abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2007 @ 19:49:21 #226
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51498808
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik zit ook stomveraasd te lezen hier, het lijkt wel of de agressie in de Kooi mensen ertoe aanzet om hier te posten, vreselijk, ik erger me kapot.
Of het zijn mensen die anders rustig mee zitten te lezen, maar het nu ook de spuigaten uit vind lopen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_51498810
Heeft Natasia echt Blank als achternaam? Ook lullig voor een neger
pi_51498814
Offtopic:

Kan Nena talpa aanklagen wegens discriminatie? ZIj schopt brian heel licht en Natasia schopt Huub & Jaap bij hun edele delen en word er niet uigestuurd?
Lmao
pi_51498816
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:44 schreef Meganog het volgende:

[..]

Alle boetes voor Huub waren terecht.
Ja, klopt helemaal...maar hij solliciteerd naar meer. Maar zit zelf wel te zeiken dat de andere geen boetes krijgen.
Waar blijven bijvoorbeeld de boetes voor het tot 2x toe al trappen van mensen (brian in dit geval). Die krijgt hij toch ook niet...dus moet tie gewoon niet janken over wat een ander doet. (tis geen heilig boontje) Hij moet gvd de redactie danken op z'n blote knietjes dat hij er ubberhaubt nog in zit.
  zondag 15 juli 2007 @ 19:49:45 #230
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_51498817
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:46 schreef CoT het volgende:
Heb het ook al vaker gehoord, ze noemen hem volgens mij de grote baas
En die is nu op vakantie ofzo ? Of stoned ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 15 juli 2007 @ 19:50:05 #231
130054 demins
We weten niks
pi_51498825
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:46 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ik ga het niet eens bekijken.

Ik heb je gemist in de COS! Kon niet lekker off-topic naar je:

Was een paar dagen naar Frankrijk, het vakantiehuisje van mijn rijke broer beleven. Is dit off-topic genoeg?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_51498828
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Heb je dat echt gedaan?
Ik zou maar oppassen. Daar kun je serieus last mee krijgen.
Kan me niet schelen, als zij boven de wet staan, dan ik ook.
En ik meen het niet natuurlijk, maar ik was zo boos om wat er gebeurt is.
En van dat ip adres weet ik ook wel.
pi_51498832
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:55 schreef robbiedekok het volgende:
He rot nou es op irritant kutwijf!
[..]
Ik typ niks meer of minder dan wat te zien is op de streams en dan maak je mij uit voor kutwijf ?
Wat is er in godsnaam mis mee te zeggen dat Huub bijna huilt en Lieke slaapt achter de PC.
Het wordt ook steeds erger hier, neemt de agressiviteit hier ook al toe ?
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_51498836
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef elcastel het volgende:

[..]

En die is nu op vakantie ofzo ? Of stoned ?
Stijn is op vakantie, waar JdM uithangt weet ik niet
  zondag 15 juli 2007 @ 19:50:41 #235
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51498844
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:45 schreef robbiedekok het volgende:
He kan je niet lekker weggaan blinde vink!
Met Huub heb ik 0,0 medelijden. Die krijgt gewoon terug wat hij anderen aangedaan heeft. En van mij mag het met rente. Het is en blijft voor mij een asociaal, agressief teringventje.
[/quote]
Zolang ze maar met de poten van elkaar afblijven... Duwen, trekken, gooien, spugen.... kappen daarmee...
Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. Achternamen, adressen, niet nodig en brengen alleen maar onnodig Wilgo en de kinderen in gevaar. En vooral de kinderen kunnen hier niets aan doen en hebben het al zwaar genoeg.
Achternamen is een algemeen goed. van Ballegooyen is ook al meerdere malen aan bod gekomen. Jaap idem, fam. Kubatz bijv. Dat is zelfs grappig als de Kubatzjes weer neuken.
Blank dus ook. Haar kinderen hebben niet eens haar achternaam.
Go hard or go home
pi_51498850
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef CoT het volgende:
Hoezo, is het ook lullig voor Erik de Zwart dat hij blank is?
pi_51498859
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:45 schreef Sebi het volgende:

[..]

Haar kinderen en andere familieleden kunnen hier helemaal niets aan doen. Het is al erg genoeg dat ze haar als moeder hebben.
Meer dan terecht als de kinderen van Natiasia nu 234823429342834 telefoontjes krijgen met bedreigingen. Niet omdat di kinderen oh zo ´stout´ zijn. Maar omdat hun lieve (lelijke irritante arrogante) moeder het rolmodel is voor alle moeders in Nederland, althans, volgens DGK redactie, anders was ze allang verwijderd toch?

Zo is DGK niet leuk meer om naar te kijken. Kinderen van jonger dan 10 jaar kijken ook wel eens op internet (neem ik aan) en krijgen mevrouw BOKITO nu als voorbeeld te zien hoe stoer ze wel niet is dat ze zomaar iedereen mag schoppen op het internet.

De redactie is triest, period.
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 19:51:06 #239
135305 beequeen
Lost.
pi_51498863
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:48 schreef kybe het volgende:
Ik had natuurlijk Natasia op mute staan dus wat was zij met die emmers van plan ?
Volgende actie tegen Lieke en Huub misschien?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51498865
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef De_Moester het volgende:
Weet je, ik zat ook met een heel akelig gevoel de acties van vanmiddag en het (gebrek aan) vervolg erop te bekijken. Toch is het zo dat de 'lijdend voorwerpen' inderdaad gewoon uit het huis kunnen lopen. Ze hoeven zich dit niet te laten welgevallen. Ik betrapte me er op dat ik ook een poos zat te denken dat de redactie dit niet kan laten passeren; helaas van de redactie is niet veel te verwachten, dat hebben we gisteren al kunnen constateren. Blijkbaar kiezen Huub en Lieke er voor in dgk te blijven en zich dit soort situaties te laten welgevallen; ook zij hebben kunnen ervaren dat er niet ingegrepen wordt door de redactie. Hun keuze in het huis te blijven maakt wel dat ik me minder druk maak. Lijkt een beetje overdreven om hier met een verhit hoofd thuis je druk te maken over de gebeurtenissen in Almere terwijl de betrokkenen 'gewoon' doorleven in het huis...my two cents dit
Eemnes is het he, een dorpje ver onder de rook van Almere waar het niet pluis is.
  zondag 15 juli 2007 @ 19:51:31 #241
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51498875
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef CoT het volgende:
Wat denk je dan van van Ballengooyen voor een honkballer?
Of 't Mannetje voor een homo?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_51498877
quote:
Weet je, ik zat ook met een heel akelig gevoel de acties van vanmiddag en het (gebrek aan) vervolg erop te bekijken. Toch is het zo dat de 'lijdend voorwerpen' inderdaad gewoon uit het huis kunnen lopen. Ze hoeven zich dit niet te laten welgevallen. Ik betrapte me er op dat ik ook een poos zat te denken dat de redactie dit niet kan laten passeren; helaas van de redactie is niet veel te verwachten, dat hebben we gisteren al kunnen constateren. Blijkbaar kiezen Huub en Lieke er voor in dgk te blijven en zich dit soort situaties te laten welgevallen; ook zij hebben kunnen ervaren dat er niet ingegrepen wordt door de redactie. Hun keuze in het huis te blijven maakt wel dat ik me minder druk maak. Lijkt een beetje overdreven om hier met een verhit hoofd thuis je druk te maken over de gebeurtenissen in Almere terwijl de betrokkenen 'gewoon' doorleven in het huis...my two cents dit
Dat is wat ze graag willen, als ik daar in de kooi zat en zo zou worden behandeld, dan bleef ik ook met mijn hoofd fier omhoog.
Goedemorgen :W
pi_51498884
quote:
Eindelijk eens een normale reactie, er zomaar weer tussendoor. Hulde voor je weldenkend vermogen. En dat zegt inderdaad niet dat ook wij geen gekrulde tenen kunnen hebben, want dat heb ook ik wel regelmatig.
pi_51498885
De redaktie van de gdk graaft haar eigen graf! Ik vind dat het zo niet verder kan. Huub is heel populair en ze zien hoe hij door die bende van 6 dag in daguit wordt vernederd. Huub moet tot winnaar worden uitgeroepen, hij is de terechte winnaar, dat verdiend hij en dat verdienen de kijkers! Laat dit programma stoppen!!!
pi_51498886
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef demins het volgende:

[..]

Was een paar dagen naar Frankrijk, het vakantiehuisje van mijn rijke broer beleven. Is dit off-topic genoeg?
Hoe ziet je broer eruit
pi_51498889
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Hoezo, is het ook lullig voor Erik de Zwart dat hij blank is?
  zondag 15 juli 2007 @ 19:52:01 #247
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51498890
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef noekje het volgende:

[..]

Achternamen is een algemeen goed. van Ballegooyen is ook al meerdere malen aan bod gekomen. Jaap idem, fam. Kubatz bijv. Dat is zelfs grappig als de Kubatzjes weer neuken.
Blank dus ook. Haar kinderen hebben niet eens haar achternaam.
'T is van Ballegooy....
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi
pi_51498905
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

Volgende actie tegen Lieke en Huub misschien?
Ja zal wel weer,toen ik het geluid aangooide hoorde ik Dennis iets zeggen over produktie.....
pi_51498913
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij het wel eens. Er zijn echt nog verschillende mensen op FOK die het wel prima vonden wat er gebeurde. Het ging helemaal niet te ver enzo.
mwa, scan, over het algemeen zijn dat dan wel weer users die je hier normaal niet ziet, ramptoersitjes zeg maar. wat vanmiddag is gebeurd is compleet achterlijk, een ieder dat niet zo ziet is puur bezig om te sarren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')