Ja, en je hoorde er 2x een breken. Afijn, op naar de rest. Ik heb er bijna buikpijn vanquote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, dan zijn het ermisschien 2.
Ik zag dat AManda er één stuk maakte
En terecht toch.. Duwen en trekken, dat is iets anders dan slueren en vasthoudenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Dit gaat fout lopen. Huub kan zich niet inhouden als ze aan hem zitten.
Dat doen ze alleen als Huub en Lieke wat willen doenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef Varen het volgende:
produktie Nu ingrijpen!!!
nietsvermoedend.. wat denk je wel niet.. Mss moet je het geluid even aanzettenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub zit nog nietsvermoedend te lezen
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef droomkoningin het volgende:
gatver je ziet tas dr tepels dwars door t hempje heen
Smerig zeg, echt geen gezicht.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef droomkoningin het volgende:
Als ze met de poten aan je komen mag je je verdedigen lijkt mij....quote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Dit gaat fout lopen. Huub kan zich niet inhouden als ze aan hem zitten.
mooi moment om te stoppen met streamen, zijn we ook van die ellende af.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat wordt exit huub ben ik bang
Ja, daar kun je op wachten.quote:
yeah, right... waar was die laatste boete van Huub voor?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze met de poten aan je komen mag je je verdedigen lijkt mij....
Weet hij al dat ze hun de vijver in willen gooien?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
nietsvermoedend.. wat denk je wel niet.. Mss moet je het geluid even aanzetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohw ik dacht dat het grote bloemen waren op haar bikiniquote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef droomkoningin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |