Pleur lekker op met je onzin, ik sms niet, volgens mij sms't Lean ook niet, Soury ook niet. En geen van ons aanbidt Huub......quote:Op maandag 16 juli 2007 00:33 schreef noucky het volgende:
Zie de vrouwen hier die Huub verafgoden en enorm veel geld aan smsjes willen uitgeven.
Weet je wat ik zou zeggen als man tegen mijn Huubvrouw?
Blijf lekker kijken naar je god en verspil veel geld maar ik ga weg.
Volgens mij vind je het jammer dat er geen enkele vrouw geld aan een smsje voor jou wilt uitgeven.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:33 schreef noucky het volgende:
Zie de vrouwen hier die Huub verafgoden en enorm veel geld aan smsjes willen uitgeven.
Weet je wat ik zou zeggen als man tegen mijn Huubvrouw?
Blijf lekker kijken naar je god en verspil veel geld maar ik ga weg.
ik welquote:Op maandag 16 juli 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Pleur lekker op met je onzin, ik sms niet, volgens mij sms't Lean ook niet, Soury ook niet. En geen van ons aanbidt Huub......
GEEN VAN ONS HAD HUUB IN MSN STAAN!
nee ik ben liefquote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker op, je bent bloed irritant![]()
Of doe je het er soms om![]()
![]()
Als ik hier op in ga breekt de pleuris uitquote:Op maandag 16 juli 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Pleur lekker op met je onzin, ik sms niet, volgens mij sms't Lean ook niet, Soury ook niet. En geen van ons aanbidt Huub......
GEEN VAN ONS HAD HUUB IN MSN STAAN!
Ik had huub in me msn en de middelste kip heeft 2 maanden geleden ofzo heel haar beltegoed op gesmst. Ik doe daar niet aan mee, ik weiger te smsen naar e.o.a. programma.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij staat ook niet in mn lijstje van sms-mensjes![]()
waar blaat jij nouw weer over?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:41 schreef noucky het volgende:
WAt zijn users ook snel over de zeik, tot het ziekelijke af.
Raar he!!!!!! Als sommige mensen geen normale posts kunnen neerzetten en alleen maar personen afzeiken en dan heb ik het niet over Huub, maar over users.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:41 schreef noucky het volgende:
WAt zijn users ook snel over de zeik, tot het ziekelijke af.
Happy hunting dan Ravii.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:46 schreef Ravii het volgende:
ik ben alive.
maar ik ga zo ff op muggen hunt.
daarna slapen in vrede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |