neh, hij doet mee aan een medisch onderzoek, niks aan het handje dusquote:Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap voor je vent.
Niks ernstigs hoop ik?
ik hoop het wel voor hemquote:Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en over 12 dagen heetf ie puf en is die goed genoeg hestelt om te neuken?
O gelukkig.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
neh, hij doet mee aan een medisch onderzoek, niks aan het handje dus
maar toch bedankt
nog 12 dagenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O gelukkig.![]()
Een onderzoek van 12 dagen, pfff.
Ik dom? Omdat jij de discussie niet kan winnen?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Achja ik ga niet eens meer tegen je in als je echt zo dom bent
Dat is toch wel het minimale wat ze kunnen geven voor 18 dagen met je te laten testen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef Muck het volgende:
[..]
nog 12 dagen
18 in totaal dus
ik moet er ook niet aan denken hoor!
maar ja, die 2200 euro die hij ervoor krijgt maakt blijkbaar een hoop goed
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik dom? Omdat jij de discussie niet kan winnen? [afbeelding]
Ik ben gewoon kritisch. Ik vind iets niet per definitie slecht omdat het toevallig op de opiumlijst staat.
Hebben jullie toch nog iets gemeen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ja hoor schat wat jij wilt, je praat alleen maar naar je eigen straatje
haha, inderdaadquote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is toch wel het minimale wat ze kunnen geven voor 18 dagen met je te laten testen.
ik ben banger dan hij geloof ik....quote:Op zondag 15 juli 2007 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
en is ie niet bang dat er iets misgaat
Wat voor onderzoek is het, als ik vragen mag.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben banger dan hij geloof ik....
hij heeft het 2 jaar geleden ook al een keer gedaan trouwens
ze zijn bezig met het testen van een medicijn tegen diabetes type 2quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat voor onderzoek is het, als ik vragen mag.
De schade die door alcohol wordt aangericht aan lichaam en geest ,quote:Op zondag 15 juli 2007 18:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Als je pilletjes slikt, prima moet jezelf weten maar ga niet ontkennen dat het gewoon slecht voor je lichaam is
Dat doe jij ook , alle drugs zijn slecht en wat jij gebruikt vind je geen drugs.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoor schat wat jij wilt, je praat alleen maar naar je eigen straatje
ja dat moet ik dus nog doenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef Houniet het volgende:
heb lekker gegeten, hallo allemaalB-)
Dat lijkt me toch wel een risicovol iets, maar goed, hij is dan ook niet voor niets moeten daarblijven.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ze zijn bezig met het testen van een medicijn tegen diabetes type 2
denk je echt dat ik dat ga lezen? ik was er wel klaar mee eigenlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
De schade die door alcohol wordt aangericht aan lichaam en geest ,
hangt af van vele dingen.
Als je heel vaak veel drinkt ,dan is dat erg schadelijk voor lichaam en geest.
Je bent dan als het ware je lichaam aan het verwaarlozen of beter gezegd aan het kapot maken.
Een goede regel daarvoor is ; alcohol zo veel mogelijk te beperken tot bijzondere en of gezellige gelegenheden.
Een volwassen lichaam kan gemiddeld per uur ongeveer 9 gram verwerken.
In elk glas , of dat nou bier is of wijn of een drupke er zit in alle glazen evenveel alcohol:
ongeveer 10 a 12 gram.
De verhouding tussen het aantal glazen en het aantal uren dat het lichaam nodig heeft om de alcohol te verwerken is als volgt , 1 glas : 1 uur
2 glazen : 2 uren
3 glazen : 4 uren
4 glazen : 6 uren
5 glazen : 8 uren
Dus een glas bier, wijn enz heeft dus ongeveer 1 uur tot anderhalf uur nodig om in je lichaam verwerkt te kunnen worden.Te veel alcohol tegelijk drinken (zoals alcoholisten) betekend dat het lichaam teveel alcohol en bepaalde afvalstoffen moet bewaren.
Dit is ongezond en bij hoge hoeveelheden is het zelfs schadelijk.
Ook al kan men er nog zo goed tegen.
Het matig drinken van alcohol tijdens of vlak na en maaltijd levert minder risico’s dan het drinken van alcohol op een nuchtere maag, omdat de opname en het bloed dan wat trager verloopt.
Wie jaren lang alcohol drinkt, heeft kans op erge leveraandoeningen en onherstelbare hersenbeschadigingen.
Ook de leeftijd waarop iemand drinkt is van belang.
Alcohol is relatief schadelijker voor kinderen dan voor jeugd en volwassenen.
Een vrouw heeft veel spierweefsel en ook een kleine vochtvolume daarom kan een vrouw ongeveer een derde accepteren van mannen.
Dus een man kan driemaal zoveel alcohol drinken dan een vrouw om het zelfde effect te krijgen.
Volgens een Italiaans onderzoek zouden mannen bepaalde enzymen in de maag hebben die vlugger alcohol afbreken , waardoor minder alcohol in het bloed terecht komt en als gevolg ook langs de lever komt.Tegen de vier promille wordt de kans op bewusteloosheid erg groot.
Vanaf hier ontstaat levensgevaar. Je kunt in coma raken en uiteindelijk sterven , omdat ook door de alcohol de ademhalingscenter in de hersenen verlamd raakt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:41 schreef Muck het volgende:
mijn medicijnen staan ook op de opium-lijst!
en toch zou ik ze niet willen missen
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat doe jij ook , alle drugs zijn slecht en wat jij gebruikt vind je geen drugs.
dit is inmiddels de 4e of 5e testronde, dus het zal wel meevallen allemaal...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel een risicovol iets, maar goed, hij is dan ook niet voor niets moeten daarblijven.
En ze testen pas op mensen als ze het al heel ver onderzocht/getest hebben.
Ik zelf ook niet. Ookal ben ik er idd ook wel van overtuigd dat het wel meevalt.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
dit is inmiddels de 4e of 5e testronde, dus het zal wel meevallen allemaal...
hij en zijn groepsgenoten vermoeden trouwens dat Lras (mijn vriend dus) een placebo heeft... de rest moet namelijk ontzettend vaak plassen en hij niet. De bloeddruk vna degene die naast hem ligt schiet ook telkens omhoog als hij zijn medicijnen ingenomen heeft![]()
ik zou er zelf echt nooit aan meedoen
anders stel je mij even gerustquote:Op zondag 15 juli 2007 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ik doe wel mee aan onderzoekjes voor de uni maar nieuwe onbkenede medicijnen testen neuh
vooral nadta ik een keer zo'n docu zag over iemand die verlammingen kreeg int gezicht ervan etc
daaromquote:Op zondag 15 juli 2007 18:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet. Ookal ben ik er idd ook wel van overtuigd dat het wel meevalt.
Ze gaan niet met iemands leven gokken.
grapje schat, grapjequote:Op zondag 15 juli 2007 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was een vrouw. bij mannen gebeurt dat vast niet
mmmmm, koffiequote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef Houniet het volgende:
gezellig hier!!!!!!! [afbeelding] ik ga koffie pakken, nog iemand die gaat meegenieten van de zwarte drug? niet teveel he! dat is slecht voor je cholesterol![]()
Daarom en over 12 daagjes is hij weer thuis. Bij Muck.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:55 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom
ik mag zelf niet eens meedoen aan die onderzoeken, maar zelfs al zou het mogen, dan deed ik het niet
maar ach, hij moet het helemaal zelf weten
Ik liever een capp, of een ijskoffie.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef Houniet het volgende:
gezellig hier!!!!!!! [afbeelding] ik ga koffie pakken, nog iemand die gaat meegenieten van de zwarte drug? niet teveel he! dat is slecht voor je cholesterol![]()
Onderzoekjes als in? Enquetes invullen doe ik ook wel. Of een of ander rollenspel en dat ze dan je gedrag bestuderenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ik doe wel mee aan onderzoekjes voor de uni maar nieuwe onbkenede medicijnen testen neuh
vooral nadta ik een keer zo'n docu zag over iemand die verlammingen kreeg int gezicht ervan etc
woehoehoehoequote:Op zondag 15 juli 2007 18:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom en over 12 daagjes is hij weer thuis. Bij Muck.![]()
Doe mij ook maar een bakje.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef Houniet het volgende:
Euhm dat kun je niet weten met nieuwe medicijnen denk ik daarom worden ze getest en daarom zit er zo'n hofge vergoeding aan, ze kunnen niets garanderen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Onderzoekjes als in? Enquetes invullen doe ik ook wel. Of een of ander rollenspel en dat ze dan je gedrag bestuderen.
Verder ga ik ervan uit dat die docu van jou extreme gevallen belicht en dat zo'n medisch onderzoek normaliter zo goed is opgezet dat er in principe vrijwel geen risico's zijn.
Gelukkig worden ze voordat ze op mensen getest worden al uitgebreid getest in laboratoria, op stukjes weefsel, en later eventueel dieren. Daarna worden tests op mensen uitgevoerd, onder zeer goed bewaakte omstandigheden. Neemt niet weg dat ik voor geen goud aan zo'n test mee zou doen en er altijd wel een risico zal zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Euhm dat kun je niet weten met nieuwe medicijnen denk ik daarom worden ze getest en daarom zit er zo'n hofge vergoeding aan, ze kunnen niets garanderen.
Laatst onderzoekje waarbij bloed werd geprikt ook voor 40euro
inderdaad echt goed bewaakte omstandigheden!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig worden ze voordat ze op mensen getest worden al uitgebreid getest in laboratoria, op stukjes weefsel, en later eventueel dieren. Daarna worden tests op mensen uitgevoerd, onder zeer goed bewaakte omstandigheden. Neemt niet weg dat ik voor geen goud aan zo'n test mee zou doen en er altijd wel een risico zal zijn.
Ik ben te dom voor die vragenlijsten. Ik bedenk altijd wat de bedoeling van de vragen is en vervuil de uitslag met bijdehandte antwoorden.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Onderzoekjes als in? Enquetes invullen doe ik ook wel. Of een of ander rollenspel en dat ze dan je gedrag bestuderen.
Verder ga ik ervan uit dat die docu van jou extreme gevallen belicht en dat zo'n medisch onderzoek normaliter zo goed is opgezet dat er in principe vrijwel geen risico's zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |