Niks uitzenden en een heel groot vloerkleed.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub zei vanmiddag ook nog, 'ze hebben de filmpjes bekeken en er komen geen boetes.'
Hoe kun je het verkopen he?
Zou dus wel moeten, Huub heeft immers ook een boete gehad voor het slipje-incident met Nadia.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub zei vanmiddag ook nog, 'ze hebben de filmpjes bekeken en er komen geen boetes.'
Dat was ook fysiek? 3 tegen 1?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zucht, dit vind Huub niet normaal. Ik vond het nu zo heel erg abnormaal wat hij en Eric samen tegen Jaap deden. Wat een hypocriete mannetje die Huub
Yep ik neem jou serieusquote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zucht, dit vind Huub niet normaal. Ik vond het nu zo heel erg abnormaal wat hij en Eric samen tegen Jaap deden. Wat een hypocriete mannetje die Huub
WBquote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef demins het volgende:
I'm back!Nog wat gebeurd de laatste dagen...?
Nee joh....hij bedoeld van die aansteker-handgranaten..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je dat echt gedaan?
Ik zou maar oppassen. Daar kun je serieus last mee krijgen.
Ik kijk niet meer en dat is maar goed ook. Wat een programmaquote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar voor geen meter, het is een slang . Zij initieerde het in de vijver gooien van Lieke.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
Huub: en dan zeggen ze leider Huub. Nou, ik heb dat nooit gezegd hoor.
Mellisa: betekent wel dat ze je zo zien.
Wat is er met haar aan de hand?
Wifebeater?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
WB, ben je gek, een hele rustige Villa.
![]()
Het lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat de aanhang van Huub en Lieke groeiende is en dat ze support kunnen verwachten dinsdag.
FvW heeft het ook al geroepen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En JdM maar ontkennen dat het een pestshow zou worden![]()
Ik heb het ook nog eens gezien, en ik word er nog misselijk van.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:25 schreef rooie3 het volgende:
Pfffff net het filmpje gezien.Kan er niet tegen hoor ,dit was echt niet normaal.
Iemand die dit nog leuk vind .Kreeg er kippevel van.
Wat is er dinsdag dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat de aanhang van Huub en Lieke groeiende is en dat ze support kunnen verwachten dinsdag.
Ze is Huub aan het uithoren.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar voor geen meter, het is een slang . Zij initieerde het in de vijver gooien van Lieke.
Nee, maar je doet er ook geen moer aan, behalve hier ventileren. Dus als je kijkers aanwijst als medeschuldigen, hoe zit dat dan met jezelf?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer en dat is maar goed ook. Wat een programma
vliegtuigjes?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:29 schreef noekje het volgende:
[..]
woensdag komen er vliegtuigjes van VOL en Now Live.
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar je doet er ook geen moer aan, behalve hier ventileren. Dus als je kijkers aanwijst als medeschuldigen, hoe zit dat dan met jezelf?
Nee.....Ja....Misschien.....quote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef demins het volgende:
I'm back!Nog wat gebeurd de laatste dagen...?
Het schijnt nu vanaf maandag te beginnen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:30 schreef BuffyJan het volgende:
Ik heb net gesmsd voor Huub en ik krijg t volgende bericht terug:
Er is een fout opgetreden en je bericht kon niet verwerkt worden. Controleer of je bericht begint met de juiste woorden. Stuur "HELP" voor hulp.
![]()
Als je een mailtje stuurt wordt je uitgelachen dus ik denk niet dat veel mensen de behoefte hebben om hier te vertellen wat ze eraan willen doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar je doet er ook geen moer aan, behalve hier ventileren. Dus als je kijkers aanwijst als medeschuldigen, hoe zit dat dan met jezelf?
Het boetesysteem is ook mislukt. Een paar dagen terug zijn er nog boetes uitgedeeld en nu gebeuren er zaken die nog erger zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:30 schreef scanman01 het volgende:
Maar heeft Huub niet een boete gekregen voor dat slipje trekken? Dan moeten er nu toch meerdere boetes volgen voor wat ze met Lieke gedaan hebben. Ik bedoel, waar gaat het nog over als er géén boetes volgen.
Morgen begint het pas!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:30 schreef BuffyJan het volgende:
Ik heb net gesmsd voor Huub en ik krijg t volgende bericht terug:
Er is een fout opgetreden en je bericht kon niet verwerkt worden. Controleer of je bericht begint met de juiste woorden. Stuur "HELP" voor hulp.
![]()
Ja, zo van: "kom maar naar huis en neem Huub mee, want dit gaat nergens meer over"quote:Op zondag 15 juli 2007 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Liekes ouders was kwam ik nu even met een collect call??
Nee hoor, voor Lieke krijg ik wel een sms terug. Net nog n keer en nu doet ie t wel weerquote:Op zondag 15 juli 2007 19:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Het schijnt nu vanaf maandag te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |