Het dringt maar niet door tussen de oren van mensen. Dit is niet de echte wereld. In de echte wereld had ik nu vermoedelijk opgesloten gezeten als zoiets mijn vriendin zou overkomen. Waarom zijn mensen toch niet in staat om onderscheid te maken en zien ze niet dat al die bewoners er vrijwillig zitten en er zo uit kunnen gaan. Ben ik nu zo blond?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Wat zou jij er van vinden als je vriendin agressief werd aangevallen wordt door 3 anderen en zo'n Natasia die keihard roept maak d'r BH los maak d'r BH los... Dan bleef jij rustig in de stoel zitten?
Je moet je post een aan je vriendin laten lezen.
Intelligente move... dat is dus 2 maal bedreiging... je hebt gemaild dus je IP is simpel te achterhalen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
Ik heb gemailt dat er binnenkort een paar handgranaten over het hek gaan.
Zie wel of ze aangifte doen, kan me niet schelen.
En nog 1 dat Natas wat overkomt als ze dat uitje heeft met Japio.
We will see.
Heb je dat echt gedaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
We will see.
Dus jij denkt dat de emoties en bijbehorende reacties van de bewoners anders zijn dan de mensen in de buitenwereld? Dan moet je wel echt blond zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het dringt maar niet door tussen de oren van mensen. Dit is niet de echte wereld. In de echte wereld had ik nu vermoedelijk opgelosten gezeten als zoiets mijn vriendin zou overkomen. Waarom zijn mensen toch niet in staat om onderscheid te maken en zien ze niet dat al die bewoners er vrijwillig zitten en er zo uit kunnen gaan. Ben ik nu zo blond?
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef dreugkleut het volgende:
Ik vin die Natasia toch wel zo'n gigantische lowlife motha fucking bitch.
Ze weet dat ze geen sanctie's meer kirjgrt van e redactie, en die tering hoer maakt daar ernstig misbruik van. En dan ben je laag , zeer laag
Wat geeft ze door?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En huppekee, daar gaat weer een partij spelinfo, thnx to melissa
Je steunt ze het efficientst door te KAPPEN MET KIJKEN, en iedereen die je kent die ook kijkt (TV of streams) over te halen om ook te stoppen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
wil eigenlijk gewoon kappen met kijken maar wil wel Huub en Lieke steunen
Ze vertelde dat ze voor het eerst op internet heeft gekeken, ws een paar foraquote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef blomst het volgende:
Wat is melissa op de hand van Huub?
Waar komt die ommedraai vandaan?
Oeps..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
We will see.
omgquote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
We will see.
De redactie is zeker fout, die laat een groepsaanranding toe.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:18 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
de redactie is minstens even fout hier
Weer een persoonlijke aanval op een ontopic reactie.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:06 schreef tipsch het volgende:
rot jij even op met je persoonlijke gesar. dank je![]()
Ja, daarmee vast wel ja.... maar wat er IN de villa gebeurt blijkbaar nietquote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je dat echt gedaan?
Ik zou maar oppassen. Daar kun je serieus last mee krijgen.
Eens. Ik skip die posts nu ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef nueffeniet het volgende:
ik heb nu echt al 2 dagen niets zinnigs gehoord van neemmijnietserieus, ik denk dat die gast goed in het programma zou passen
Ja klopt die mogen van mij ook allemaal een pak slaag krijgen voor de rotzooi die ze hebben weten te produceren, maar die Natasia en ook die Brian dat zijn de echte lowlife's die onder zulk soort omstandigheden geen grenzen meer weten te stellen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:18 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
de redactie is minstens even fout hier
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef blomst het volgende:
Wat is melissa op de hand van Huub?
Waar komt die ommedraai vandaan?
Meen je dat? Vind ik wel stoer dat je dat zegt!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:18 schreef clrscrn het volgende:
Ik zat net wel mensen op stang te jagen met "Lieke lokt het zelf uit" etc, maar na het zien van het filmpje hoop ik echt dat er legale acties worden ondernomen tegen de 3 dames in het huis, kan natuurlijk niet he...
En die smerige dennix tegen huub: vrouwen tegen vrouwen he... 3 v 1? domme lul
Volgende week is ze weer voor het schorum....quote:Op zondag 15 juli 2007 19:16 schreef CoT het volgende:
Melissa heeft op internet gekeken, gelijk heeft ze een hekel aan Brain
Mooi van je dat je het toegeeftquote:Op zondag 15 juli 2007 19:18 schreef clrscrn het volgende:
Ik zat net wel mensen op stang te jagen met "Lieke lokt het zelf uit" etc, maar na het zien van het filmpje hoop ik echt dat er legale acties worden ondernomen tegen de 3 dames in het huis, kan natuurlijk niet he...
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:18 schreef clrscrn het volgende:
Huub zei vanmiddag ook nog, 'ze hebben de filmpjes bekeken en er komen geen boetes.'quote:Op zondag 15 juli 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Huub het zo weer hoor vertellen.. Sprakeloos.... en dit wordt goedgekeurd???
Wat vind jji nou van het voorval van vanmiddag als Die hard streamer?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Huub het zo weer hoor vertellen.. Sprakeloos.... en dit wordt goedgekeurd???
Ja hoor....we hebben:quote:Op zondag 15 juli 2007 19:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan Dennis ook een heel liedje zingen ipv alleen maar een half zinnetje zoals dat wordt weer lachen![]()
Nog zo eentje die pagina 7 nooit leest.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Weer een persoonlijke aanval op een ontopic reactie.
De mods zijn hier net zo erg als de redactie van DGK dat ze dit toestaan.
Neequote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef demins het volgende:
I'm back!Nog wat gebeurd de laatste dagen...?
Jaquote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef demins het volgende:
Natuurlijk is dit wel de echte wereld. Ik ben echt..en wat ik zie is echt..de mensen in die kooi zijn echt..de readaktie is echt...quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het dringt maar niet door tussen de oren van mensen. Dit is niet de echte wereld. In de echte wereld had ik nu vermoedelijk opgesloten gezeten als zoiets mijn vriendin zou overkomen. Waarom zijn mensen toch niet in staat om onderscheid te maken en zien ze niet dat al die bewoners er vrijwillig zitten en er zo uit kunnen gaan. Ben ik nu zo blond?
Niks uitzenden en een heel groot vloerkleed.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub zei vanmiddag ook nog, 'ze hebben de filmpjes bekeken en er komen geen boetes.'
Hoe kun je het verkopen he?
Zou dus wel moeten, Huub heeft immers ook een boete gehad voor het slipje-incident met Nadia.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub zei vanmiddag ook nog, 'ze hebben de filmpjes bekeken en er komen geen boetes.'
Dat was ook fysiek? 3 tegen 1?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zucht, dit vind Huub niet normaal. Ik vond het nu zo heel erg abnormaal wat hij en Eric samen tegen Jaap deden. Wat een hypocriete mannetje die Huub
Yep ik neem jou serieusquote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zucht, dit vind Huub niet normaal. Ik vond het nu zo heel erg abnormaal wat hij en Eric samen tegen Jaap deden. Wat een hypocriete mannetje die Huub
WBquote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef demins het volgende:
Nee joh....hij bedoeld van die aansteker-handgranaten..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je dat echt gedaan?
Ik kijk niet meer en dat is maar goed ook. Wat een programmaquote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar voor geen meter, het is een slang . Zij initieerde het in de vijver gooien van Lieke.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
Huub: en dan zeggen ze leider Huub. Nou, ik heb dat nooit gezegd hoor.
Mellisa: betekent wel dat ze je zo zien.
Wat is er met haar aan de hand?
Wifebeater?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
WB, ben je gek, een hele rustige Villa.
![]()
Het lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat de aanhang van Huub en Lieke groeiende is en dat ze support kunnen verwachten dinsdag.
FvW heeft het ook al geroepen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En JdM maar ontkennen dat het een pestshow zou worden![]()
Ik heb het ook nog eens gezien, en ik word er nog misselijk van.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:25 schreef rooie3 het volgende:
Pfffff net het filmpje gezien.Kan er niet tegen hoor ,dit was echt niet normaal.
Iemand die dit nog leuk vind .Kreeg er kippevel van.
Wat is er dinsdag dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat de aanhang van Huub en Lieke groeiende is en dat ze support kunnen verwachten dinsdag.
Ze is Huub aan het uithoren.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar voor geen meter, het is een slang . Zij initieerde het in de vijver gooien van Lieke.
Nee, maar je doet er ook geen moer aan, behalve hier ventileren. Dus als je kijkers aanwijst als medeschuldigen, hoe zit dat dan met jezelf?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer en dat is maar goed ook. Wat een programma
vliegtuigjes?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:29 schreef noekje het volgende:
[..]
woensdag komen er vliegtuigjes van VOL en Now Live.
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar je doet er ook geen moer aan, behalve hier ventileren. Dus als je kijkers aanwijst als medeschuldigen, hoe zit dat dan met jezelf?
Nee.....Ja....Misschien.....quote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef demins het volgende:
Het schijnt nu vanaf maandag te beginnen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:30 schreef BuffyJan het volgende:
Ik heb net gesmsd voor Huub en ik krijg t volgende bericht terug:
Er is een fout opgetreden en je bericht kon niet verwerkt worden. Controleer of je bericht begint met de juiste woorden. Stuur "HELP" voor hulp.
![]()
Als je een mailtje stuurt wordt je uitgelachen dus ik denk niet dat veel mensen de behoefte hebben om hier te vertellen wat ze eraan willen doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar je doet er ook geen moer aan, behalve hier ventileren. Dus als je kijkers aanwijst als medeschuldigen, hoe zit dat dan met jezelf?
Het boetesysteem is ook mislukt. Een paar dagen terug zijn er nog boetes uitgedeeld en nu gebeuren er zaken die nog erger zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:30 schreef scanman01 het volgende:
Maar heeft Huub niet een boete gekregen voor dat slipje trekken? Dan moeten er nu toch meerdere boetes volgen voor wat ze met Lieke gedaan hebben. Ik bedoel, waar gaat het nog over als er géén boetes volgen.
Morgen begint het pas!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:30 schreef BuffyJan het volgende:
Ik heb net gesmsd voor Huub en ik krijg t volgende bericht terug:
Er is een fout opgetreden en je bericht kon niet verwerkt worden. Controleer of je bericht begint met de juiste woorden. Stuur "HELP" voor hulp.
![]()
Ja, zo van: "kom maar naar huis en neem Huub mee, want dit gaat nergens meer over"quote:Op zondag 15 juli 2007 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Liekes ouders was kwam ik nu even met een collect call??
Nee hoor, voor Lieke krijg ik wel een sms terug. Net nog n keer en nu doet ie t wel weerquote:Op zondag 15 juli 2007 19:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Het schijnt nu vanaf maandag te beginnen.
Inderdaad. Maar nu ?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:33 schreef Kaleddis het volgende:
Huub is nu terecht pissed dat hij steeds maar boetes krijgt en Natasia schijnbaar niet. Lieke zegt Natasia heeft gezegd dat zij onschendbaar is. Het lijkt er wel zegt Huub. En hij is hier zeer terecht boos over.
Daar lijkt het wel op, Taplasnol is het.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:32 schreef akveor het volgende:
Pannenkoek is bezig om Huub de regels te leren...
Collect call? als ik die ouders was dan kwam ik even langs met me boksbegeltje en sloeg ik daar alles kort en klein.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Liekes ouders was kwam ik nu even met een collect call??
Post?quote:
Die zijn toch wel van een ander kaliber dan de rest van die aso's daar.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:34 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Collect call? als ik die ouders was dan kwam ik even langs met me boksbegeltje en sloeg ik daar alles kort en klein.
Als de fokkers dát nou schreven in die kaartenactie, dan zou men aantonen dat ze het niet eens zijn met wat er gebeurd in de kooi en ze vinden dat Huub en Lieke daarom de verstandigsten moeten zijn...maar dat zie ik niet gebeuren, want er is zeker weer een trots ofzo ondanks alle clashes die ze over zich heen krijgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:32 schreef Sebi het volgende:
[..]
Ja, zo van: "kom maar naar huis en neem Huub mee, want dit gaat nergens meer over"
Het lost niets op want het schorriemorrie zal gewoon doorgaan.... dus tegenakties zijn nodig om zich sterk te kunnen profileren. Maar idd omgekeerde wereld.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Huub zeggen dat de redactie Lieke aangeraden heeft om niet meer aan de spullen van de anderen te zitten als zo zoiets als vanmiddag wil voorkomen. WHAT THE FUCK ??????????????
Denk even aan de ceepees van Lieke, die zijn ook nog niet terug.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Huub zeggen dat de redactie Lieke aangeraden heeft om niet meer aan de spullen van de anderen te zitten als zo zoiets als vanmiddag wil voorkomen. WHAT THE FUCK ??????????????
Hoe hebben ze dat uit hun smerige strot kunnen krijgen???quote:Op zondag 15 juli 2007 19:34 schreef Meganog het volgende:
Lieke is door achter aangeraden om niet meer aan spullen te komen, omdat dit terror uitlokt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:36 schreef Kaleddis het volgende:
Zijn ze nou echt helemaal van de pot gerukt bij de redactie![]()
Lieke moet maar niet meer aan de spullen van andere komen, dat lokt dit uit![]()
Stelletje debielen !!![]()
Wat zal Talpa blij met je zijn ! Kan het alweer ?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sms-en mensen, 1010 voor Huub. Laat iedere week een maaltijd staan, annuleer je vakantie
Net zoals Melissa vrijdag met dat schorriemorie samenspande en zelfs opruide en zich prima leek te vermaken...quote:Op zondag 15 juli 2007 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De externe factor was Melissa Huub, die gaf je de info van buiten, waardoor je nu een boost hebt en je show opvoert.
deborah flensquote:Op zondag 15 juli 2007 19:36 schreef noekje het volgende:
Lieke moet het niet meer doen omdat zij niet willen luisteren.
Wat is dat voor een omgekeerde wereld?
Hij moet echt enorm stennis gaan schoppen. Niet een klein beetje, maar echt keihard.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:37 schreef Katewalker het volgende:
Huub zegt nu echt alles wat wij ook allemaal hier roepen..hij begrijpt er terecht helemaal niks van..wel tekenend want Huub woont daar en heeft contact met de redaktie...
Het is denk ik nog erger dan wij kunnen bedenken..
Denk om z'n hart...quote:Op zondag 15 juli 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk even aan de ceepees van Lieke, die zijn ook nog niet terug.
Dat doet hij al vanaf het begin. Eén en al agressie en handtastelijkheden.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moet echt enorm stennis gaan schoppen. Niet een klein beetje, maar echt keihard.
ben blij dat jij op dit forum bentquote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub was redelijk ver heen. Nu hij van Melissa hoort dat zijn support groeiende is, voert hij zijn show op voor de streamers.....hij is weer scherp
Huub is altijd loyaal geweest aan het programma maar dat lijkt afgelopen als ik hem zo hoor. Laten ze gewoon hun koffers pakken en dat hek uit lopen. Dat is de enige manier om hier ongeschonden en met enig zelfrespect uit te komen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:37 schreef Katewalker het volgende:
Huub zegt nu echt alles wat ook allemaal hier roepen..hij begrijpt er terecht helemaal niks van..wel tekenend want Huub woont daar en heeft contact met de redaktie...
Het is denk ik nog erger dan wij kunnen bedenken..
Is al gezegd dat die onbruikbaar is en dat verkopen ze dan weer als niet relevant. Ze zijn zo voorspelbaar daar.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef paraquat het volgende:
ben beniewd of dit de uitzending haalt.....
Zodat er een streamlock komt en hij eruit wordt gehaald ?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef scanman01 het volgende:
Hij moet echt enorm stennis gaan schoppen. Niet een klein beetje, maar echt keihard.
Ook helemaal waar. Melissa was volgens mij degene die hand en spandiensten verrichte om het zover te laten komen toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Net zoals Melissa vrijdag met dat schorriemorie samenspande en zelfs opruide en zich prima leek te vermaken...
Liek is gewoon bangquote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef Sebi het volgende:
Huub zegt dat hij gewoon weg kan lopen uit de villa, maar Lieke wil hier niets van weten omdat ze zich dan gewonnen geven.
Een goed pak slaag verdienen ze daar achter de schermen, geheel in hun stijl.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe hebben ze dat uit hun smerige strot kunnen krijgen???
jupquote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Lieke door achter aangeraden is om te stoppen met spullen te verstoppen omdat dat terror van de anderen uitlokt?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat doet hij al vanaf het begin. Eén en al agressie en handtastelijkheden.
Dit kunnen ze nooit accepteren, ze worden platgegooid met boze e-mails.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk, dat Nena die Del schrijft, dat zij nooit meer met haar te maken wil hebben!!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:35 schreef Gigageil het volgende:
Belt Amanda wel eens met haar "beste"vriendin, Nena eigenlijk......?
geen cent krijgen ze nog van mequote:Op zondag 15 juli 2007 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sms-en mensen, 1010 voor Huub. Laat iedere week een maaltijd staan, annuleer je vakantie
Wanneer was dit? Vanmiddag?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef akveor het volgende:
GEEN OP maar een vorige post van me.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30594&sess=664
Zelf keek ik die naar de andere stream maar dit was met een nog grotere walging.
Het lijkt me vreselijk voor een vrouw dat je aangerand/uitgekleed word door 3 anderen. Maar als man lijkt het me ook verschrikkelijk om te zien dat de vrouw van wie je houdt aangerand/uitgekleed word door 3 anderen roepent maak d'r BH los... maak d'r BH los.
En dat je dan niets kunt doen omdat zo'n vieze gore vetklep je vasthoudt. Ik nu weer zo fucking pissed.
Terwijl die vetklep Huub vasthield is Brian ook nog even op Huub losgegaan.
Nadat Huub tergkwam van de febo (die zijn nu echt ehelemaal de weg kwijt) heeft ie uitgesproken dat er geen boetes komen op wat voor dramatisch er vanmiddag gebeurt is. Was eerst de trap van Nena reden tot exit. Nu blijkt zelfs een groepsaanranding door de Reaktiegetollereerd te worden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Youtube filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=qCWbt22dLcU
En zo speelt de redactie master of puppets, want Melissa had uiteraard toestemming en waarschijnlijk zelfs instructies, om dit te vertellen.Is het niet raar immers, dat Melissa ineens op de hand van H&L is?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub was redelijk ver heen. Nu hij van Melissa hoort dat zijn support groeiende is, voert hij zijn show op voor de streamers.....hij is weer scherp
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef nueffeniet het volgende:
huub moet gewoon opstappen advocaat in de hand nemen en over 2 weken weer terrug
Was toch een duidelijke JA. niet dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:40 schreef demins het volgende:
Filmpje gezien, ben weer helemaal bij!
Koleire wat een redactie![]()
![]()
Een Prada hoesje om die zuurstoffles en ze zal het geen probleem vindenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:39 schreef Gigageil het volgende:
Djézus.....ik hoorde een beginnende longemfyseem bij Amanda.....als ze inademd met lachen, piept het aan alle kanten....![]()
Ze zou anders al met Huub en Lieke samen BBQ-en... ze zou zelfs het vlees meenemen ...quote:Op zondag 15 juli 2007 19:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo speelt de redactie master of puppets, want Melissa had uiteraard toestemming en waarschijnlijk zelfs instructies, om dit te vertellen.Is het niet raar immers, dat Melissa ineens op de hand van H&L is?
Al eerder verteld, Lieke moet eruit van achteren. Geen houden aan. Ik vind het sneu voor haar, maar schijnbaar brengt ze te weinig.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Lieke door achter aangeraden is om te stoppen met spullen te verstoppen omdat dat terror van de anderen uitlokt?
Dan mag de beveiliging al wel paraat zijn voor Brian.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:42 schreef StephanL het volgende:
Hoop zo dat vanavond natiasia er uit gaat.
Natasia Blank ,en ze woont In Almere in de oktoberstraat.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:42 schreef FokingHell het volgende:
Weet iemand de achternaam van Natasia ? Of andere info.. ? Ik wil dat belachelijke @#$%#^!@stinkhoer wel is in het echt tegenkomen !
Natasia Rost van Tonningenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:42 schreef FokingHell het volgende:
Weet iemand de achternaam van Natasia ? Of andere info.. ? Ik wil dat belachelijke @#$%#^!@stinkhoer wel is in het echt tegenkomen !
Rustig adem halen. Pak een glaasje water erbij.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:42 schreef FokingHell het volgende:
Dan gaat die er achter aanquote:Op zondag 15 juli 2007 19:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan mag de beveiliging al wel paraat zijn voor Brian.
Alle boetes voor Huub waren terecht.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:43 schreef T-lex het volgende:
Wat zit huub nou te janken...als hij voor het schoppen steeds ook een boete zou krijgen dan kon die niet eens meer wat winnen. Tijden lang zijn de regels verbogen in zijn voordeel en nu niet...hard hé die gouden kooi.![]()
Maar moet zeggen een + punt voor Lieke...ze hebt goed mee om Huub over de zeik te krijgen.![]()
Hmm, het begint wel uit de hand te lopen zo te zien... Never underestimate the power of stupid people in groups. Die 'terror-acties' beginnen iets militaristisch te krijgen, zoals ze in wolfpack op hun twee vaste slachtoffers aflopen.quote:
dat hopen we al dagenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:42 schreef StephanL het volgende:
Hoop zo dat vanavond natiasia er uit gaat.
NIET DOEN!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:43 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Natasia Blank ,en ze woont In............
Haar kinderen en andere familieleden kunnen hier helemaal niets aan doen. Het is al erg genoeg dat ze haar als moeder hebben.quote:
ik heb hier een fles staan en dat is nog niet genoeg !quote:Op zondag 15 juli 2007 19:44 schreef elcastel het volgende:
[..]
Rustig adem halen. Pak een glaasje water erbij.
Lol, dit heb ik eerder vanmiddag bijna precies zo gepost. Het is gewoon de bedoeling dat het straks echt misgaat.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:44 schreef Soury het volgende:
Dit kwam in me op ... Tien laat de escalties dermate hoog oplopen zodat men er met een gerust hart de stekker uit kan trekken. Bewoners hun 10.000 euries terug en men kan retour de samenleving in. (?)
Tien kan dan met een gerust geweten slapen en tis over. Niemand wint die villa of miljoenen, daar is domweg het geld niet voor.
Getver post ik weer![]()
Ik ga het niet eens bekijken.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:40 schreef demins het volgende:
![]()
Malaga....het zal wel Torremolinos zijn of Fuengirola....(is provincie Malaga)..daar zitten al die oude taarten en veel criminelen (o.a Robbie 'de bouwvakker' Grifhorst, witwasser Heineken-miljoenen) die willen overwinteren.....liggen de hele dag aan het strand te zonnen ( goed voor huidkanker of sterk verouderde huid)quote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Rare relatie hebben die dochters met hun moeder![]()
Waar zou ze zitten in Malaga, welke gevangenis?
Voor Huub heeft bijna alles consequenties gehad. En waar hij zich het meest druk over maakt is dat hij alles zelf en alleen doet, nu was het 6 tegen 2 of misschien het meest frustrerende, de 3 tegen 1 bij Lieke.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:43 schreef T-lex het volgende:
Wat zit huub nou te janken...als hij voor het schoppen steeds ook een boete zou krijgen dan kon die niet eens meer wat winnen. Tijden lang zijn de regels verbogen in zijn voordeel en nu niet...hard hé die gouden kooi.![]()
Maar moet zeggen een + punt voor Lieke...ze hebt goed mee om Huub over de zeik te krijgen.![]()
Nee omdat die trap niet bij een gescripte actie hoorde, en dit gebeuren tegen Lieke was onderdeel van een script. Ik denk dat het zoiets is.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind eigenlijk wat er vaniddag gebeurde nog vele malen erger dan die trap van Natasia.
Maar ja.... de redactie duidelijk niet.
Heb het ook al vaker gehoord, ze noemen hem volgens mij de grote baasquote:Op zondag 15 juli 2007 19:43 schreef elcastel het volgende:
Na die grote ruzie tussen Brian en Huub (Befgate) heeft JdM toch zelf ingegrepen ? Of was dat gelul (ik meen dat ik het Huub meerdere malen heb horen zeggen ??) ?
Ik zit ook stomveraasd te lezen hier, het lijkt wel of de agressie in de Kooi mensen ertoe aanzet om hier te posten, vreselijk, ik erger me kapot.quote:
hadden ze het beter supersaai kunnen maken zoals even het geval leek een paar weken terug. Dan was het programma langzaam in de vergetelheid geraakt. Nu komt er alleen maar ophef en discussie over waar RTL toch niet zo blij mee zal zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:44 schreef Soury het volgende:
Dit kwam in me op ... Tien laat de escalties dermate hoog oplopen zodat men er met een gerust hart de stekker uit kan trekken. Bewoners hun 10.000 euries terug en men kan retour de samenleving in. (?)
Tien kan dan met een gerust geweten slapen en tis over. Niemand wint die villa of miljoenen, daar is domweg het geld niet voor.
Getver post ik weer![]()
Geen volslagen krankzinnig scenario...quote:Op zondag 15 juli 2007 19:44 schreef Soury het volgende:
Getver post ik weer![]()
Haal even dat adres uit je quote... Scheelt de mods weer een hoop werk straks.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:45 schreef Sebi het volgende:
[..]
Haar kinderen en andere familieleden kunnen hier helemaal niets aan doen. Het is al erg genoeg dat ze haar als moeder hebben.
Dat is het punt niet. Achternamen, adressen, niet nodig en brengen alleen maar onnodig Wilgo en de kinderen in gevaar. En vooral de kinderen kunnen hier niets aan doen en hebben het al zwaar genoeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Blank mag je toch zeker wel zeggen? Dat staat werkelijk overal.
Gelukkig ben jij het wel eens. Er zijn echt nog verschillende mensen op FOK die het wel prima vonden wat er gebeurde. Het ging helemaal niet te ver enzo.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:40 schreef demins het volgende:
![]()
Ja, maar als we met adressen gaan lopen strooien noem ik je zo.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is pas belachelijk. Je kan het overal vinden hoor, de achternamen van die miljonairs![]()
Huub heeft de neiging om het programma kapot te maken lees=stekker er uit..net als ik trouwens..als Huub iemand zijn hersens in slaat met een koekepan..dan is niet alleen hij er uit maar dan stopt het programma..nu weet ik ook waarom ze Brian in bescherming nemen als hij para dreigt te worden..als hij iemand wat aan doet stopt het programma..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef Sebi het volgende:
Huub zegt dat hij gewoon weg kan lopen uit de villa, maar Lieke wil hier niets van weten omdat ze zich dan gewonnen geven.
Je vergeet Marbella, Puerto Banusquote:Op zondag 15 juli 2007 19:46 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Malaga....het zal wel Torremolinos zijn of Fuengirola....(is provincie Malaga)..daar zitten al die oude taarten en veel criminelen (o.a Robbie 'de bouwvakker' Grifhorst, witwasser Heineken-miljoenen) die willen overwinteren.....liggen de hele dag aan het strand te zonnen ( goed voor huidkanker of sterk verouderde huid)
Ik heb er een half jaartje gewerkt daar, en je struikeld er over errug verkeerd volk die zwart geld te veel hebben......![]()
ok thanks ! En ik ga helemaal niets ergs doen hoor.. ik ga haar een knuffel geven !!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:43 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Natasia Blank ,en ze woont In Almere in de oktoberstraat.
Dan hou ik van jequote:Op zondag 15 juli 2007 19:46 schreef bosb het volgende:
[..]
Lol, dit heb ik eerder vanmiddag bijna precies zo gepost. Het is gewoon de bedoeling dat het straks echt misgaat.
Zou me niet eens verbazen, en ik post ook hoor, al ben ik zwaar pissed.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:44 schreef Soury het volgende:
Getver post ik weer![]()
Of het zijn mensen die anders rustig mee zitten te lezen, maar het nu ook de spuigaten uit vind lopen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit ook stomveraasd te lezen hier, het lijkt wel of de agressie in de Kooi mensen ertoe aanzet om hier te posten, vreselijk, ik erger me kapot.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, klopt helemaal...maar hij solliciteerd naar meer. Maar zit zelf wel te zeiken dat de andere geen boetes krijgen.quote:
En die is nu op vakantie ofzo ? Of stoned ?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:46 schreef CoT het volgende:
Heb het ook al vaker gehoord, ze noemen hem volgens mij de grote baas
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens bekijken.
Ik heb je gemist in de COS! Kon niet lekker off-topic naar je:![]()
![]()
![]()
Kan me niet schelen, als zij boven de wet staan, dan ik ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je dat echt gedaan?
Ik typ niks meer of minder dan wat te zien is op de streams en dan maak je mij uit voor kutwijf ?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:55 schreef robbiedekok het volgende:
He rot nou es op irritant kutwijf!
[..]
Stijn is op vakantie, waar JdM uithangt weet ik nietquote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef elcastel het volgende:
[..]
En die is nu op vakantie ofzo ? Of stoned ?
[/quote]quote:Op zondag 15 juli 2007 19:45 schreef robbiedekok het volgende:
He kan je niet lekker weggaan blinde vink!
Met Huub heb ik 0,0 medelijden. Die krijgt gewoon terug wat hij anderen aangedaan heeft. En van mij mag het met rente. Het is en blijft voor mij een asociaal, agressief teringventje.
Achternamen is een algemeen goed. van Ballegooyen is ook al meerdere malen aan bod gekomen. Jaap idem, fam. Kubatz bijv. Dat is zelfs grappig als de Kubatzjes weer neuken.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Achternamen, adressen, niet nodig en brengen alleen maar onnodig Wilgo en de kinderen in gevaar. En vooral de kinderen kunnen hier niets aan doen en hebben het al zwaar genoeg.
Hoezo, is het ook lullig voor Erik de Zwart dat hij blank is?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef CoT het volgende:
Heeft Natasia echt Blank als achternaam? Ook lullig voor een neger![]()
![]()
Meer dan terecht als de kinderen van Natiasia nu 234823429342834 telefoontjes krijgen met bedreigingen. Niet omdat di kinderen oh zo ´stout´ zijn. Maar omdat hun lieve (lelijke irritante arrogante) moeder het rolmodel is voor alle moeders in Nederland, althans, volgens DGK redactie, anders was ze allang verwijderd toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:45 schreef Sebi het volgende:
[..]
Haar kinderen en andere familieleden kunnen hier helemaal niets aan doen. Het is al erg genoeg dat ze haar als moeder hebben.
Volgende actie tegen Lieke en Huub misschien?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:48 schreef kybe het volgende:
Ik had natuurlijk Natasia op mute staan dus wat was zij met die emmers van plan ?
Eemnes is het he, een dorpje ver onder de rook van Almere waar het niet pluis is.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef De_Moester het volgende:
Weet je, ik zat ook met een heel akelig gevoel de acties van vanmiddag en het (gebrek aan) vervolg erop te bekijken. Toch is het zo dat de 'lijdend voorwerpen' inderdaad gewoon uit het huis kunnen lopen. Ze hoeven zich dit niet te laten welgevallen. Ik betrapte me er op dat ik ook een poos zat te denken dat de redactie dit niet kan laten passeren; helaas van de redactie is niet veel te verwachten, dat hebben we gisteren al kunnen constateren. Blijkbaar kiezen Huub en Lieke er voor in dgk te blijven en zich dit soort situaties te laten welgevallen; ook zij hebben kunnen ervaren dat er niet ingegrepen wordt door de redactie. Hun keuze in het huis te blijven maakt wel dat ik me minder druk maak. Lijkt een beetje overdreven om hier met een verhit hoofd thuis je druk te maken over de gebeurtenissen in Almere terwijl de betrokkenen 'gewoon' doorleven in het huis...my two cents dit
Wat denk je dan van van Ballengooyen voor een honkballer?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef CoT het volgende:
Heeft Natasia echt Blank als achternaam? Ook lullig voor een neger![]()
![]()
Dat is wat ze graag willen, als ik daar in de kooi zat en zo zou worden behandeld, dan bleef ik ook met mijn hoofd fier omhoog.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef De_Moester het volgende:
Weet je, ik zat ook met een heel akelig gevoel de acties van vanmiddag en het (gebrek aan) vervolg erop te bekijken. Toch is het zo dat de 'lijdend voorwerpen' inderdaad gewoon uit het huis kunnen lopen. Ze hoeven zich dit niet te laten welgevallen. Ik betrapte me er op dat ik ook een poos zat te denken dat de redactie dit niet kan laten passeren; helaas van de redactie is niet veel te verwachten, dat hebben we gisteren al kunnen constateren. Blijkbaar kiezen Huub en Lieke er voor in dgk te blijven en zich dit soort situaties te laten welgevallen; ook zij hebben kunnen ervaren dat er niet ingegrepen wordt door de redactie. Hun keuze in het huis te blijven maakt wel dat ik me minder druk maak. Lijkt een beetje overdreven om hier met een verhit hoofd thuis je druk te maken over de gebeurtenissen in Almere terwijl de betrokkenen 'gewoon' doorleven in het huis...my two cents dit
Eindelijk eens een normale reactie, er zomaar weer tussendoor. Hulde voor je weldenkend vermogen. En dat zegt inderdaad niet dat ook wij geen gekrulde tenen kunnen hebben, want dat heb ook ik wel regelmatig.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef De_Moester het volgende:
Hoe ziet je broer eruitquote:Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef demins het volgende:
[..]![]()
![]()
Was een paar dagen naar Frankrijk, het vakantiehuisje van mijn rijke broer beleven. Is dit off-topic genoeg?
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoezo, is het ook lullig voor Erik de Zwart dat hij blank is?
'T is van Ballegooy....quote:Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Achternamen is een algemeen goed. van Ballegooyen is ook al meerdere malen aan bod gekomen. Jaap idem, fam. Kubatz bijv. Dat is zelfs grappig als de Kubatzjes weer neuken.
Blank dus ook. Haar kinderen hebben niet eens haar achternaam.
Ja zal wel weer,toen ik het geluid aangooide hoorde ik Dennis iets zeggen over produktie.....quote:Op zondag 15 juli 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgende actie tegen Lieke en Huub misschien?
mwa, scan, over het algemeen zijn dat dan wel weer users die je hier normaal niet ziet, ramptoersitjes zeg maar. wat vanmiddag is gebeurd is compleet achterlijk, een ieder dat niet zo ziet is puur bezig om te sarrenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij het wel eens. Er zijn echt nog verschillende mensen op FOK die het wel prima vonden wat er gebeurde. Het ging helemaal niet te ver enzo.
Het gaat over de users die de acties van het zestal goedkeuren.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of het zijn mensen die anders rustig mee zitten te lezen, maar het nu ook de spuigaten uit vind lopen.
Juist. Om nog maar niet te spreken over de volslagen gestoorde verstokte streamers die aangifte willen gaan doenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef De_Moester het volgende:
van Ballegooy dan. Ook goed. Het gaat om de inhoud.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:52 schreef akveor het volgende:
[..]
'T is van Ballegooy....
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi
Ze zouden jou hier een ban voor het leven moeten geven.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef shagster19 het volgende:
[..]
Meer dan terecht als de kinderen van Natiasia nu 234823429342834 telefoontjes krijgen met bedreigingen. Niet omdat di kinderen oh zo ´stout´ zijn. Maar omdat hun lieve (lelijke irritante arrogante) moeder het rolmodel is voor alle moeders in Nederland, althans, volgens DGK redactie, anders was ze allang verwijderd toch?
Zo is DGK niet leuk meer om naar te kijken. Kinderen van jonger dan 10 jaar kijken ook wel eens op internet (neem ik aan) en krijgen mevrouw BOKITO nu als voorbeeld te zien hoe stoer ze wel niet is dat ze zomaar iedereen mag schoppen op het internet.
De redactie is triest, period.![]()
Heel het programma is achterlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, scan, over het algemeen zijn dat dan wel weer users die je hier normaal niet ziet, ramptoersitjes zeg maar. wat vanmiddag is gebeurd is compleet achterlijk, een ieder dat niet zo ziet is puur bezig om te sarren
Wat mij verbaast is dat die toen helemaal uit zijn bol schijnt te zijn gegaan, en er kwam een 1 centimeter regel, blablabla ... wat daar van is terecht gekomen weet iedereen, maar je zou zeggen dat ook dát een limiet heeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef CoT het volgende:
Stijn is op vakantie, waar JdM uithangt weet ik niet
Nena heeft allang haar 10k terug gekregen en vind het wel best zo. Net als Nathanael.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef BizzyBone het volgende:
Offtopic:
Kan Nena talpa aanklagen wegens discriminatie? ZIj schopt brian heel licht en Natasia schopt Huub & Jaap bij hun edele delen en word er niet uigestuurd?
Kwamen daar altijd die joints vandaan ?quote:
Lekker even weg geweest dus?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef demins het volgende:
[..]![]()
![]()
Was een paar dagen naar Frankrijk, het vakantiehuisje van mijn rijke broer beleven. Is dit off-topic genoeg?
is dat zo'n enorme omslag? ik dacht dat melissa en huub wel goed waren met elkaar. melissa en lieke is dan wel een ander verhaalquote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef Vandaag... het volgende:
De omslag van Melissa in beeld
[afbeelding]
Ja klopt, maar daar wonen nog mensen die echt geld hebben en met een beetje klasse. (tenminste, de laatste jaren is het ook achteruit aan het gaan, maar toch)quote:Op zondag 15 juli 2007 19:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je vergeet Marbella, Puerto Banus
Ik vind het wel een enorme omslag.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
is dat zo'n enorme omslag? ik dacht dat melissa en huub wel goed waren met elkaar. melissa en lieke is dan wel een ander verhaal![]()
Heeft ze net wat gezegd dan ofzo ? Ik schakel net in en verbaas me erover dat Huub nog met haar praat.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:56 schreef noekje het volgende:
Ik vind het wel een enorme omslag.
No offence naar de kinderen hoor. Maar dat zei ik puur en alleen om te laten zien hoe Natasia dan spijt krijgt van alle domme dingen die ze heeft gedaan. Maar dat lijkt me vrij logisch dat je dat snapt...quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze zouden jou hier een ban voor het leven moeten geven.
Een totaal onnavolgbare en onbegrijpelijk ommezwaai in de kooi...quote:Op zondag 15 juli 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
Huub: ik heb het wel zwaarder gehad hier. Zeker in het begin.
Mellisa: ik wil proberen om iig één iemand aan jouw kant te krijgen.
En of dat een omslag is. *mijn jurkje zakt er vanaf*
Ik vetrouw Melissa niet..voor het zelfde geld troont ze Huub mee zodat Lieke weer gepakt kan worden of ze willen Huub in de vijver gooien..lopen ze al richting vijver?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef Vandaag... het volgende:
De omslag van Melissa in beeld
[afbeelding]
Ze heeft vanmiddag internet gekeken en ze vindt het allemaal veel te ver gaan. Zijn fans staan vierkant achter hem en woensdag moet hij naar buiten.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Heeft ze net wat gezegd dan ofzo ? Ik schakel net in en verbaas me erover dat Huub nog met haar praat.
Dacht ik, maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kwamen daar altijd die joints vandaan ?
Helemaal waar!!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij speelde alleen met syliva omdat hij alleen met haar wilde spelen? Of was het omdat zij de enige was die hem tolereerde
Wilgo zit in Suriname, dat begreep ik van verleden week.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:59 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben benieuwd of Wilgo dit allemaal zo leuk vindt. Ik hoop dat mensen hem hier even flink op gaan aanspreken.
Zij heeft vanmiddag iemand gesproken. Dat schreef iemand hier en ze heeft internet gezien en gelezen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een totaal onnavolgbare en onbegrijpelijk ommezwaai in de kooi...
Oh op die schoen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat over de users die de acties van het zestal goedkeuren.
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:55 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar wonen nog mensen die echt geld hebben en met een beetje klasse. (tenminste, de laatste jaren is het ook achteruit aan het gaan, maar toch)
In Suriname zijn ze ook niet te spreken over tas.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wilgo zit in Suriname, dat begreep ik van verleden week.
Daar zullen ze toch ook wel internet hebben?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wilgo zit in Suriname, dat begreep ik van verleden week.
Even serieus, vertrouw je haar echt?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft vanmiddag internet gekeken en ze vindt het allemaal veel te ver gaan. Zijn fans staan vierkant achter hem en woensdag moet hij naar buiten.
Dat zei ze allemaal.
Woensdag moet hij naar buiten ????quote:Op zondag 15 juli 2007 19:59 schreef noekje het volgende:
Ze heeft vanmiddag internet gekeken en ze vindt het allemaal veel te ver gaan. Zijn fans staan vierkant achter hem en woensdag moet hij naar buiten.
Dat zei ze allemaal.
Volgens mij ben jij degene die bijdehand komt doen over wetboek van strafrechtquote:Op zondag 15 juli 2007 19:54 schreef BarryK het volgende:
In het vorige topic kwam iemand bijdehand doen over wetboek van strafrecht... hier enkele artikelen die zouden kunnen leiden tot een eventuele vervolging (het zijn wat algemene artikelen die niet specifiek te maken hoeven hebben met de acties vandaag)
282-285 (Sr, Boek 2, Titel 18)
300-301 (Sr, Boek 2, Titel 20)
45 -46(Sr, Boek 1, Titel 4)
47-48 (Sr, Boek 1, Titel 5)
154-155 (Sr, Boek 2, Titel 6)
En voor Huub geldt:
41 (Sr, Boek 1, Titel 3)
Woensdag is het de 18e..dan komt er een vliegtuigje over vliegen..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zei ze allemaal.
Lees Mamjo.com, dan weet je genoeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:01 schreef STAP01 het volgende:
[..]
In Suriname zijn ze ook niet te spreken over tas.
Deze tekst is niet nieuw van hem hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef Hannibella het volgende:
Hij erkent dat hij met Jaap Eric ook net zo hard heeft geterroriseerd en nu ook gewoon moet incasseren. Hij heeft het door!
Wilgo kwam over als een redelijke vent. Ik kan me niet voorstellen dat hij trots is, als Natasia loopt te gillen: " Trek haar BH los!"quote:Op zondag 15 juli 2007 19:59 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben benieuwd of Wilgo dit allemaal zo leuk vindt. Ik hoop dat mensen hem hier even flink op gaan aanspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |