Ow dat is erg zeg. Hebben ze er nog wat aan kunnen doen? Het is ook heel moeilijk om precies de smaak van een stel erin te krijgen. En je mist misschien altijd wat foto's. Het lijkt me ook erg lastig om uit zoveel foto's de juiste te zoeken. Het moet ook nog eens een mooi geheel vormen. Wilde het album zo graag aan iemand laten zien, dat ik net nog even snel naar mn ouders ben geweest.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:22 schreef Saffier het volgende:
Ik zat het net ook te lezen BE, ik vond het zo
Oehhh trouwfoto's, ik ben zó blij dat je er blij mee bent! Wij moesten er ruim 6 weken op wachten en waren er niet helemaal tevreden over helaas.
Deksel van de WC dichtdoen en er iets zwaars opzetten, is dat geen optie?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Daarom zat ik dus ook met m`n pootje in de pleepot, om die bal op z`n plek te houden
Er staat best wat druk achter ja, had er ook niet aan willen denken hoe alles er uit zou zien als hij wegschoot
Het gaat weer regenen trouwens
Dankquote:
Dank.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:08 schreef Vicky het volgende:
Veel plezier in de dierentuin PV en Lois!
Wij gaan zo maar weer eens lekker zwemmen
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
En toen ging het zo hard regenen dat het riool het niet meer aankon en water via de wc, douche, gootsteen en het bad omhoogspóót
We zijn dik een uur aan het dweilen en ruimen geweest om alles weer te ontsmetten.
Had nooit gedacht nog eens met m`n voet in de wc te zitten om een bal in het gat te trappen
Moussy ik moest toch even aan jou denken
doe maar binnen zwemmenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:15 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dank
[..]
Dank.
Zwemmen is ook lekker.Buitenzwemmen of binnen?
Wij hebben sinds kort extra ontluchting op het riool (lees: ons riool is aan de bovenkant open en zwager beloofd al anderhalf jaar om het te repareren) dus we hebben geen stront meer door de kamer gehadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Voorlopig zal het wel meevallen, vriendlief heeft de avoerpijp doorgezaagdIk zal de tip onthouden voor volgende keer
En niet vergeten er af te halen als er iemand naar de wc moetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Peet zegt... huishoudfolie om je wc pot doen en vast tapen bij gebrek aan ballen. Dat doen ze ook bij mensen als ze het riool gaan reinigen
is wel lekker warm met plassen, en anders kom je gewoon een stukje omhoog als je aan het poepen bentquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:27 schreef easy-going het volgende:
[..]
En niet vergeten er af te halen als er iemand naar de wc moet
*in oren knoopt...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Peet zegt... huishoudfolie om je wc pot doen en vast tapen bij gebrek aan ballen. Dat doen ze ook bij mensen als ze het riool gaan reinigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |