Deels mee eens, meelopers vind ik niet cool, eigen meningen wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eigen meningen zijn cool![]()
Meelopers moeten doodt![]()
Voorquote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zal toch een keus moeten maken... voor of tegen huub?
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaa wat nou ... Leuk een reguliere SC poster erbij , maar je reageert je blijkbaar op de verkeerde af !
Flikker op, je bent bloed irritantquote:Op maandag 16 juli 2007 00:09 schreef Ravii het volgende:
[..]
Voor![]()
Hij wilt geld
Alleen pakt die dat iets 'te opvallend' aan
Aardigquote:
Ik ben geen mod he, maar zie het als een medefokker die het niet waardeerd.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:08 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Is dat een 'ja' of een keelschraap?
Prospera en noucky zijn uit hetzelfde hout gesneden wat dat betreftquote:
Prospera bekijkt de boel toch een stuk objectiever... en schrijft tenminste nog een beetje fatsoenlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Prospera en noucky zijn uit hetzelfde hout gesneden wat dat betreft.
Goeie vraag! Blijkbaar ben ik één van de weinigen die zich niet irriteert aan andere posters.quote:
Ik dacht dat jij dit leuk vond?quote:
Daar ben jij te goed voorquote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goeie vraag! Blijkbaar ben ik één van de weinigen die zich niet irriteert aan andere posters.![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben geen mod he, maar zie het als een medefokker die het niet waardeerd.
Ik zie geen ontwijkende in haarquote:Op maandag 16 juli 2007 00:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Prospera en noucky zijn uit hetzelfde hout gesneden wat dat betreft.
Ja maar ik wens niet te worden aangevallen door een andermans aktie. Als ik het zelf doe is het meer dan primaquote:
Ik vind dat er al genoeg Huubfans de Cos verzieken en dan ook andere inzichten verkondigt mogen worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prospera bekijkt de boel toch een stuk objectiever... en schrijft tenminste nog een beetje fatsoenlijk.
Hout van de unieke AfgewezendoorHuubopMSNdusnuobsessiefhater-boom.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:14 schreef noucky het volgende:
Uit well hout ben ik gesneden dan, zeg eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |