Al eerder verteld, Lieke moet eruit van achteren. Geen houden aan. Ik vind het sneu voor haar, maar schijnbaar brengt ze te weinig.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Lieke door achter aangeraden is om te stoppen met spullen te verstoppen omdat dat terror van de anderen uitlokt?
Dan mag de beveiliging al wel paraat zijn voor Brian.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:42 schreef StephanL het volgende:
Hoop zo dat vanavond natiasia er uit gaat.
Natasia Blank ,en ze woont In Almere in de oktoberstraat.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:42 schreef FokingHell het volgende:
Weet iemand de achternaam van Natasia ? Of andere info.. ? Ik wil dat belachelijke @#$%#^!@stinkhoer wel is in het echt tegenkomen !
Natasia Rost van Tonningenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:42 schreef FokingHell het volgende:
Weet iemand de achternaam van Natasia ? Of andere info.. ? Ik wil dat belachelijke @#$%#^!@stinkhoer wel is in het echt tegenkomen !
Rustig adem halen. Pak een glaasje water erbij.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:42 schreef FokingHell het volgende:
Dan gaat die er achter aanquote:Op zondag 15 juli 2007 19:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan mag de beveiliging al wel paraat zijn voor Brian.
Alle boetes voor Huub waren terecht.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:43 schreef T-lex het volgende:
Wat zit huub nou te janken...als hij voor het schoppen steeds ook een boete zou krijgen dan kon die niet eens meer wat winnen. Tijden lang zijn de regels verbogen in zijn voordeel en nu niet...hard hé die gouden kooi.![]()
Maar moet zeggen een + punt voor Lieke...ze hebt goed mee om Huub over de zeik te krijgen.![]()
Hmm, het begint wel uit de hand te lopen zo te zien... Never underestimate the power of stupid people in groups. Die 'terror-acties' beginnen iets militaristisch te krijgen, zoals ze in wolfpack op hun twee vaste slachtoffers aflopen.quote:
dat hopen we al dagenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:42 schreef StephanL het volgende:
Hoop zo dat vanavond natiasia er uit gaat.
NIET DOEN!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:43 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Natasia Blank ,en ze woont In............
Haar kinderen en andere familieleden kunnen hier helemaal niets aan doen. Het is al erg genoeg dat ze haar als moeder hebben.quote:
ik heb hier een fles staan en dat is nog niet genoeg !quote:Op zondag 15 juli 2007 19:44 schreef elcastel het volgende:
[..]
Rustig adem halen. Pak een glaasje water erbij.
Lol, dit heb ik eerder vanmiddag bijna precies zo gepost. Het is gewoon de bedoeling dat het straks echt misgaat.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:44 schreef Soury het volgende:
Dit kwam in me op ... Tien laat de escalties dermate hoog oplopen zodat men er met een gerust hart de stekker uit kan trekken. Bewoners hun 10.000 euries terug en men kan retour de samenleving in. (?)
Tien kan dan met een gerust geweten slapen en tis over. Niemand wint die villa of miljoenen, daar is domweg het geld niet voor.
Getver post ik weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |