Heeej lekkere eendquote:Op zondag 15 juli 2007 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie goed doet goed ontmoet(zei ons mam altijd)
ik probeer trouw te leven volgens deze regel. (maar ja, ook maar een mens, het gaat wel eens misquote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik wíl het heel graag geloven.
Laatst was er wel zo'n wijf dat vroeger echt zo'n bully was op school, had elke dag nieuwe kleren, wisselde steeds van scooter, vette villa... was haar pa ineens failliet, haar scooter moest zelfs weg en zo. Ja, karma is a bitch.
i rest my casequote:
Na zonneschijn komt regen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi er nog maar een spreekwoord in:
Hoop doet leven.![]()
Ik snap je wel hoor buuf.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het weer kan je niet echt iets doen hè..ik heb die wolk beledigd en nu regent het...
![]()
maar ik geloof serieus dat goede en slechte handelingen en gedachtes weer bij je terug komen (niet dat het helpt, roddelen blijft lekker op zijn tijd)
ach ja, elke gek z'n gebrek hè![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor buuf.![]()
Maar er zitten nogal wat haken en ogen aan die theorie.
Neemt niet weg dat ik altijd lief en aardig ben tegen anderen.![]()
![]()
volgens mij heet dat Generatiekloof..quote:
Oeii een lady eendquote:
Het begint een beestenboel te worden hierquote:
*mental wipequote:
Ik wil weleens ergens mijn tanden in zettenquote:
Hahaha nou das duidelijk een nee dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:10 schreef TherAngelina het volgende:
De streams zijn leuk nu met mijn favoriete spelletje 'Doen, durven of de waarheid'.
"Amanda, heb jij de lekkerste sex ooit gehad met Brian?"
"Euhhhh..."
Heb bewondering voor de schoonmaak dienstquote:Op zondag 15 juli 2007 23:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het begint een beestenboel te worden hier
En dan snaveltje toequote:Op zondag 15 juli 2007 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil weleens ergens mijn tanden in zetten![]()
Ik laat altijd alles netjes achterquote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb bewondering voor de schoonmaak dienst![]()
Truste Buurvrouwquote:Op zondag 15 juli 2007 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
oké, de wijn is op, mijn glas is leeg en morgen word ik om 8 uur op het priklab verwacht met middelste zoon voor een bloedafname.
time for bed dus..![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kan wat dat betreft nog wat van je leren...
![]()
(sommige users halen nu een keer het slechtste in mij naar boven)
Ik nietquote:
Slaap lekker buuf.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
oké, de wijn is op, mijn glas is leeg en morgen word ik om 8 uur op het priklab verwacht met middelste zoon voor een bloedafname.
time for bed dus..![]()
![]()
Zeurpiet je heb al bijna 20 uur een pracht van een naam topic.. Er houden velen van jequote:Op zondag 15 juli 2007 23:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je denkt te positief over me.
Ik ken in ieder geval één persoon op inet die lang niet altijd blij met me is.
![]()
Je we hebben echt een HH nodig hierquote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb bewondering voor de schoonmaak dienst![]()
zolang het Palma niet is ben ik blij...quote:
Ja al die kruimels en andere (?) bende opgeruimdquote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zag dat je in mijn keukenlades bezig bent geweest?
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kan wel een geheimpje bewaren![]()
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeurpiet je heb al bijna 20 uur een pracht van een naam topic.. Er houden velen van je![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja al die kruimels en andere (?) bende opgeruimd
Wiequote:Op zondag 15 juli 2007 23:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je denkt te positief over me.
Ik ken in ieder geval één persoon op inet die lang niet altijd blij met me is.
![]()
Is dat niet te zien aan dat nummer in de url, als je je profiel aanklikt?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
zeg, stel dat ik zou willen weten hoeveelste fokker ik ben. waar vind ik dat dan??![]()
sorry, ik moet echt slapen, maar vroeg het me zomaar ineens af...![]()
Als hoeveelste jij je aangemeld hebt?? Jij bent de 131983ste FOK!ker....quote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
zeg, stel dat ik zou willen weten hoeveelste fokker ik ben. waar vind ik dat dan??![]()
sorry, ik moet echt slapen, maar vroeg het me zomaar ineens af...![]()
Ze laat nooit wat netjes achter zegt ze net, ik geloof er niks vanquote:
dankjewel lief Talitha en Leandraquote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat niet te zien aan dat nummer in de url, als je je profiel aanklikt?
Dit MOET een val zijnquote:
join the clubquote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef noucky het volgende:
Ik heb geen zin meer in de Cos of Huub haten :-)
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ik weet al wat ik weten wilde... truste allemaal...![]()
Me to...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |