Het gaat over de users die de acties van het zestal goedkeuren.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of het zijn mensen die anders rustig mee zitten te lezen, maar het nu ook de spuigaten uit vind lopen.
Juist. Om nog maar niet te spreken over de volslagen gestoorde verstokte streamers die aangifte willen gaan doenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef De_Moester het volgende:
Weet je, ik zat ook met een heel akelig gevoel de acties van vanmiddag en het (gebrek aan) vervolg erop te bekijken. Toch is het zo dat de 'lijdend voorwerpen' inderdaad gewoon uit het huis kunnen lopen. Ze hoeven zich dit niet te laten welgevallen. Ik betrapte me er op dat ik ook een poos zat te denken dat de redactie dit niet kan laten passeren; helaas van de redactie is niet veel te verwachten, dat hebben we gisteren al kunnen constateren. Blijkbaar kiezen Huub en Lieke er voor in dgk te blijven en zich dit soort situaties te laten welgevallen; ook zij hebben kunnen ervaren dat er niet ingegrepen wordt door de redactie. Hun keuze in het huis te blijven maakt wel dat ik me minder druk maak. Lijkt een beetje overdreven om hier met een verhit hoofd thuis je druk te maken over de gebeurtenissen in Almere terwijl de betrokkenen 'gewoon' doorleven in het huis...my two cents dit
van Ballegooy dan. Ook goed. Het gaat om de inhoud.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:52 schreef akveor het volgende:
[..]
'T is van Ballegooy....
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi
Ze zouden jou hier een ban voor het leven moeten geven.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef shagster19 het volgende:
[..]
Meer dan terecht als de kinderen van Natiasia nu 234823429342834 telefoontjes krijgen met bedreigingen. Niet omdat di kinderen oh zo ´stout´ zijn. Maar omdat hun lieve (lelijke irritante arrogante) moeder het rolmodel is voor alle moeders in Nederland, althans, volgens DGK redactie, anders was ze allang verwijderd toch?
Zo is DGK niet leuk meer om naar te kijken. Kinderen van jonger dan 10 jaar kijken ook wel eens op internet (neem ik aan) en krijgen mevrouw BOKITO nu als voorbeeld te zien hoe stoer ze wel niet is dat ze zomaar iedereen mag schoppen op het internet.
De redactie is triest, period.![]()
Heel het programma is achterlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, scan, over het algemeen zijn dat dan wel weer users die je hier normaal niet ziet, ramptoersitjes zeg maar. wat vanmiddag is gebeurd is compleet achterlijk, een ieder dat niet zo ziet is puur bezig om te sarren
Wat mij verbaast is dat die toen helemaal uit zijn bol schijnt te zijn gegaan, en er kwam een 1 centimeter regel, blablabla ... wat daar van is terecht gekomen weet iedereen, maar je zou zeggen dat ook dát een limiet heeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef CoT het volgende:
Stijn is op vakantie, waar JdM uithangt weet ik niet
Nena heeft allang haar 10k terug gekregen en vind het wel best zo. Net als Nathanael.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef BizzyBone het volgende:
Offtopic:
Kan Nena talpa aanklagen wegens discriminatie? ZIj schopt brian heel licht en Natasia schopt Huub & Jaap bij hun edele delen en word er niet uigestuurd?
Kwamen daar altijd die joints vandaan ?quote:
Lekker even weg geweest dus?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef demins het volgende:
[..]![]()
![]()
Was een paar dagen naar Frankrijk, het vakantiehuisje van mijn rijke broer beleven. Is dit off-topic genoeg?
is dat zo'n enorme omslag? ik dacht dat melissa en huub wel goed waren met elkaar. melissa en lieke is dan wel een ander verhaalquote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef Vandaag... het volgende:
De omslag van Melissa in beeld
[afbeelding]
Ja klopt, maar daar wonen nog mensen die echt geld hebben en met een beetje klasse. (tenminste, de laatste jaren is het ook achteruit aan het gaan, maar toch)quote:Op zondag 15 juli 2007 19:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je vergeet Marbella, Puerto Banus
Ik vind het wel een enorme omslag.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
is dat zo'n enorme omslag? ik dacht dat melissa en huub wel goed waren met elkaar. melissa en lieke is dan wel een ander verhaal![]()
Heeft ze net wat gezegd dan ofzo ? Ik schakel net in en verbaas me erover dat Huub nog met haar praat.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:56 schreef noekje het volgende:
Ik vind het wel een enorme omslag.
No offence naar de kinderen hoor. Maar dat zei ik puur en alleen om te laten zien hoe Natasia dan spijt krijgt van alle domme dingen die ze heeft gedaan. Maar dat lijkt me vrij logisch dat je dat snapt...quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze zouden jou hier een ban voor het leven moeten geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |