeft om de anderen hier zo te krijgen maar dat van mij gaat ergens anders over en daardoor mag ik wel over haar kotsen hoor.
BOZE!!
Dat vermoeden had ik al eend.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
En het zijn weer de huubgroupies die het verpesten![]()
![]()
Ze dulden geen andere mening![]()
En daar ga je weerquote:Op maandag 16 juli 2007 00:31 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al eend.
Ik snap ook dat het Huubfans zijn, ze zijn net zo agrssief.
Wat? Laat jij zomaar een rel voorbij gaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:31 schreef PC eend het volgende:
Ik ben even weg, ik hoop dat het flink uit de hand is gelopen als ik terug ben
Ik vertrouw op jullie![]()
![]()
Pleur lekker op met je onzin, ik sms niet, volgens mij sms't Lean ook niet, Soury ook niet. En geen van ons aanbidt Huub......quote:Op maandag 16 juli 2007 00:33 schreef noucky het volgende:
Zie de vrouwen hier die Huub verafgoden en enorm veel geld aan smsjes willen uitgeven.
Weet je wat ik zou zeggen als man tegen mijn Huubvrouw?
Blijf lekker kijken naar je god en verspil veel geld maar ik ga weg.
Volgens mij vind je het jammer dat er geen enkele vrouw geld aan een smsje voor jou wilt uitgeven.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:33 schreef noucky het volgende:
Zie de vrouwen hier die Huub verafgoden en enorm veel geld aan smsjes willen uitgeven.
Weet je wat ik zou zeggen als man tegen mijn Huubvrouw?
Blijf lekker kijken naar je god en verspil veel geld maar ik ga weg.
ik welquote:Op maandag 16 juli 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Pleur lekker op met je onzin, ik sms niet, volgens mij sms't Lean ook niet, Soury ook niet. En geen van ons aanbidt Huub......
GEEN VAN ONS HAD HUUB IN MSN STAAN!
nee ik ben liefquote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker op, je bent bloed irritant![]()
Of doe je het er soms om![]()
![]()
Als ik hier op in ga breekt de pleuris uitquote:Op maandag 16 juli 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Pleur lekker op met je onzin, ik sms niet, volgens mij sms't Lean ook niet, Soury ook niet. En geen van ons aanbidt Huub......
GEEN VAN ONS HAD HUUB IN MSN STAAN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |