quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:53 schreef chacama het volgende:
Lekker net over de avondmarkt gestruind (zie foto's van Fleur voor haar spectaculaire sprongen) en heerlijk romantisch met Fleur naast ons en Maud in de draagdoek frites gegeten. Maar, het was zo lekker ontspannend en burgelijk dat het gewoon geweldig was. Geluk zit dus echt in de kleine dingen.
Kom baby, eruit door de fluitquote:Op zondag 8 juli 2007 12:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Kan iemand mijn nichtje in aankomst (zit nog in de buik van mam)..
even komen vertellen, dat ze nu echt wel buiten mag komen spelen!
Mijn tante is vandaag 41 weken en 2 dagen.. en wij familie worden ongeduldig!![]()
![]()
He Maggie, wat moeilijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:11 schreef Maggie het volgende:
Waarom is het toch dat elke keer als je ('men') je een beetje goed voelt, er weer wat gebeurt waardoor je weer verdrietig wordt ofzo. Nu hoor ik net dat er iemand die ik goed ken is overleden, in Nederland, en donderdag is de begrafenis. Ik denk niet dat ik het ga redden om erbij te zijn, dus dat vind ik ook erg naar. Ik wil wel graag iets moois doen, maar ik weet nog niet zo goed wat. Morgen misschien maar even een kaart halen, en dan naar m'n vader sturen, en dat hij dan donderdag bloemen kan meenemen, ofzo. Naar, die dingen
Naar is dat hé? Mijn zus zat voor haar stage in Brazilië toen onze opa overleed. Ze kon er dus niet bij zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:11 schreef Maggie het volgende:
He bah Sugar!! Wat zielig
Waarom is het toch dat elke keer als je ('men') je een beetje goed voelt, er weer wat gebeurt waardoor je weer verdrietig wordt ofzo. Nu hoor ik net dat er iemand die ik goed ken is overleden, in Nederland, en donderdag is de begrafenis. Ik denk niet dat ik het ga redden om erbij te zijn, dus dat vind ik ook erg naar. Ik wil wel graag iets moois doen, maar ik weet nog niet zo goed wat. Morgen misschien maar even een kaart halen, en dan naar m'n vader sturen, en dat hij dan donderdag bloemen kan meenemen, ofzo. Naar, die dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |