Ik heb de URL van mijn webicon gewoon opgeslagen in een txt documentjequote:Op maandag 16 juli 2007 01:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hee man!Jou heb ik ff nodig. Ik wil een oude ava gebruiken, maar die ik nu heb is een webicoon, hoe regel ik dat? Zonder dat deze voorgoed verdwijnt?
<knip>quote:Op maandag 16 juli 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de URL van mijn webicon gewoon opgeslagen in een txt documentje![]()
Maar als je het origineel (de afbeelding zelf) op je laptop hebt staan kan je 'm altijd nog probleemloos opnieuw uploaden en dan als webicon gebruiken met de nieuwe URL.![]()
Dat lukt (mij) dus niet. Daar staan 2 iconen naast elkaar. Een usericoon en een webicoon. Huidige icoon is web, usericoon lukt niet, kan ik wel veranderen, maar als ik post, komt dat webicoon weer als ava om de hoek kijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij Wijzig profiel kun je weer een andere kiezen
Ja die URL moet je weghalen.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat lukt (mij) dus niet. Daar staan 2 iconen naast elkaar. Een usericoon en een webicoon. Huidige icoon is web, usericoon lukt niet, kan ik wel veranderen, maar als ik post, komt dat webicoon weer als ava om de hoek kijken.![]()
Als ik het niet naar mijn zin heb, gaat ik wat anders doen..quote:Op maandag 16 juli 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, ligt eraan:
Heb je het naar je zin in de COS over het algemeen?![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik het niet naar mijn zin heb, gaat ik wat anders doen..![]()
En nu even op Lobascaniveau bitte.....quote:Op maandag 16 juli 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja die URL moet je weghalen.![]()
Anders hou je die.
Prima oplossing lijkt mequote:Op maandag 16 juli 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik het niet naar mijn zin heb, gaat ik wat anders doen..![]()
Ik heb een geplette mug op mn beeldscherm!quote:Op maandag 16 juli 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yesch![]()
Ik heb overigens momenteel dus een mug op mijn kamert.![]()
Dat wat je bij WEBICON hebt ingevuld weghalenquote:Op maandag 16 juli 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En nu even op Lobascaniveau bitte.....
Wat moet ik doen?????
Ik heb een trauma !quote:Op maandag 16 juli 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yesch![]()
Ik heb overigens momenteel dus een mug op mijn kamert.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En nu even op Lobascaniveau bitte.....
Wat moet ik doen?????
Slotjesvissertquote:Op maandag 16 juli 2007 02:08 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik heb een trauma !
Ik, die niet me hand genoeg kan dichtknijpen ivm musquito
Heb ik gedaan daddy!quote:Op maandag 16 juli 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat wat je bij WEBICON hebt ingevuld weghalen![]()
Maar het is dus misschien handig als je die link (URL) wel even ergens opslaat voor als je 'm later weer wilt gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |