Het dringt maar niet door tussen de oren van mensen. Dit is niet de echte wereld. In de echte wereld had ik nu vermoedelijk opgesloten gezeten als zoiets mijn vriendin zou overkomen. Waarom zijn mensen toch niet in staat om onderscheid te maken en zien ze niet dat al die bewoners er vrijwillig zitten en er zo uit kunnen gaan. Ben ik nu zo blond?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Wat zou jij er van vinden als je vriendin agressief werd aangevallen wordt door 3 anderen en zo'n Natasia die keihard roept maak d'r BH los maak d'r BH los... Dan bleef jij rustig in de stoel zitten?
Je moet je post een aan je vriendin laten lezen.
Intelligente move... dat is dus 2 maal bedreiging... je hebt gemaild dus je IP is simpel te achterhalen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
Ik heb gemailt dat er binnenkort een paar handgranaten over het hek gaan.
Zie wel of ze aangifte doen, kan me niet schelen.
En nog 1 dat Natas wat overkomt als ze dat uitje heeft met Japio.
We will see.
Heb je dat echt gedaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
We will see.
Dus jij denkt dat de emoties en bijbehorende reacties van de bewoners anders zijn dan de mensen in de buitenwereld? Dan moet je wel echt blond zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het dringt maar niet door tussen de oren van mensen. Dit is niet de echte wereld. In de echte wereld had ik nu vermoedelijk opgelosten gezeten als zoiets mijn vriendin zou overkomen. Waarom zijn mensen toch niet in staat om onderscheid te maken en zien ze niet dat al die bewoners er vrijwillig zitten en er zo uit kunnen gaan. Ben ik nu zo blond?
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef dreugkleut het volgende:
Ik vin die Natasia toch wel zo'n gigantische lowlife motha fucking bitch.
Ze weet dat ze geen sanctie's meer kirjgrt van e redactie, en die tering hoer maakt daar ernstig misbruik van. En dan ben je laag , zeer laag
Wat geeft ze door?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En huppekee, daar gaat weer een partij spelinfo, thnx to melissa
Je steunt ze het efficientst door te KAPPEN MET KIJKEN, en iedereen die je kent die ook kijkt (TV of streams) over te halen om ook te stoppen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
wil eigenlijk gewoon kappen met kijken maar wil wel Huub en Lieke steunen
Ze vertelde dat ze voor het eerst op internet heeft gekeken, ws een paar foraquote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef blomst het volgende:
Wat is melissa op de hand van Huub?
Waar komt die ommedraai vandaan?
Oeps..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
We will see.
omgquote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
We will see.
De redactie is zeker fout, die laat een groepsaanranding toe.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:18 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
de redactie is minstens even fout hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |