Ow jee, Ik hoop dat Huub zich rustig houdt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:03 schreef akveor het volgende:
Huub fokt zichzelf op...Niemand gooit mijnde vijver in... ze kunnen de beveiliging maar vast klaarzetten...
Het was alsof Nadia het deed.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:04 schreef mazaru het volgende:
Ze breekt het fotolijstje van Lieke?
me 2....quote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
Ik zit te trillen op mijn stoel, stel aso's zeg.![]()
Ik twijfelde, omdat Nadia ook een lijstje in haar handen had.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:06 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, was Amanda.
Nadia ging een onderbroek zoeken om aan te trekken![]()
graag... ik zet zo de streams weer uit, want ik trek het niet, dat aso-gedoe.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, zet de recorders maar vast aan.
Precies, vraag me af waarom er niet gebeld wordt van achter. Ze doen de zenders nu ook af. Plan is dat N. op Lieke gaat zitten en dan de rest pakt haar vast...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:06 schreef Clank het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de produktie nu al moet ingrijpen...!!!
oh, dan zijn het ermisschien 2.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik twijfelde, omdat Nadia ook een lijstje in haar handen had.
dat wordt exit huub ben ik bangquote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Dit gaat fout lopen. Huub kan zich niet inhouden als ze aan hem zitten.
Inderdaad, als dit het plan voor Brian was, dan was er allang gebeltquote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Precies, vraag me af waarom er niet gebeld wordt van achter. Ze doen de zenders nu ook af. Plan is dat N. op Lieke gaat zitten en dan de rest pakt haar vast...
Hallo.. je mag je toch zeker verdedigen als je aangevallen wordt??!!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Dit gaat fout lopen. Huub kan zich niet inhouden als ze aan hem zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |