abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juli 2007 @ 23:31:53 #61
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_51246829
Chacama gefelciteerd!
  zondag 8 juli 2007 @ 07:41:24 #62
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_51253873
Chacama, nog gefeliciteerd!

Mijn nieuwe fototoestel is gisteren binnengekomen, het is mooi weer, Kai en ik gaan vandaag lekker met z'n tweetjes op stap, alles is mooi behalve dan dat de Kai-wekker om 6 uur al afging
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 8 juli 2007 @ 08:03:36 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51253891
Veel plezier m@x, nieuw cameraspeelgoed is altijd leuk!

Wij gingen gisteren naar de film... dachten we. Niet erbij stil gestaan dat de Pirates 3 uur duurt... dus in de pauze zijn we toch maar naar huis gegaan omdat ik echt zat te knikkebollen. Voelde me helemaal schuldig tov stinkie, maar ja, ik kan er echt niks aan doen.
  Jubileum moderator zondag 8 juli 2007 @ 09:09:24 #64
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51254100
De Kaiwekker heeft betere tijden dan de Evawekker. WIj waren om 5 uur al op
Goed de was hangt buiten, de nieuwe was draait, de ramen zijn al gelapt en we gaan zo de heg snoeien.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 8 juli 2007 @ 09:24:45 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51254163
Wat erg Lois!
Ik was hier (naar mijn eigen wens ) ook nog te vroeg wakker (7 uur) maar kan dan nog niet echt dingen gaan doen omdat stinkie nog slaapt. Dus de was ligt er nog, de badkamer moet nog steeds opnieuw ingeruimd etc. etc.

Ik heb me dus maar weer eens op de zwangerschapsboeken gestort, daar had ik al een tijdje niet meer in bijgelezen.
  zondag 8 juli 2007 @ 09:57:54 #66
62233 Jelief
ikke lief!
pi_51254391
Emma was om 7.30 wakker, dat is een wat schappelijker tijd dan Kai en Eva. AL hoopten we dat ze nog wat langer zou slapen omdat ze er gisteren pas om 22.00 uur in lag. Opa en Oma hadden haar opgehaald van het trouwfeest en onder de douche en in bed gedaan. De trouwerij was zeer en ze waren verschrikkelijk mooi!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_51254572
Mijn biologische klokje ging tegen 7.30u en dan ga ik in bed liggen bedenken wat ik allemaal nog "moet doen" en vervolgens heb ik dan dus geen rust in mn lijf meer om te blijven liggen.
Lief is er net uit en staat inmiddels onder de douche, moet ook gebeuren . Straks mn broertje maar eens uit bed sleuren, die logeert hier. Want we gaan nog een bezoekje brengen aan oma straks.

Fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje vandaag (het schijnt morgen al weer over te zijn met de pret).
Fake it till you make it...
  zondag 8 juli 2007 @ 11:05:24 #68
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51255180
Mijn biologische klok ging maar af rond 10.30u. Vanaf morgen mag het terug wat vroeger gaan want de helft van de voormiddag is op die manier al gepasseerd
  zondag 8 juli 2007 @ 11:33:45 #69
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51255551
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 21:53 schreef chacama het volgende:
Lekker net over de avondmarkt gestruind (zie foto's van Fleur voor haar spectaculaire sprongen) en heerlijk romantisch met Fleur naast ons en Maud in de draagdoek frites gegeten. Maar, het was zo lekker ontspannend en burgelijk dat het gewoon geweldig was. Geluk zit dus echt in de kleine dingen.
Echt goed. En gefeliciteerd met het jubileum.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 8 juli 2007 @ 12:34:08 #70
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_51256667
Kan iemand mijn nichtje in aankomst (zit nog in de buik van mam)..
even komen vertellen, dat ze nu echt wel buiten mag komen spelen!

Mijn tante is vandaag 41 weken en 2 dagen.. en wij familie worden ongeduldig!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 8 juli 2007 @ 12:59:12 #71
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_51257241
Blegh strontverkouden... veel te weinig geslapen de laatste dagen....

Straks even over het strand lopen hier, hopelijk voel ik me dan wat beter...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 8 juli 2007 @ 13:07:50 #72
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_51257427
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Kan iemand mijn nichtje in aankomst (zit nog in de buik van mam)..
even komen vertellen, dat ze nu echt wel buiten mag komen spelen!

Mijn tante is vandaag 41 weken en 2 dagen.. en wij familie worden ongeduldig!
Kom baby, eruit door de fluit

Bar
  zondag 8 juli 2007 @ 16:32:07 #73
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51262436
We reden naar zee en er wilde een vogeltje mee...
Roodborstje?
Of doodborstje?
Niet klikken als je niet tegen zielige vogeltjes kunt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 8 juli 2007 @ 16:36:57 #74
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51262550
Gatverdamme Sugar, dat is echt 1 van mijn nachtmerries. Vloog die gewoon tegen jullie voorruit aan? En moest je die eruit plukken? Ik denk echt dat ik de auto per direct zou verkopen, daar durfde ik echt niet meer in. Ieuw, ieuw. Gats, daar zou ik echt heel hard om moeten huilen, enge vogel.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 8 juli 2007 @ 16:57:21 #75
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51263121
Erg, he? Ik hoefde het niet eruit te peuteren, hoor. Dat deed S godzijdank.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 8 juli 2007 @ 17:46:50 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51264481
De foto's doen het niet hier, maar de beschrijving zegt genoeg! Ieuw!
  Jubileum moderator zondag 8 juli 2007 @ 18:11:25 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51265185
De foto's deden het hier wel Brrrr!

Een voordeel van zo ontzettend vroeg opstaan is dat de meisjes zo heerlijk vroeg gaan slapen
Het is al helemaal stil op de babyfoon
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_51265189
He bah Sugar!! Wat zielig

Waarom is het toch dat elke keer als je ('men') je een beetje goed voelt, er weer wat gebeurt waardoor je weer verdrietig wordt ofzo. Nu hoor ik net dat er iemand die ik goed ken is overleden, in Nederland, en donderdag is de begrafenis. Ik denk niet dat ik het ga redden om erbij te zijn, dus dat vind ik ook erg naar. Ik wil wel graag iets moois doen, maar ik weet nog niet zo goed wat. Morgen misschien maar even een kaart halen, en dan naar m'n vader sturen, en dat hij dan donderdag bloemen kan meenemen, ofzo. Naar, die dingen
  † In Memoriam † zondag 8 juli 2007 @ 18:12:19 #79
37843 lady-wrb
kortaf
pi_51265200
ik had vanmiddag ook een dood vogeltje in mijn handen
mijn kuikentje dat in het ei overleden is.
heel zielig, maar wel heel mooi om te zien hoe zo'n beestje in een ei gevouwen zit
  zondag 8 juli 2007 @ 20:11:24 #80
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_51268426
Och Magie, wat is het in zo'n situatie dan rot als je zo ver weg woont

Sugar, gatverdarrie
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 8 juli 2007 @ 20:18:21 #81
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51268599
Vervelend Maggie.

Sugar, ik heb niet gekeken, de omschrijving hield me tegen.

Vandaag op de verjaardag van Fleur d'r vriendje geweest .Super gezellig. Lekker BBQ en gerookt vlees en vis gegeten..jummie. En oh, zo heerlijk om die twee bezig te zien. Lekker keuvelen en dingentjes doen. Lekker de hele dag buiten. Morgenmiddag kijken of we nog een rondje speeltuin kunnen doen. Als het weer meewerkt.
  zondag 8 juli 2007 @ 20:43:47 #82
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51269397
quote:
Op zondag 8 juli 2007 18:11 schreef Maggie het volgende:

Waarom is het toch dat elke keer als je ('men') je een beetje goed voelt, er weer wat gebeurt waardoor je weer verdrietig wordt ofzo. Nu hoor ik net dat er iemand die ik goed ken is overleden, in Nederland, en donderdag is de begrafenis. Ik denk niet dat ik het ga redden om erbij te zijn, dus dat vind ik ook erg naar. Ik wil wel graag iets moois doen, maar ik weet nog niet zo goed wat. Morgen misschien maar even een kaart halen, en dan naar m'n vader sturen, en dat hij dan donderdag bloemen kan meenemen, ofzo. Naar, die dingen
He Maggie, wat moeilijk.
Als je zelf een kaart (op tijd) wil sturen zou je dat (o.a.) via de online service van Hallmark kunnen doen. Zij drukken dan de kaart af en posten 'm. Ik denk alleen dat je het het beste kunt doen via iemand in Nederland i.v.m. de eenmalige bankafschrijving. Ik heb er een account, wil het wel voor je doen evt.
Men krijgt dan een "gewone" kaart, met de tekst gedrukt ipv handgeschreven. Dat is wat minder persoonlijk, maar al met al toch een mooi gebaar.
Sterkte ermee.
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 8 juli 2007 @ 20:50:52 #83
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51269609
quote:
Op zondag 8 juli 2007 18:11 schreef Maggie het volgende:
He bah Sugar!! Wat zielig

Naar is dat hé? Mijn zus zat voor haar stage in Brazilië toen onze opa overleed. Ze kon er dus niet bij zijn.
Gecondoleerd Maggie

Ik was heel blij met het weer dat we vandaag hadden.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_51269839
Gecondoleerd Maggie

Ik vond het ook heerlijk weer vandaag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51270705
Dank jullie wel voor de lieve reacties

Een paar jaar geleden ben ik wel speciaal naar Nederland gegaan voor een uitvaart, maar helaas is het nu echt niet te doen, van hier naar Nederland is wel te betalen enzo, maar om de stomme reden dat het hoogseizoen is en iedereen van Nederland naar hier lijkt te willen, kost een ticket terug echt heel veel geld. Het voelt echt als een hele verkeerde reden, zo materialistisch bij zoiets gevoelsmatigs, maar helaas is dat wel hoe het is.

Goed idee van Hallmark phluphy, ik ga eens kijken. En echt heel lief aangeboden, ik hou het in gedachte
  zondag 8 juli 2007 @ 21:47:26 #86
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51271684
Hmm Maggie wat vervelend is dat zeg. Gecondoleerd...

PV nog van harte gefeliciteerd met jullie kleine grote man.

Ik heb gisteren hele leuke stoelen, bank en boekenkast gezien. Na de vakantie gaan we bestellen

Om 22:10 uur krijg je het nieuwe tv-programma van Giel Beelen, we gaan kijken want we willen even zien of het een leuk programma is. Volgende week zaterdag gaan we de opnamen bijwonen..
Make love, not war ☮
  zondag 8 juli 2007 @ 21:52:46 #87
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_51271893
Gecondoleerd Maggie

Sugar, wat ziet dat er zielig uit! Lady-wrb, dat van jou is ook zielig, maar ik kan me daar inderdaad nog een mooi beeld bij voorstellen, aan dat roodborstje was niks prachtigs te zien...

Heerlijk Diaan, een nieuw interieur!
pi_51275236
Hoi
Omdat ik op een blog van iemand iets tegenkwam wat in OUD (zw/geb) heel mooi zou passen, plemp ik het ff hier. Hoogstwaarschijnlijk kennen jullie het al, maar ik vond het er zo mooi uitzien :
Babyticker De baby groeit ook mee met de tijd, en 'beweegt' zag ik
  maandag 9 juli 2007 @ 06:36:31 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_51280768
ow jongens, wij waren gisteravond naar Bjork in het Westerpark in Amsterdam en dat was zoooooooo goed!!
alleen jammer dat je dan dus moet werken de dag erna
stormy waters...
sailin'
  maandag 9 juli 2007 @ 06:43:48 #90
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51280774
Wat leuk, Belana! Kan me voorstellen dat werken dan een beeeeetje een kater is, ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')