ik word ook altijd een beetje rebels van die lijstenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben te dom voor die vragenlijsten. Ik bedenk altijd wat de bedoeling van de vragen is en vervuil de uitslag met bijdehandte antwoorden.
ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
ik word ook altijd een beetje rebels van die lijsten
Wavoor soep?quote:
je iconquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Pff denk even naar buiten met Rosaatje, nou snel weer terug veeeel te heeten ze ligt nu voor pampus op bed
en ik heb maar een biertje gepakt dat 6 pack moet toch ooit eens op
awwwwquote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Pff denk even naar buiten met Rosaatje, nou snel weer terug veeeel te heeten ze ligt nu voor pampus op bed
en ik heb maar een biertje gepakt dat 6 pack moet toch ooit eens op
Ministronesoep met ciabattaquote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef Muck het volgende:
[..]
je icon
mmm, soep met broodjes
naja, hangt er vanaf eigenlijk.... wat voor soep en wat voor broodjes?
* Houniet koud biertje geeft aan MPGquote:Op zondag 15 juli 2007 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een bakje.
Of een pilske [afbeelding]
typisch geval van mwooaaaaaaaaahquote:
liiiiiiief!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu zit ze in het badkamertje te wassen stomme zon
ministronesoep is ook niet mijn favoriet, geef mij maar mosterdsoep ofzo, in ieder geval een romige soep. Maar ciabatta daarentegen, vind ik wel uberquote:
heb die uitgespeeld op de xboxquote:Op zondag 15 juli 2007 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Half-Life 2 is op 15% met downloaden. Hij is vanaf gistermiddag 4 uur bezig.![]()
En zonder die mega-update wil die echt niet opstarten [afbeelding]
quote:
Dankjequote:
Hoe snel was je inet? paar kbps ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Half-Life 2 is op 15% met downloaden. Hij is vanaf gistermiddag 4 uur bezig.![]()
En zonder die mega-update wil die echt niet opstarten [afbeelding]
Zowel een minestrone- als een mosterdsoepje smaakt mij wel hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ministronesoep is ook niet mijn favoriet, geef mij maar mosterdsoep ofzo, in ieder geval een romige soep. Maar ciabatta daarentegen, vind ik wel uber
dat is een goede.. upcquote:
goty editionquote:
lol, have funquote:Op zondag 15 juli 2007 19:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is een goede.. upceven bellen ben benieuwd
ik! [28-07-07] Pleasure Island Festivalquote:Op zondag 15 juli 2007 19:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie ging er naar dat feest in Adam? Hoe heet ie en wanneer? Houniet? Jort?
quote:
Volgens het downloadsysteem haal ik soms net 8 kB/s. En dan ben ik ook nog aan het fokken en heb MSN aan staan, dus ik schat iets van 10kB/s maximaal.quote:
quote:
Das het handige aan zulks een spacebox inddquote:Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
en t leuke is dat ik er niks extra voor betaal, t zit in de huur
Dus je betaalt er voor, het zit er alleen al inbegrepen in de huurprijs, die waarschijnlijk wat goedkoper zou zijn als je het niet had.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
en t leuke is dat ik er niks extra voor betaal, t zit in de huur
dus maakt het datgene dat ik betaal voor de huur nog goedkoper dan het wasquote:Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je betaalt er voor, het zit er alleen al inbegrepen in de huurprijs, die waarschijnlijk wat goedkoper zou zijn als je het niet had.
Valt het zo op?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
lekker geneukt kuukske?
jullie waren zo maar weg en afwezig op msn en voor alleen eten duurde het te langquote:
Whehehe.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
jullie waren zo maar weg en afwezig op msn en voor alleen eten duurde het te langdus ja 1 en 1 is 3
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
lekker toch lekker palkkerig enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |