Ja, die flipte compleet en terecht.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:23 schreef akveor het volgende:
Ik blijf het roepen. Zolang de regel niet word toegepast dat ze een halve meter bij elkaar vandaan moeten blijven als daar om gevraagd wordt. Blijf je dit soort ellende houden.
Huub is weer achter?
Fons heeft nu nog niks met het programma te maken , snap dat nou eens! Het is in handen van Talpa media / Tien. RTL heeft nog niks met DGK te maken,....quote:Op zondag 15 juli 2007 16:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als hier geen consequenties aan vastzitten dan zit er bij FONS ook een steekje los.![]()
Precies... ik heb dit zelf 1 keer meegemaakt en kan je vertellen dat dit zeer heftig is....quote:Op zondag 15 juli 2007 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
ze werden gewoon gemolesteerd
Hoorde ik ook. Dat viel dus zelfs bij die aso's op.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
Natasia vindt 'Den' elke keer een afwachtende houding aannemen.
Dat werd tijd, wie zei dat?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef elcastel het volgende:
Ah, ze hebben de passiviteit van Dennix eindelijk ontdekt.
kunnen ze niet bellen naar achteren zodra ze aangeraakt worden, zoals in het begin toen Jaap Huub een keer liep te taggen in de keuken en hij na een telefoontje op 2 centimeter afstand van Huub moest blijven?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
ze werden gewoon gemolesteerd
10. Huub spuugt Brian in zijn gezichtquote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef avonne het volgende:
Wat hebben we allemaal?
(uiteraard moeten we de beelden nog nakijken)
Lijstje graag aanvullen
1. Lieke ongewenst aanraken
2. Lieke aan de haren trekken
3. Lieke de kleren van het lijf rukken
4. Huub met geweld vasthouden
5 Huub bij de keel grijpen
6 Huub in het gezicht spugen
7. Huub een trap geven
8 Huub laten struikelen
9 Huub tegen de muur gooien
En uiteraard is iemand bijten het ergste dat er is.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:25 schreef HenrySpencer het volgende:
Natasia zeikt dat ze gebeten is. Wat WIL je zeg, domme koe. Als je daar niet om vroeg, weet ik het ook niet meer.
Ja, ik heb er ook op gelet. Hij heeft de grootste plannen, maar doet nooit wat. Nu heeft hij zijn mond ook weer vooraan, walgelijk gewoonquote:Op zondag 15 juli 2007 16:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Viel het jullie op? DenNIKS deed wederom helemaal NIKS !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |