Ik was zo kwaad dat ik gewoon even niet meer kon typen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:16 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zit met trillende handen,en dan vooral die kloteproduktie die niet ingrijpt.
Nee ze is onschendbaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:17 schreef My_ het volgende:
Zijn we nu eindelijk van Natasia verlost?!
Nataisa ging eerder door het lintquote:Op zondag 15 juli 2007 16:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze zingen dag Sinterklaasje daag daag dus ik ben bang dat Hupert door het lint is gegaan
ik doelde meer op de reactie van brian die ineens begint te joelen, en natasia die "dag sinterklaasje" begint te zingenquote:
Ik ook niet!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:17 schreef CoT het volgende:
snap ook niet dat de redactie niet eerder ingrijpt
Ik geloof er niks van.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
nATAS GAF WEL EEN FLINKE TRAP TEGEN hUUB.
aLS HET DAN NOG GEEN EXIT IS DAN WEET IK HET NIET MEER.
Ik zit precies met hetzelfde... ik vind dat je met de poten van elkaar afmoet blijven. Je kunt toch verwachten dat er teruggemept wordt. Iemand oppakken is in mijn ogen al fysiek geweld.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:17 schreef Lobasca het volgende:
Mag ik bij iemand komen uitshaken? Dit is gvd tog van de zotten!!!!
Vreselijk dit zeg, ik blijf me verbazen dat dit allemaal kan en mag.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:17 schreef avonne het volgende:
Alle 6 exit, lijkt mij.
Je blijft gewoon met je poten van iemand af.
.... maar ja...
PS.. streams UIT
Ze juichen dat Huub naar achteren wordt gebracht
Ik ben het met je eens dat het steeds een stap verder gaat en gevaarlijk wordt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:18 schreef Vandaag... het volgende:
Je ziet gewoon live een eng groepsproces voltrekken. Wat is de volgende stap, verkrachting, Lieke verzuipe in de vijver? De grens is echt totaal vervaagd.
tegen zijn hoofd geschopt??????????????quote:Op zondag 15 juli 2007 16:18 schreef Missy_1974 het volgende:
hoor ze zingen de lijers, als ze huun en lieke er nu uitzetten dan kijk ik nooit meer.
stelletje bloedhonden om ze zo te belagen en nats die huub tegen zijn kop schopt etc. ik heb er gewoon geen woorden voor
Hun denken dat omdat Huub reageerde, hij degene is die exit moet.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:18 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ik doelde meer op de reactie van brian die ineens begint te joelen, en natasia die "dag sinterklaasje" begint te zingen![]()
Ja en dan godverdomme janken als Huub een slipje van Nadia kapottrekt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:19 schreef CoT het volgende:
Natasia begon ook, met het roepen van "uit die bh"
Het zou me nisk verbazen, echter iemand als Natasa is ook wel zo gek om te denken dat niemand die trap heeft gezien (plus wat er allemaal nog meer gebeurde afgelopen dagen).quote:Op zondag 15 juli 2007 16:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze zingen dag Sinterklaasje daag daag dus ik ben bang dat Hupert door het lint is gegaan
gewoon misselijkmakend is datquote:Op zondag 15 juli 2007 16:19 schreef Vandaag... het volgende:
Ho e Brian ook dreigend doet tegen Huub terwijl die totaal machteloos in de houtgreep wordt gehouden door Jaap. Ik dacht even dat Brian hem gewoon zou gaan slaan.
Dan heb je echt zeker niet gekeken, want die klap van Natasja was overduidelijk te zien, of tegen zn hoofd of keel.quote:
idd. het was overduidelijk dat dit uit de hand zou lopen. Dat dat stelletje hyena´s dat zelf niet inziet verbaas ik al niet meer over maar stemt we uiterst verdrietig.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Die telefoon had al moeten gaan toen ze die plannen aan het beramen waren.
Ja, de boel werd kapot getrokken om Liekes zender te verwijderen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:20 schreef burtbeej het volgende:
[afbeelding]
©Disana ()
Hoezo aanranding? Dr jurk hangt op dr heupen en dr BH is zowat uit.
tijdens de streamlock zag ik hem weg lopen, toen ze zo vrolijk aan het zingen warenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:20 schreef My_ het volgende:
Zo te zien is Lieke niet nat, dus niet in de vijver gegooid...
Nergens Huub te zien, dus die zal wel achter zijn.
Wedden dat Huub hier een boete voor krijgt, en de rest er WEER onder uit rolt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:20 schreef My_ het volgende:
Zo te zien is Lieke niet nat, dus niet in de vijver gegooid...
Nergens Huub te zien, dus die zal wel achter zijn.
Beter alle 8 eruit en een compleet nieuwe groep of gewoon de stekker eruit, allemaal diskwalificerenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:18 schreef avonne het volgende:
Alle 6 exit, lijkt mij.
Je blijft gewoon met je poten van iemand af.
.... maar ja...
PS.. streams UIT
Ze juichen dat Huub naar achteren wordt gebracht
Dit is het vierde opzichtige fysieke geweld van Natasia in 3 weken.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:21 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dan heb je echt zeker niet gekeken, want die klap van Natasja was overduidelijk te zien, of tegen zn hoofd of keel.
Na die bloemplot, is die karate trap ECHT het einde voor Tasquote:Op zondag 15 juli 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
ja voluit een karateschopquote:Op zondag 15 juli 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
Volledig mee eens, en ik kreeg een schuldgevoel toen ik daar net naar zat te kijken, streams zijn uit en ben er heel stellig in dat ze uit blijven.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het steeds een stap verder gaat en gevaarlijk wordt.
En nu heeft hij weer de grootste mond.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Viel het jullie op? DenNIKS deed wederom helemaal NIKS !
Jonge ik wordt nu echt schijtziek van jou gezwam, ik zou bijna willen zeggen val dood.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Rustig rustig rustig allemaal. Niets aan de hand. Laat je niet meeslepen in emoties.
Zeker.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:23 schreef elcastel het volgende:
Tackelde Brian Huub nou toen hij over dat tafeltje viel ?
Ja, die flipte compleet en terecht.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:23 schreef akveor het volgende:
Ik blijf het roepen. Zolang de regel niet word toegepast dat ze een halve meter bij elkaar vandaan moeten blijven als daar om gevraagd wordt. Blijf je dit soort ellende houden.
Huub is weer achter?
Fons heeft nu nog niks met het programma te maken , snap dat nou eens! Het is in handen van Talpa media / Tien. RTL heeft nog niks met DGK te maken,....quote:Op zondag 15 juli 2007 16:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als hier geen consequenties aan vastzitten dan zit er bij FONS ook een steekje los.![]()
Precies... ik heb dit zelf 1 keer meegemaakt en kan je vertellen dat dit zeer heftig is....quote:Op zondag 15 juli 2007 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
ze werden gewoon gemolesteerd
Hoorde ik ook. Dat viel dus zelfs bij die aso's op.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
Natasia vindt 'Den' elke keer een afwachtende houding aannemen.
Dat werd tijd, wie zei dat?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef elcastel het volgende:
Ah, ze hebben de passiviteit van Dennix eindelijk ontdekt.
kunnen ze niet bellen naar achteren zodra ze aangeraakt worden, zoals in het begin toen Jaap Huub een keer liep te taggen in de keuken en hij na een telefoontje op 2 centimeter afstand van Huub moest blijven?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
ze werden gewoon gemolesteerd
10. Huub spuugt Brian in zijn gezichtquote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef avonne het volgende:
Wat hebben we allemaal?
(uiteraard moeten we de beelden nog nakijken)
Lijstje graag aanvullen
1. Lieke ongewenst aanraken
2. Lieke aan de haren trekken
3. Lieke de kleren van het lijf rukken
4. Huub met geweld vasthouden
5 Huub bij de keel grijpen
6 Huub in het gezicht spugen
7. Huub een trap geven
8 Huub laten struikelen
9 Huub tegen de muur gooien
En uiteraard is iemand bijten het ergste dat er is.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:25 schreef HenrySpencer het volgende:
Natasia zeikt dat ze gebeten is. Wat WIL je zeg, domme koe. Als je daar niet om vroeg, weet ik het ook niet meer.
Ja, ik heb er ook op gelet. Hij heeft de grootste plannen, maar doet nooit wat. Nu heeft hij zijn mond ook weer vooraan, walgelijk gewoonquote:Op zondag 15 juli 2007 16:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Viel het jullie op? DenNIKS deed wederom helemaal NIKS !
En de volgende keer moet er iemand met spoed naar het ziekenhuis.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef avonne het volgende:
Wat hebben we allemaal?
Lijstje graag aanvullen
7. Huub een trap geven
8 Huub laten struikelen
Ze gaf haar maten in het kwaad net wel even een hint, dat het zou kunnen gebeuren.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef schatje het volgende:
Natasia gaat er niet uit. Let maar op.
Inderdaad, niemand moet dit willen zienquote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef Donnie29 het volgende:
Ja van mij mag dat programma echt gestopt worden. Dit slaat werkelijk nergens op. Mensen die dit leuk vinden zijn ook echt super triest.
Ja en wie krijgt van alles alleen de schuld?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef avonne het volgende:
Wat hebben we allemaal?
Lijstje graag aanvullen
7. Huub een trap geven
8 Huub laten struikelen
Is dat erg?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
10. Huub spuugt Brian in zijn gezicht
11. Huub 'probeert' Brian te trappen
idd..maar iets netter mag wel..ik zou ook graag kanker willen zeggen is namelijk haagsch maar jah ken nie hier he...quote:
Vast wel, komt nog denk ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen filmpje?
Toen Natas Huub beet was er niks aan de hand, toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:25 schreef miraculeus het volgende:
En natas maar doorgaan dat ze het haat dat ze is gebeten, oh ik hoop zo dat het eindelijk exit is voor haar, maar ik weet toch wel dat dat weer een teleurstelling wordt...
Daar is inderdaad het wachten op, ik heb hier geen woorden voor.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En de volgende keer moet er iemand met spoed naar het ziekenhuis.
Gossie, is ze nog niet heel trots aan het vertellen over haar trap en daarna roepen TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAARquote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef neehe het volgende:
Natas is geloof ik wel geschrokken, weer getrapt.
Ik vind hier ook helemaal niets meer aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef Donnie29 het volgende:
Ja van mij mag dat programma echt gestopt worden. Dit slaat werkelijk nergens op. Mensen die dit leuk vinden zijn ook echt super triest.
Sorry , ik wil eerst de beelden terug zien want ik heb het niet allemaal zo snel kunnen onthouden , maar die 9 kloppen volgens mij wel , maar uiteraard hebben Huub & Lieke niet stil gezetenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef avonne het volgende:
Wat hebben we allemaal?
Lijstje graag aanvullen
7. Huub een trap geven
8 Huub laten struikelen
ja pcies huub heeft niks gedaanquote:Op zondag 15 juli 2007 16:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Extensions.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:25 schreef HenrySpencer het volgende:
Hele plukken haar van Lieke liggen op de bank![]()
Kan me niet schelen bij wie, bij de leiding daar zit een steekje los.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Fons heeft nu nog niks met het programma te maken , snap dat nou eens! Het is in handen van Talpa media / Tien. RTL heeft nog niks met DGK te maken,....
Weet je zeker dat je wilt kijken ? Het zijn walgelijke beelden.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:26 schreef Dementor het volgende:
Hopelijk komt snel de video online want dit heb ik net gemist.
Ja, geschopt tegen Huubquote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Rotterdammert het volgende:
Heeft Natasia fysiek geweld gebruikt?
lieke heeft Nasty gebeten, helaas zitten haar tieten er nog aan. Nasty vergeet te vermelden dat ze lieke bijna wurgde. Lieke riep dat nogquote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wilt kijken ? Het zijn walgelijke beelden.![]()
Natuurlijk hebben Huub en Lieke niet stil gezeten die mogen zich toch potverdorrie wel vededigen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Sorry , ik wil eerst de beelden terug zien want ik heb het niet allemaal zo snel kunnen onthouden , maar die 9 kloppen volgens mij wel , maar uiteraard hebben Huub & Lieke niet stil gezetenHuub heeft volgens mij Brian gestampt en Lieke heeft Natasia gebeten , dat zeiden ze net teminste. Heeft iemand een filmpje?
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
Nadia: Zij zijn degenen die te ver zijn gegaan. Wij zijn niet degenen die beginnen.
Hou eens op zeg, met 3 aso's tegen Lieke en 3 man die Huub tegenhouden, ik zou ook flippen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is hier de sukkel, hoe vreemd het ook klinkt. Niemand gaat dood van een nat pak maar hij vind het nodig om Lieke te beschermen en trapt er dus volop in. In het normale leven begrijp ik dat hij dat doet, hier begrijp ik er helemaal niets. Hij moet zijn agressie controleren en het laten gaan. Waarom? Omdat je niets begint met 6 tegen 2. Gewoon over je heen laten komen. Kun je dat niet aan in DGK? Dan moet je de poort uitlopen, want je bent ongeschikt voor het spel.
duh...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is hier de sukkel, hoe vreemd het ook klinkt. Niemand gaat dood van een nat pak maar hij vind het nodig om Lieke te beschermen en trapt er dus volop in. In het normale leven begrijp ik dat hij dat doet, hier begrijp ik er helemaal niets. Hij moet zijn agressie controleren en het laten gaan. Waarom? Omdat je niets begint met 6 tegen 2. Gewoon over je heen laten komen. Kun je dat niet aan in DGK? Dan moet je de poort uitlopen, want je bent ongeschikt voor het spel.
ik heb heel wat gemist maar die 2e cap is wel verontrustendquote:Op zondag 15 juli 2007 16:17 schreef TiNo_Flo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
natasja moet haar grote schreeuwsmoel houden, die trapt, bijt, krabt, wurgt, maar oh jee als er iemand naar haar wijst!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef burtbeej het volgende:
Natasia: "Het is moeilijk te zien, hier is het rood, hier staan tanden".
Als je echt bijt is het er meteen doorheen.
Ze hebben ook geen besef.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:29 schreef Meganog het volgende:
Er heerst bepaald geen juichstemming bij de 6 zoals bij andere keren.
Alleen wat slappe excuses en halfhartig goedpraten.
Zo is dat. En vervang dat potverdorie maar door godverdomme.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef kybe het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben Huub en Lieke niet stil gezeten die mogen zich toch potverdorrie wel vededigen.
Ik ben echt zo boos, ik heb er echt geen woorden voor.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef mootie het volgende:
Ik vind het mensonterend en te idioot voor woorden dat die 6 idioten in de waan worden gelaten dat dit gewoon heel normaal gedrag is.
DIE FOKKING REDACTIE IS COMPLEET GESTOORD EN GESPEEND VAN ENIG MOREEL BESEF![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ze hebben door dat ze te ver zijn gegaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:29 schreef Meganog het volgende:
Er heerst bepaald geen juichstemming bij de 6 zoals bij andere keren.
Alleen wat slappe excuses en halfhartig goedpraten.
Precies, áls ze Lieke al in de vijver hadden gekregen had ze er om gelachen en was er niks aan de hand en was het een punt voor Lieke, door Huub nu niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
THXquote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef diego08 het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30594&sess=664
je zult je toch kapot schamen als je op verjaardagen gevraagd wordt waar je werkt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef mootie het volgende:
Ik vind het mensonterend en te idioot voor woorden dat die 6 idioten in de waan worden gelaten dat dit gewoon heel normaal gedrag is.
DIE FOKKING REDACTIE IS COMPLEET GESTOORD EN GESPEEND VAN ENIG MOREEL BESEF![]()
![]()
![]()
![]()
maar zoals ik al eerder vroeg WAAROM...ben instaaat om met een sjofel de kooi in te rijden ...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Gossie, is ze nog niet heel trots aan het vertellen over haar trap en daarna roepen TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR
Welcome to the bunch of sorry people!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik zit hier ook te trillen en heb er nog hartkloppingen van. Ik mag hopen dat de pers hier op duikt en dat er kamervragen gesteld gaan worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:29 schreef Katewalker het volgende:
Dit is ernstig fysiek geweld...Huub wordt vastgehouden door 3 mannen en Lieke aangerand door 3 vrouwen..ik zit fucking hier te trillen als een rietje...ik ben zo ongelofelijk kwaad...
Dit krijgen ze op hun bordje..zeker weten...![]()
![]()
Hoe kun je iemand haten zeg, ik heb dat nooit , maar ik schijt ze alle 6 uit.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:29 schreef akveor het volgende:
Dit is een 32 jarige moeder van 2 kindjes.
[afbeelding]
Zullen we er 1 hurenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
maar zoals ik al eerder vroeg WAAROM...ben instaaat om met een sjofel de kooi in te rijden ...
Daar komen de bewijzen!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef diego08 het volgende:
Huub werd vooral pissig toen ze riepen dat ze haar BH uitmoesten doen, geen vreemde reactie lijkt me.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als zij haar kinderen mag houden is dat echt niet normaal!!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:31 schreef ricofromrio het volgende:
Haal die kinderen alsjeblieft weg bij natasia
Ik ga hem nu bekijken en maak een lijstjequote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef diego08 het volgende:
Ja en wat had jij gedaan als je Huub zou zijn?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Helemaal wild worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:32 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ja en wat had jij gedaan als je Huub zou zijn?
Ik zou haar tepels eraf gebeten hebben en hopen dat de siliconen eruit loopt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef burtbeej het volgende:
Natasia: "Het is moeilijk te zien, hier is het rood, hier staan tanden".
Als je echt bijt is het er meteen doorheen.
Ja, en dat flippen is volgens mij onderdeel van het spel. Mensen moeten weg getreitered worden. Volgens mij begrijpen maar weinig mensen hoe het spel in elkaar steekt. Ik zou het ook niet kunnen, maar ik geef mij dan ook niet op voor dit spel. Ze mogen zo weg hoor, met vijf minuten kunnen ze weg zijn als ze het niet trekken.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou eens op zeg, met 3 aso's tegen Lieke en 3 man die Huub tegenhouden, ik zou ook flippen.
Om enigsinds objectief te blijven.. Ik had ondertussen Jaap zijn oor er al afgebeten.. Laat ik het zo zeggen, mij hadden ze echt niet meer vast gehad...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:32 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ja en wat had jij gedaan als je Huub zou zijn?
ik zou spontaan mijn 10.000 vergeten.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Om enigsinds objectief te blijven.. Ik had ondertussen Jaap zijn oor er al afgebeten.. Laat ik het zo zeggen, mij hadden ze echt niet meer vast gehad...
Ja ik ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:29 schreef Katewalker het volgende:
Dit is ernstig fysiek geweld...Huub wordt vastgehouden door 3 mannen en Lieke aangerand door 3 vrouwen..ik zit fucking hier te trillen als een rietje...ik ben zo ongelofelijk kwaad...
Dit krijgen ze op hun bordje..zeker weten...![]()
![]()
Ja, die heeft een heel kort lontje. Die hoeft maar wat woeste kreten (van Natasia) te horen en de knop gaat om.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:32 schreef CoT het volgende:
Brain begon trouwens ook gelijk weer te flippen
Dat is een hele heldere gedachtequote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef MissSomebody het volgende:
Wanneer Huub eruit moet heeft hij genoeg beeldmateriaal om dgk aan te klagen.
Of is dat te simpel gedacht?
Ligt dat nou aan mij? Sinds Nada en Dennix in dat hok zitten is het geweld alleen maar toegenomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Nadia gaat Lieke weer onder smijten met ketchup als Lieke boven komt.
Wat ben jij een idiote randebiel. Het doel van het spel is niet elkaar wegtreiteren. Dat mag niet eens op TV, voor het programma allemaal duidelijk besproken.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dat flippen is volgens mij onderdeel van het spel. Mensen moeten weg getreitered worden. Volgens mij begrijpen maar weinig mensen hoe het spel in elkaar steekt. Ik zou het ook niet kunnen, maar ik geef mij dan ook niet op voor dit spel. Ze mogen zo weg hoor, met vijf minuten kunnen ze weg zijn als ze het niet trekken.
LOL, zou echt iets voor Huub zijn, maar de vraag is of je er nog wel in wilt bij dit zooitje ongeregeldquote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef akveor het volgende:
Ik zeg Huub en Lieke eruit.... voor de rechtbank uitvechten en vrijdag er weer in....
Nadia heeft er bovenmatig veel zin in. En Dennis had al gezegd dat hij van onrust hield.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ligt dat nou aan mij? Sinds Nada en Dennix in dat hok zitten is het geweld alleen maar toegenomen.
Beste Dark, je verward het normale leven met het DGK leven. Dat is niet slim van je, want daar ga je slecht van slapenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Welcome to the bunch of sorry people!
Gelukkig neem ik je niet serieus![]()
Als er op straat jouw vriendin door meerderen wordt aangevallen, sta jij erbij en kijkt ernaar?
Dan laat je zeker alles over je heenkomen?
Najah, het mooie is dat je het slim kunt spelen.. Mensen op dat soort momenten klappen geven e.d.. OMdat het dan zo druk is zie je dat niet.. Brian en Natasia zijn echter zo lomp om het vol in beeld te doen!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zou spontaan mijn 10.000 vergeten.
Geheel mee eens. Het is zum kotzenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef mootie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen streams aan maar iets in mij zegt dat ik dit niet moet gaan kijkenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef diego08 het volgende:
Daar is Lieke te netjes voor.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:34 schreef neehe het volgende:
Lieke gooi dat glas in hun bed, niet opruimen !!!
Was deze aktie heftig genoeg?quote:Natasia, vanwege uw actie wordt er als eerste 1.000 euro van uw borg ingehouden en 100.000 euro op uw eventuele jackpot. Daarnaast krijgt u een officiële waarschuwing. Mocht u tijdens uw verdere verblijf in De Gouden Kooi nogmaals dit soort heftige acties uitvoeren dan wordt u per direct verwijderd uit de Villa. De officiele waarschuwing blijft geldig tot uw vertrek.
Van mij mag het programma ook stoppen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef Donnie29 het volgende:
Laat staan dat mensen weten dat je een "fan" bent van dgk.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef avonne het volgende:
[..]
je zult je toch kapot schamen als je op verjaardagen gevraagd wordt waar je werkt.
..
Als je niet wil kotsen, zou ik het niet doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb geen streams aan maar iets in mij zegt dat ik dit niet moet gaan kijken
![]()
Hallo, ik ben echt geen randdebiel. Waar wordt je nu zo persoonlijk? Blijf rustig en als je denkt dat er onrecht gedaan wordt, ga er dan heen en doe er iets aan. Loop niet hier te fulmeren tegen mij. Ik ben echt niet schuldig.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:34 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Wat ben jij een idiote randebiel. Het doel van het spel is niet elkaar wegtreiteren. Dat mag niet eens op TV, voor het programma allemaal duidelijk besproken.
Dat MOET gewoonquote:Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef m1sse het volgende:
Fragment uit de brief van 29 juni:
[..]
Was deze aktie heftig genoeg?
Daar had ik gisteren ook goede hoop op, maar dat kutwijf is onschendbaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oplossing is vrij simpel, Natasia exit en die andere vijf losers een ton boete.
Vandaag heeft ze Huub getrapt, vrijdag een bloempot op zn kop gegooid en Lieke gewurgd. De week daarvoor stonden de krassen van haar nagels in Nadia's gezicht en de week daarvoor heeft ze Jaap een keer of 3 getrapt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
maar zoals ik al eerder vroeg WAAROM...ben instaaat om met een sjofel de kooi in te rijden ...
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:37 schreef Sanne het volgende:
Een vriend van mij heeft zojuist aangifte proberen te doen, telefonisch. Vanwege die mishandeling. Zit met smart op beelden te wachen. Ze verwezen hem van kastje naar de muur en nu moet ie maar op het bureau aangifte komen doen.
Ben zeer benieuwd.
Ik heb het idee dat ze met Nadia een psychisch heel erg labiel meisje binnengehaald hebben die echt een keer heel serieus over de schreef gaat.quote:
En dan het vliegtuigje nogwat over komt vliegen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef SiRojK het volgende:
Hhahahaha, ze denken dat niemand Huub meer steund.. NIet wetend dat er op dit moment een kaartenactie is, die zal morgen/overmorgen wel binnenkomen
Ze waren niet eens verstopt maar overal zichtbaar neergezet.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef miraculeus het volgende:
Ze begint zelf....?
Wat potjes nagellak verstoppen is toch wel wat anders dan dit.
Het is gewoon geweld, het doet me denken aan van die verhalen dat er iemand op de grond ligt en door een groepje wordt doodgeschopt ofzo, ze hebben zo'n pure naar H&L ontwikkeld dat het niet goed kan gaan.
Het fysiek geweld vond al plaats toen ze handtastelijk werden om LIeke in het zwembad te goooien met 3 vrouwen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:37 schreef grazygirl het volgende:
was even weg en dan gebeurt dit, EN WEER KRIJGT HUUB DE SCHULD.![]()
oke ik keur fysiek geweld niet goed maar wel TER VERDEDIGING. ik begin echt een hekel aan die rat, tasia en hun kliek te krijgen
![]()
![]()
Nee, dat kunnen ze niet maken.. We moeten iets doen, hebben ze geen mailadres oid? Kunnen we daar MASAAL bewijzen en dingen dumpenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar had ik gisteren ook goede hoop op, maar dat kutwijf is onschendbaar.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:37 schreef Sanne het volgende:
Een vriend van mij heeft zojuist aangifte proberen te doen, telefonisch. Vanwege die mishandeling. Zit met smart op beelden te wachen. Ze verwezen hem van kastje naar de muur en nu moet ie maar op het bureau aangifte komen doen.
Ben zeer benieuwd.
En die vliegtuigjes die overkomenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef SiRojK het volgende:
Hhahahaha, ze denken dat niemand Huub meer steund.. NIet wetend dat er op dit moment een kaartenactie is, die zal morgen/overmorgen wel binnenkomen
Het domme is dat het niet eens verstopt is, het staat allemaal in het zicht.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef miraculeus het volgende:
Ze begint zelf....?
Wat potjes nagellak verstoppen is toch wel wat anders dan dit.
Het is gewoon geweld, het doet me denken aan van die verhalen dat er iemand op de grond ligt en door een groepje wordt doodgeschopt ofzo, ze hebben zo'n pure naar H&L ontwikkeld dat het niet goed kan gaan.
Nee, ze wordt aangevallen door Huub...verzachtende omstandighedenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef m1sse het volgende:
Fragment uit de brief van 29 juni:
[..]
Was deze aktie heftig genoeg?
Toevallig zat ik er net aan te denken om een paar "gezellige gasten" op te trommelen enquote:Op zondag 15 juli 2007 16:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als dit getolereerd wordt moeten zo ook niet raar opkijken als er straks nog een paar kwader worden dan de terecht boze forumbezoekers en de villa door buitenstanders ontruimd wordt.
Welnee, dit was gewoon voeten vegen van Natas.quote:
Is 'verdrietig' wel het goede woord? Mij maakt het steeds bang, en per heftigere actie banger.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:38 schreef noekje het volgende:
Och jezus, is het weer zover. Moet eerlijk bekennen en ik spoor niet, ik weet het maar de tranen stonden in mijn ogen toen ik de caps zag. Ga ook geen filmpje of wat dan ook kijken.
Ik word er zo verdrietig van.
daar maak ik geen geheim van.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Laat staan dat mensen weten dat je een "fan" bent van dgk.![]()
Massaal e-mailen of zo. Ik weet het ook niet maar er moet IETS gebeuren !quote:Op zondag 15 juli 2007 16:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen ze niet maken.. We moeten iets doen, hebben ze geen mailadres oid? Kunnen we daar MASAAL bewijzen en dingen dumpen
Gelukkig neem ik je niet serieusquote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beste Dark, je verward het normale leven met het DGK leven. Dat is niet slim van je, want daar ga je slecht van slapen
Ik ben ook zeer benieuwd.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:37 schreef Sanne het volgende:
Ben zeer benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |