hehe..quote:
Je kan ook Amber bij vriendlief achterlaten. Ik ben ook wel heel benieuwd naar de nieuwste Potterfilmquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
hehe..
volgens mij staat ie al een tijdje te koop..
Maarruhh ikke gaat foetsie. Harry Potter kijken
Ben me helemaal aan het voorbereiden op de film en het boek. Deeltje 1 en 2 van de film al gekeken, zo deeltje 3 en deel 1 van de boeken al gelezen en bezig in deel 2.
Tis alleen zo jammer dat ik voorlopig geen tijd heb om naar de bios te gaan. Kan Amber niet elk weekend bij mijn ouders droppen toch..
neeejquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Vicky heb je eerst deel 3 gelezen en nu deel 2?omgekeerde volgorde
Als het goed is, is onze financiering eind juli rond... dan zijn we op vakantie.. wel spannend hoor. Ik hoop dat alles rond is, als we terug zijn. Maar men wat moet je een papieren tekenen zeg..
Nou, als ze het daar leuk vind en opa en oma vinden het ook leuk, waaom niet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
hehe..
volgens mij staat ie al een tijdje te koop..
Maarruhh ikke gaat foetsie. Harry Potter kijken
Ben me helemaal aan het voorbereiden op de film en het boek. Deeltje 1 en 2 van de film al gekeken, zo deeltje 3 en deel 1 van de boeken al gelezen en bezig in deel 2.
Tis alleen zo jammer dat ik voorlopig geen tijd heb om naar de bios te gaan. Kan Amber niet elk weekend bij mijn ouders droppen toch..
nee dat is waar. Vandaag was ze de hele dag bij mijn ouders, vrijdag slaapt ze al bij mijn ouders, woensdag is ze er de hele dag en volgende week zaterdag slaapt ze ook weer bij mijn oudes..quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, als ze het daar leuk vind en opa en oma vinden het ook leuk, waaom niet? je dropt haar toch geen jaren daar?
Ik hanteer de stelregel: gelukige ouders --> gelukkig kind
Dan moet je eigenlijk ook nog deeltje 3 eerst lezen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
neeejIk moet filmpje 3 kijken en boekje 2 aan het lezen
Tja, als jij het te veel vind moet je het niet doen, maar dat is toch incidenteel, lijkt me, dat ze daar zo vaak achtereen is. Kan zo'n avondje voor de film er ook nog wel bij toch, als je die zo graag wil zien?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee dat is waar. Vandaag was ze de hele dag bij mijn ouders, vrijdag slaapt ze al bij mijn ouders, woensdag is ze er de hele dag en volgende week zaterdag slaapt ze ook weer bij mijn oudes..
Hmmm, je brengt me op een idee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef m@x het volgende:
[..]
Je kan ook Amber bij vriendlief achterlaten. Ik ben ook wel heel benieuwd naar de nieuwste Potterfilm
Heej, dat is ook een ideequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef m@x het volgende:
[..]
Je kan ook Amber bij vriendlief achterlaten. Ik ben ook wel heel benieuwd naar de nieuwste Potterfilm
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:28 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hmmm, je brengt me op een idee.
Pottermeet organiseren?![]()
Ikke!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:41 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ikke!
Alleen ehm....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef m@x het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
Er bestaan van die knijpertjes ofzo (ik meen ze bij xenos gezien te hebben laatst) waar je je sokken mee bij elkaar kan klemmen per paar. Dan raak je ze niet meer per stuk kwijtquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
Net de was opgevouwen... waarom raak ik toch altijd sokken kwijt.![]()
![]()
Om hier nog even op terug te komen btw, ik vind R'dam of Z'meer wel een aardige optiequote:
beetje verquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:47 schreef Igraine het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen btw, ik vind R'dam of Z'meer wel een aardige optie![]()
Dat zei ik ook en dat weet ik ook. Anders was er overigens ook geen probleem geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:38 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar weet je wat gewoon het probleem. Ik wil ze er zelf allemaal bij hebben en iedereen wil er eigenlijk ook zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |