Extensions.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:25 schreef HenrySpencer het volgende:
Hele plukken haar van Lieke liggen op de bank![]()
Kan me niet schelen bij wie, bij de leiding daar zit een steekje los.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Fons heeft nu nog niks met het programma te maken , snap dat nou eens! Het is in handen van Talpa media / Tien. RTL heeft nog niks met DGK te maken,....
Weet je zeker dat je wilt kijken ? Het zijn walgelijke beelden.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:26 schreef Dementor het volgende:
Hopelijk komt snel de video online want dit heb ik net gemist.
Ja, geschopt tegen Huubquote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Rotterdammert het volgende:
Heeft Natasia fysiek geweld gebruikt?
lieke heeft Nasty gebeten, helaas zitten haar tieten er nog aan. Nasty vergeet te vermelden dat ze lieke bijna wurgde. Lieke riep dat nogquote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wilt kijken ? Het zijn walgelijke beelden.![]()
Natuurlijk hebben Huub en Lieke niet stil gezeten die mogen zich toch potverdorrie wel vededigen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Sorry , ik wil eerst de beelden terug zien want ik heb het niet allemaal zo snel kunnen onthouden , maar die 9 kloppen volgens mij wel , maar uiteraard hebben Huub & Lieke niet stil gezetenHuub heeft volgens mij Brian gestampt en Lieke heeft Natasia gebeten , dat zeiden ze net teminste. Heeft iemand een filmpje?
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
Nadia: Zij zijn degenen die te ver zijn gegaan. Wij zijn niet degenen die beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |