quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:03 schreef Nijna het volgende:
Jelief ik zag er ook een muis in of een slak.
Haha, deliedje ik vind het wel mooi gevonden moet ik zeggen!
Chacama, wat een knap kind, de regen wegzingen, ik geloof dat het deze kant op is gekomen...
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:22 schreef Lois het volgende:
Hahahahaa Fleur kijkt ook vaak Dora?
aanvulling= ik herken het regenliedje![]()
Aha! Daar was ik nu dus naar aan het zoeken, Monsters & Co dus!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:30 schreef Lois het volgende:
Ik kende hem al Ireth maar hij is super inderdaad. Hij zit in de specials op de DVD Monsters en Co.
U riep?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:34 schreef easy-going het volgende:
Vrjidagavond is toch wel dé avond om een hapje neer te zetten he.
Ik had ineens inspiratie:
[afbeelding]
wijntje erbij:
[afbeelding]
![]()
daar schrikken die slakken vanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:45 schreef snoopy het volgende:
Eh, wat doet die knoflook daar Easy?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:53 schreef chacama het volgende:
Lekker net over de avondmarkt gestruind (zie foto's van Fleur voor haar spectaculaire sprongen) en heerlijk romantisch met Fleur naast ons en Maud in de draagdoek frites gegeten. Maar, het was zo lekker ontspannend en burgelijk dat het gewoon geweldig was. Geluk zit dus echt in de kleine dingen.
Kom baby, eruit door de fluitquote:Op zondag 8 juli 2007 12:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Kan iemand mijn nichtje in aankomst (zit nog in de buik van mam)..
even komen vertellen, dat ze nu echt wel buiten mag komen spelen!
Mijn tante is vandaag 41 weken en 2 dagen.. en wij familie worden ongeduldig!![]()
![]()
He Maggie, wat moeilijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:11 schreef Maggie het volgende:
Waarom is het toch dat elke keer als je ('men') je een beetje goed voelt, er weer wat gebeurt waardoor je weer verdrietig wordt ofzo. Nu hoor ik net dat er iemand die ik goed ken is overleden, in Nederland, en donderdag is de begrafenis. Ik denk niet dat ik het ga redden om erbij te zijn, dus dat vind ik ook erg naar. Ik wil wel graag iets moois doen, maar ik weet nog niet zo goed wat. Morgen misschien maar even een kaart halen, en dan naar m'n vader sturen, en dat hij dan donderdag bloemen kan meenemen, ofzo. Naar, die dingen
Naar is dat hé? Mijn zus zat voor haar stage in Brazilië toen onze opa overleed. Ze kon er dus niet bij zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:11 schreef Maggie het volgende:
He bah Sugar!! Wat zielig
Waarom is het toch dat elke keer als je ('men') je een beetje goed voelt, er weer wat gebeurt waardoor je weer verdrietig wordt ofzo. Nu hoor ik net dat er iemand die ik goed ken is overleden, in Nederland, en donderdag is de begrafenis. Ik denk niet dat ik het ga redden om erbij te zijn, dus dat vind ik ook erg naar. Ik wil wel graag iets moois doen, maar ik weet nog niet zo goed wat. Morgen misschien maar even een kaart halen, en dan naar m'n vader sturen, en dat hij dan donderdag bloemen kan meenemen, ofzo. Naar, die dingen
Hey, thanks voor de tip! Ik heb hem eens ingevuld, het heeft idd wel wat op die manier.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Omdat ik op een blog van iemand iets tegenkwam wat in OUD (zw/geb) heel mooi zou passen, plemp ik het ff hier. Hoogstwaarschijnlijk kennen jullie het al, maar ik vond het er zo mooi uitzien :
Babyticker De baby groeit ook mee met de tijd, en 'beweegt' zag ik
Nee, dat zag ik ook laterquote:Op maandag 9 juli 2007 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Hey, thanks voor de tip! Ik heb hem eens ingevuld, het heeft idd wel wat op die manier.
Behalve dat je hem hier niet kan plakken als plaatje.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:26 schreef Ireth het volgende:
Mijn halve woonkamer staat vol met dozen, ontdek net dat ik iets te rigoreus mijn keukeninhoud heb ingepakt. Heb wel wat bekers er uit gehouden, maar alle glazen staan ingepakt [afbeelding]
De verhuiswagen is besteld, internet is aangevraagd, vrijdag slopen we ons bed al uit elkaar, dan slapen we een nachtje met de matrassen op de grond en zaterdagochtend om 9 uur is de verhuiswagen er! Mijn broertje is hier om half 8 al om te helpen wat overige dingen uit elkaar te schroeven (bedje van Suus oa) en dan gaat het spektakel beginnen.
Kan ik niet vluchten tot zondag ofzo?
Het wordt lekker weerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:30 schreef Nijna het volgende:
Ireth, wat een geregel en gedoe he zo'n verhuizing... Maar als jullie strakkies op jullie nieuwe stekkie zitten is het het hardstikke waard. Zet em op, het wordt echt vanzelf zondag!
Wordt het vanaf komend weekend stralend weer? Heeft iemand connecties met de weergoden?
Wij krijgen volgende week een stelletje denen te logeren en die moeten natuurlijk niet gaan denken dat dit echt een koud en nat kikkerlandje is.
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:31 schreef Fuente het volgende:
[..]
Het wordt lekker weer
Kijk: http://home.planet.nl/~schij437/10daagse.htm
Mag ik je een tip geven (misschien wist je het zelf al)? Leg een badlaken onder je matras. Anders heb je 's morgens een zeiknatte onderkant van je matras omdat het niet kan luchten doordat het tegen de grond ligt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:26 schreef Ireth het volgende:
Mijn halve woonkamer staat vol met dozen, ontdek net dat ik iets te rigoreus mijn keukeninhoud heb ingepakt. Heb wel wat bekers er uit gehouden, maar alle glazen staan ingepakt [afbeelding]
De verhuiswagen is besteld, internet is aangevraagd, vrijdag slopen we ons bed al uit elkaar, dan slapen we een nachtje met de matrassen op de grond en zaterdagochtend om 9 uur is de verhuiswagen er! Mijn broertje is hier om half 8 al om te helpen wat overige dingen uit elkaar te schroeven (bedje van Suus oa) en dan gaat het spektakel beginnen.
Kan ik niet vluchten tot zondag ofzo?
Ow dat is een goeie, wij hebben zo'n onderdekding op de lattenbodem liggen, kan die er dan ook onder?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven (misschien wist je het zelf al)? Leg een badlaken onder je matras. Anders heb je 's morgens een zeiknatte onderkant van je matras omdat het niet kan luchten doordat het tegen de grond ligt.
Volgens mij hebben die een plastice onderlaag toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow dat is een goeie, wij hebben zo'n onderdekding op de lattenbodem liggen, kan die er dan ook onder?
Mijn lief bivakkeert al een week op z'n lattenbodem, dus 1 nachtje zal best kunnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:40 schreef Jelief het volgende:
Kun je niet je lattenbodem op degrond leggen?
dat gaan we nu uitvissen want ik hoop het wel. zal rtl mailen en Derek ook, ben hele benieuwd, maar het is heel raar om ineens het hotel te herkennen en dan jezelf ook nogquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:03 schreef m@x het volgende:
Waren er mensen die dat niet geloofden dan. Ik zag net het promofilmpje en moest gelijk aan jullie denken. Komt er nog een vervolg op jullie deelname?
Spannend hoor. Ik heb helemaal niet doorgehad dat er getwijfeld werd daaraan. Ik weet niet wat ik van dat hele babyfluistergedoe moet geloven (ben vrij sceptisch over dat soort dingen) maar het lijkt me wel interessant om eens te zien wat zo'n man doet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:09 schreef Anitra het volgende:
[..]
dat gaan we nu uitvissen want ik hoop het wel. zal rtl mailen en Derek ook, ben hele benieuwd, maar het is heel raar om ineens het hotel te herkennen en dan jezelf ook nog
en ja er waren mesen die het in twijfel trokken dat e daar geweest waren
dat weten we no niet of wij in he vervolg zitten, zijn nu druk aan mailen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:07 schreef kozakken het volgende:
Maar als er een promo komt, dan komt er toch ook een vervolg voor jullie Anitra? Dat zou fijn zijn
(Hoe gaat het met jou en met Djen en Djulian??)
Verhuizen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef chacama het volgende:
En wat zijn jullie plannen voor het weekend.... ik zie zon, zon en nog eens zon
Sjouwen met gasbetonblokken een stuk of 120quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef chacama het volgende:
Tja, dat was bij jullie inderdaad gepland. Als je dan van de kopjes koffie en boterhammen lekker buiten geniet. Dan heb je tenminste ook nog iets van het weer genoten.quote:
Ik ga misschien op kraamvisite.. Mijn kleine nichtje bewonderen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef chacama het volgende:
Ik dacht dus ook dat dat niet kon, maar op de manier waarop onze makelaar het heeft aangepakt mag het dus weer wel. Je mag kopers niet tegen elkaar op laten bieden maar dat gebeurt hierbij dus niet.Ze hebben allebei dezelfde info en kansen enzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
Spannend M@x. Hier doen ze dat niet, meerdere kopers laten bieden. Eerst de één afhandelen en daarna de ander... Maar wel ontzettend spannend hoor.
Okay, dat is idd zo. Nou wachten maar op de reactie van de tweede kopers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook dat dat niet kon, maar op de manier waarop onze makelaar het heeft aangepakt mag het dus weer wel. Je mag kopers niet tegen elkaar op laten bieden maar dat gebeurt hierbij dus niet.Ze hebben allebei dezelfde info en kansen enzo.
Giel is![]()
hehe..quote:
Je kan ook Amber bij vriendlief achterlaten. Ik ben ook wel heel benieuwd naar de nieuwste Potterfilmquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
hehe..
volgens mij staat ie al een tijdje te koop..
Maarruhh ikke gaat foetsie. Harry Potter kijken
Ben me helemaal aan het voorbereiden op de film en het boek. Deeltje 1 en 2 van de film al gekeken, zo deeltje 3 en deel 1 van de boeken al gelezen en bezig in deel 2.
Tis alleen zo jammer dat ik voorlopig geen tijd heb om naar de bios te gaan. Kan Amber niet elk weekend bij mijn ouders droppen toch..
neeejquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Vicky heb je eerst deel 3 gelezen en nu deel 2?omgekeerde volgorde
Als het goed is, is onze financiering eind juli rond... dan zijn we op vakantie.. wel spannend hoor. Ik hoop dat alles rond is, als we terug zijn. Maar men wat moet je een papieren tekenen zeg..
Nou, als ze het daar leuk vind en opa en oma vinden het ook leuk, waaom niet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
hehe..
volgens mij staat ie al een tijdje te koop..
Maarruhh ikke gaat foetsie. Harry Potter kijken
Ben me helemaal aan het voorbereiden op de film en het boek. Deeltje 1 en 2 van de film al gekeken, zo deeltje 3 en deel 1 van de boeken al gelezen en bezig in deel 2.
Tis alleen zo jammer dat ik voorlopig geen tijd heb om naar de bios te gaan. Kan Amber niet elk weekend bij mijn ouders droppen toch..
nee dat is waar. Vandaag was ze de hele dag bij mijn ouders, vrijdag slaapt ze al bij mijn ouders, woensdag is ze er de hele dag en volgende week zaterdag slaapt ze ook weer bij mijn oudes..quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, als ze het daar leuk vind en opa en oma vinden het ook leuk, waaom niet? je dropt haar toch geen jaren daar?
Ik hanteer de stelregel: gelukige ouders --> gelukkig kind
Dan moet je eigenlijk ook nog deeltje 3 eerst lezen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
neeejIk moet filmpje 3 kijken en boekje 2 aan het lezen
Tja, als jij het te veel vind moet je het niet doen, maar dat is toch incidenteel, lijkt me, dat ze daar zo vaak achtereen is. Kan zo'n avondje voor de film er ook nog wel bij toch, als je die zo graag wil zien?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee dat is waar. Vandaag was ze de hele dag bij mijn ouders, vrijdag slaapt ze al bij mijn ouders, woensdag is ze er de hele dag en volgende week zaterdag slaapt ze ook weer bij mijn oudes..
Hmmm, je brengt me op een idee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef m@x het volgende:
[..]
Je kan ook Amber bij vriendlief achterlaten. Ik ben ook wel heel benieuwd naar de nieuwste Potterfilm
Heej, dat is ook een ideequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef m@x het volgende:
[..]
Je kan ook Amber bij vriendlief achterlaten. Ik ben ook wel heel benieuwd naar de nieuwste Potterfilm
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:28 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hmmm, je brengt me op een idee.
Pottermeet organiseren?![]()
Ikke!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:41 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ikke!
Alleen ehm....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef m@x het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
Er bestaan van die knijpertjes ofzo (ik meen ze bij xenos gezien te hebben laatst) waar je je sokken mee bij elkaar kan klemmen per paar. Dan raak je ze niet meer per stuk kwijtquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
Net de was opgevouwen... waarom raak ik toch altijd sokken kwijt.![]()
![]()
Om hier nog even op terug te komen btw, ik vind R'dam of Z'meer wel een aardige optiequote:
beetje verquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:47 schreef Igraine het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen btw, ik vind R'dam of Z'meer wel een aardige optie![]()
Dat zei ik ook en dat weet ik ook. Anders was er overigens ook geen probleem geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:38 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar weet je wat gewoon het probleem. Ik wil ze er zelf allemaal bij hebben en iedereen wil er eigenlijk ook zijn.
Nu ik erover nadenk, denk ik dat de sokken al kwijt zijn voordat ze in de wasmachine gaan. Worden her en der neergegooid. Hmmm misschien in het nieuwe huis maar eens kijken of ik er wat op kan vinden. En die knijperts onthou ik zeker.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef Nijna het volgende:
[..]
Er bestaan van die knijpertjes ofzo (ik meen ze bij xenos gezien te hebben laatst) waar je je sokken mee bij elkaar kan klemmen per paar. Dan raak je ze niet meer per stuk kwijt. Hahaha.
Of eet jouw wasmachine soms sokken op...
Ik vind het vooral idioot dat zoiets altijd gebeurt met volwassenenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef m@x het volgende:
LB, ik vind het echt te idioot voor woorden dat mensen niet in staat zijn om voor een paar uurtjes hun meningsverschillen over boord te zetten. Ik zou ook voor de eerste optie gaan en idd desnoods de visite te verspreiden over de hele dag (al zou dat al tegen mijn principes ingaan).
Igraine, ik stem voor Rotterdam!
Dan ga je met Michel toch naar een ándere film....quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:01 schreef Vicky het volgende:
Ennuhh ik wil ook wel mee hoor.. Maarruhh ik zei het tegen Michel dat een pottermeet geopperd werd en toen kreeg ik the finger
Hij wil graag met mij naar de fillum....
maaruhh ik wil wel met jullie hoor. Lijkt me wel gezellig!
ik ga gewoon 2xquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef Igraine het volgende:
I
[..]
Dan ga je met Michel toch naar een ándere film....![]()
En met ons naar Potter
Ja, de tweede kopers hebben gelijk toegehapt. We hadden er graag meer voor willen krijgen maar het wordt nu verkocht voor het minimumbedrag wat we in gedachten hadden. Beter dan niks en eindelijk de kans om een nieuw leven te beginnen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:17 schreef Diaan73 het volgende:![]()
![]()
Gefeliciteerd M@x
![]()
Wat goed zeg
en heerlijk. .
En leuk om nu naar iets anders te kijken, hopelijk vind je snel iets naar je zin, zodat je echt opnieuw met j(ulli)e leven kunt beginnen. De tweede kopers hebben dus wel toegehapt?
Dat is ook wat waard, toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, de tweede kopers hebben gelijk toegehapt. We hadden er graag meer voor willen krijgen maar het wordt nu verkocht voor het minimumbedrag wat we in gedachten hadden. Beter dan niks en eindelijk de kans om een nieuw leven te beginnen.
Wat goed!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:13 schreef m@x het volgende:Er is een voorlopig koopcontract
Nu nog tot 8 augustus in de zenuwen zitten of ze de financiering rondkrijgen of zich toch niet terugtrekken
Als alles loopt zoals het moet lopen dan zou ik per 1 oktober een ander huisje moeten hebben. Volgende week heb ik alvast 3 bezichtigingen gepland staan.
ja dat weet ik, maar ik voldoe aan geen van de voorwaarden momenteelquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:53 schreef chacama het volgende:
M@x wat goed
LadyS als ik het goed lees staat er dat je aan 1 van de voorwaarden moet voldoen. Dus niet aan allemaal.
Let op: op het moment van toewijzing van een huurwoning dient u (of uw partner) te voldoen aan de bindingseisen. U heeft binding met de regio ********* als u aan één van de onderstaande voorwaarden voldoet:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef bixister het volgende:
m@x, gefeliciteerd! (was dat die mevrouw die halverwege de bezichtiging de tuin in dook om te bellen over de financiering?)
Haha, dan zou ze de achtergrond van mijn computer eens moeten zien. Die is een en al bambiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:25 schreef Ireth het volgende:
Ik mag niet meer scrollen van mijn dochter als M@x in beeld is, ze wil Bambi zien!![]()
![]()
![]()
Ik heb daar wel eens over gesproken, maar weet niet of je mij bedoelt? Wij zijn dus goedkoop klaar omdat een kennis van mij bij een verhuisbedrijf werkt en die mag in zijn vrije tijd de vrachtwagen en verhuislift lenenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ireth heel veel succes met verhuizen!!
Over verhuizen gesproken. Had iemand hier het laatst over het - goedkoop - inhuren van verhuiswagen/mensen? Zo ja, waar was dat ook alweer?
Rustig blijven ademhalen en go with the flow...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Haha, dan zou ze de achtergrond van mijn computer eens moeten zien. Die is een en al bambiSucces met de verhuizing. Als je nog tips hebt dan hoor ik het wel
![]()
Hmm nee dat volgens mij niet. Het ging om een bedrijf die je per uur kunt inhuren ofzo. En bijv. alleen de zware dingen kunt laten doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens over gesproken, maar weet niet of je mij bedoelt? Wij zijn dus goedkoop klaar omdat een kennis van mij bij een verhuisbedrijf werkt en die mag in zijn vrije tijd de vrachtwagen en verhuislift lenen
Ik zou er even van genieten, heerlijk als je niet om de haverklap gebeld wordt. Maarre, heb je een abonnement of prepaid? Bij prepaid maakt het natuurlijk zo heel veel uit als je zonder zit, bij een abonnement kost dat natuurlijk direct geld. Gebruik je je mobiele telefoon vaak? Misschien kan je ook wel zonder, als je een paar dagen zonder gedaan hebt! Mooie besparing!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iemand nog een gsm over waar die niks mee doet? Mijn gsm is nu dood. En heb geen geld voor een nieuwe.
Ik heb prepaid. Sms het meeste en gewoon om bereikbaar te zijn. Vind ik een fijn idee als ik met Kim weg ben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:32 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik zou er even van genieten, heerlijk als je niet om de haverklap gebeld wordt. Maarre, heb je een abonnement of prepaid? Bij prepaid maakt het natuurlijk zo heel veel uit als je zonder zit, bij een abonnement kost dat natuurlijk direct geld. Gebruik je je mobiele telefoon vaak? Misschien kan je ook wel zonder, als je een paar dagen zonder gedaan hebt! Mooie besparing!
EN nee, ik heb helaas geen telefoon voor je over, de enige telefoon die ik hier hem liggen is er eentje waarvan de batterij kapot is zodat je hem altijd aan de oplader moet hebben, dus dat is niet echt meer een mobieltje
Nou ja, soort van. Het is wel de afsluiting van het jaar waarin ze kijken of je er wat van opgestoken hebt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:50 schreef Belana het volgende:
enfin, ik lees dus nooit alles, maar is dit al het definitieve examen BE?
Ok. Gedaan. Had er niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:01 schreef Lois het volgende:
Ingrid vraag het gewoon in V&A, daar hebben we tenslotte dat forum voor.
Niet hier, niet in het meetingtopic, gewoon in V&A
Mooi op tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:53 schreef leonieke het volgende:
Thx BE
Ik ga mijn best doen aangezien iedereen al zit te roepen dat het zooooo vlug voorbij is
En we moeten de openingsdans nog oefenen
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:11 schreef Syrena het volgende:
Ik moet juist altijd alles opgeruimd hebben. Soms ben ik 's avonds om elf uur nog allemaal dingen op hun plek aan het leggen
En dan komt mijn lief een weekendje langs en is het meteen net alsof er een bom ontploft isen mag ik van mezelf niet maniakaal gaan opruimen want dan denkt hij vast dat ik hem slordig vind...
Vind ik ook, maar ieder zijn meug toch. Ik ben gewend om alles vrijwel meteen op te bergen als ik het gebruikt heb, hij niet. Dat komt nog wel......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |