Nee ze hebben door dat ze te ver zijn gegaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:29 schreef Meganog het volgende:
Er heerst bepaald geen juichstemming bij de 6 zoals bij andere keren.
Alleen wat slappe excuses en halfhartig goedpraten.
Precies, áls ze Lieke al in de vijver hadden gekregen had ze er om gelachen en was er niks aan de hand en was het een punt voor Lieke, door Huub nu niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is hier de sukkel, hoe vreemd het ook klinkt. Niemand gaat dood van een nat pak maar hij vind het nodig om Lieke te beschermen en trapt er dus volop in. In het normale leven begrijp ik dat hij dat doet, hier begrijp ik er helemaal niets. Hij moet zijn agressie controleren en het laten gaan. Waarom? Omdat je niets begint met 6 tegen 2. Gewoon over je heen laten komen. Kun je dat niet aan in DGK? Dan moet je de poort uitlopen, want je bent ongeschikt voor het spel.
THXquote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef diego08 het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30594&sess=664
je zult je toch kapot schamen als je op verjaardagen gevraagd wordt waar je werkt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef mootie het volgende:
Ik vind het mensonterend en te idioot voor woorden dat die 6 idioten in de waan worden gelaten dat dit gewoon heel normaal gedrag is.
DIE FOKKING REDACTIE IS COMPLEET GESTOORD EN GESPEEND VAN ENIG MOREEL BESEF![]()
![]()
![]()
![]()
maar zoals ik al eerder vroeg WAAROM...ben instaaat om met een sjofel de kooi in te rijden ...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Gossie, is ze nog niet heel trots aan het vertellen over haar trap en daarna roepen TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR TAS GAAT NERGENS TAS IS ONSCHENDBAAR
Welcome to the bunch of sorry people!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is hier de sukkel, hoe vreemd het ook klinkt. Niemand gaat dood van een nat pak maar hij vind het nodig om Lieke te beschermen en trapt er dus volop in. In het normale leven begrijp ik dat hij dat doet, hier begrijp ik er helemaal niets. Hij moet zijn agressie controleren en het laten gaan. Waarom? Omdat je niets begint met 6 tegen 2. Gewoon over je heen laten komen. Kun je dat niet aan in DGK? Dan moet je de poort uitlopen, want je bent ongeschikt voor het spel.
ik zit hier ook te trillen en heb er nog hartkloppingen van. Ik mag hopen dat de pers hier op duikt en dat er kamervragen gesteld gaan worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:29 schreef Katewalker het volgende:
Dit is ernstig fysiek geweld...Huub wordt vastgehouden door 3 mannen en Lieke aangerand door 3 vrouwen..ik zit fucking hier te trillen als een rietje...ik ben zo ongelofelijk kwaad...
Dit krijgen ze op hun bordje..zeker weten...![]()
![]()
Hoe kun je iemand haten zeg, ik heb dat nooit , maar ik schijt ze alle 6 uit.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:29 schreef akveor het volgende:
Dit is een 32 jarige moeder van 2 kindjes.
[afbeelding]
Zullen we er 1 hurenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
maar zoals ik al eerder vroeg WAAROM...ben instaaat om met een sjofel de kooi in te rijden ...
Daar komen de bewijzen!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef diego08 het volgende:
Huub werd vooral pissig toen ze riepen dat ze haar BH uitmoesten doen, geen vreemde reactie lijkt me.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als zij haar kinderen mag houden is dat echt niet normaal!!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:31 schreef ricofromrio het volgende:
Haal die kinderen alsjeblieft weg bij natasia
Ik ga hem nu bekijken en maak een lijstjequote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef diego08 het volgende:
Ja en wat had jij gedaan als je Huub zou zijn?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
10. Huub spuugt Brian in zijn gezicht
11. Huub 'probeert' Brian te trappen
Helemaal wild worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:32 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ja en wat had jij gedaan als je Huub zou zijn?
Ik zou haar tepels eraf gebeten hebben en hopen dat de siliconen eruit loopt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef burtbeej het volgende:
Natasia: "Het is moeilijk te zien, hier is het rood, hier staan tanden".
Als je echt bijt is het er meteen doorheen.
Ja, en dat flippen is volgens mij onderdeel van het spel. Mensen moeten weg getreitered worden. Volgens mij begrijpen maar weinig mensen hoe het spel in elkaar steekt. Ik zou het ook niet kunnen, maar ik geef mij dan ook niet op voor dit spel. Ze mogen zo weg hoor, met vijf minuten kunnen ze weg zijn als ze het niet trekken.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou eens op zeg, met 3 aso's tegen Lieke en 3 man die Huub tegenhouden, ik zou ook flippen.
Om enigsinds objectief te blijven.. Ik had ondertussen Jaap zijn oor er al afgebeten.. Laat ik het zo zeggen, mij hadden ze echt niet meer vast gehad...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:32 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ja en wat had jij gedaan als je Huub zou zijn?
ik zou spontaan mijn 10.000 vergeten.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Om enigsinds objectief te blijven.. Ik had ondertussen Jaap zijn oor er al afgebeten.. Laat ik het zo zeggen, mij hadden ze echt niet meer vast gehad...
Ja ik ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:29 schreef Katewalker het volgende:
Dit is ernstig fysiek geweld...Huub wordt vastgehouden door 3 mannen en Lieke aangerand door 3 vrouwen..ik zit fucking hier te trillen als een rietje...ik ben zo ongelofelijk kwaad...
Dit krijgen ze op hun bordje..zeker weten...![]()
![]()
Ja, die heeft een heel kort lontje. Die hoeft maar wat woeste kreten (van Natasia) te horen en de knop gaat om.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:32 schreef CoT het volgende:
Brain begon trouwens ook gelijk weer te flippen
Dat is een hele heldere gedachtequote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef MissSomebody het volgende:
Wanneer Huub eruit moet heeft hij genoeg beeldmateriaal om dgk aan te klagen.
Of is dat te simpel gedacht?
Ligt dat nou aan mij? Sinds Nada en Dennix in dat hok zitten is het geweld alleen maar toegenomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Nadia gaat Lieke weer onder smijten met ketchup als Lieke boven komt.
Wat ben jij een idiote randebiel. Het doel van het spel is niet elkaar wegtreiteren. Dat mag niet eens op TV, voor het programma allemaal duidelijk besproken.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dat flippen is volgens mij onderdeel van het spel. Mensen moeten weg getreitered worden. Volgens mij begrijpen maar weinig mensen hoe het spel in elkaar steekt. Ik zou het ook niet kunnen, maar ik geef mij dan ook niet op voor dit spel. Ze mogen zo weg hoor, met vijf minuten kunnen ze weg zijn als ze het niet trekken.
LOL, zou echt iets voor Huub zijn, maar de vraag is of je er nog wel in wilt bij dit zooitje ongeregeldquote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef akveor het volgende:
Ik zeg Huub en Lieke eruit.... voor de rechtbank uitvechten en vrijdag er weer in....
Nadia heeft er bovenmatig veel zin in. En Dennis had al gezegd dat hij van onrust hield.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ligt dat nou aan mij? Sinds Nada en Dennix in dat hok zitten is het geweld alleen maar toegenomen.
Beste Dark, je verward het normale leven met het DGK leven. Dat is niet slim van je, want daar ga je slecht van slapenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Welcome to the bunch of sorry people!
Gelukkig neem ik je niet serieus![]()
Als er op straat jouw vriendin door meerderen wordt aangevallen, sta jij erbij en kijkt ernaar?
Dan laat je zeker alles over je heenkomen?
Najah, het mooie is dat je het slim kunt spelen.. Mensen op dat soort momenten klappen geven e.d.. OMdat het dan zo druk is zie je dat niet.. Brian en Natasia zijn echter zo lomp om het vol in beeld te doen!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zou spontaan mijn 10.000 vergeten.
Geheel mee eens. Het is zum kotzenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef mootie het volgende:
Ik vind het mensonterend en te idioot voor woorden dat die 6 idioten in de waan worden gelaten dat dit gewoon heel normaal gedrag is.
DIE FOKKING REDACTIE IS COMPLEET GESTOORD EN GESPEEND VAN ENIG MOREEL BESEF![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |