abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 08:42:32 #201
37843 lady-wrb
kortaf
pi_51385053
ja, het was best jammer dat het zo druk was.
en weet je wat ook niet leuk was? er gingen ook steeds dingen kapot en daar werd ook weinig meer aan gedaan dan er een bordje bij zetten dat het defect was. poging tot reparatie werd niet ondernomen.
ik heb ze twee keer iets zien oplossen, maar ja, dat moest wel, want ind ie hoek vielen gewoon door die ene storing een stuk of 10 apparaten stil
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 08:44:48 #202
37843 lady-wrb
kortaf
pi_51385076
en ik heb idd dat abonnement genomen om eens op een dag te gaan dat luca vrij van school heeft.

waar ik iets minder van gecharmeerd was, was de hormonenhoek, waar luca vol verbazing naar allerlei poppetjes in allerlei kamasutrastanden stond te kijken
pi_51385306
goede oplossing LB!

Ennuhh ik wil ook wel mee hoor.. Maarruhh ik zei het tegen Michel dat een pottermeet geopperd werd en toen kreeg ik the finger
Hij wil graag met mij naar de fillum....
maaruhh ik wil wel met jullie hoor. Lijkt me wel gezellig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51385336
Luchtbel, ik heb toevallig de uitnodigingen van Morgaine gisteren gemaakt en heb daar gewoon opgezet van 11.00 tot 20.30 uur vieren wij de verjaardag van Morgaine en om 14.00 uur blazen we de kaarsjes uit. Het is aan de mensen die ik uitnodig of ze om 11 uur of later op de dag komen. Mij boeit het niet. En ik heb er ook een aantal mensen tussen zitten die elkaar niet kunnen luchten of zien maar ze gedragen zich maar zo niet verwijder ik ze eigenhandig. Niks maar dan ook niks verknalt mijn kind der feestje. O en ik heb dus zo een fantastische schoonmoeder die speciaal voor mijn kind een Koto Missi (Surinaamse klederdracht) laat maken, omdat ik dat zo leuk vindt als feestkleding. Ben echt zo benieuwd naar der jurk.
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:58:40 #205
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51386524
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef Nijna het volgende:

[..]

Er bestaan van die knijpertjes ofzo (ik meen ze bij xenos gezien te hebben laatst) waar je je sokken mee bij elkaar kan klemmen per paar. Dan raak je ze niet meer per stuk kwijt . Hahaha.
Of eet jouw wasmachine soms sokken op...
Nu ik erover nadenk, denk ik dat de sokken al kwijt zijn voordat ze in de wasmachine gaan. Worden her en der neergegooid. Hmmm misschien in het nieuwe huis maar eens kijken of ik er wat op kan vinden. En die knijperts onthou ik zeker.

Pottermeet leuk, maar Rotterdam en Zoetermeer allebei te ver weg voor mij.
Make love, not war ☮
pi_51386728
ik gebruik regelmatig zo'n waszakje voor lingerie voor de zokken. Dan heb je ook alles bij elkaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51387313
LB, het lijkt me een prima oplossing wat je nu gaat doen. Op 1 dag in 2 keer vieren! Het gaat om Jolie en om jou, wat voor jullie goed voelt!
Fake it till you make it...
pi_51387440
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef m@x het volgende:
LB, ik vind het echt te idioot voor woorden dat mensen niet in staat zijn om voor een paar uurtjes hun meningsverschillen over boord te zetten. Ik zou ook voor de eerste optie gaan en idd desnoods de visite te verspreiden over de hele dag (al zou dat al tegen mijn principes ingaan).

Igraine, ik stem voor Rotterdam!
Ik vind het vooral idioot dat zoiets altijd gebeurt met volwassenen Mensen moeten zich maar normaal gedragen of kunnen vertrekken (zo denk ik er toch over en ik verwittig de mensen ook wel op die manier eigenlijk niet té subtiel, feestje verpesten is gewoon not done in mijn ogen)
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:06:56 #209
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51388173
Pottermeet in Rotterdam....dan wil ik graag meedoen.
pi_51391351
I
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:01 schreef Vicky het volgende:

Ennuhh ik wil ook wel mee hoor.. Maarruhh ik zei het tegen Michel dat een pottermeet geopperd werd en toen kreeg ik the finger
Hij wil graag met mij naar de fillum....
maaruhh ik wil wel met jullie hoor. Lijkt me wel gezellig!
Dan ga je met Michel toch naar een ándere film....
En met ons naar Potter
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:38:03 #211
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51392776
Leest Moonah hier ook wel eens mee?
Zo ja:

Jeroen zat over mijn schouder mee te kijken naar het scherm, toen ik één van de topics aan 't doorlezen was. Er stond een berichtje tussen van Moonah.
Hij zag de naam "Moonah" en zei: dat plaatje is fout, daar hoort een blote kont te staan.

Na lang nadenken begreep ik wat hij bedoelde:
plaatje = avatar
moonah = mooner = iemand die "moon-ed" = iemand die zijn broek laat zakken en kont laat zien.

... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:52:44 #212
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51393232
Geinig.

Fluf, hoe is het met je?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51401183
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef Igraine het volgende:
I
[..]

Dan ga je met Michel toch naar een ándere film....
En met ons naar Potter
ik ga gewoon 2x
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:13:17 #214
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_51403666
Er is een voorlopig koopcontract Nu nog tot 8 augustus in de zenuwen zitten of ze de financiering rondkrijgen of zich toch niet terugtrekken Als alles loopt zoals het moet lopen dan zou ik per 1 oktober een ander huisje moeten hebben. Volgende week heb ik alvast 3 bezichtigingen gepland staan.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:17:07 #215
114177 Diaan73
pi_51403775
Gefeliciteerd M@x Wat goed zeg en heerlijk. .

En leuk om nu naar iets anders te kijken, hopelijk vind je snel iets naar je zin, zodat je echt opnieuw met j(ulli)e leven kunt beginnen. De tweede kopers hebben dus wel toegehapt?
Make love, not war ☮
pi_51403946
Mooi zo max

Hier ook wat huisperikelen: Huisvestingsverordening
Weet iemand hier antwoord op?
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:37:55 #217
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_51404451
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:17 schreef Diaan73 het volgende:
Gefeliciteerd M@x Wat goed zeg en heerlijk. .

En leuk om nu naar iets anders te kijken, hopelijk vind je snel iets naar je zin, zodat je echt opnieuw met j(ulli)e leven kunt beginnen. De tweede kopers hebben dus wel toegehapt?
Ja, de tweede kopers hebben gelijk toegehapt. We hadden er graag meer voor willen krijgen maar het wordt nu verkocht voor het minimumbedrag wat we in gedachten hadden. Beter dan niks en eindelijk de kans om een nieuw leven te beginnen.

LadyS, ook al (ver)huisperikelen Ik zou het antwoord niet weten. Succes, hopelijk gaat het lukken
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_51404710
Wat fijn m@x!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:06:01 #219
114177 Diaan73
pi_51405474
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef m@x het volgende:

[..]

Ja, de tweede kopers hebben gelijk toegehapt. We hadden er graag meer voor willen krijgen maar het wordt nu verkocht voor het minimumbedrag wat we in gedachten hadden. Beter dan niks en eindelijk de kans om een nieuw leven te beginnen.
Dat is ook wat waard, toch?

LadyS ik heb ook geen idee, sorry.
Make love, not war ☮
pi_51406034
Ohh m@x Da's ook goed nieuws!

Diaan heeft gelijk, dat is volgens mij zeker wat waard! Hopelijk komt alles rond!
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:28:41 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51406261
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:13 schreef m@x het volgende:
Er is een voorlopig koopcontract Nu nog tot 8 augustus in de zenuwen zitten of ze de financiering rondkrijgen of zich toch niet terugtrekken Als alles loopt zoals het moet lopen dan zou ik per 1 oktober een ander huisje moeten hebben. Volgende week heb ik alvast 3 bezichtigingen gepland staan.
Wat goed!
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:43:55 #222
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51406823
M@x, wat goed... alvast een voorzichtige van harte! (En precies zo gegaan als hier! 2 bieders, en uiteindelijk niet het m@ximale gekregen. Maar echt, het is zo fijn als je er gewoon vanaf bent!)
En nu loeren gij, naar droomhuisjes! Succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:53:48 #223
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51407195
M@x wat goed

LadyS als ik het goed lees staat er dat je aan 1 van de voorwaarden moet voldoen. Dus niet aan allemaal.

Let op: op het moment van toewijzing van een huurwoning dient u (of uw partner) te voldoen aan de bindingseisen. U heeft binding met de regio ********* als u aan één van de onderstaande voorwaarden voldoet:
pi_51407424
m@x wat heerlijk
Ik ga me suf duimen dat de financien ook rond komen van de kopers en dat je heel snel verder kunt
Durf je nu zelf al een bod uit te brengen als 1 van de bezichtigingen het helemaal is? Of wacht je nog tot 8 augustus?
pi_51407651
Wat goed Max!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')