Geen idee... best kans dat het volgende week alweer isquote:Op zondag 15 juli 2007 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Ohw tof. Wanneer is de F1 weer trouwens? Over 2 weken?
daar zie je ook zoveel van als ie aan het rijden is hequote:Op zondag 15 juli 2007 12:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik kijk vooral voor de coureur.
wist ik het maar..quote:Op zondag 15 juli 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Waarom is drop zo lekker.
jasicherquote:Op zondag 15 juli 2007 12:53 schreef Canisfire het volgende:
Ik schenk zo juist een senseo in valt dat onder koffie ? ja he
quote:Opzondag 15 juli 2007 12:53schreef Canisfire het volgende:
Ik schenk zo juist een senseo in valt dat onder koffie ? ja he
ook goedemorgen goedemiddag Muckquote:
mogge brandquote:Op zondag 15 juli 2007 13:01 schreef BrandX het volgende:
[..]zeker weten. Veel senseo leuters hier!
[..]
ook goedemorgen goedemiddag Muck [afbeelding]
kuukie, lieverdquote:Op zondag 15 juli 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
Hai Muck. Hoe ist het beeb?
Ah, makes 2 of us.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:02 schreef Muck het volgende:
kuukie, lieverd
ja, goed, nog niet zo heel lang wakker eerlijk gezegd
heeft iemand de JeRa-dagstatistiekjes van gister?quote:Opzondag 15 juli 2007 13:08schreef JortK het volgende:
Zo me UI statistiekjes doen het ook weer*O*
dat klopt helemaal.. gelukkig maar, want nu blijf ik scriptie werk verrichten zonder dat ik het zonde van het weer vindquote:Op zondag 15 juli 2007 13:13 schreef Muck het volgende:
het is echt heel raar weer-O-
het is warm, en benauwd (vooral dat laatste) maar buiten is het hartstikke bewolkt en ziet het er hartstikke triest uit :S
Dagcijfers van zaterdag 14 juli 2007 (0:00 - 23:59)quote:Op zondag 15 juli 2007 13:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
heeft iemand de JeRa-dagstatistiekjes van gister?
pfff, jij liever dan ik ja....quote:Op zondag 15 juli 2007 13:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat klopt helemaal.. gelukkig maar, want nu blijf ik scriptie werk verrichten zonder dat ik het zonde van het weer vind
maar voor jullie vind ik het zwaar balen hoor!
positie 65 met 72 posts.... niet beroerd voor een dag niets doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Dagcijfers van zaterdag 14 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
- hele lijst -
thanks! ga over 10 minuutjes weer aan de slag.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
pfff, jij liever dan ik ja....
maar succes!^O^
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:22 schreef Muck het volgende:
ik was een beetje chagerijnig net, moest gewoon nog even wakker worden en was broodjes aan het smeren
mijn moeder: doe eens niet zo chagerijnig joh:(
ik: ik ben net wakker, heb niet goed geslapen en ik mis lars gewoon
mijn moeder: die is pas een week weg, en blijft er nog 2 weg hoor
ik:-O-
en bedankt mam:')
de mijne is echt kampioen domme opmerkingenquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne is echt kampioen domme opmerkingen:')
ik: ik heb een nieuwe vriend, is het goed als ie vrijdag langs komt?
mijn moeder: leuk! eh, issie aardig?
ik::?nee, het is een hele onaardige klootzak, daarom begin ik er wat mee:')
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:24 schreef Canisfire het volgende:
Veel senseo hier dus oke dat moet kunnen.
Ben intussen maar aan bakkie 3 begonnen.
Slaaptekort he heb je veel koffie nodig.
ik heb nog helemaal geen koffie op vandaagquote:Op zondag 15 juli 2007 13:24 schreef Canisfire het volgende:
Veel senseo hier dus oke dat moet kunnen.
Ben intussen maar aan bakkie 3 begonnen.
Slaaptekort he heb je veel koffie nodig.
30 graden geen weer om buiten te zitten?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Hier is het nog geen weer om buiten te zitten
hier regende het tot voor kort. Zon begint nu pas door te breken (JortK en ik wonen beiden in den haag, voor beiden geldt dus hetzelfdequote:Op zondag 15 juli 2007 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
30 graden geen weer om buiten te zitten?:o
Goedemiddag.:W
Dat is dan geen weer om buiten te zitten idd.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier regende het tot voor kort. Zon begint nu pas door te breken (JortK en ik wonen beiden in den haag, voor beiden geldt dus hetzelfde)
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk.Vanmorgen al in de tuin gezeten bij mijn moeder.
MMquote:
Whehe. Goed gezopen gister ja?quote:
Hé niet zo hè.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Het kuuk-kwijlen begint wel een beetje overdreven vormen aan te nemen nu hoor.
quote:
Netjesquote:Op zondag 15 juli 2007 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh, verjaardag, incl catering, dus ik hoefde niet eens zelf m'n pils te tappen
Matig Koffiedagje gisterquote:Op zondag 15 juli 2007 01:02 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 14 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 336 Kuukske
042. 087 cablegunmaster
065. 072 BrandX
110. 050 Papierversnipperaar
139. 042 JortK
Disclaimer: dit is een automatisch gegenereerde post; scriptfouten onder voorbehoud.
Volgens mij heb jij teveel naar JJ gekekenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dwangmatig swaaien van JD geleerd als het goed is
of was het van die andere user
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij teveel naar JJ gekeken[afbeelding]
Grapjas.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:01 schreef cablegunmaster het volgende:
en ik wou nog boven kuukske uitkomen![]()
Dank u. Die had ik nog niet.quote:
smileyjattertquote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank u. Die had ik nog niet.
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Same replyquote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep, alles zit er in en het boemt!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
smileyjattert...
Hoe is het met je auto? Heb je al audio in je gebakje?
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:29 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/?
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep, alles zit er in en het boemt! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Tofquote:Op zondag 15 juli 2007 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep, alles zit er in en het boemt! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik ben jaloers.quote:
was ernstig, je kon zo alles mee naar binnen nemen, alleen mijn zakken werden gecontroleerd. maar volgens mij deed hij niet echt zijn best. wel veel beveiliging overalquote:Op zondag 15 juli 2007 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)eest_Sensation_Black
Ze hadden het zeker te druk om op DV te controleren?
was zeker topquote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. [afbeelding]
Volgend jaar ga ik weer, zoals het hoort. [afbeelding]
Die beveiliging was vanwege terrorisme-dreiging? Als het goed is kan je op DV gewoon je gang gaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
was ernstig, je kon zo alles mee naar binnen nemen, alleen mijn zakken werden gecontroleerd. maar volgens mij deed hij niet echt zijn best. wel veel beveiliging overalde gehele dag door
Ik was er helaas niet bijquote:Op zondag 15 juli 2007 16:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
was ernstig, je kon zo alles mee naar binnen nemen, alleen mijn zakken werden gecontroleerd. maar volgens mij deed hij niet echt zijn best. wel veel beveiliging overalde gehele dag door
bij Defqon bijvoorbeeld moesten sommige gewoon hun schoenen uitdoen etc. daar werd ik ook heel erg goed gefouileerd
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:49 schreef eer-ik het volgende:
pff.
jajaquote:Op zondag 15 juli 2007 16:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik was er helaas niet bij
Maar Q-Base wel weer
dat filmpje van jou, van die chickquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat filmpje van jou, van die chickkrijg het niet goed vanwege die reclame links onderin
hoe moeten wij dit opvatten?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ja tof die dancefeesten, lekker met drugs
zoals ik t editquote:Op zondag 15 juli 2007 16:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoe moeten wij dit opvatten? [afbeelding]
ik wil geen reclame half op hebben snap jequote:
ik dacht alquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ja tof die dancefeesten, lekker met drugs
300 aanhoudingen zegt genoeg, niet het volk waar ik me onder zal begevenquote:
wat als echte muziek wordt beschouwd is op mening gebaseerdquote:Op zondag 15 juli 2007 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
300 aanhoudingen zegt genoeg, niet het volk waar ik me onder zal begevenen sowieso houd ik niet van dance, ik houd van echte muziek
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat als echte muziek wordt beschouwd is op mening gebaseerd![]()
Eens isquote:Op zondag 15 juli 2007 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
300 aanhoudingen zegt genoeg, niet het volk waar ik me onder zal begevenen sowieso houd ik niet van dance, ik houd van echte muziek
Ah, je kan niet dansen.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:
ik ben eigenlijk best veelsmakendquote:
ieder zijn of haar meningquote:Op zondag 15 juli 2007 17:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Mwah ik vind die computermuziek geen muziek, zoals maandag. Gitaar+versterkertje+microfoon en een stem das pas muziek, niet wat plaatjes van anderen door elkaar gooienof wat eenduidige toontjes achter elkaar muxen
Ik ook nietquote:
Ik ben ook een alleseter.quote:
ik heb het over de chemische niet natuurlijke bende die je consumeert danquote:Op zondag 15 juli 2007 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik kan ook heel goed drugs gebruiken bij gitaarmuziek. [afbeelding]
Drugs?
Sex, alcohol, autorijden, tv kijken, topsport, religie, heroïne, THC, XTC, LSD, TLC, cafeïne, vet eten, gezond eten, topsport, werken, roddelen, macht, computeren, smssen, schoonmaken, shoppen, cocaïne, quaat, chocola, reizen, ....
Probeer het eens.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens ik wed als ik aan de XTC ga ik net zo goed spastisch kan doen of noemen jullie dat dansenals de gemiddelde dancefestivalbezoeker
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens ik wed als ik aan de XTC ga ik net zo goed spastisch kan doen of noemen jullie dat dansenals de gemiddelde dancefestivalbezoeker
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is zo makkelijk, vooroordelen.
dat is een andere categoriequote:Op zondag 15 juli 2007 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Engelse wals, Foxtrot, Quickstep, Weense wals, Cha cha cha, Jive, etc, etc is aan mij allemaal niet besteed
dat is mij teveelquote:Op zondag 15 juli 2007 17:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
zeker nooit op een feest of festival geweest? misschien een 15 a 20% wat eraan zit. zeker niet gemiddeld!
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer het eens. [afbeelding]
Het is zo makkelijk, vooroordelen.
Dan denk je toch te beperkt over drugs. Als we het over chemische middelen hebben is alcohol een van de gevaarlijkste harddrugs, maar alle alcohol-verslaafden noemen zich geen junk maar alcoholist alsof het iets uitmaakt.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb het over de chemische niet natuurlijke bende die je consumeert dan
Mara dat tast je hersens etc niet aan, maar uit deze reactie kan ik concluderen dat jij ook een pillenslikkert bent?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan denk je toch te beperkt over drugs. Als we het over chemische middelen hebben is alcohol een van de gevaarlijkste harddrugs, maar alle alcohol-verslaafden noemen zich geen junk maar alcoholist alsof het iets uitmaakt.
Over het algemeen heeft een drugsverslaving veel weg van een dwangneurose, de chemische substantie die daarbij eventueel gebruikt word is maar een klein deel van het verhaal. Sex-verslaving of shop-verslaving geven ongeveer dezelfde symptomen als verslaving aan een middel.
goed bezigquote:Op zondag 15 juli 2007 17:20 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding][][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik heb mijn plan van aanpak voor mijn scriptie voor 95% af! moet alleen nog even een uit de duim gezogen mijlpalenplanning toevoegen!
En ik ben best trots op wat ik neergepent heb
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ja, zulke dingen gebeuren elke dag. zelfs met stappen. alleen feesten zijn populair en groots. vandaar dat het dan in het nieuws komtquote:Op zondag 15 juli 2007 17:20 schreef Memento-Mori het volgende:
dat is mij teveelen festivals wel, enige wat je daar ziet zijn joints (tja dat hoeft van mij ook niet, ik hoef t zelf niet) maar er is nog nooit iemand aan dood en bij dingen als sensation hoor je alleen maar: aanhoudingen vechtpartijen, drugs, en bij white zelfs een dode
thanks!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
goed bezig:D!
[..]
ja, zulke dingen gebeuren elke dag. zelfs met stappen. alleen feesten zijn populair en groots. vandaar dat het dan in het nieuws komt
Jumpen is toch de nieuwste rage onder kleuters en mongooltjes, net zoals vroeger hakken?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja noem jij DAT dansen? op een dancefestuival wordt gewoon bwogne op de muziek en iedereen doet maar wat, prima hoor maar dansen?!
dan is jumpen ook dansen zeker>?
proostquote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
thanks!
En nu vind ik dat ik een biertje (of twee, drie) verdient heb!
ga dat zo dus even lekker halen:s)
zelfs met stappen ja in discotheken en clubs ja, en vaak genoeg hoor je over rumoer etc bij dicotheken, neuh das ook niet aan mij besteed. Drankje doen in een leuke, gezellige kroeg oke maar verder neuh dat stappen: als in naar een discotheek en je lam zuipen, blowen, slikken etc. Hoeft voor mij nietquote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
goed bezig!
[..]
ja, zulke dingen gebeuren elke dag. zelfs met stappen. alleen feesten zijn populair en groots. vandaar dat het dan in het nieuws komt
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jumpen is toch de nieuwste rage onder kleuters en mongooltjes, net zoals vroeger hakken?
jumpen is ook een soort van dans helaasquote:Op zondag 15 juli 2007 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja noem jij DAT dansen? op een dancefestuival wordt gewoon bwogne op de muziek en iedereen doet maar wat, prima hoor maar dansen?!
dan is jumpen ook dansen zeker>?
Amen. mensen zien alleen wat ze "willen" zienquote:Op zondag 15 juli 2007 17:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan denk je toch te beperkt over drugs. Als we het over chemische middelen hebben is alcohol een van de gevaarlijkste harddrugs, maar alle alcohol-verslaafden noemen zich geen junk maar alcoholist alsof het iets uitmaakt.
Over het algemeen heeft een drugsverslaving veel weg van een dwangneurose, de chemische substantie die daarbij eventueel gebruikt word is maar een klein deel van het verhaal. Sex-verslaving of shop-verslaving geven ongeveer dezelfde symptomen als verslaving aan een middel.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
thanks!
quote:
prima tochquote:Op zondag 15 juli 2007 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
zelfs met stappen ja in discotheken en clubs ja, en vaak genoeg hoor je over rumoer etc bij dicotheken, neuh das ook niet aan mij besteed. Drankje doen in een leuke, gezellige kroeg oke maar verder neuh dat stappen: als in naar een discotheek en je lam zuipen, blowen, slikken etc. Hoeft voor mij niet
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef BrandX het volgende:
thanks!
oke oke ik ging vroeger ook uit mijn dak op mental theo en charly lownoisequote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jumpen is toch de nieuwste rage onder kleuters en mongooltjes, net zoals vroeger hakken?
Zeer incidenteel. Mijn laatste pil was 2003 en mijn laatste lijntje coke was 2001, maar resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mara dat tast je hersens etc niet aan, maar uit deze reactie kan ik concluderen dat jij ook een pillenslikkert bent?
Btw drink ik ook nauwelijks alcohol, (gister housewarming van 20-5) heb 1 corona gehad
En wat is de toevoegende waarde van die meuk?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zeer incidenteel. Mijn laatste pil was 2003 en mijn laatste lijntje coke was 2001, maar resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Vooroordelen zijn zoooo makkelijk.![]()
Juist ja. Pilske pakken in de kroeg okee, maar gedrogeerd staan te trippen op "muziek" die louter uit boemboemboem bestaatquote:Op zondag 15 juli 2007 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zelfs met stappen ja in discotheken en clubs ja, en vaak genoeg hoor je over rumoer etc bij dicotheken, neuh das ook niet aan mij besteed. Drankje doen in een leuke, gezellige kroeg oke maar verder neuh dat stappen: als in naar een discotheek en je lam zuipen, blowen, slikken etc. Hoeft voor mij niet
http://frontpage.fok.nl/submit.fokquote:Op zondag 15 juli 2007 17:31 schreef Houniet het volgende:
Houniet en multiquotendat mag in het nieuws
Dat is voor iedereen anders, dat zou je moeten uitproberen. Maar wat is de toegevoegde waarde van beleg op brood? Waarom moeten we persé uitgaan, italiaans eten en de hele dag op Fok! zitten koffieën?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En wat is de toevoegende waarde van die meuk?
kun je nu niet met betere argumenten komen? warom je lichaam verneuken met die zooi? kun je je zonder niet vermaken?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen anders, dat zou je moeten uitproberen. Maar wat is de toegevoegde waarde van beleg op brood? Waarom moeten we persé uitgaan, italiaans eten en de hele dag op Fok! zitten koffieën?
quote:
als je er goed mee omgaat, en je gebruikt niet teveel is er geen probleem hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun je nu niet met betere argumenten komen? warom je lichaam verneuken met die zooi? kun je je zonder niet vermaken?
nee dan is XTC heel gezondquote:Op zondag 15 juli 2007 17:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je er goed mee omgaat, en je gebruikt niet teveel is er geen probleem hoormaar dat is ook met bier
Nog meer vooroordelen. Je gaat niet meteen dood van een pil of een lijntje. Echte junks verbruiken gedurende tientallen jaren grote hoeveelheden drugs en gaan kapot omdat ze zich slecht verzorgen, niet vanwege de drugs zelf. En dan zou af en toe iets gebruiken meteen lichamelijke schade toebrengen? Ik dacht het niet. Je gaat toch ook niet meteen dood van 1 biertje?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun je nu niet met betere argumenten komen? warom je lichaam verneuken met die zooi? kun je je zonder niet vermaken?
dat zeg ik toch nietquote:
Ik stel voor dat je vanaf nu alleen maar gezonde en nuttige diingen doet. Niet meer zo veel shoppen (want dat is volgens mij echt een probleem bij jou) niet meer de kroeg in (wat heb je daar in hemelsnaam te zoeken?) en al helemaal geen alcohol of chocolade.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je vanaf nu alleen maar gezonde en nuttige diingen doet. Niet meer zo veel shoppen (want dat is volgens mij echt een probleem bij jou) niet meer de kroeg in (wat heb je daar in hemelsnaam te zoeken?) en al helemaal geen alcohol of chocolade.
Chocolade?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je vanaf nu alleen maar gezonde en nuttige diingen doet. Niet meer zo veel shoppen (want dat is volgens mij echt een probleem bij jou) niet meer de kroeg in (wat heb je daar in hemelsnaam te zoeken?) en al helemaal geen alcohol of chocolade.
quote:
Smakelijkquote:
heb hier nog een verkade reep hazelnoot melk liggenquote:
Ook een geveerlijke drug! Er gebeurd van alles met je (verliefd-gevoel) en massa's vrouwen zijn er aan verslaafd.quote:
Hmmmm... Nooit geweten.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook een gevaarlijke drug! Er gebeurt van alles met je (verliefd-gevoel) en massa's vrouwen zijn er aan verslaafd.
dat verliefdgevoel is dikke onzin, heb er ene onderzoek naar gedaanquote:Op zondag 15 juli 2007 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook een geveerlijke drug! Er gebeurd van alles met je (verliefd-gevoel) en massa's vrouwen zijn er aan verslaafd.
Chocolade.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook een geveerlijke drug! Er gebeurd van alles met je (verliefd-gevoel) en massa's vrouwen zijn er aan verslaafd.
Mooi,quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat verliefdgevoel is dikke onzin, heb er ene onderzoek naar gedaan
quote:Lichamelijk niet, geestelijke afhankelijkheid komt voor.
Tolerantie Deels (voor het bewustzijnsveranderend effect).
Effecten korte termijn Oppeppend/bewustzijnsveranderend, sociale omgeving wordt enigszins anders waargenomen: versterking van gevoelens van intimiteit met anderen.
Gevolgen lange termijn Er is onderzoek gedaan naar de schadelijkheid van XTC. Vermoedelijk kan gebruik van XTC leiden tot veranderingen in de hersenen met aantasting van het geheugen, de concentratie en de stemming (depressiviteit).
Het gevaar neemt toe naarmate meer en vaker gebruikt wordt. Het is niet uit te sluiten dat ook eenmalig gebruik al tot zo’n effect op de hersenen leidt. Het is nog niet bekend hoe ingrijpend dit is en of het blijvend is. Ook is nog onduidelijk welke invloed XTC heeft in combinatie met andere middelen.
Slikken van XTC is riskant, ook al is het maar voor één keer.
Belangrijk Bij het gebruik van meer pillen en hoge doseringen overheerst het ‘speed’-effect.
Bij gebruik op grootschalige dansfeesten bestaat het risico van over verhitting en uitdroging. Een goede ventilatie en voldoende drinken kunnen dit voorkomen.
Gebruik van XTC is gevaarlijk bij hart- en vaatziekten,suikerziekte en epilepsie.
Veel XTC-pillen bevatten in werkelijkheid iets anders. Een gebruiker weet nooit precies welke stof in een pil zit en hoeveel. Wie toch overweegt een pil te nemen, kan deze laten testen. Dit kan voorkomen dat een gebruiker zonder het te weten een andere, mogelijk nog schadelijker stof slikt of een veel groter dosis binnen krijgt dan verwacht. Maar ook als uit de test blijkt dat het om XTC (MDMA) gaat, loopt de gebruiker risico's.
Wie geen risico wil lopen moet niet gebruiken.
Sex gehad?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:17 schreef Pheno het volgende:
Moe, maar voldaan.
Ook, maar dat was vanochtendquote:
Ze kunnen in je bier ook pilletjes doenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hmm ik weet toch wel altijd wat er in mn biertje zit.
Ook bij teveel bier gaat het goed de mist in.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
welke randdebiel laat zn biertje dan ook onbeheerd staan?
teveel van iets is nooit goedquote:Op zondag 15 juli 2007 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook bij teveel bier gaat het goed de mist in.
Heb er genoeg van meegekregen.![]()
Blijkbaar genoeg mensen. Of kijk jij constant naar je biertje?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
welke randdebiel laat zn biertje dan ook onbeheerd staan?
Suiker leidt ook tot veranderingen in de hersenen, en leren en slapen. Ik vind een verrandering in de hersen en geen bewijs dat iets slecht is.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je houdt een agenda er op aanquote:
Achja ik ga niet eens meer tegen je in als je echt zo dom bentquote:Op zondag 15 juli 2007 18:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Suiker leidt ook tot veranderingen in de hersenen, en leren en slapen. Ik vind een verrandering in de hersen en geen bewijs dat iets slecht is.
Dat is dus met alles. en ieder zijn eigen keus wat iemand zijn keel in kiepert.quote:
En als dan toevallig een bekende langs komt, blijf je dus voor je kijken?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zit aan de bar of aan een tafeltje en dan staat het biertje voor je snufferd
in dit geval welquote:
dan pak ik t biertje in mn handquote:Op zondag 15 juli 2007 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En als dan toevallig een bekende langs komt, blijf je dus voor je kijken?
Het komt vaak voor dat een bekende het in je glas doet, uhh heb ik van horen zeggen.
Ah, op die manier.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:30 schreef Muck het volgende:
[..]
in dit geval wel
mijn vent ligt 18 dagen in het ziekenhuis, en over 12 dagen issie weer thuis, vandaar
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:30 schreef Muck het volgende:
[..]
in dit geval wel
mijn vent ligt 18 dagen in het ziekenhuis, en over 12 dagen issie weer thuis, vandaar
Slimme zet.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan pak ik t biertje in mn handben daar erg voorzichtig mee
en over 12 dagen heetf ie puf en is die goed genoeg hestelt om te neuken?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:30 schreef Muck het volgende:
[..]
in dit geval wel
neh, hij doet mee aan een medisch onderzoek, niks aan het handje dusquote:Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap voor je vent.
Niks ernstigs hoop ik?
ik hoop het wel voor hemquote:Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en over 12 dagen heetf ie puf en is die goed genoeg hestelt om te neuken?
O gelukkig.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
neh, hij doet mee aan een medisch onderzoek, niks aan het handje dus
maar toch bedankt
nog 12 dagenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O gelukkig.![]()
Een onderzoek van 12 dagen, pfff.
Ik dom? Omdat jij de discussie niet kan winnen?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Achja ik ga niet eens meer tegen je in als je echt zo dom bent
Dat is toch wel het minimale wat ze kunnen geven voor 18 dagen met je te laten testen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef Muck het volgende:
[..]
nog 12 dagen
18 in totaal dus
ik moet er ook niet aan denken hoor!
maar ja, die 2200 euro die hij ervoor krijgt maakt blijkbaar een hoop goed
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik dom? Omdat jij de discussie niet kan winnen? [afbeelding]
Ik ben gewoon kritisch. Ik vind iets niet per definitie slecht omdat het toevallig op de opiumlijst staat.
Hebben jullie toch nog iets gemeen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ja hoor schat wat jij wilt, je praat alleen maar naar je eigen straatje
haha, inderdaadquote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is toch wel het minimale wat ze kunnen geven voor 18 dagen met je te laten testen.
ik ben banger dan hij geloof ik....quote:Op zondag 15 juli 2007 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
en is ie niet bang dat er iets misgaat
Wat voor onderzoek is het, als ik vragen mag.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben banger dan hij geloof ik....
hij heeft het 2 jaar geleden ook al een keer gedaan trouwens
ze zijn bezig met het testen van een medicijn tegen diabetes type 2quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat voor onderzoek is het, als ik vragen mag.
De schade die door alcohol wordt aangericht aan lichaam en geest ,quote:Op zondag 15 juli 2007 18:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Als je pilletjes slikt, prima moet jezelf weten maar ga niet ontkennen dat het gewoon slecht voor je lichaam is
Dat doe jij ook , alle drugs zijn slecht en wat jij gebruikt vind je geen drugs.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoor schat wat jij wilt, je praat alleen maar naar je eigen straatje
ja dat moet ik dus nog doenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef Houniet het volgende:
heb lekker gegeten, hallo allemaalB-)
Dat lijkt me toch wel een risicovol iets, maar goed, hij is dan ook niet voor niets moeten daarblijven.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ze zijn bezig met het testen van een medicijn tegen diabetes type 2
denk je echt dat ik dat ga lezen? ik was er wel klaar mee eigenlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
De schade die door alcohol wordt aangericht aan lichaam en geest ,
hangt af van vele dingen.
Als je heel vaak veel drinkt ,dan is dat erg schadelijk voor lichaam en geest.
Je bent dan als het ware je lichaam aan het verwaarlozen of beter gezegd aan het kapot maken.
Een goede regel daarvoor is ; alcohol zo veel mogelijk te beperken tot bijzondere en of gezellige gelegenheden.
Een volwassen lichaam kan gemiddeld per uur ongeveer 9 gram verwerken.
In elk glas , of dat nou bier is of wijn of een drupke er zit in alle glazen evenveel alcohol:
ongeveer 10 a 12 gram.
De verhouding tussen het aantal glazen en het aantal uren dat het lichaam nodig heeft om de alcohol te verwerken is als volgt , 1 glas : 1 uur
2 glazen : 2 uren
3 glazen : 4 uren
4 glazen : 6 uren
5 glazen : 8 uren
Dus een glas bier, wijn enz heeft dus ongeveer 1 uur tot anderhalf uur nodig om in je lichaam verwerkt te kunnen worden.Te veel alcohol tegelijk drinken (zoals alcoholisten) betekend dat het lichaam teveel alcohol en bepaalde afvalstoffen moet bewaren.
Dit is ongezond en bij hoge hoeveelheden is het zelfs schadelijk.
Ook al kan men er nog zo goed tegen.
Het matig drinken van alcohol tijdens of vlak na en maaltijd levert minder risico’s dan het drinken van alcohol op een nuchtere maag, omdat de opname en het bloed dan wat trager verloopt.
Wie jaren lang alcohol drinkt, heeft kans op erge leveraandoeningen en onherstelbare hersenbeschadigingen.
Ook de leeftijd waarop iemand drinkt is van belang.
Alcohol is relatief schadelijker voor kinderen dan voor jeugd en volwassenen.
Een vrouw heeft veel spierweefsel en ook een kleine vochtvolume daarom kan een vrouw ongeveer een derde accepteren van mannen.
Dus een man kan driemaal zoveel alcohol drinken dan een vrouw om het zelfde effect te krijgen.
Volgens een Italiaans onderzoek zouden mannen bepaalde enzymen in de maag hebben die vlugger alcohol afbreken , waardoor minder alcohol in het bloed terecht komt en als gevolg ook langs de lever komt.Tegen de vier promille wordt de kans op bewusteloosheid erg groot.
Vanaf hier ontstaat levensgevaar. Je kunt in coma raken en uiteindelijk sterven , omdat ook door de alcohol de ademhalingscenter in de hersenen verlamd raakt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:41 schreef Muck het volgende:
mijn medicijnen staan ook op de opium-lijst!
en toch zou ik ze niet willen missen
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat doe jij ook , alle drugs zijn slecht en wat jij gebruikt vind je geen drugs.
dit is inmiddels de 4e of 5e testronde, dus het zal wel meevallen allemaal...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel een risicovol iets, maar goed, hij is dan ook niet voor niets moeten daarblijven.
En ze testen pas op mensen als ze het al heel ver onderzocht/getest hebben.
Ik zelf ook niet. Ookal ben ik er idd ook wel van overtuigd dat het wel meevalt.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
dit is inmiddels de 4e of 5e testronde, dus het zal wel meevallen allemaal...
hij en zijn groepsgenoten vermoeden trouwens dat Lras (mijn vriend dus) een placebo heeft... de rest moet namelijk ontzettend vaak plassen en hij niet. De bloeddruk vna degene die naast hem ligt schiet ook telkens omhoog als hij zijn medicijnen ingenomen heeft![]()
ik zou er zelf echt nooit aan meedoen
anders stel je mij even gerustquote:Op zondag 15 juli 2007 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ik doe wel mee aan onderzoekjes voor de uni maar nieuwe onbkenede medicijnen testen neuh
vooral nadta ik een keer zo'n docu zag over iemand die verlammingen kreeg int gezicht ervan etc
daaromquote:Op zondag 15 juli 2007 18:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet. Ookal ben ik er idd ook wel van overtuigd dat het wel meevalt.
Ze gaan niet met iemands leven gokken.
grapje schat, grapjequote:Op zondag 15 juli 2007 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was een vrouw. bij mannen gebeurt dat vast niet
mmmmm, koffiequote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef Houniet het volgende:
gezellig hier!!!!!!! [afbeelding] ik ga koffie pakken, nog iemand die gaat meegenieten van de zwarte drug? niet teveel he! dat is slecht voor je cholesterol![]()
Daarom en over 12 daagjes is hij weer thuis. Bij Muck.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:55 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom
ik mag zelf niet eens meedoen aan die onderzoeken, maar zelfs al zou het mogen, dan deed ik het niet
maar ach, hij moet het helemaal zelf weten
Ik liever een capp, of een ijskoffie.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef Houniet het volgende:
gezellig hier!!!!!!! [afbeelding] ik ga koffie pakken, nog iemand die gaat meegenieten van de zwarte drug? niet teveel he! dat is slecht voor je cholesterol![]()
Onderzoekjes als in? Enquetes invullen doe ik ook wel. Of een of ander rollenspel en dat ze dan je gedrag bestuderenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ik doe wel mee aan onderzoekjes voor de uni maar nieuwe onbkenede medicijnen testen neuh
vooral nadta ik een keer zo'n docu zag over iemand die verlammingen kreeg int gezicht ervan etc
woehoehoehoequote:Op zondag 15 juli 2007 18:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom en over 12 daagjes is hij weer thuis. Bij Muck.![]()
Doe mij ook maar een bakje.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef Houniet het volgende:
Euhm dat kun je niet weten met nieuwe medicijnen denk ik daarom worden ze getest en daarom zit er zo'n hofge vergoeding aan, ze kunnen niets garanderen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Onderzoekjes als in? Enquetes invullen doe ik ook wel. Of een of ander rollenspel en dat ze dan je gedrag bestuderen.
Verder ga ik ervan uit dat die docu van jou extreme gevallen belicht en dat zo'n medisch onderzoek normaliter zo goed is opgezet dat er in principe vrijwel geen risico's zijn.
Gelukkig worden ze voordat ze op mensen getest worden al uitgebreid getest in laboratoria, op stukjes weefsel, en later eventueel dieren. Daarna worden tests op mensen uitgevoerd, onder zeer goed bewaakte omstandigheden. Neemt niet weg dat ik voor geen goud aan zo'n test mee zou doen en er altijd wel een risico zal zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Euhm dat kun je niet weten met nieuwe medicijnen denk ik daarom worden ze getest en daarom zit er zo'n hofge vergoeding aan, ze kunnen niets garanderen.
Laatst onderzoekje waarbij bloed werd geprikt ook voor 40euro
inderdaad echt goed bewaakte omstandigheden!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig worden ze voordat ze op mensen getest worden al uitgebreid getest in laboratoria, op stukjes weefsel, en later eventueel dieren. Daarna worden tests op mensen uitgevoerd, onder zeer goed bewaakte omstandigheden. Neemt niet weg dat ik voor geen goud aan zo'n test mee zou doen en er altijd wel een risico zal zijn.
Ik ben te dom voor die vragenlijsten. Ik bedenk altijd wat de bedoeling van de vragen is en vervuil de uitslag met bijdehandte antwoorden.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Onderzoekjes als in? Enquetes invullen doe ik ook wel. Of een of ander rollenspel en dat ze dan je gedrag bestuderen.
Verder ga ik ervan uit dat die docu van jou extreme gevallen belicht en dat zo'n medisch onderzoek normaliter zo goed is opgezet dat er in principe vrijwel geen risico's zijn.
ik word ook altijd een beetje rebels van die lijstenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben te dom voor die vragenlijsten. Ik bedenk altijd wat de bedoeling van de vragen is en vervuil de uitslag met bijdehandte antwoorden.
ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
ik word ook altijd een beetje rebels van die lijsten
Wavoor soep?quote:
je iconquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Pff denk even naar buiten met Rosaatje, nou snel weer terug veeeel te heeten ze ligt nu voor pampus op bed
en ik heb maar een biertje gepakt dat 6 pack moet toch ooit eens op
awwwwquote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Pff denk even naar buiten met Rosaatje, nou snel weer terug veeeel te heeten ze ligt nu voor pampus op bed
en ik heb maar een biertje gepakt dat 6 pack moet toch ooit eens op
Ministronesoep met ciabattaquote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef Muck het volgende:
[..]
je icon
mmm, soep met broodjes
naja, hangt er vanaf eigenlijk.... wat voor soep en wat voor broodjes?
* Houniet koud biertje geeft aan MPGquote:Op zondag 15 juli 2007 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een bakje.
Of een pilske [afbeelding]
typisch geval van mwooaaaaaaaaahquote:
liiiiiiief!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu zit ze in het badkamertje te wassen stomme zon
ministronesoep is ook niet mijn favoriet, geef mij maar mosterdsoep ofzo, in ieder geval een romige soep. Maar ciabatta daarentegen, vind ik wel uberquote:
heb die uitgespeeld op de xboxquote:Op zondag 15 juli 2007 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Half-Life 2 is op 15% met downloaden. Hij is vanaf gistermiddag 4 uur bezig.![]()
En zonder die mega-update wil die echt niet opstarten [afbeelding]
quote:
Dankjequote:
Hoe snel was je inet? paar kbps ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Half-Life 2 is op 15% met downloaden. Hij is vanaf gistermiddag 4 uur bezig.![]()
En zonder die mega-update wil die echt niet opstarten [afbeelding]
Zowel een minestrone- als een mosterdsoepje smaakt mij wel hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ministronesoep is ook niet mijn favoriet, geef mij maar mosterdsoep ofzo, in ieder geval een romige soep. Maar ciabatta daarentegen, vind ik wel uber
dat is een goede.. upcquote:
goty editionquote:
lol, have funquote:Op zondag 15 juli 2007 19:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is een goede.. upceven bellen ben benieuwd
ik! [28-07-07] Pleasure Island Festivalquote:Op zondag 15 juli 2007 19:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie ging er naar dat feest in Adam? Hoe heet ie en wanneer? Houniet? Jort?
quote:
Volgens het downloadsysteem haal ik soms net 8 kB/s. En dan ben ik ook nog aan het fokken en heb MSN aan staan, dus ik schat iets van 10kB/s maximaal.quote:
quote:
Das het handige aan zulks een spacebox inddquote:Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
en t leuke is dat ik er niks extra voor betaal, t zit in de huur
Dus je betaalt er voor, het zit er alleen al inbegrepen in de huurprijs, die waarschijnlijk wat goedkoper zou zijn als je het niet had.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
en t leuke is dat ik er niks extra voor betaal, t zit in de huur
dus maakt het datgene dat ik betaal voor de huur nog goedkoper dan het wasquote:Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je betaalt er voor, het zit er alleen al inbegrepen in de huurprijs, die waarschijnlijk wat goedkoper zou zijn als je het niet had.
Valt het zo op?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
lekker geneukt kuukske?
jullie waren zo maar weg en afwezig op msn en voor alleen eten duurde het te langquote:
Whehehe.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
jullie waren zo maar weg en afwezig op msn en voor alleen eten duurde het te langdus ja 1 en 1 is 3
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
lekker toch lekker palkkerig enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |