Ow jee, Ik hoop dat Huub zich rustig houdt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:03 schreef akveor het volgende:
Huub fokt zichzelf op...Niemand gooit mijnde vijver in... ze kunnen de beveiliging maar vast klaarzetten...
Het was alsof Nadia het deed.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:04 schreef mazaru het volgende:
Ze breekt het fotolijstje van Lieke?
me 2....quote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
Ik zit te trillen op mijn stoel, stel aso's zeg.![]()
Ik twijfelde, omdat Nadia ook een lijstje in haar handen had.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:06 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, was Amanda.
Nadia ging een onderbroek zoeken om aan te trekken![]()
graag... ik zet zo de streams weer uit, want ik trek het niet, dat aso-gedoe.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, zet de recorders maar vast aan.
Precies, vraag me af waarom er niet gebeld wordt van achter. Ze doen de zenders nu ook af. Plan is dat N. op Lieke gaat zitten en dan de rest pakt haar vast...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:06 schreef Clank het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de produktie nu al moet ingrijpen...!!!
oh, dan zijn het ermisschien 2.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik twijfelde, omdat Nadia ook een lijstje in haar handen had.
dat wordt exit huub ben ik bangquote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Dit gaat fout lopen. Huub kan zich niet inhouden als ze aan hem zitten.
Inderdaad, als dit het plan voor Brian was, dan was er allang gebeltquote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Precies, vraag me af waarom er niet gebeld wordt van achter. Ze doen de zenders nu ook af. Plan is dat N. op Lieke gaat zitten en dan de rest pakt haar vast...
Hallo.. je mag je toch zeker verdedigen als je aangevallen wordt??!!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Ja, en je hoorde er 2x een breken. Afijn, op naar de rest. Ik heb er bijna buikpijn vanquote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, dan zijn het ermisschien 2.
Ik zag dat AManda er één stuk maakte
En terecht toch.. Duwen en trekken, dat is iets anders dan slueren en vasthoudenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Dat doen ze alleen als Huub en Lieke wat willen doenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef Varen het volgende:
produktie Nu ingrijpen!!!
nietsvermoedend.. wat denk je wel niet.. Mss moet je het geluid even aanzettenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub zit nog nietsvermoedend te lezen
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef droomkoningin het volgende:
gatver je ziet tas dr tepels dwars door t hempje heen
Smerig zeg, echt geen gezicht.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef droomkoningin het volgende:
Als ze met de poten aan je komen mag je je verdedigen lijkt mij....quote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
mooi moment om te stoppen met streamen, zijn we ook van die ellende af.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat wordt exit huub ben ik bang
Ja, daar kun je op wachten.quote:
yeah, right... waar was die laatste boete van Huub voor?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze met de poten aan je komen mag je je verdedigen lijkt mij....
Weet hij al dat ze hun de vijver in willen gooien?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
nietsvermoedend.. wat denk je wel niet.. Mss moet je het geluid even aanzetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohw ik dacht dat het grote bloemen waren op haar bikiniquote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef droomkoningin het volgende:
Nee dus, ze zijn bang dat hij gaat slaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:10 schreef elcastel het volgende:
Durven ze nu niet op Huub ?
Inderdaad..kan ik meteen mijn energie gebruiken om actie te voeren tegen het programma...zonder Huub géén programma..dat ze dat ff weten...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef avonne het volgende:
[..]
mooi moment om te stoppen met streamen, zijn we ook van die ellende af.
Precies ze moeten met de poten van elkaar afblijven... oppakken om iemand in de vijver te gooien is in mijn ogen al fysiek geweld...quote:
Net alsof Jaap iets kan, die is veels te lomp en traagquote:Op zondag 15 juli 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
Jaap moet Huub tegenhouden, instrueert Natasia.
jaquote:Op zondag 15 juli 2007 16:11 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Als ze Lieke erin gooien dan spring huub er ook bovenop
Hij voelt er ook niet echt veel voor.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:12 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Net alsof Jaap iets kan, die is veels te lomp en traag
Alles wat BANNDJ doet wordt toegelaten.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:12 schreef NS het volgende:
Ongelooflijk dit allemaal. Stelletje helden!!!! Ik begrijp hier geen barst meer van dat dit zomaar toegelaten wordt door achter
Niks boete's, dat helpt niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
Lieke moet haar zender héél goed bij zich houden. Laat Tien maar met de rekening zitten... misschien dat die aso's dan eindelijk een boete krijgen
karateschop van natasia tegen huub zijn hoofdquote:Op zondag 15 juli 2007 16:15 schreef SiRojK het volgende:
Daar is de lock.. Paar fikse klappen van Natasia, Huub en Brian
En de redactie laat het gewoon doorgaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Moet dit nu? Kom op zeg , pak ze met iets anders, iedere domme hond weet toch dat dit uitloopt tot fysiek geweld?
Ik zit met trillende handen,en dan vooral die kloteproduktie die niet ingrijpt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:15 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit hier met hartkloppingen wat vernederend allemaal
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:15 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit hier met hartkloppingen wat vernederend allemaal
Ik zit echt helemaal te shaken, dit is groepsgeweld.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
Ik word niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |