Nu ik erover nadenk, denk ik dat de sokken al kwijt zijn voordat ze in de wasmachine gaan. Worden her en der neergegooid. Hmmm misschien in het nieuwe huis maar eens kijken of ik er wat op kan vinden. En die knijperts onthou ik zeker.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef Nijna het volgende:
[..]
Er bestaan van die knijpertjes ofzo (ik meen ze bij xenos gezien te hebben laatst) waar je je sokken mee bij elkaar kan klemmen per paar. Dan raak je ze niet meer per stuk kwijt. Hahaha.
Of eet jouw wasmachine soms sokken op...
Ik vind het vooral idioot dat zoiets altijd gebeurt met volwassenenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef m@x het volgende:
LB, ik vind het echt te idioot voor woorden dat mensen niet in staat zijn om voor een paar uurtjes hun meningsverschillen over boord te zetten. Ik zou ook voor de eerste optie gaan en idd desnoods de visite te verspreiden over de hele dag (al zou dat al tegen mijn principes ingaan).
Igraine, ik stem voor Rotterdam!
Dan ga je met Michel toch naar een ándere film....quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:01 schreef Vicky het volgende:
Ennuhh ik wil ook wel mee hoor.. Maarruhh ik zei het tegen Michel dat een pottermeet geopperd werd en toen kreeg ik the finger
Hij wil graag met mij naar de fillum....
maaruhh ik wil wel met jullie hoor. Lijkt me wel gezellig!
ik ga gewoon 2xquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef Igraine het volgende:
I
[..]
Dan ga je met Michel toch naar een ándere film....![]()
En met ons naar Potter
Ja, de tweede kopers hebben gelijk toegehapt. We hadden er graag meer voor willen krijgen maar het wordt nu verkocht voor het minimumbedrag wat we in gedachten hadden. Beter dan niks en eindelijk de kans om een nieuw leven te beginnen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:17 schreef Diaan73 het volgende:![]()
![]()
Gefeliciteerd M@x
![]()
Wat goed zeg
en heerlijk. .
En leuk om nu naar iets anders te kijken, hopelijk vind je snel iets naar je zin, zodat je echt opnieuw met j(ulli)e leven kunt beginnen. De tweede kopers hebben dus wel toegehapt?
Dat is ook wat waard, toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, de tweede kopers hebben gelijk toegehapt. We hadden er graag meer voor willen krijgen maar het wordt nu verkocht voor het minimumbedrag wat we in gedachten hadden. Beter dan niks en eindelijk de kans om een nieuw leven te beginnen.
Wat goed!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:13 schreef m@x het volgende:Er is een voorlopig koopcontract
Nu nog tot 8 augustus in de zenuwen zitten of ze de financiering rondkrijgen of zich toch niet terugtrekken
Als alles loopt zoals het moet lopen dan zou ik per 1 oktober een ander huisje moeten hebben. Volgende week heb ik alvast 3 bezichtigingen gepland staan.
ja dat weet ik, maar ik voldoe aan geen van de voorwaarden momenteelquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:53 schreef chacama het volgende:
M@x wat goed
LadyS als ik het goed lees staat er dat je aan 1 van de voorwaarden moet voldoen. Dus niet aan allemaal.
Let op: op het moment van toewijzing van een huurwoning dient u (of uw partner) te voldoen aan de bindingseisen. U heeft binding met de regio ********* als u aan één van de onderstaande voorwaarden voldoet:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef bixister het volgende:
m@x, gefeliciteerd! (was dat die mevrouw die halverwege de bezichtiging de tuin in dook om te bellen over de financiering?)
Haha, dan zou ze de achtergrond van mijn computer eens moeten zien. Die is een en al bambiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:25 schreef Ireth het volgende:
Ik mag niet meer scrollen van mijn dochter als M@x in beeld is, ze wil Bambi zien!![]()
![]()
![]()
Ik heb daar wel eens over gesproken, maar weet niet of je mij bedoelt? Wij zijn dus goedkoop klaar omdat een kennis van mij bij een verhuisbedrijf werkt en die mag in zijn vrije tijd de vrachtwagen en verhuislift lenenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ireth heel veel succes met verhuizen!!
Over verhuizen gesproken. Had iemand hier het laatst over het - goedkoop - inhuren van verhuiswagen/mensen? Zo ja, waar was dat ook alweer?
Rustig blijven ademhalen en go with the flow...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Haha, dan zou ze de achtergrond van mijn computer eens moeten zien. Die is een en al bambiSucces met de verhuizing. Als je nog tips hebt dan hoor ik het wel
![]()
Hmm nee dat volgens mij niet. Het ging om een bedrijf die je per uur kunt inhuren ofzo. En bijv. alleen de zware dingen kunt laten doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens over gesproken, maar weet niet of je mij bedoelt? Wij zijn dus goedkoop klaar omdat een kennis van mij bij een verhuisbedrijf werkt en die mag in zijn vrije tijd de vrachtwagen en verhuislift lenen
Ik zou er even van genieten, heerlijk als je niet om de haverklap gebeld wordt. Maarre, heb je een abonnement of prepaid? Bij prepaid maakt het natuurlijk zo heel veel uit als je zonder zit, bij een abonnement kost dat natuurlijk direct geld. Gebruik je je mobiele telefoon vaak? Misschien kan je ook wel zonder, als je een paar dagen zonder gedaan hebt! Mooie besparing!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iemand nog een gsm over waar die niks mee doet? Mijn gsm is nu dood. En heb geen geld voor een nieuwe.
Ik heb prepaid. Sms het meeste en gewoon om bereikbaar te zijn. Vind ik een fijn idee als ik met Kim weg ben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:32 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik zou er even van genieten, heerlijk als je niet om de haverklap gebeld wordt. Maarre, heb je een abonnement of prepaid? Bij prepaid maakt het natuurlijk zo heel veel uit als je zonder zit, bij een abonnement kost dat natuurlijk direct geld. Gebruik je je mobiele telefoon vaak? Misschien kan je ook wel zonder, als je een paar dagen zonder gedaan hebt! Mooie besparing!
EN nee, ik heb helaas geen telefoon voor je over, de enige telefoon die ik hier hem liggen is er eentje waarvan de batterij kapot is zodat je hem altijd aan de oplader moet hebben, dus dat is niet echt meer een mobieltje
Nou ja, soort van. Het is wel de afsluiting van het jaar waarin ze kijken of je er wat van opgestoken hebt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:50 schreef Belana het volgende:
enfin, ik lees dus nooit alles, maar is dit al het definitieve examen BE?
Ok. Gedaan. Had er niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:01 schreef Lois het volgende:
Ingrid vraag het gewoon in V&A, daar hebben we tenslotte dat forum voor.
Niet hier, niet in het meetingtopic, gewoon in V&A
Mooi op tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:53 schreef leonieke het volgende:
Thx BE
Ik ga mijn best doen aangezien iedereen al zit te roepen dat het zooooo vlug voorbij is
En we moeten de openingsdans nog oefenen
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:11 schreef Syrena het volgende:
Ik moet juist altijd alles opgeruimd hebben. Soms ben ik 's avonds om elf uur nog allemaal dingen op hun plek aan het leggen
En dan komt mijn lief een weekendje langs en is het meteen net alsof er een bom ontploft isen mag ik van mezelf niet maniakaal gaan opruimen want dan denkt hij vast dat ik hem slordig vind...
Vind ik ook, maar ieder zijn meug toch. Ik ben gewend om alles vrijwel meteen op te bergen als ik het gebruikt heb, hij niet. Dat komt nog wel......![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:07 schreef Brighteyes het volgende:Waarom is het hier in huis toch altijd zo'n zooitje? Waarom heb ik/hebben wij nou niet gewoon de discipline om het netjes bij te houden allemaal.
Net de was van de afgelopen weken opgeruimd, nu moet de woonkamer nog, de eettafel ziet eruit alsof er een bom ontploft is, studiespul, post, cd-roms, rommeltjes etc. etc. Blegh...
Eerst boven nog een stukje doen. Vorige week de badkamer helemaal uitgesopt maar alle troep staat nog op de overloop.![]()
En ik ben ook niet zo'n fly-lady type, er komt dan alijd weer iets tussendoor waardoor het niet uit komt etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |