neuhquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar jij had geen topic daarover toch?
Nee, toen bestond K&W nog heul niet bedenk ik me nu.
Spongebob!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:33 schreef bixister het volgende:
lady_WRB had voor Luca toch ook een mooie zee-kamer toen?
mag wel hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:07 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Net weer een pittige discussie met mijn collega's.Deze keer over vliegen met kleine kinderen.
Ik zal maar niet nog een topic openen.
Omdat ik het zielig vind voor de kindjes en zielig voor de mensen eromheen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:17 schreef leonieke het volgende:
En waarom zou je er niet mee vliegen, BE?
www.klamboe.comquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Gaan iig voor nu snel met zo;n plakstrip halen en dan is ze nu iig beetje veilig, verder wel een klamboe gezien die meer een box is , maar nog even uitpluizen waar je zoiets in Nl. krijgt![]()
Mijn dank![]()
Xenos heeft ze ook gewoon hoor, kosten geen reetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Ladywrb ik ben niet zo handig
Maar we hebben em![]()
http://www.outdoorsportshop.nl/uploadedfiles/588-BoxModel.jpg![]()
was dat niet truttenbosje, die had toch een huis net over de grens gekocht?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:57 schreef moussy het volgende:
[..]
neuh
Er was iemand met een heel oud huis die van dat speciale foto behang had, wat er 2x opgeplakt moest worden, omdat de eerste keer mislukt was
Ik heb je niet gezien, wat jammerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Heee! Welke dierentuin? Wij gaan straks naar Blijdorp. Wij zijn te herkennen aan drie kleintjes, ikzelf oranje wandelwagen van tfk. Donkergroene jas aan en een heel leuk ventje in de wagen
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
Gaat hard hè Leonieke!
Ja, als ik nu die laatste 3 toetsen gehaald heb ben ik idd klaar in 1 jaar!
Btw... wat zagen jullie er mooi uit zondag!
Ik twijfelde er ook al overquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:07 schreef Sjeen het volgende:
Even zwaaien![]()
Leuk dat jullie me 'ontdekt' hebben! Vandaag is hardstikke goed gegaan, dus morgen weer vol goede moed van start![]()
Syrena, ik heb even mijn naam weggehaald. Niet voor jullie, maar wie weet wat voor lolbroeken er op FOK! rondlopen
Ik heb de hele tijd uitgekeken naar kindjes die op Iris leken .... Wel wat lookalikes gezien, maar als ik het vroeg was het niet zo. Keken ze me wel raar aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:42 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien, wat jammerDat had ik echt leuk gevonden!
BE wat fantastisch
Gisteren ging niet door en ik zou vandaag gaan maar die heb ik gecancelled. Zie logquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:10 schreef Vicky het volgende:BE, gefeliciteerd!!
m@x, hoe was het huisje kijken gister?
hee Neuk, we zijn nog niet op vakantie hoor, ben nog druk aan het werk. En bijna elke avond zijn we weg. Maandag is mn laatste werkdag en vanaf dinsdag heb ik vakantiequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Neuk het volgende:
Is Diaan op vakantie?
Wie houdt dat hier bij?Tis te proberen he?
Twan is 20 maart weer jarig, maar ik ben 19 november jarig, dan mag je ook komen hoor, in ons nieuwe huis. Neem je gewoon alleen het cadeautje voor Twan mee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:18 schreef Neuk het volgende:
potjandikkes wat fijn! BIJNA!!! Maarreh, hier ook te druk om af te spreken vrees ik. Wanneer is T. weer jarig?
Daarom zijn wij dit jaar ook naar Texel gegaan! ik kwam trouwens laatst een stel tegen dat met een 4 maanden oude tweeling (!!!!!) naar de Dominicaanse republiek was gevlogenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, dat was nog een leuke zij-sprong in het gesprek, mijn amerikaanse collega's doen dat dus (dmv benedril for kids, waar ze een beetje slaperig van worden, op aanraden van de huisarts) terwijl mijn engelse collega dat dus vreselijk vindt!
Waarna die engelse collega zei 'ik ga gewoon vliegen, en als hij huilt dan hebben anderen mensen gewoon pech'.
Nou moet ik er dan wel even bijzeggen dat ik de enige nederlandse in het gezelschap was, dus de rest heeft allemaal familie in verweggistan wonen, dus ik nuanceerde mezelf al iets tot 'ik vind dat je niet met kinderen moet vliegen als het niet noodzakelijk is, familiebezoek kan ik me nl. wel voorstellen'.![]()
Oh, en het was natuurlijk heel makkelijk voor mij om dit te zeggen, want ik als ras-kampeerder ben dus echt niet van plan ooit te gaan vliegen met een klein kind. Daar doe je mij geen plezier mee, dus mijn kind al helemaal niet. Ik doe het wel gewoon met de auto en een tentje. Ik hoef niet zo nodig met mijn baby op Tenerife te gaan zitten bij wijze van spreken.
gelezenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Gisteren ging niet door en ik zou vandaag gaan maar die heb ik gecancelled. Zie log
Dat is ook 1 van de redenen waarom wij nog niet naar mijn schoonmoeder in Suriname zijn geweest. Morgaine heeft echt niet het geduld om zo een lange vlucht te maken en in een stoel te blijven zitten en nu nummer 2 op komst is zie ik het ook zeker de eerst komende 2-3 jaar nog niet gebeuren. Helaas is Suriname nou niet echt om de hoek want het lijkt me wel ontzettend leuk om er heen te gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Daarom zijn wij dit jaar ook naar Texel gegaan! ik kwam trouwens laatst een stel tegen dat met een 4 maanden oude tweeling (!!!!!) naar de Dominicaanse republiek was gevlogen
Nou, zij liever dan ik heur.
Ik ga je pm-enquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef Neuk het volgende:
:p Ik ben eerder jarig! En Mister B ook! Maar als je er weer bent van de vakantie wil ik naar vd Poel!!! <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
that`s it easy, ik maak het uitdit kan écht niet
Hé, dat ziet er leuk uit zeg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:55 schreef Saffier het volgende:
Duimen jullie voor een beetje goed weer dit weekend? Ik wil graag naar www.riddertoernooi.nl met uk. Dé uitgaanstip van vandaag!
en voorlopig werk ik op vrijdag, dus een Zuidpleinritje zit er dan ook niet in (nouja, ik stap altijd uit de metro iets voor half 6, om naar beneden te sprinten om daar een bus in te duiken)quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:03 schreef Saffier het volgende:
Hè jammer Easy, hadden we eindelijk kunnen meeten! Maar ik duim ook voor jou nu natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |