Ja pas toen ik de URL van de site zag bedacht ik dat dit Sjeen van Fok wasquote:Op zondag 15 juli 2007 21:57 schreef livelink het volgende:
Wat grappig dat jij Sjeen zo hebt gevonden, Syrena. Ik denk dat ik ook af en toe eens ga kijken waar ze nu precies is.
Oelala!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:57 schreef Reese het volgende:
[..]
BE met bénen!
[afbeelding]
Kun je een verjaardagsdansje doen!
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:04 schreef snoopy het volgende:
Wow, wat een berg mensen Sjak!
En dat alles bij jou thuis?
Syrena, die wandelschoenen moet je denk ik ook eerst inlopen hoor
Dat je niet denkt: ik heb nieuwe wandelschoenen, daar ga ik gelijk eens de vierdaagse mee lopen![]()
Hij is leuk!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:08 schreef m@x het volgende:
Even crossposten hoor. Hij is echt te lollig (al zeg ik het zelf): filmpje
Nou dan cross-reageer ik ook evenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:08 schreef m@x het volgende:
Even crossposten hoor. Hij is echt te lollig (al zeg ik het zelf): filmpje
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:42 schreef Sugar het volgende:
Bix, wat goehoed! Ik zei het toch?![]()
Maar serieus, ik dacht er eergisteren nog aan, dat je misschien wel wat gehoord zou hebben nu. Goed, joh! En hoe kan dat, op zondag zoiets horen? Ga je bij een afhaalchinees werken?
Ja we zaten idd op de eerste rij en we zijn 17x in beeld geweest.... we vreesden al dat het vaak zou zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef Noli. het volgende:
Diaan! Ik heb je gezien!
Je zat op de eerste rij.
* Noli. verder kijkt *
Dat weet ie nog niet Fluf. Als ik hem spreek zal ik het vragenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:58 schreef phluphy het volgende:
Een happy end dus, bix, op alle fronten.![]()
Ik mis het hertje van m@x. Hoe lang is ie op vakantie?![]()
Spuuglokje, oei. Ik neem aan dat die man overleden is? Wat akelig joh, als zoiet zo dichtbij gebeurd.
Ik weet niet hoe lang jullie nog blijven, maar hoop dat je desalniettemin nog een fijne tijd hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |