Ik heb geen streams aan maar iets in mij zegt dat ik dit niet moet gaan kijkenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef diego08 het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30594&sess=664
Daar is Lieke te netjes voor.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:34 schreef neehe het volgende:
Lieke gooi dat glas in hun bed, niet opruimen !!!
Was deze aktie heftig genoeg?quote:Natasia, vanwege uw actie wordt er als eerste 1.000 euro van uw borg ingehouden en 100.000 euro op uw eventuele jackpot. Daarnaast krijgt u een officiële waarschuwing. Mocht u tijdens uw verdere verblijf in De Gouden Kooi nogmaals dit soort heftige acties uitvoeren dan wordt u per direct verwijderd uit de Villa. De officiele waarschuwing blijft geldig tot uw vertrek.
Van mij mag het programma ook stoppen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef Donnie29 het volgende:
Ja van mij mag dat programma echt gestopt worden. Dit slaat werkelijk nergens op. Mensen die dit leuk vinden zijn ook echt super triest.
Laat staan dat mensen weten dat je een "fan" bent van dgk.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef avonne het volgende:
[..]
je zult je toch kapot schamen als je op verjaardagen gevraagd wordt waar je werkt.
..
Als je niet wil kotsen, zou ik het niet doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb geen streams aan maar iets in mij zegt dat ik dit niet moet gaan kijken
![]()
Hallo, ik ben echt geen randdebiel. Waar wordt je nu zo persoonlijk? Blijf rustig en als je denkt dat er onrecht gedaan wordt, ga er dan heen en doe er iets aan. Loop niet hier te fulmeren tegen mij. Ik ben echt niet schuldig.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:34 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Wat ben jij een idiote randebiel. Het doel van het spel is niet elkaar wegtreiteren. Dat mag niet eens op TV, voor het programma allemaal duidelijk besproken.
Dat MOET gewoonquote:Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef m1sse het volgende:
Fragment uit de brief van 29 juni:
[..]
Was deze aktie heftig genoeg?
Daar had ik gisteren ook goede hoop op, maar dat kutwijf is onschendbaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oplossing is vrij simpel, Natasia exit en die andere vijf losers een ton boete.
Vandaag heeft ze Huub getrapt, vrijdag een bloempot op zn kop gegooid en Lieke gewurgd. De week daarvoor stonden de krassen van haar nagels in Nadia's gezicht en de week daarvoor heeft ze Jaap een keer of 3 getrapt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
maar zoals ik al eerder vroeg WAAROM...ben instaaat om met een sjofel de kooi in te rijden ...
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:37 schreef Sanne het volgende:
Een vriend van mij heeft zojuist aangifte proberen te doen, telefonisch. Vanwege die mishandeling. Zit met smart op beelden te wachen. Ze verwezen hem van kastje naar de muur en nu moet ie maar op het bureau aangifte komen doen.
Ben zeer benieuwd.
Ik heb het idee dat ze met Nadia een psychisch heel erg labiel meisje binnengehaald hebben die echt een keer heel serieus over de schreef gaat.quote:
En dan het vliegtuigje nogwat over komt vliegen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef SiRojK het volgende:
Hhahahaha, ze denken dat niemand Huub meer steund.. NIet wetend dat er op dit moment een kaartenactie is, die zal morgen/overmorgen wel binnenkomen
Ze waren niet eens verstopt maar overal zichtbaar neergezet.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef miraculeus het volgende:
Ze begint zelf....?
Wat potjes nagellak verstoppen is toch wel wat anders dan dit.
Het is gewoon geweld, het doet me denken aan van die verhalen dat er iemand op de grond ligt en door een groepje wordt doodgeschopt ofzo, ze hebben zo'n pure naar H&L ontwikkeld dat het niet goed kan gaan.
Het fysiek geweld vond al plaats toen ze handtastelijk werden om LIeke in het zwembad te goooien met 3 vrouwen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:37 schreef grazygirl het volgende:
was even weg en dan gebeurt dit, EN WEER KRIJGT HUUB DE SCHULD.![]()
oke ik keur fysiek geweld niet goed maar wel TER VERDEDIGING. ik begin echt een hekel aan die rat, tasia en hun kliek te krijgen
![]()
![]()
Nee, dat kunnen ze niet maken.. We moeten iets doen, hebben ze geen mailadres oid? Kunnen we daar MASAAL bewijzen en dingen dumpenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar had ik gisteren ook goede hoop op, maar dat kutwijf is onschendbaar.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:37 schreef Sanne het volgende:
Een vriend van mij heeft zojuist aangifte proberen te doen, telefonisch. Vanwege die mishandeling. Zit met smart op beelden te wachen. Ze verwezen hem van kastje naar de muur en nu moet ie maar op het bureau aangifte komen doen.
Ben zeer benieuwd.
En die vliegtuigjes die overkomenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef SiRojK het volgende:
Hhahahaha, ze denken dat niemand Huub meer steund.. NIet wetend dat er op dit moment een kaartenactie is, die zal morgen/overmorgen wel binnenkomen
Het domme is dat het niet eens verstopt is, het staat allemaal in het zicht.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef miraculeus het volgende:
Ze begint zelf....?
Wat potjes nagellak verstoppen is toch wel wat anders dan dit.
Het is gewoon geweld, het doet me denken aan van die verhalen dat er iemand op de grond ligt en door een groepje wordt doodgeschopt ofzo, ze hebben zo'n pure naar H&L ontwikkeld dat het niet goed kan gaan.
Nee, ze wordt aangevallen door Huub...verzachtende omstandighedenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef m1sse het volgende:
Fragment uit de brief van 29 juni:
[..]
Was deze aktie heftig genoeg?
Toevallig zat ik er net aan te denken om een paar "gezellige gasten" op te trommelen enquote:Op zondag 15 juli 2007 16:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als dit getolereerd wordt moeten zo ook niet raar opkijken als er straks nog een paar kwader worden dan de terecht boze forumbezoekers en de villa door buitenstanders ontruimd wordt.
Welnee, dit was gewoon voeten vegen van Natas.quote:
Is 'verdrietig' wel het goede woord? Mij maakt het steeds bang, en per heftigere actie banger.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:38 schreef noekje het volgende:
Och jezus, is het weer zover. Moet eerlijk bekennen en ik spoor niet, ik weet het maar de tranen stonden in mijn ogen toen ik de caps zag. Ga ook geen filmpje of wat dan ook kijken.
Ik word er zo verdrietig van.
daar maak ik geen geheim van.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Laat staan dat mensen weten dat je een "fan" bent van dgk.![]()
Massaal e-mailen of zo. Ik weet het ook niet maar er moet IETS gebeuren !quote:Op zondag 15 juli 2007 16:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen ze niet maken.. We moeten iets doen, hebben ze geen mailadres oid? Kunnen we daar MASAAL bewijzen en dingen dumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |