Nu ik erover nadenk, denk ik dat de sokken al kwijt zijn voordat ze in de wasmachine gaan. Worden her en der neergegooid. Hmmm misschien in het nieuwe huis maar eens kijken of ik er wat op kan vinden. En die knijperts onthou ik zeker.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef Nijna het volgende:
[..]
Er bestaan van die knijpertjes ofzo (ik meen ze bij xenos gezien te hebben laatst) waar je je sokken mee bij elkaar kan klemmen per paar. Dan raak je ze niet meer per stuk kwijt. Hahaha.
Of eet jouw wasmachine soms sokken op...
Ik vind het vooral idioot dat zoiets altijd gebeurt met volwassenenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef m@x het volgende:
LB, ik vind het echt te idioot voor woorden dat mensen niet in staat zijn om voor een paar uurtjes hun meningsverschillen over boord te zetten. Ik zou ook voor de eerste optie gaan en idd desnoods de visite te verspreiden over de hele dag (al zou dat al tegen mijn principes ingaan).
Igraine, ik stem voor Rotterdam!
Dan ga je met Michel toch naar een ándere film....quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:01 schreef Vicky het volgende:
Ennuhh ik wil ook wel mee hoor.. Maarruhh ik zei het tegen Michel dat een pottermeet geopperd werd en toen kreeg ik the finger
Hij wil graag met mij naar de fillum....
maaruhh ik wil wel met jullie hoor. Lijkt me wel gezellig!
ik ga gewoon 2xquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef Igraine het volgende:
I
[..]
Dan ga je met Michel toch naar een ándere film....![]()
En met ons naar Potter
Ja, de tweede kopers hebben gelijk toegehapt. We hadden er graag meer voor willen krijgen maar het wordt nu verkocht voor het minimumbedrag wat we in gedachten hadden. Beter dan niks en eindelijk de kans om een nieuw leven te beginnen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:17 schreef Diaan73 het volgende:![]()
![]()
Gefeliciteerd M@x
![]()
Wat goed zeg
en heerlijk. .
En leuk om nu naar iets anders te kijken, hopelijk vind je snel iets naar je zin, zodat je echt opnieuw met j(ulli)e leven kunt beginnen. De tweede kopers hebben dus wel toegehapt?
Dat is ook wat waard, toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, de tweede kopers hebben gelijk toegehapt. We hadden er graag meer voor willen krijgen maar het wordt nu verkocht voor het minimumbedrag wat we in gedachten hadden. Beter dan niks en eindelijk de kans om een nieuw leven te beginnen.
Wat goed!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:13 schreef m@x het volgende:Er is een voorlopig koopcontract
Nu nog tot 8 augustus in de zenuwen zitten of ze de financiering rondkrijgen of zich toch niet terugtrekken
Als alles loopt zoals het moet lopen dan zou ik per 1 oktober een ander huisje moeten hebben. Volgende week heb ik alvast 3 bezichtigingen gepland staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |