quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:07 schreef Brighteyes het volgende:Waarom is het hier in huis toch altijd zo'n zooitje? Waarom heb ik/hebben wij nou niet gewoon de discipline om het netjes bij te houden allemaal.
Net de was van de afgelopen weken opgeruimd, nu moet de woonkamer nog, de eettafel ziet eruit alsof er een bom ontploft is, studiespul, post, cd-roms, rommeltjes etc. etc. Blegh...
Eerst boven nog een stukje doen. Vorige week de badkamer helemaal uitgesopt maar alle troep staat nog op de overloop.![]()
En ik ben ook niet zo'n fly-lady type, er komt dan alijd weer iets tussendoor waardoor het niet uit komt etc. etc.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:54 schreef E.T. het volgende:
hier is het ook altijd een bendeEn iig Saskia heeft die 'bende-genen' van mij geerfd geloof ik.. die maakt er een nog grotere puinhoop van dan ik
Ik zie jou anders ook niet als een razende roelant door het huis vliegenquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:27 schreef livelink het volgende:
En Syrena, ik heb een broer die altijd alles opruimt en meteen teruglegt op de plaats waar het hoort. Was wel grappig. Vroeger, als ik bij hem op bezoek ging, dan verzette en verlegde ik altijd stiekem dingetjes als hij even de kamer uitging. En dan gaf ik ook meteen een duwtje tegen het schilderij, zodat het scheef hing.
Als hij dan weer terugkwam ging hij volledig onbewust alles meteen weer terugleggen zoals het lag en het schilderij weer rechthangen. Ik had daar de grootste lol aan en hij had het echt niet eens in de gaten dat ik dat deed. Hij dacht er niet eens bij na, hij kwam de kamer binnen en legde meteen alles recht en goed.
Ik ben er helaas overheen gegroeid, nu doe ik het niet meer, maar ik heb er toch wel een aantal jaren stilletjes plezier mee gehad![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:27 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is het onderwerp eettafel hier al wel eens eerder aan de orde geweest![]()
En dan vooral dat de vrouwen een systeem zien in alles wat op de eettafel ligt en de mannen het gewoon een puinzooi vinden.
Ja ik heb het gezien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, dat 'in the womb' gebeuren is straks op Nat. Geogr. Heb je het gezien?
Het staat hier nog steeds op de schijf hoor.Maar je hebt het echt aan de verkeerde gevraagd, ik ben daar echt te laks voor, zeker nu.
Oh nee, helemaal terecht hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja ik heb het gezien.
toch maar even de dvdrecorder programmeren zo
aan jou heb ik ook niets BE![]()
![]()
GEINTJE
gooi het maar gewoon op de zwangerschapquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nee, helemaal terecht hoor.
Kijk, bij dingen als ER weet ik dat het belangrijk is om het zsm te krijgen zodat je niet achter gaat lopen, maar hierbij...
En dan moet ik naar boven lopen, dvd'tje pakken... etc. etc.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 08:11 schreef Belana het volgende:
Pruk, ben jij nou nieuw hier? (excuse me if I'm wrong) gewoon nieuwsgierigheid overigens hoor enzo
Mooi we staan hier ook met 2 ongeduldige peuters, we komen er zo aan dusquote:Op zondag 15 juli 2007 08:02 schreef Belana het volgende:
Hier was het ook 6.15
dat was nog laatlately is het weer half 6, dus dit was uitslapen
en nu maar vragen iedere keer hoe laat Eva en Iris komen
quote:Op zondag 15 juli 2007 09:23 schreef Belana het volgende:
[..]
ok!gezellig hoor!
heb je je al voorgesteld in het voorstel topic?![]()
Veel plezier Viev! Welke dierentuin ga je?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:28 schreef Vivi het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd lieve BE
En gefeliciteerd hunk Ezra
Wij gaan vandaag voor het eerst naar de dierentuin (voor het eerst met kind dan)
Ben benieuwd, hij vind de hertjes ook altijd very interesting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |