abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51373622
spannend hoor m@x

die in de kerkl. staat nog steeds te koop hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:48:22 #152
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51373670
Hier hetzelfde M@x! Ook wij hebben al een (mondelinge) koper maar tussendoor komen er nog steeds bezichtigingen en kunnen mensen ook een bod uitbrengen. Onze koper is trouwens gezakt in prijs (2000 maar, maar toch ) maar wil het dan wel hebben zonder "onder voorbehoud". De enige manier hoe ze er dan onderuit kunnen komen is niet op komen dagen bij de notaris, maar dan moeten ze wel 10% 'boete' betalen!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:48:25 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51373671
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:44 schreef Smoezie het volgende:
Viev, gatver, je spettert
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:48:31 #154
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_51373678
Ik weet het. Ik check het elke dag
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_51373753
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:48 schreef m@x het volgende:
Ik weet het. Ik check het elke dag
hehe..
volgens mij staat ie al een tijdje te koop..

Maarruhh ikke gaat foetsie. Harry Potter kijken
Ben me helemaal aan het voorbereiden op de film en het boek. Deeltje 1 en 2 van de film al gekeken, zo deeltje 3 en deel 1 van de boeken al gelezen en bezig in deel 2.
Tis alleen zo jammer dat ik voorlopig geen tijd heb om naar de bios te gaan. Kan Amber niet elk weekend bij mijn ouders droppen toch..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:56:27 #156
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51373967
Vicky heb je eerst deel 3 gelezen en nu deel 2? omgekeerde volgorde

Als het goed is, is onze financiering eind juli rond... dan zijn we op vakantie.. wel spannend hoor. Ik hoop dat alles rond is, als we terug zijn. Maar men wat moet je een papieren tekenen zeg..

Wij gaan volgende week waarschijnlijk naar Harry Potter 4 en volgende week krijgen we het boek deel 7. Peaceman leest ze in het Engels, ik in het Nederlands en moet dus nog even wachten.
Make love, not war ☮
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:57:19 #157
3142 m@x
pi_51373998
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

hehe..

Ben me helemaal aan het voorbereiden op de film en het boek. Deeltje 1 en 2 van de film al gekeken, zo deeltje 3 en deel 1 van de boeken al gelezen en bezig in deel 2.
Tis alleen zo jammer dat ik voorlopig geen tijd heb om naar de bios te gaan. Kan Amber niet elk weekend bij mijn ouders droppen toch..
Je kan ook Amber bij vriendlief achterlaten. Ik ben ook wel heel benieuwd naar de nieuwste Potterfilm
pi_51374017
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Vicky heb je eerst deel 3 gelezen en nu deel 2? omgekeerde volgorde

Als het goed is, is onze financiering eind juli rond... dan zijn we op vakantie.. wel spannend hoor. Ik hoop dat alles rond is, als we terug zijn. Maar men wat moet je een papieren tekenen zeg..
neeej Ik moet filmpje 3 kijken en boekje 2 aan het lezen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:57:48 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51374020
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

hehe..

Nou, als ze het daar leuk vind en opa en oma vinden het ook leuk, waaom niet?
Je dropt haar toch geen jaren daar? En ze is daatr toch perfect verzorgd

Ik hanteer de stelregel: gelukkige ouders --> gelukkig kind
pi_51374066
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, als ze het daar leuk vind en opa en oma vinden het ook leuk, waaom niet? je dropt haar toch geen jaren daar?

Ik hanteer de stelregel: gelukige ouders --> gelukkig kind
nee dat is waar. Vandaag was ze de hele dag bij mijn ouders, vrijdag slaapt ze al bij mijn ouders, woensdag is ze er de hele dag en volgende week zaterdag slaapt ze ook weer bij mijn oudes..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:59:46 #161
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51374102
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

neeej Ik moet filmpje 3 kijken en boekje 2 aan het lezen
Dan moet je eigenlijk ook nog deeltje 3 eerst lezen.

Net de was opgevouwen... waarom raak ik toch altijd sokken kwijt.
Make love, not war ☮
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:01:48 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51374176
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef Vicky het volgende:

[..]

nee dat is waar. Vandaag was ze de hele dag bij mijn ouders, vrijdag slaapt ze al bij mijn ouders, woensdag is ze er de hele dag en volgende week zaterdag slaapt ze ook weer bij mijn oudes..
Tja, als jij het te veel vind moet je het niet doen, maar dat is toch incidenteel, lijkt me, dat ze daar zo vaak achtereen is. Kan zo'n avondje voor de film er ook nog wel bij toch, als je die zo graag wil zien?

Maar het is je eigen gevoel idd
pi_51375228
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef m@x het volgende:

[..]

Je kan ook Amber bij vriendlief achterlaten. Ik ben ook wel heel benieuwd naar de nieuwste Potterfilm
Hmmm, je brengt me op een idee.
Pottermeet organiseren?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_51375484
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef m@x het volgende:

[..]

Heej, dat is ook een idee

Ennuhh een Pottermeet is ook leuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:40:15 #165
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_51375686
Hoor ik daar 'Pottermeet'?
Ik kan niet wachten tot ik het laatste boek in handen heb, ik lees ze in het Engels en dan zo rond december ook in het nederlands. Ik ben echt benieuwd!
Dit weekend met het lekkere weer ga ik mijn verjaardag vieren, volgend weekend naar The Wizz en het weekend daarna wil ik naar de film
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:40:38 #166
3142 m@x
pi_51375700
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:28 schreef Igraine het volgende:

[..]

Hmmm, je brengt me op een idee.
Pottermeet organiseren?
Wie gaat er mee?
pi_51375761
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:40 schreef m@x het volgende:

[..]

Wie gaat er mee?
Ikke!

Alleen ehm....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:42:05 #168
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_51375765
Ikke ikke ikke
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:49:33 #169
3142 m@x
pi_51376060
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:41 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ikke!

Alleen ehm....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:51:13 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_51376131
oh ik was al even bang dat ik het topic gekilled had
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_51376199
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef m@x het volgende:

[..]
SPOILER
Oh
pi_51376517
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef Diaan73 het volgende:

Net de was opgevouwen... waarom raak ik toch altijd sokken kwijt.
Er bestaan van die knijpertjes ofzo (ik meen ze bij xenos gezien te hebben laatst) waar je je sokken mee bij elkaar kan klemmen per paar. Dan raak je ze niet meer per stuk kwijt . Hahaha.
Of eet jouw wasmachine soms sokken op...
Fake it till you make it...
pi_51377339
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:53 schreef Igraine het volgende:

[..]

Oh
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_51377466
Mag ik hier even iets heel anders neer gooien?
Wat zouden jullie doen met een kinderverjaardag waarbij de een deel van de visite niet tegelijkertijd met bepaalde andere mensen wil komen? Bah, ik zit er ineens zo mee in mijn maag.
Ik haat dat soort gedoe op de verjaardag van een kind maar eigenlijk wil ik het niet meer gesliptst vieren want ik ben nog best wel te moe en niet opgewassen tegen zulke dingen. Zo lastig vind ik het, echt. Het liefste wil ik voor haar gewoon alles leuk en ik weet dat ik het wel kan voor haar. Ze kijkt er nu al zo naar uit. Maar sommige mensen doen zo moeilijk en ik ben het nu een keer niet. Moet ik dan maar gewoon zeggen, wie zich niet kan gedragen, die komt maar niet? Of moet ik het toch echt weer twee keer gaan vieren? Iemand suggesties?
Graag op anoniem
pi_51377528
iedereen die je wil uitnodigen en dan bekijken ze het maar,,,,,,,
pi_51377578
Ik zou waarschijnlijk dat eerste zeggen, het gaat om Jolie. Als je je dan als volwassene niet over de aanwezigheid van anderen kan zetten, helaas.
Zeker omdat je zelf ook al zegt dat je er eigenlijk geen zin in hebt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:28:53 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51377584
Ze hebben zich maar te gedragen. Ze komen toch voor Jolie? Kom op zeg...
Ik snap je frustratie, het lijkt me zo irritant, maar als jij 2 keer vieren niet ziet zitten zou ik het gewoon niet doen hoor!
pi_51377801
Ik zou denk ik ook zeggen dat het in de eerste plaats om Jolie gaat. Ze zetten zich er maar overheen.
Als je dat echt te moeilijk en rot vindt, kan je ze misschien op verschillende tijdstippen laten komen op dezelfde dag?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_51377837
Hier lag dat ook altijd gecompliceerd luchtbel. De eerste jaren (toen ging het nog over onze verjaardagen, Sven was er toen nog niet) waren we soms 3 dagen bezig. Na een paar jaar was ik dat zat. Die dag is het.Punt!! Ze mogen dan wel over heel de dag komen, 's morgens 's middags of 's avonds, ze zien maar hoe ze het regelen. En het werkt
pi_51377884
Ja maar weet je wat gewoon het probleem. Ik wil ze er zelf allemaal bij hebben en iedereen wil er eigenlijk ook zijn. Om zoiets met haar te vieren. En het is pas dit jaar dat ik dat echt voel, hoe belangrijk dat voor haar is. En ze kijkt er al zo naar uit. Ik zou het echt heus wel twee keer willen doen maar ik heb nog zoveel moeite met die dingen. En eigenlijk vind ik het kinderachtig, ondanks dat ik weet hoe diep het gaat. Als je om wat voor een reden niet kunt komen, maakt niet uit, echt daar in ben ik ontzettend makkelijk. Gewoon een andere keer. Maar niet komen (of het mij lastig maken) omdat je andere visite niet kan luchten of zien. Vind ik echt erg, rot. Misschien moet ik er maar eens over bellen....als ik moed heb.
Graag op anoniem
pi_51378012
Hoe heb je dat gebracht dan Easy? Ik voel me zo verantwoordelijk om dat goed te regelen. Niet eens voor de mensen maar vooral omdat ik niet wil dat Jolie in zo'n sfeertje zit. Jolie heeft echt een rot jaar achter de rug wat dat betreft, ze heeft zo vaak in het geruzie, gekift en gehuil gezeten. Ik zou een echte fijne verjaardag voor haar zo leuk vinden. En misschien helpt het inderdaad als ik er nu voor eens en voor altijd mee afreken.
Graag op anoniem
pi_51378027
Tja, ik vind persoonlijk dat het erg triest is als je de verjaardag van zo'n meisje gaat vergallen door je te misdragen op haar feestje. Ook al mag je de mensen misschien niet die er komen, je gaat toch voor haar?
Ik neem aan dat dat voor de dwarsliggers niet anders is. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het maar 1 keer wilt vieren en ik denk dat men gewoon volwassen genoeg moet zijn om desnoods aan de andere kant van de kamer te gaan zitten en niet met elkaar te praten, maar misschien denk ik wel te simpel?

(als ik ergens op visite moet waar ik de gastmensen niet echt mag, dan ga ik liever niet, heb nog nooit gehad dat ik andere gasten niet kon luchten of zien, dus misschien heb je wel niets aan mijn relaas)
pi_51378203
Op de vraag wanneer de verjaardag gehouden werd gezegd op die en die dag (meestal vieren we verjaardagen op zondag hier (of zaterdag als het de dag zelf is)). Ze hebben dus de mogelijkheid om op verschillende tijdstippen te komen. Ik heb niet echt moeite gedaan om ze uit elkaar te houden, maar toen de een vroeg of de ander 's middags kwam, en ik wist dat op dat moment, heb ik dat bevestigd. De ander kwam toen 's morgens, en dat is daarna sindsdien steeds zo gegaan.
pi_51378234
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:40 schreef m@x het volgende:

[..]

Wie gaat er mee?
Om hier nog even op terug te komen btw, ik vind R'dam of Z'meer wel een aardige optie
pi_51378296
Oja, op de verjaardagen van Sven hadden/hebben we dan wel steeds het dilemma: wanneer snijden we de taart aan. De eerste keren deden we dat 's middags maar dan is het meestal zo druk en hectisch dat we dat dit jaar voor het eerst 's morgens gedaan hebben.
pi_51378320
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:47 schreef Igraine het volgende:

[..]

Om hier nog even op terug te komen btw, ik vind R'dam of Z'meer wel een aardige optie
beetje ver
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_51378334
Nou ja vergallen zullen ze niet, alleen leuk zal het zijn.

Goed dat je dat kunt Easy, ik ben daar niet zo goed in denk ik
Splitsen op één dag kan ook nog, dat is m'n nieuwste plan me dunkt

Oh en hoe was dat s morgens met taart? Ik wil dat eigenlijk (mits mijn nieuwste plan gaat werken) ook doen. S avonds wil ze pannekoeken eten met iedereen. Dan is er geen taart meer nodig.
Graag op anoniem
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:50:52 #188
3142 m@x
pi_51378371
LB, ik vind het echt te idioot voor woorden dat mensen niet in staat zijn om voor een paar uurtjes hun meningsverschillen over boord te zetten. Ik zou ook voor de eerste optie gaan en idd desnoods de visite te verspreiden over de hele dag (al zou dat al tegen mijn principes ingaan).

Igraine, ik stem voor Rotterdam!
pi_51378569
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef m@x het volgende:

Igraine, ik stem voor Rotterdam!
Is wat mij betreft helemaal goed!
pi_51378851
Luchtbel, ik stuur altijd iedereen een uitnodigingskaartje uit naam van mijn kids met daarop het gewenste tijdstip dat ze komen en vier het op 2 of 3 (ligt er aan of het een weekenddag is) tijdstippen. Ik bepaal dus wie welk tijdstip krijgt en daar kunnen ze het mee doen. (Lieve Oom .. en Tante ... Op zaterdag -datum- vier ik mijn verjaardag van 10.00 - 12.00.) Heeft meerdere voordelen; omdat je ook een eindtijd opschrijft (wat heel normaal is op een kinder-uitnodigingskaartje!) voorkom je dat je de hele dag visite hebt zodat je ook wat rustmomentjes in kan plannen voor jezelf en voor Jolie. Toch heeft ze dan wel verdeeld over de dag haar visite, zodat ze wel de hele dag 'echt jarig' is. Daarbij heb je die dag de stress ook niet of het 'wel goed gaat' tussen de visite; je moet er toch niet aan denken dat het juist op de verjaardag van Jolie ontaardt in een ruzie! En waarschijnlijk zal dat echt niet gebeuren, maar de spanning zal er voor jou (en dus voor Jolie voelbaar) wel zijn. Er voor eens en voor altijd mee afrekenen, is een prima plan, maar lijkt me wel wat eng om dat op haar verjaardag uit te proberen?! Heb je dan de stress niet alsnog?
pi_51379272
Ja nou ik bedoelde eigenlijk voor eens en voor altijd afrekenen met dit gedoe. We gaan het gewoon in twee keer doen, op dezelfde dag. S ochtends en s avonds (Jolie wilde een pannekoekeneetfeest) en s morgens zal er taart zijn. Het is echt gewoon beter zo. Voor mij en voor Jolie en wie denkt dat het anders moet, die euh ja kwee ook niet wat die moeten doen. Ik kan overigens niet meer terug komen op dit besluit want ik heb de personen in kwestie net een mailtje gestuurd (veilig) En nu maar hopen dat er hier niemand meeleest
Graag op anoniem
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:14:35 #192
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_51379350
Maar het gaat om jou en Jolie! En de rest mag het uitzoeken .
Goed gedaan hoor!!!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:16:07 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51379400
You go girl, maar dit is wel lekker voor je denk ik. Ben je er iig wel in 1 dag vanaf en heb je verder geen stress meer over hoe het zal gaan. Het moet natuurlijk idd gewoon Jolie's feestje worden.
pi_51379517
Ja man, de stress erover zat me ineens echt tot euh *hier* zeg maar en ik moet nog van alles deze week. Zoals belangrijke dingen en verhaaltjes houden tijdens de trouwerij van mijn vriendinnetje vrijdag, bijvoorbeeld. Eng. En dan wil ik niet ook aan andere dingen moeten denken.
Ook wil ik gewoon duidelijk hebben voor Jolie hoe het zal zijn die dag, want man oh man, d'r verjaardagsjurk brandt bijna van de hanger af, zo veel zin heeft ze er in. Iedere ochtend weer.

En sorry voor dit relaas, het was echt even nodig, maar dat was vast duidelijk

[ Bericht 22% gewijzigd door Luchtbel op 11-07-2007 23:32:58 ]
Graag op anoniem
pi_51382657
Een hele goed oplossing luchtbel!!
En kan me voostellen dat hetstress oplevert. Nu heb je de knoop door gehakt en ga jeer een hele mooie dag van maken voor Jolie, maar ook een beetje voor jou
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 06:16:54 #196
37843 lady-wrb
kortaf
pi_51384451
bekijke het ook eens van de andere kant: ze willen in elk geval wel komen
pi_51384486
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:38 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar weet je wat gewoon het probleem. Ik wil ze er zelf allemaal bij hebben en iedereen wil er eigenlijk ook zijn.
Dat zei ik ook en dat weet ik ook. Anders was er overigens ook geen probleem geweest.
Graag op anoniem
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 06:48:07 #198
37843 lady-wrb
kortaf
pi_51384518
nee jo9h, ik snap best wat je bedoelt. en ik vindhet hartstikke goed van je dat je het zo oplost.
, maar het lijkt me heel zwaar voor jou. maar ja, zo'n blij bekkie maakt zo veel goed
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 06:57:09 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_51384539
ik ben eergisteren met luca naar nemo geweest. ik had het hem al eerder beloofd dat we zouden gaan en nu maar eens de knoop doorgehakt.
wat had ik een spijt zeg
wat een mierenhoop van mensen en een kakafonie van geluiden (ik ben in geroezemoes nogal slechthorend) en dat in combinatie met een steeds overal heenstuiterend kind.
we hebben het er bijna 6 uur volgehouden, maar ik was totaal afgeserveerd toen ik thuis was.
maar ik heb zo genoten van dat glunderende gezicht van luca.

en nu hebben we allebei een jaarabonnement genomen
dan kunnen we zo af en toe eens een paar uurtjes.
is het voor mij ook een beetje te behappen.
pi_51384556
Oh jammer is dat dan. Ik ben er ook een keer geweest en toen was het inderdaad druk.
Misschien scheelt het als je een keer midden in de week kan gaan, zonder vakantie enzo. Het lijkt me wel echt leuk voor kinderen met die leetijd.
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')