Hou eens op zeg, met 3 aso's tegen Lieke en 3 man die Huub tegenhouden, ik zou ook flippen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is hier de sukkel, hoe vreemd het ook klinkt. Niemand gaat dood van een nat pak maar hij vind het nodig om Lieke te beschermen en trapt er dus volop in. In het normale leven begrijp ik dat hij dat doet, hier begrijp ik er helemaal niets. Hij moet zijn agressie controleren en het laten gaan. Waarom? Omdat je niets begint met 6 tegen 2. Gewoon over je heen laten komen. Kun je dat niet aan in DGK? Dan moet je de poort uitlopen, want je bent ongeschikt voor het spel.
duh...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is hier de sukkel, hoe vreemd het ook klinkt. Niemand gaat dood van een nat pak maar hij vind het nodig om Lieke te beschermen en trapt er dus volop in. In het normale leven begrijp ik dat hij dat doet, hier begrijp ik er helemaal niets. Hij moet zijn agressie controleren en het laten gaan. Waarom? Omdat je niets begint met 6 tegen 2. Gewoon over je heen laten komen. Kun je dat niet aan in DGK? Dan moet je de poort uitlopen, want je bent ongeschikt voor het spel.
ik heb heel wat gemist maar die 2e cap is wel verontrustendquote:Op zondag 15 juli 2007 16:17 schreef TiNo_Flo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
natasja moet haar grote schreeuwsmoel houden, die trapt, bijt, krabt, wurgt, maar oh jee als er iemand naar haar wijst!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef burtbeej het volgende:
Natasia: "Het is moeilijk te zien, hier is het rood, hier staan tanden".
Als je echt bijt is het er meteen doorheen.
Ze hebben ook geen besef.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:29 schreef Meganog het volgende:
Er heerst bepaald geen juichstemming bij de 6 zoals bij andere keren.
Alleen wat slappe excuses en halfhartig goedpraten.
Zo is dat. En vervang dat potverdorie maar door godverdomme.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef kybe het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben Huub en Lieke niet stil gezeten die mogen zich toch potverdorrie wel vededigen.
Ik ben echt zo boos, ik heb er echt geen woorden voor.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef mootie het volgende:
Ik vind het mensonterend en te idioot voor woorden dat die 6 idioten in de waan worden gelaten dat dit gewoon heel normaal gedrag is.
DIE FOKKING REDACTIE IS COMPLEET GESTOORD EN GESPEEND VAN ENIG MOREEL BESEF![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |