Het dringt maar niet door tussen de oren van mensen. Dit is niet de echte wereld. In de echte wereld had ik nu vermoedelijk opgesloten gezeten als zoiets mijn vriendin zou overkomen. Waarom zijn mensen toch niet in staat om onderscheid te maken en zien ze niet dat al die bewoners er vrijwillig zitten en er zo uit kunnen gaan. Ben ik nu zo blond?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Wat zou jij er van vinden als je vriendin agressief werd aangevallen wordt door 3 anderen en zo'n Natasia die keihard roept maak d'r BH los maak d'r BH los... Dan bleef jij rustig in de stoel zitten?
Je moet je post een aan je vriendin laten lezen.
Intelligente move... dat is dus 2 maal bedreiging... je hebt gemaild dus je IP is simpel te achterhalen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
Ik heb gemailt dat er binnenkort een paar handgranaten over het hek gaan.
Zie wel of ze aangifte doen, kan me niet schelen.
En nog 1 dat Natas wat overkomt als ze dat uitje heeft met Japio.
We will see.
Heb je dat echt gedaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
We will see.
Dus jij denkt dat de emoties en bijbehorende reacties van de bewoners anders zijn dan de mensen in de buitenwereld? Dan moet je wel echt blond zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het dringt maar niet door tussen de oren van mensen. Dit is niet de echte wereld. In de echte wereld had ik nu vermoedelijk opgelosten gezeten als zoiets mijn vriendin zou overkomen. Waarom zijn mensen toch niet in staat om onderscheid te maken en zien ze niet dat al die bewoners er vrijwillig zitten en er zo uit kunnen gaan. Ben ik nu zo blond?
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef dreugkleut het volgende:
Ik vin die Natasia toch wel zo'n gigantische lowlife motha fucking bitch.
Ze weet dat ze geen sanctie's meer kirjgrt van e redactie, en die tering hoer maakt daar ernstig misbruik van. En dan ben je laag , zeer laag
Wat geeft ze door?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En huppekee, daar gaat weer een partij spelinfo, thnx to melissa
Je steunt ze het efficientst door te KAPPEN MET KIJKEN, en iedereen die je kent die ook kijkt (TV of streams) over te halen om ook te stoppen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
wil eigenlijk gewoon kappen met kijken maar wil wel Huub en Lieke steunen
Ze vertelde dat ze voor het eerst op internet heeft gekeken, ws een paar foraquote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef blomst het volgende:
Wat is melissa op de hand van Huub?
Waar komt die ommedraai vandaan?
Oeps..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
We will see.
omgquote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
We will see.
De redactie is zeker fout, die laat een groepsaanranding toe.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:18 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
de redactie is minstens even fout hier
Weer een persoonlijke aanval op een ontopic reactie.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:06 schreef tipsch het volgende:
rot jij even op met je persoonlijke gesar. dank je![]()
Ja, daarmee vast wel ja.... maar wat er IN de villa gebeurt blijkbaar nietquote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je dat echt gedaan?
Ik zou maar oppassen. Daar kun je serieus last mee krijgen.
Eens. Ik skip die posts nu ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef nueffeniet het volgende:
ik heb nu echt al 2 dagen niets zinnigs gehoord van neemmijnietserieus, ik denk dat die gast goed in het programma zou passen
Ja klopt die mogen van mij ook allemaal een pak slaag krijgen voor de rotzooi die ze hebben weten te produceren, maar die Natasia en ook die Brian dat zijn de echte lowlife's die onder zulk soort omstandigheden geen grenzen meer weten te stellen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:18 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
de redactie is minstens even fout hier
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef blomst het volgende:
Wat is melissa op de hand van Huub?
Waar komt die ommedraai vandaan?
Meen je dat? Vind ik wel stoer dat je dat zegt!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:18 schreef clrscrn het volgende:
Ik zat net wel mensen op stang te jagen met "Lieke lokt het zelf uit" etc, maar na het zien van het filmpje hoop ik echt dat er legale acties worden ondernomen tegen de 3 dames in het huis, kan natuurlijk niet he...
En die smerige dennix tegen huub: vrouwen tegen vrouwen he... 3 v 1? domme lul
Volgende week is ze weer voor het schorum....quote:Op zondag 15 juli 2007 19:16 schreef CoT het volgende:
Melissa heeft op internet gekeken, gelijk heeft ze een hekel aan Brain
Mooi van je dat je het toegeeftquote:Op zondag 15 juli 2007 19:18 schreef clrscrn het volgende:
Ik zat net wel mensen op stang te jagen met "Lieke lokt het zelf uit" etc, maar na het zien van het filmpje hoop ik echt dat er legale acties worden ondernomen tegen de 3 dames in het huis, kan natuurlijk niet he...
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:18 schreef clrscrn het volgende:
Huub zei vanmiddag ook nog, 'ze hebben de filmpjes bekeken en er komen geen boetes.'quote:Op zondag 15 juli 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Huub het zo weer hoor vertellen.. Sprakeloos.... en dit wordt goedgekeurd???
Wat vind jji nou van het voorval van vanmiddag als Die hard streamer?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Huub het zo weer hoor vertellen.. Sprakeloos.... en dit wordt goedgekeurd???
Ja hoor....we hebben:quote:Op zondag 15 juli 2007 19:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan Dennis ook een heel liedje zingen ipv alleen maar een half zinnetje zoals dat wordt weer lachen![]()
Nog zo eentje die pagina 7 nooit leest.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Weer een persoonlijke aanval op een ontopic reactie.
De mods zijn hier net zo erg als de redactie van DGK dat ze dit toestaan.
Neequote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef demins het volgende:
I'm back!Nog wat gebeurd de laatste dagen...?
Jaquote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef demins het volgende:
Natuurlijk is dit wel de echte wereld. Ik ben echt..en wat ik zie is echt..de mensen in die kooi zijn echt..de readaktie is echt...quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het dringt maar niet door tussen de oren van mensen. Dit is niet de echte wereld. In de echte wereld had ik nu vermoedelijk opgesloten gezeten als zoiets mijn vriendin zou overkomen. Waarom zijn mensen toch niet in staat om onderscheid te maken en zien ze niet dat al die bewoners er vrijwillig zitten en er zo uit kunnen gaan. Ben ik nu zo blond?
Niks uitzenden en een heel groot vloerkleed.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub zei vanmiddag ook nog, 'ze hebben de filmpjes bekeken en er komen geen boetes.'
Hoe kun je het verkopen he?
Zou dus wel moeten, Huub heeft immers ook een boete gehad voor het slipje-incident met Nadia.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub zei vanmiddag ook nog, 'ze hebben de filmpjes bekeken en er komen geen boetes.'
Dat was ook fysiek? 3 tegen 1?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zucht, dit vind Huub niet normaal. Ik vond het nu zo heel erg abnormaal wat hij en Eric samen tegen Jaap deden. Wat een hypocriete mannetje die Huub
Yep ik neem jou serieusquote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zucht, dit vind Huub niet normaal. Ik vond het nu zo heel erg abnormaal wat hij en Eric samen tegen Jaap deden. Wat een hypocriete mannetje die Huub
WBquote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef demins het volgende:
Nee joh....hij bedoeld van die aansteker-handgranaten..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je dat echt gedaan?
Ik zou maar oppassen. Daar kun je serieus last mee krijgen.
Ik kijk niet meer en dat is maar goed ook. Wat een programmaquote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar voor geen meter, het is een slang . Zij initieerde het in de vijver gooien van Lieke.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
Huub: en dan zeggen ze leider Huub. Nou, ik heb dat nooit gezegd hoor.
Mellisa: betekent wel dat ze je zo zien.
Wat is er met haar aan de hand?
Wifebeater?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
WB, ben je gek, een hele rustige Villa.
![]()
Het lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat de aanhang van Huub en Lieke groeiende is en dat ze support kunnen verwachten dinsdag.
FvW heeft het ook al geroepen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En JdM maar ontkennen dat het een pestshow zou worden![]()
Ik heb het ook nog eens gezien, en ik word er nog misselijk van.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:25 schreef rooie3 het volgende:
Pfffff net het filmpje gezien.Kan er niet tegen hoor ,dit was echt niet normaal.
Iemand die dit nog leuk vind .Kreeg er kippevel van.
Wat is er dinsdag dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat de aanhang van Huub en Lieke groeiende is en dat ze support kunnen verwachten dinsdag.
Ze is Huub aan het uithoren.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar voor geen meter, het is een slang . Zij initieerde het in de vijver gooien van Lieke.
Nee, maar je doet er ook geen moer aan, behalve hier ventileren. Dus als je kijkers aanwijst als medeschuldigen, hoe zit dat dan met jezelf?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer en dat is maar goed ook. Wat een programma
vliegtuigjes?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:29 schreef noekje het volgende:
[..]
woensdag komen er vliegtuigjes van VOL en Now Live.
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar je doet er ook geen moer aan, behalve hier ventileren. Dus als je kijkers aanwijst als medeschuldigen, hoe zit dat dan met jezelf?
Nee.....Ja....Misschien.....quote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef demins het volgende:
Het schijnt nu vanaf maandag te beginnen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:30 schreef BuffyJan het volgende:
Ik heb net gesmsd voor Huub en ik krijg t volgende bericht terug:
Er is een fout opgetreden en je bericht kon niet verwerkt worden. Controleer of je bericht begint met de juiste woorden. Stuur "HELP" voor hulp.
![]()
Als je een mailtje stuurt wordt je uitgelachen dus ik denk niet dat veel mensen de behoefte hebben om hier te vertellen wat ze eraan willen doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar je doet er ook geen moer aan, behalve hier ventileren. Dus als je kijkers aanwijst als medeschuldigen, hoe zit dat dan met jezelf?
Het boetesysteem is ook mislukt. Een paar dagen terug zijn er nog boetes uitgedeeld en nu gebeuren er zaken die nog erger zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:30 schreef scanman01 het volgende:
Maar heeft Huub niet een boete gekregen voor dat slipje trekken? Dan moeten er nu toch meerdere boetes volgen voor wat ze met Lieke gedaan hebben. Ik bedoel, waar gaat het nog over als er géén boetes volgen.
Morgen begint het pas!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:30 schreef BuffyJan het volgende:
Ik heb net gesmsd voor Huub en ik krijg t volgende bericht terug:
Er is een fout opgetreden en je bericht kon niet verwerkt worden. Controleer of je bericht begint met de juiste woorden. Stuur "HELP" voor hulp.
![]()
Ja, zo van: "kom maar naar huis en neem Huub mee, want dit gaat nergens meer over"quote:Op zondag 15 juli 2007 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Liekes ouders was kwam ik nu even met een collect call??
Nee hoor, voor Lieke krijg ik wel een sms terug. Net nog n keer en nu doet ie t wel weerquote:Op zondag 15 juli 2007 19:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Het schijnt nu vanaf maandag te beginnen.
Inderdaad. Maar nu ?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:33 schreef Kaleddis het volgende:
Huub is nu terecht pissed dat hij steeds maar boetes krijgt en Natasia schijnbaar niet. Lieke zegt Natasia heeft gezegd dat zij onschendbaar is. Het lijkt er wel zegt Huub. En hij is hier zeer terecht boos over.
Daar lijkt het wel op, Taplasnol is het.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:32 schreef akveor het volgende:
Pannenkoek is bezig om Huub de regels te leren...
Collect call? als ik die ouders was dan kwam ik even langs met me boksbegeltje en sloeg ik daar alles kort en klein.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Liekes ouders was kwam ik nu even met een collect call??
Post?quote:
Die zijn toch wel van een ander kaliber dan de rest van die aso's daar.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:34 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Collect call? als ik die ouders was dan kwam ik even langs met me boksbegeltje en sloeg ik daar alles kort en klein.
Als de fokkers dát nou schreven in die kaartenactie, dan zou men aantonen dat ze het niet eens zijn met wat er gebeurd in de kooi en ze vinden dat Huub en Lieke daarom de verstandigsten moeten zijn...maar dat zie ik niet gebeuren, want er is zeker weer een trots ofzo ondanks alle clashes die ze over zich heen krijgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:32 schreef Sebi het volgende:
[..]
Ja, zo van: "kom maar naar huis en neem Huub mee, want dit gaat nergens meer over"
Het lost niets op want het schorriemorrie zal gewoon doorgaan.... dus tegenakties zijn nodig om zich sterk te kunnen profileren. Maar idd omgekeerde wereld.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Huub zeggen dat de redactie Lieke aangeraden heeft om niet meer aan de spullen van de anderen te zitten als zo zoiets als vanmiddag wil voorkomen. WHAT THE FUCK ??????????????
Denk even aan de ceepees van Lieke, die zijn ook nog niet terug.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Huub zeggen dat de redactie Lieke aangeraden heeft om niet meer aan de spullen van de anderen te zitten als zo zoiets als vanmiddag wil voorkomen. WHAT THE FUCK ??????????????
Hoe hebben ze dat uit hun smerige strot kunnen krijgen???quote:Op zondag 15 juli 2007 19:34 schreef Meganog het volgende:
Lieke is door achter aangeraden om niet meer aan spullen te komen, omdat dit terror uitlokt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:36 schreef Kaleddis het volgende:
Zijn ze nou echt helemaal van de pot gerukt bij de redactie![]()
Lieke moet maar niet meer aan de spullen van andere komen, dat lokt dit uit![]()
Stelletje debielen !!![]()
Wat zal Talpa blij met je zijn ! Kan het alweer ?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sms-en mensen, 1010 voor Huub. Laat iedere week een maaltijd staan, annuleer je vakantie
Net zoals Melissa vrijdag met dat schorriemorie samenspande en zelfs opruide en zich prima leek te vermaken...quote:Op zondag 15 juli 2007 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De externe factor was Melissa Huub, die gaf je de info van buiten, waardoor je nu een boost hebt en je show opvoert.
deborah flensquote:Op zondag 15 juli 2007 19:36 schreef noekje het volgende:
Lieke moet het niet meer doen omdat zij niet willen luisteren.
Wat is dat voor een omgekeerde wereld?
Hij moet echt enorm stennis gaan schoppen. Niet een klein beetje, maar echt keihard.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:37 schreef Katewalker het volgende:
Huub zegt nu echt alles wat wij ook allemaal hier roepen..hij begrijpt er terecht helemaal niks van..wel tekenend want Huub woont daar en heeft contact met de redaktie...
Het is denk ik nog erger dan wij kunnen bedenken..
Denk om z'n hart...quote:Op zondag 15 juli 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk even aan de ceepees van Lieke, die zijn ook nog niet terug.
Dat doet hij al vanaf het begin. Eén en al agressie en handtastelijkheden.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moet echt enorm stennis gaan schoppen. Niet een klein beetje, maar echt keihard.
ben blij dat jij op dit forum bentquote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub was redelijk ver heen. Nu hij van Melissa hoort dat zijn support groeiende is, voert hij zijn show op voor de streamers.....hij is weer scherp
Huub is altijd loyaal geweest aan het programma maar dat lijkt afgelopen als ik hem zo hoor. Laten ze gewoon hun koffers pakken en dat hek uit lopen. Dat is de enige manier om hier ongeschonden en met enig zelfrespect uit te komen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:37 schreef Katewalker het volgende:
Huub zegt nu echt alles wat ook allemaal hier roepen..hij begrijpt er terecht helemaal niks van..wel tekenend want Huub woont daar en heeft contact met de redaktie...
Het is denk ik nog erger dan wij kunnen bedenken..
Is al gezegd dat die onbruikbaar is en dat verkopen ze dan weer als niet relevant. Ze zijn zo voorspelbaar daar.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef paraquat het volgende:
ben beniewd of dit de uitzending haalt.....
Zodat er een streamlock komt en hij eruit wordt gehaald ?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef scanman01 het volgende:
Hij moet echt enorm stennis gaan schoppen. Niet een klein beetje, maar echt keihard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |