Wedden dat Huub hier een boete voor krijgt, en de rest er WEER onder uit rolt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:20 schreef My_ het volgende:
Zo te zien is Lieke niet nat, dus niet in de vijver gegooid...
Nergens Huub te zien, dus die zal wel achter zijn.
Beter alle 8 eruit en een compleet nieuwe groep of gewoon de stekker eruit, allemaal diskwalificerenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:18 schreef avonne het volgende:
Alle 6 exit, lijkt mij.
Je blijft gewoon met je poten van iemand af.
.... maar ja...
PS.. streams UIT
Ze juichen dat Huub naar achteren wordt gebracht
Dit is het vierde opzichtige fysieke geweld van Natasia in 3 weken.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:21 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dan heb je echt zeker niet gekeken, want die klap van Natasja was overduidelijk te zien, of tegen zn hoofd of keel.
Na die bloemplot, is die karate trap ECHT het einde voor Tasquote:Op zondag 15 juli 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
nATAS GAF WEL EEN FLINKE TRAP TEGEN hUUB.
aLS HET DAN NOG GEEN EXIT IS DAN WEET IK HET NIET MEER.
ja voluit een karateschopquote:Op zondag 15 juli 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
nATAS GAF WEL EEN FLINKE TRAP TEGEN hUUB.
aLS HET DAN NOG GEEN EXIT IS DAN WEET IK HET NIET MEER.
Volledig mee eens, en ik kreeg een schuldgevoel toen ik daar net naar zat te kijken, streams zijn uit en ben er heel stellig in dat ze uit blijven.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het steeds een stap verder gaat en gevaarlijk wordt.
En nu heeft hij weer de grootste mond.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Viel het jullie op? DenNIKS deed wederom helemaal NIKS !
Jonge ik wordt nu echt schijtziek van jou gezwam, ik zou bijna willen zeggen val dood.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Rustig rustig rustig allemaal. Niets aan de hand. Laat je niet meeslepen in emoties.
Zeker.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:23 schreef elcastel het volgende:
Tackelde Brian Huub nou toen hij over dat tafeltje viel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |