quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:07 schreef Brighteyes het volgende:Waarom is het hier in huis toch altijd zo'n zooitje? Waarom heb ik/hebben wij nou niet gewoon de discipline om het netjes bij te houden allemaal.
Net de was van de afgelopen weken opgeruimd, nu moet de woonkamer nog, de eettafel ziet eruit alsof er een bom ontploft is, studiespul, post, cd-roms, rommeltjes etc. etc. Blegh...
Eerst boven nog een stukje doen. Vorige week de badkamer helemaal uitgesopt maar alle troep staat nog op de overloop.![]()
En ik ben ook niet zo'n fly-lady type, er komt dan alijd weer iets tussendoor waardoor het niet uit komt etc. etc.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:54 schreef E.T. het volgende:
hier is het ook altijd een bendeEn iig Saskia heeft die 'bende-genen' van mij geerfd geloof ik.. die maakt er een nog grotere puinhoop van dan ik
Ik zie jou anders ook niet als een razende roelant door het huis vliegenquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:27 schreef livelink het volgende:
En Syrena, ik heb een broer die altijd alles opruimt en meteen teruglegt op de plaats waar het hoort. Was wel grappig. Vroeger, als ik bij hem op bezoek ging, dan verzette en verlegde ik altijd stiekem dingetjes als hij even de kamer uitging. En dan gaf ik ook meteen een duwtje tegen het schilderij, zodat het scheef hing.
Als hij dan weer terugkwam ging hij volledig onbewust alles meteen weer terugleggen zoals het lag en het schilderij weer rechthangen. Ik had daar de grootste lol aan en hij had het echt niet eens in de gaten dat ik dat deed. Hij dacht er niet eens bij na, hij kwam de kamer binnen en legde meteen alles recht en goed.
Ik ben er helaas overheen gegroeid, nu doe ik het niet meer, maar ik heb er toch wel een aantal jaren stilletjes plezier mee gehad![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:27 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is het onderwerp eettafel hier al wel eens eerder aan de orde geweest![]()
En dan vooral dat de vrouwen een systeem zien in alles wat op de eettafel ligt en de mannen het gewoon een puinzooi vinden.
Ja ik heb het gezien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, dat 'in the womb' gebeuren is straks op Nat. Geogr. Heb je het gezien?
Het staat hier nog steeds op de schijf hoor.Maar je hebt het echt aan de verkeerde gevraagd, ik ben daar echt te laks voor, zeker nu.
Oh nee, helemaal terecht hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja ik heb het gezien.
toch maar even de dvdrecorder programmeren zo
aan jou heb ik ook niets BE![]()
![]()
GEINTJE
gooi het maar gewoon op de zwangerschapquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nee, helemaal terecht hoor.
Kijk, bij dingen als ER weet ik dat het belangrijk is om het zsm te krijgen zodat je niet achter gaat lopen, maar hierbij...
En dan moet ik naar boven lopen, dvd'tje pakken... etc. etc.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 08:11 schreef Belana het volgende:
Pruk, ben jij nou nieuw hier? (excuse me if I'm wrong) gewoon nieuwsgierigheid overigens hoor enzo
Mooi we staan hier ook met 2 ongeduldige peuters, we komen er zo aan dusquote:Op zondag 15 juli 2007 08:02 schreef Belana het volgende:
Hier was het ook 6.15
dat was nog laatlately is het weer half 6, dus dit was uitslapen
en nu maar vragen iedere keer hoe laat Eva en Iris komen
quote:Op zondag 15 juli 2007 09:23 schreef Belana het volgende:
[..]
ok!gezellig hoor!
heb je je al voorgesteld in het voorstel topic?![]()
Veel plezier Viev! Welke dierentuin ga je?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:28 schreef Vivi het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd lieve BE
En gefeliciteerd hunk Ezra
Wij gaan vandaag voor het eerst naar de dierentuin (voor het eerst met kind dan)
Ben benieuwd, hij vind de hertjes ook altijd very interesting
Bedankt voor de suggestie, maar ik lust sowieso geen wijn en drink sowieso nauwelijks alcohol, dus dat zijn dingen die ik absoluut niet mis op dit moment.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:49 schreef livelink het volgende:
Veel plezier, S_oepstengel.
BE, van harte gefeliciteerd!!! Je hebt ook alcoholloze wijn, trouwens. Niet echt lekker, maar wel weer eens wat anders dan appelsap! En ik heb gisteren alcoholarme rosé gedronken die wel verrassend lekker was. Maar alcoholarm is natuurlijk weer niet helemaal alcoholvrij![]()
Nee, maar als je me een linkje geeft wil ik dat wel doen hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 09:23 schreef Belana het volgende:
[..]
ok!gezellig hoor!
heb je je al voorgesteld in het voorstel topic?![]()
Heb ik het nodig danquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:48 schreef Maggie het volgende:
Misschien kun je het ook voor een ander kopen
Zeg!quote:
quote:
Ik suggereer niksquote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef Maggie het volgende:
Of voor Snoopy omdat ze zulke dingen durft te suggereren!
Jaja, je weet je er mooi uit te kletsenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:05 schreef snoopy het volgende:
[..]![]()
deed jij niet studeren enzo? Is vast handig: geheugenuitbreiding
![]()
quote:Met GPS-zender de Vierdaagse lopen
<naam weggehaald> uit Maastricht staat dinsdag aan de start van de Vierdaagse van Nijmegen met een gps-zender. Op die manier is ze voor iedereen te volgen op internet.
De gps-zender stuurt een signaal via een satelliet naar een Amsterdamse internetserver. Daardoor is Sjeen's tocht vanaf dinsdag te volgen op: http://waarloopt.sjeen.nu
Die is even op vakantiequote:
BE met bénen!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi, wat toevallig dat je dat vraagt. Die vraag kreeg ik gisteren ook in mijn fotoboek.
Het is uit de Tex Avery tekenfilms. 'little red ridinghood' heb ik net geleerd dus, dat van Tex Avery wist ik wel, want daar ben ik zelf erg fan van, erg grappig. Droopy enzo.
En daar ben ik dus op gaan zoeken toen ik een nieuwe icon wilde. En toen vond ik dit vrouwtje.
Ja pas toen ik de URL van de site zag bedacht ik dat dit Sjeen van Fok wasquote:Op zondag 15 juli 2007 21:57 schreef livelink het volgende:
Wat grappig dat jij Sjeen zo hebt gevonden, Syrena. Ik denk dat ik ook af en toe eens ga kijken waar ze nu precies is.
Oelala!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:57 schreef Reese het volgende:
[..]
BE met bénen!
[afbeelding]
Kun je een verjaardagsdansje doen!
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:04 schreef snoopy het volgende:
Wow, wat een berg mensen Sjak!
En dat alles bij jou thuis?
Syrena, die wandelschoenen moet je denk ik ook eerst inlopen hoor
Dat je niet denkt: ik heb nieuwe wandelschoenen, daar ga ik gelijk eens de vierdaagse mee lopen![]()
Hij is leuk!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:08 schreef m@x het volgende:
Even crossposten hoor. Hij is echt te lollig (al zeg ik het zelf): filmpje
Nou dan cross-reageer ik ook evenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:08 schreef m@x het volgende:
Even crossposten hoor. Hij is echt te lollig (al zeg ik het zelf): filmpje
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:42 schreef Sugar het volgende:
Bix, wat goehoed! Ik zei het toch?![]()
Maar serieus, ik dacht er eergisteren nog aan, dat je misschien wel wat gehoord zou hebben nu. Goed, joh! En hoe kan dat, op zondag zoiets horen? Ga je bij een afhaalchinees werken?
Ja we zaten idd op de eerste rij en we zijn 17x in beeld geweest.... we vreesden al dat het vaak zou zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef Noli. het volgende:
Diaan! Ik heb je gezien!
Je zat op de eerste rij.
* Noli. verder kijkt *
Dat weet ie nog niet Fluf. Als ik hem spreek zal ik het vragenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:58 schreef phluphy het volgende:
Een happy end dus, bix, op alle fronten.![]()
Ik mis het hertje van m@x. Hoe lang is ie op vakantie?![]()
Spuuglokje, oei. Ik neem aan dat die man overleden is? Wat akelig joh, als zoiet zo dichtbij gebeurd.
Ik weet niet hoe lang jullie nog blijven, maar hoop dat je desalniettemin nog een fijne tijd hebt.![]()
Het is hier nu eindelijk rustig. Arme Kendahl schrok zich rot bij een enorme klap van de donder. Lekker boekje gelezen en nog samen het onweer bekeken. 'Wow! zag je dat? Oehhh boemberdeboemberdeboemmmm!' Daarna lekker doorgeslapen, door de rest van het natuurgeweld.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef Belana het volgende:
het is hier al een uur ruim aan het regenen en onweren
veel, heeeeeeel veel regen. gelukkig wonen we vlak naast een heel hoog, oud schoolgebouw met bliksemvangerquote:Op maandag 16 juli 2007 20:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Het is hier nu eindelijk rustig. Arme Kendahl schrok zich rot bij een enorme klap van de donder. Lekker boekje gelezen en nog samen het onweer bekeken. 'Wow! zag je dat? Oehhh boemberdeboemberdeboemmmm!' Daarna lekker doorgeslapen, door de rest van het natuurgeweld.
Geen wateroverlast, wel casema eventjes uit de lucht geweest. En de straten staan met water, gelukkig is ons huis hoog.
Jullie geen overlast, hoop ik? Of inslag?
hier ging de wc ook zo tekeer. gelukkig bleef het bij een hoop geborrel en kwam het water halverwege de pot.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou ik hoop niks meer want ik heb geen ballen meer in huis
Foto's? Of komt het dan niet over?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Hier is niets aan de hand.... het is droog en het waait wat.
we hebben net ons trouwalbum opgehaald en het is echt super geworden. Heel artistiek... echt onze smaak.Dat hebben de fotografen goed aangevoeld.
Ik zou het tijdens het gesprek doen. Dan heb je de kans om het een afweging te laten zijn met hoe jij over komt etc, anders is het een kwestie van de brief beoordelen en dat al gelijk meenemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:57 schreef PM-girl het volgende:
Maneki
Saffier, wat een heerlijk cadeau!
Wat zouden jullie doen? Ik wil intern gaan solliciteren op een functie, die vermoedelijk teveel uren heeft, vergeken met mijn wens. Collega's geven aan toch te solliciteren, omdat er altijd wel geschipperd kan worden. Maar moet ik nu in mijn brief al aangeven niet zoveel te willen, of dit pas tijdens het gesprek? Ik denk zelf het laatste, maar ik twijfel.
Dat idee heb ik ook, al is het ook zo dat ze mij moeten uitnodigen wanneer ik schrijf, ik ben immers een interne sollicitant. Maar in een gesprek kun je evt. andere opties aandragen (werkdagen van 9 uur, thuiswerk ed.)quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou het tijdens het gesprek doen. Dan heb je de kans om het een afweging te laten zijn met hoe jij over komt etc, anders is het een kwestie van de brief beoordelen en dat al gelijk meenemen.
ik heb nooit echt aangedrongen, maar alleen gevraagd of hij niet een hapje wilde proberen, met daarbij heel duidelijk aangegeven dat als hij het echt vies vindt, het gewoon in de prullenbak uit mocht spugen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
PM je zou de afdeling kunnen bellen hoe bezwaarlijk het is als je minder uren wilt werken en anders idd tijdens het gesprek. Nee heb je, ja kun je krijgen, toch?
Binnenkort komt er een portefolio op de site van de fotograaf met wat van onze foto's. Ik zal tegen die tijd wel even het linkje geven.
Leuk en gezellig lady, dingen samendoen is altijd leuk en trots mag je zijn. Ik wacht ook met smart de dag af dat Twan meer durft te gaan proeven.
ehm ja , ik had het weer gewijzigd.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Ben ik nou gek of zie ik je verhaaltje van Luca en de speculaas ineens niet meer?
Ik wilde iig nog zeggen dat het fijn is om zo samen dingen te doen en dat hij steeds wat meer proeft.
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:27 schreef easy-going het volgende:
Ooooooooo zo![]()
Ik zie die bal eigenlijk al gelanceerd worden door de druk![]()
Saffier, er komt nog wel wat aan: www.buienradar.nl
bij wat voor weer eet jij gevuld speculaas?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Jij bent erg!
lady-wrb, ik vind het eigenlijk niet het weer ervoor, maar het idee klinkt wel heeeeeel erg lekker hoor!
Ow dat is erg zeg. Hebben ze er nog wat aan kunnen doen? Het is ook heel moeilijk om precies de smaak van een stel erin te krijgen. En je mist misschien altijd wat foto's. Het lijkt me ook erg lastig om uit zoveel foto's de juiste te zoeken. Het moet ook nog eens een mooi geheel vormen. Wilde het album zo graag aan iemand laten zien, dat ik net nog even snel naar mn ouders ben geweest.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:22 schreef Saffier het volgende:
Ik zat het net ook te lezen BE, ik vond het zo
Oehhh trouwfoto's, ik ben zó blij dat je er blij mee bent! Wij moesten er ruim 6 weken op wachten en waren er niet helemaal tevreden over helaas.
Deksel van de WC dichtdoen en er iets zwaars opzetten, is dat geen optie?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Daarom zat ik dus ook met m`n pootje in de pleepot, om die bal op z`n plek te houden
Er staat best wat druk achter ja, had er ook niet aan willen denken hoe alles er uit zou zien als hij wegschoot
Het gaat weer regenen trouwens
Dankquote:
Dank.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:08 schreef Vicky het volgende:
Veel plezier in de dierentuin PV en Lois!
Wij gaan zo maar weer eens lekker zwemmen
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
En toen ging het zo hard regenen dat het riool het niet meer aankon en water via de wc, douche, gootsteen en het bad omhoogspóót
We zijn dik een uur aan het dweilen en ruimen geweest om alles weer te ontsmetten.
Had nooit gedacht nog eens met m`n voet in de wc te zitten om een bal in het gat te trappen
Moussy ik moest toch even aan jou denken
doe maar binnen zwemmenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:15 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dank
[..]
Dank.
Zwemmen is ook lekker.Buitenzwemmen of binnen?
Wij hebben sinds kort extra ontluchting op het riool (lees: ons riool is aan de bovenkant open en zwager beloofd al anderhalf jaar om het te repareren) dus we hebben geen stront meer door de kamer gehadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Voorlopig zal het wel meevallen, vriendlief heeft de avoerpijp doorgezaagdIk zal de tip onthouden voor volgende keer
En niet vergeten er af te halen als er iemand naar de wc moetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Peet zegt... huishoudfolie om je wc pot doen en vast tapen bij gebrek aan ballen. Dat doen ze ook bij mensen als ze het riool gaan reinigen
is wel lekker warm met plassen, en anders kom je gewoon een stukje omhoog als je aan het poepen bentquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:27 schreef easy-going het volgende:
[..]
En niet vergeten er af te halen als er iemand naar de wc moet
*in oren knoopt...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Peet zegt... huishoudfolie om je wc pot doen en vast tapen bij gebrek aan ballen. Dat doen ze ook bij mensen als ze het riool gaan reinigen
neuhquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar jij had geen topic daarover toch?
Nee, toen bestond K&W nog heul niet bedenk ik me nu.
Spongebob!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:33 schreef bixister het volgende:
lady_WRB had voor Luca toch ook een mooie zee-kamer toen?
mag wel hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:07 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Net weer een pittige discussie met mijn collega's.Deze keer over vliegen met kleine kinderen.
Ik zal maar niet nog een topic openen.
Omdat ik het zielig vind voor de kindjes en zielig voor de mensen eromheen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:17 schreef leonieke het volgende:
En waarom zou je er niet mee vliegen, BE?
www.klamboe.comquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Gaan iig voor nu snel met zo;n plakstrip halen en dan is ze nu iig beetje veilig, verder wel een klamboe gezien die meer een box is , maar nog even uitpluizen waar je zoiets in Nl. krijgt![]()
Mijn dank![]()
Xenos heeft ze ook gewoon hoor, kosten geen reetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Ladywrb ik ben niet zo handig
Maar we hebben em![]()
http://www.outdoorsportshop.nl/uploadedfiles/588-BoxModel.jpg![]()
was dat niet truttenbosje, die had toch een huis net over de grens gekocht?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:57 schreef moussy het volgende:
[..]
neuh
Er was iemand met een heel oud huis die van dat speciale foto behang had, wat er 2x opgeplakt moest worden, omdat de eerste keer mislukt was
Ik heb je niet gezien, wat jammerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Heee! Welke dierentuin? Wij gaan straks naar Blijdorp. Wij zijn te herkennen aan drie kleintjes, ikzelf oranje wandelwagen van tfk. Donkergroene jas aan en een heel leuk ventje in de wagen
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
Gaat hard hè Leonieke!
Ja, als ik nu die laatste 3 toetsen gehaald heb ben ik idd klaar in 1 jaar!
Btw... wat zagen jullie er mooi uit zondag!
Ik twijfelde er ook al overquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:07 schreef Sjeen het volgende:
Even zwaaien![]()
Leuk dat jullie me 'ontdekt' hebben! Vandaag is hardstikke goed gegaan, dus morgen weer vol goede moed van start![]()
Syrena, ik heb even mijn naam weggehaald. Niet voor jullie, maar wie weet wat voor lolbroeken er op FOK! rondlopen
Ik heb de hele tijd uitgekeken naar kindjes die op Iris leken .... Wel wat lookalikes gezien, maar als ik het vroeg was het niet zo. Keken ze me wel raar aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:42 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien, wat jammerDat had ik echt leuk gevonden!
BE wat fantastisch
Gisteren ging niet door en ik zou vandaag gaan maar die heb ik gecancelled. Zie logquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:10 schreef Vicky het volgende:BE, gefeliciteerd!!
m@x, hoe was het huisje kijken gister?
hee Neuk, we zijn nog niet op vakantie hoor, ben nog druk aan het werk. En bijna elke avond zijn we weg. Maandag is mn laatste werkdag en vanaf dinsdag heb ik vakantiequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Neuk het volgende:
Is Diaan op vakantie?
Wie houdt dat hier bij?Tis te proberen he?
Twan is 20 maart weer jarig, maar ik ben 19 november jarig, dan mag je ook komen hoor, in ons nieuwe huis. Neem je gewoon alleen het cadeautje voor Twan mee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:18 schreef Neuk het volgende:
potjandikkes wat fijn! BIJNA!!! Maarreh, hier ook te druk om af te spreken vrees ik. Wanneer is T. weer jarig?
Daarom zijn wij dit jaar ook naar Texel gegaan! ik kwam trouwens laatst een stel tegen dat met een 4 maanden oude tweeling (!!!!!) naar de Dominicaanse republiek was gevlogenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, dat was nog een leuke zij-sprong in het gesprek, mijn amerikaanse collega's doen dat dus (dmv benedril for kids, waar ze een beetje slaperig van worden, op aanraden van de huisarts) terwijl mijn engelse collega dat dus vreselijk vindt!
Waarna die engelse collega zei 'ik ga gewoon vliegen, en als hij huilt dan hebben anderen mensen gewoon pech'.
Nou moet ik er dan wel even bijzeggen dat ik de enige nederlandse in het gezelschap was, dus de rest heeft allemaal familie in verweggistan wonen, dus ik nuanceerde mezelf al iets tot 'ik vind dat je niet met kinderen moet vliegen als het niet noodzakelijk is, familiebezoek kan ik me nl. wel voorstellen'.![]()
Oh, en het was natuurlijk heel makkelijk voor mij om dit te zeggen, want ik als ras-kampeerder ben dus echt niet van plan ooit te gaan vliegen met een klein kind. Daar doe je mij geen plezier mee, dus mijn kind al helemaal niet. Ik doe het wel gewoon met de auto en een tentje. Ik hoef niet zo nodig met mijn baby op Tenerife te gaan zitten bij wijze van spreken.
gelezenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Gisteren ging niet door en ik zou vandaag gaan maar die heb ik gecancelled. Zie log
Dat is ook 1 van de redenen waarom wij nog niet naar mijn schoonmoeder in Suriname zijn geweest. Morgaine heeft echt niet het geduld om zo een lange vlucht te maken en in een stoel te blijven zitten en nu nummer 2 op komst is zie ik het ook zeker de eerst komende 2-3 jaar nog niet gebeuren. Helaas is Suriname nou niet echt om de hoek want het lijkt me wel ontzettend leuk om er heen te gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Daarom zijn wij dit jaar ook naar Texel gegaan! ik kwam trouwens laatst een stel tegen dat met een 4 maanden oude tweeling (!!!!!) naar de Dominicaanse republiek was gevlogen
Nou, zij liever dan ik heur.
Ik ga je pm-enquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef Neuk het volgende:
:p Ik ben eerder jarig! En Mister B ook! Maar als je er weer bent van de vakantie wil ik naar vd Poel!!! <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
that`s it easy, ik maak het uitdit kan écht niet
Hé, dat ziet er leuk uit zeg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:55 schreef Saffier het volgende:
Duimen jullie voor een beetje goed weer dit weekend? Ik wil graag naar www.riddertoernooi.nl met uk. Dé uitgaanstip van vandaag!
en voorlopig werk ik op vrijdag, dus een Zuidpleinritje zit er dan ook niet in (nouja, ik stap altijd uit de metro iets voor half 6, om naar beneden te sprinten om daar een bus in te duiken)quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:03 schreef Saffier het volgende:
Hè jammer Easy, hadden we eindelijk kunnen meeten! Maar ik duim ook voor jou nu natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |