neuhquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar jij had geen topic daarover toch?
Nee, toen bestond K&W nog heul niet bedenk ik me nu.
Spongebob!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:33 schreef bixister het volgende:
lady_WRB had voor Luca toch ook een mooie zee-kamer toen?
mag wel hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:07 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Net weer een pittige discussie met mijn collega's.Deze keer over vliegen met kleine kinderen.
Ik zal maar niet nog een topic openen.
Omdat ik het zielig vind voor de kindjes en zielig voor de mensen eromheen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:17 schreef leonieke het volgende:
En waarom zou je er niet mee vliegen, BE?
www.klamboe.comquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Gaan iig voor nu snel met zo;n plakstrip halen en dan is ze nu iig beetje veilig, verder wel een klamboe gezien die meer een box is , maar nog even uitpluizen waar je zoiets in Nl. krijgt![]()
Mijn dank![]()
Xenos heeft ze ook gewoon hoor, kosten geen reetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Ladywrb ik ben niet zo handig
Maar we hebben em![]()
http://www.outdoorsportshop.nl/uploadedfiles/588-BoxModel.jpg![]()
was dat niet truttenbosje, die had toch een huis net over de grens gekocht?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:57 schreef moussy het volgende:
[..]
neuh
Er was iemand met een heel oud huis die van dat speciale foto behang had, wat er 2x opgeplakt moest worden, omdat de eerste keer mislukt was
Ik heb je niet gezien, wat jammerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Heee! Welke dierentuin? Wij gaan straks naar Blijdorp. Wij zijn te herkennen aan drie kleintjes, ikzelf oranje wandelwagen van tfk. Donkergroene jas aan en een heel leuk ventje in de wagen
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
Gaat hard hè Leonieke!
Ja, als ik nu die laatste 3 toetsen gehaald heb ben ik idd klaar in 1 jaar!
Btw... wat zagen jullie er mooi uit zondag!
Ik twijfelde er ook al overquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:07 schreef Sjeen het volgende:
Even zwaaien![]()
Leuk dat jullie me 'ontdekt' hebben! Vandaag is hardstikke goed gegaan, dus morgen weer vol goede moed van start![]()
Syrena, ik heb even mijn naam weggehaald. Niet voor jullie, maar wie weet wat voor lolbroeken er op FOK! rondlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |