abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51457571
Japio heeft gisteren zijn 24-uur aangevraagd. Vandaag wil hij Cora laten komen, staan 3 gesprekken 'achter' gepland en zal de psychologe komen.

Uit de vorige COS :

Sharon vraagt Japio naar z'n 24-uur. (Heeft ze waarschijnlijk op de stream gezien). Japio zegt gesprekken te hebben over z'n kontrakt. Hij wil geld verdienen buiten de Kooi en moet overleggen hoe het zit met de verplichtingen aan Talpa.

-------

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.

[ Bericht 74% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 14-07-2007 12:26:07 ]
Keep the Sunny Side Up
pi_51457586
Japio weet nog niet of hij vandaag vertrekt. Hij heeft tijd nodig om geld te kunnen verdienen. Zodra hij uit de Kooi komt, wil hij meteen kunnen knallen. Dus kan het zijn dat hij eerst wat meer voorbereidingen moet treffen.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:21:14 #3
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51457594
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:15 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ja ik hoop toch op gerechtigheid
Dat hoop ik ook!
Natasia was zo even vol trots aan een zwabber aan't vertellen dat ze de bloempot VOL op Huub zijn gezicht gooide en ze was ook bijzonder trots op het feit dat ze weer volop in 'the picture' staat, nu ze meedoet met de rest.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:21:47 #4
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51457609
jaap gaat dus niet weg vanavond
hij moet nog een hoop uitzoeken ivm met zijn talpacontractn ed
hij zit te schelden naar de cameras
die lezen wel mee op zijn scherm
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_51457621
Zo als hij het nu verteld kan ik me alleen nog maar beter voorstellen dat hij WEL weet had van die afpersingzaak... Als hij nu buiten dgk komt, zal hij idd ongetwijfeld wat leuke aanbiedingen krijgen... boekje schrijven etc.. dan haal je ook ongeveer een 'TON' binnen
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:23:07 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51457631
Het is duidelijk dat de redactie de regels bepaalt, maar het gaat om heel veel geld. Als ze Natasia er nu weer niet uitzetten, denk ik dat Huub en/of Lieke gewoon een advocaat in de arm moeten nemen. Laat Huub's vader dat maar regelen. Ze kunnen heel veel zelf bepalen, maar er zijn wel grenzen. Huub voor alles en nogwat een boete geven (100.000 euro zelfs) en Natasia overal mee laten wegkomen kan natuurlijk niet.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51457651
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Het is duidelijk dat de redactie de regels bepaald, maar het gaat om heel veel geld. Als ze Natasia er nu weer niet uitzetten, denk ik dat Huub en/of Lieke gewoon een advocaat in de arm moeten nemen. Laat Huub's vader dat maar regelen. Ze kunnen heel veel zelf bepalen, maar er zijn wel grenzen. Huub voor alles en nogwat een boete geven (100.000 euro zelfs) en Natasia overal mee laten wegkomen kan natuurlijk niet.
Ik ben meer voor: "zou natuurlijk niet mogen kunnen"
pi_51457669
OP is klaar en in FB heb ik gevraagd de TT een beetje op te knappen
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:25:31 #9
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51457671
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio weet nog niet of hij vandaag vertrekt. Hij heeft tijd nodig om geld te kunnen verdienen. Zodra hij uit de Kooi komt, wil hij meteen kunnen knallen. Dus kan het zijn dat hij eerst wat meer voorbereidingen moet treffen.
Jaap gaat volgens mij helemaal niet weg!
Thuis heeft hij, naar eigen zeggen, niets!
Hij is altijd met geld bezig, vraagt aan mensen die langskomen wat dat nou schuift - werkzaamheden, denkt dat hij rijk kan worden met zijn site, huwelijk, etc (alles via DGK)
Vraagt altijd aan andere bewoners cp's of iets anders als tegenprestatie voor een stem.

Volgens mij wil hij slechts advies om te bepalen bij welk groepje hij zich aan moet sluiten, zodat het hem het meeste oplevert.
pi_51457674
Brian zou ook een boete moeten krijgen, zijn vingers staan in Huub zijn arm. De vingertoppen hebben hevige blauwe plekken achter gelaten.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:25:43 #11
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51457677
NA het filmpje gezien te hebben
http://goudenkooi.headlin(...)tegen-huub-en-lieke/
Lijkt het me dat dit in de categorie appels gooien en stoel smijten past. En dat mag toch?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:26:58 #12
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51457706
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef Dark het volgende:

[..]

Jaap gaat volgens mij helemaal niet weg!
Thuis heeft hij, naar eigen zeggen, niets!
Hij is altijd met geld bezig, vraagt aan mensen die langskomen wat dat nou schuift - werkzaamheden, denkt dat hij rijk kan worden met zijn site, huwelijk, etc (alles via DGK)
Vraagt altijd aan andere bewoners cp's of iets anders als tegenprestatie voor een stem.

Volgens mij wil hij slechts advies om te bepalen bij welk groepje hij zich aan moet sluiten, zodat het hem het meeste oplevert.
Hij gebruikt de 24 uur als pressie tegen TIEN. Eeen soort van chantage. Alle middelen gebruiken om zich te verbeteren.
Jaap denkt ook grof geld te kunnen verdienen aan zijn site.. ná de DGK.
Ben bang dat het allemaal op één grote teleurstelling uit gaat draaien.. niemand die na DGK nog interesse heeft in Japie.
pi_51457712
Nu de afpersing niet gelukt is ( waar hij denk ik gewoon van wist; hij is geboren toneelspeler, zie ook verdriet om zogenaamde verraad Huub)
Wilt hij dus verdienen aan oa zijn kingjaap site, hij zei al tegen Sjoerd dat deze goed was voor twee jaarsalarissen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:27:17 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51457713
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sharon vraagt Japio naar z'n 24-uur. (Heeft ze waarschijnlijk op de stream gezien). Japio zegt gesprekken te hebben over z'n kontrakt. Hij wil geld verdienen buiten de Kooi en moet overleggen hoe het zit met de verplichtingen aan Talpa.
Dus nu het niet lukt met de ton van tien gaat hij eruit om buiten nog wat te verdienen. Het is echt heel doorzichtig. Jaap heeft het hele plan met Cora bedacht
pi_51457719
quote:
Het is duidelijk dat de redactie de regels bepaald, maar het gaat om heel veel geld. Als ze Natasia er nu weer niet uitzetten, denk ik dat Huub en/of Lieke gewoon een advocaat in de arm moeten nemen. Laat Huub's vader dat maar regelen. Ze kunnen heel veel zelf bepalen, maar er zijn wel grenzen. Huub voor alles en nogwat een boete geven (100.000 euro zelfs) en Natasia overal mee laten wegkomen kan natuurlijk niet.
Ik vind het sowieso raar dat ze geldboetes uitdelen aan Natasia, iedereen weet dat ze binnenkort weggaat en boetes geven aan Natasia geen enkel effect heeft.
pi_51457725
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef akveor het volgende:

Lijkt het me dat dit in de categorie appels gooien en stoel smijten past. En dat mag toch?
Stoel smijten leverde Huub een boete op.
pi_51457729
quote:
Het is duidelijk dat de redactie de regels bepaalt, maar het gaat om heel veel geld. Als ze Natasia er nu weer niet uitzetten, denk ik dat Huub en/of Lieke gewoon een advocaat in de arm moeten nemen. Laat Huub's vader dat maar regelen. Ze kunnen heel veel zelf bepalen, maar er zijn wel grenzen. Huub voor alles en nogwat een boete geven (100.000 euro zelfs) en Natasia overal mee laten wegkomen kan natuurlijk niet.
Volgens mij zullen ze er niet veel aan doen. Ze hebben in de brief met sanctie een slag om de arm gehouden met de woorden als er in de toekomst soortgelijke heftige acties plaatsvinden. Op die manier kunnen ze daar ook weer onderuit, ze zullen dit niet gelijkstellen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:28:08 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51457732
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
NA het filmpje gezien te hebben
http://goudenkooi.headlin(...)tegen-huub-en-lieke/
Nee hoor. Daar heeft Huub een boete voor gehad.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:28:15 #20
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51457736
quote:

[..]

......

Wat ik hierboven schreef was zijn verhaal aan Sharon.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:29:28 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51457758
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:27 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso raar dat ze geldboetes uitdelen aan Natasia, iedereen weet dat ze binnenkort weggaat en boetes geven aan Natasia geen enkel effect heeft.
Behalve de borg natuurlijk. Die wordt ook steeds minder... en ja, die heeft ze echt wel betaald. Zo niet, dan hadden Nena, Ilona, Bart enz enz al in een rechtzaak gestaan.
pi_51457766
quote:

[..]

LIjkt me sterk, Jaap weet dondersgoed dat hij dan voor Huub moet kiezen aangezien hij dan de meeste fans krijgt.

Schoonmaakslet verteld wat Jaap net zei door aan Natasia... Natasia reageert met: "ik hoop dat hij weet dat het direct naar de jackpot gaat".. ze heeft niet door dat het plannen zijn voor buiten dgk (luisteren is moeilijk)
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:30:09 #23
bright side of life
pi_51457777
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dus nu het niet lukt met de ton van tien gaat hij eruit om buiten nog wat te verdienen. Het is echt heel doorzichtig. Jaap heeft het hele plan met Cora bedacht
Bedacht of tenminste op de hoogte en erbij betrokken. Dat kan haast niet missen.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:30:13 #24
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51457779
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:27 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso een waardeloos systeem om voor fysiek geweld boetes te geven. Da's gewoon exit. Ik zou me enigzins nog kunnen voorstellen dat ze voor excessief duw en trek werk boetes geven.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:30:22 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51457782
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:28 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

Volgens mij zullen ze er niet veel aan doen. Ze hebben in de brief met sanctie een slag om de arm gehouden met de woorden als er in de toekomst soortgelijke heftige acties plaatsvinden. Op die manier kunnen ze daar ook weer onderuit, ze zullen dit niet gelijkstellen.
Iemand een bloempot tegen zijn hoofd gooien (dat is nog even wat anders als iets in de richting van iemand gooien) lijkt mij wel een soortgelijke actie.
pi_51457789
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:27 schreef farceman het volgende:
Nu de afpersing niet gelukt is ( waar hij denk ik gewoon van wist; hij is geboren toneelspeler, zie ook verdriet om zogenaamde verraad Huub)
Wilt hij dus verdienen aan oa zijn kingjaap site, hij zei al tegen Sjoerd dat deze goed was voor twee jaarsalarissen.
Dat met die site snap ik niet, die is toch geen rochel waard als hij uit de kooi stapt?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:32:18 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51457814
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat met die site snap ik niet, die is toch geen rochel waard als hij uit de kooi stapt?
Nee, maar jaap ziet ze een beetje vliegen nu. Andries heeft hem gezegd dat ze bij de party vonden dat hij heel goed schreef. Nu denkt Jaap schatrijk met zijn schrijverstalent te kunnen worden
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:32:19 #28
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51457815
ik vind zeker dat natas weer een sanctie verdient
al is t alleen maar om haar dramatische reactie daar weer op
pi_51457845
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:32 schreef AnTjUh het volgende:
Vooral omdat ze er zo trots op is....... kan iemand dat mens gewoon eens duidelijk maken dat dat onacceptabel gedrag is? 30000 van haar borg af
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:34:29 #30
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51457857
quote:
Ze kunnen d'r geen sanctie meer geven lijkt mij. Na die trap moet het gewoon een exit zijn. Al zullen we ook daar wel niets over horen. Natasia staat boven de regels.
ze verdient hem wel degelijk maar als ik naar de afgelopen maanden kijk hadden er veel meer sancties moeten zijn daarom geloof ik er niet in. Dat hele sanctiegedoe slaat nergens op zolang het niet streng wordt uitgevoerd.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:34:45 #32
bright side of life
pi_51457862
quote:

[..]

De tijd dat je met zo'n site dik geld kon verdienen is al zo lang geleden. Hij heeft zich dat wel ingepraat, maar hij loopt grote kans een vette teleurstelling op te lopen.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 12:34:58 #33
135305 beequeen
Lost.
pi_51457869
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:29 schreef BarryK het volgende:

[..]

LIjkt me sterk, Jaap weet dondersgoed dat hij dan voor Huub moet kiezen aangezien hij dan de meeste fans krijgt.

Schoonmaakslet verteld wat Jaap net zei door aan Natasia... Natasia reageert met: "ik hoop dat hij weet dat het direct naar de jackpot gaat".. ze heeft niet door dat het plannen zijn voor buiten dgk (luisteren is moeilijk)
Jaap vertelde ook dat alles wat hij doet na de Kooi, een jaar lang door Talpa geclaimd gaat worden, dus ook inkomsten uit b.v. zijn boek uitgeven.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51457872
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:30 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso een waardeloos systeem om voor fysiek geweld boetes te geven. Da's gewoon exit. Ik zou me enigzins nog kunnen voorstellen dat ze voor excessief duw en trek werk boetes geven.
Ze moeten de miljonairs die boetes hebben gekregen een kans geven het terug te verdienen.
Als ze een maand geen fysiek geweld gebruiken, dat ze een ton terug krijgen bijvoorbeeld.
pi_51457879
quote:
Ze had allang exit moeten zijn, maar ze gaat er weer mee wegkomen. Alleen Huub wordt voor dit soort dingen bestraft blijkbaar.
pi_51457881
Het leek me zowieso wel logisch dat Jaap ervan af wist. Hoe zou Jelte anders met Nicolaas in contact zijn gekomen? Toen Nicolaas wegging zei Jaap tegen Nicolaas dat hij met Cora moest praten.
Bovendien was het allang duideljik dat Jaapio poen wil zien...en de redactie is niet achterlijk, daar had Jaap zijn credits verspeeld.
Afijn Natasia had vorige week wel een gesprek gehad over haar bord. Het is allang duidelijk dat Natasia voor eind september vertrekt zodat de redactie er een nieuwe in kan gooien voor de deadline en daarom had ze gesprekken met 'achter'
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_51457884
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Vooral omdat ze er zo trots op is....... kan iemand dat mens gewoon eens duidelijk maken dat dat onacceptabel gedrag is? 30000 van haar borg af
Haar borsten teruggeven, daar heb je haar harder mee
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:35:53 #38
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51457886
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Behalve de borg natuurlijk. Die wordt ook steeds minder... en ja, die heeft ze echt wel betaald. Zo niet, dan hadden Nena, Ilona, Bart enz enz al in een rechtzaak gestaan.
In de eerste brief die Natasia aan Wilgo schrijft, is hier ergens gepubliceerd, heeft Natasia het een aantal malen over 1100 euro, die ze heeft betaald - is dus geen typo omdat het een aantal x terugkomt, datzelfde bedrag.
Denk sowieso dat die 10.000 euro een hoax is!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:36:04 #39
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51457891
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:34 schreef akveor het volgende:

[..]

Ze kunnen d'r geen sanctie meer geven lijkt mij. Na die trap moet het gewoon een exit zijn. Al zullen we ook daar wel niets over horen. Natasia staat boven de regels.
Dan moet Huub echt even een advocaat in de arm nemen. Serieus.
pi_51457911
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:36:59 #41
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51457913
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:35 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Ze moeten de miljonairs die boetes hebben gekregen een kans geven het terug te verdienen.
Als ze een maand geen fysiek geweld gebruiken, dat ze een ton terug krijgen bijvoorbeeld.
Fysiek geweld moet gewoon exit zijn. Ze horen daad bij het woord voegen. Maar er zal wel weer niets komen.
Sanctie voor geweld betekent voor Natasia automatisch een exit. Na de trap aan Jaap zou een volgend fysiek geweld een exit zijn. Dus Nadia is tegen haar nagels opgelopen en Huub liep tegen een bloempot op.. kon Natasia echt niks aan doen hoor
pi_51457947
quote:

[..]

Tja hij denkt van wel dus, lijkt mij ook sterk.
Misschien moet hij geld wat er nu mee verdient wordt ook al afgedragen moet worden
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:38:40 #44
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51457948
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:36 schreef akveor het volgende:

[..]

Fysiek geweld moet gewoon exit zijn. Ze horen daad bij het woord voegen. Maar er zal wel weer niets komen.
fysiek geweld = eruit

maar ze hebben het veel te ver laten escaleren dat als ze nu iemand met fysiek geweld eruit zetten het een lachertje zou zijn omdat er veel ergere dingen gebeurt zijn
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:39:27 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51457963
quote:

[..]

Ze moeten een programma maken. Als je al je hoofdrolspelers in een soap eruit knikkert kijkt er ook geen mens meer. Er is te veel geweld gebruikt, dus iedere keer als er fysiek geweld wordt gebruikt die persoon eruit zetten kan gewoon niet.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:40:16 #46
bright side of life
pi_51457977
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jaap vertelde ook dat alles wat hij doet na de Kooi, een jaar lang door Talpa geclaimd gaat worden, dus ook inkomsten uit b.v. zijn boek uitgeven.
Het is iets genuanceerder. Ze moeten een jaar lang commerciele plannen aan Talpa voorleggen. Talpa beslist dan wel of niet te participeren. Doet Talpa mee, dan gaat 33% naar Talpa, doen ze niet mee dan zijn alle rechten voor de persoon.

Wat jij beschrijft klopt wel, maar dan alleen gedurende de tijd dat ze nog in de villa zitten. En dan gaan de inkomsten niet naar Talpa maar naar de jackpot.
Keep the Sunny Side Up
pi_51457980
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:35 schreef Dark het volgende:

[..]

In de eerste brief die Natasia aan Wilgo schrijft, is hier ergens gepubliceerd, heeft Natasia het een aantal malen over 1100 euro, die ze heeft betaald - is dus geen typo omdat het een aantal x terugkomt, datzelfde bedrag.
Klopt, dat heb ik ook gelezen. Tevens heb ik hier ergens op het forum gelezen dat Amanda helemaal niets heeft betaald. Maar in hoeverre dat allemaal klopt is voor mij ook een vraag.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:40:26 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51457985
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:38 schreef farceman het volgende:

[..]

Tja hij denkt van wel dus, lijkt mij ook sterk.
Misschien moet hij geld wat er nu mee verdient wordt ook al afgedragen moet worden
Als je veel bezoekers hebt, is het voor velen zinvol om op jouw site te adverteren. Daar valt geld mee te verdienen. Ik denk echter dat zijn bezoekersaantallen als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen zodra hij uit de kooi is. Ik denk NU al wel trouwens. (bijna) Niemand mag hem meer.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:40:30 #49
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51457987
Natas is benieuwd hoe het met haar kleine meisje gaat in SU.
Yairootje gaat 8 dagen naar Miami met tante, Tas hoopt dat dat doorgaat.
pi_51457990
quote:
Een exit voor een aantal redaktie leden zou ook welkom zijn. Voor het grote publiek zijn het de bewoners die het niveau voor het programma omlaag gebracht hebben. Maar als de redaktie consequent hun regels gevolgd zou hebben dan zou DGK het programma geworden zijn zoals het oorsprongkelijk bedoeld was. Dus de redaktie is eigen verantwoordelijk voor alle huidige problemen...
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:41:36 #51
58921 Day
You can fly!
pi_51458012
TT aangepast
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:41:38 #52
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51458013
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:37 schreef Clank het volgende:

[..]

Sanctie voor geweld betekent voor Natasia automatisch een exit. Na de trap aan Jaap zou een volgend fysiek geweld een exit zijn. Dus Nadia is tegen haar nagels opgelopen en Huub liep tegen een bloempot op.. kon Natasia echt niks aan doen hoor
ze zat toch echt net heel trots in geuren en kleuren te vertellen hoe zij huub de pot op zijn hoofd gooide
pi_51458025
Natasja zet de regie zwaar voor schut. Als ze nu haar mond houdt tegen de huishoudster, maar nee madame verteld stoer wat ze gedaan heeft, ze is en voelt zich onschendbaar
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:42:38 #54
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51458040
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze moeten een programma maken. Als je al je hoofdrolspelers in een soap eruit knikkert kijkt er ook geen mens meer. Er is te veel geweld gebruikt, dus iedere keer als er fysiek geweld wordt gebruikt die persoon eruit zetten kan gewoon niet.
Ze moeten echt een statement maken... anders zal het nooit ophouden.
Op zaterdag 14 juli 2007 12:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan moet Huub echt even een advocaat in de arm nemen. Serieus.
Heeft geen nut, ze hebben contract getekent dat Talpa ten alle tijden de regels kan veranderen.

Nu begin je waarschijnlijk over keer dat hij terug kwam; dit was voor talpa natuurlijk ook goeie stunt en extra aandacht en ze waren toch tevreden over huub ; win win situatie
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:43:13 #56
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51458050
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Klopt, dat heb ik ook gelezen. Tevens heb ik hier ergens op het forum gelezen dat Amanda helemaal niets heeft betaald. Maar in hoeverre dat allemaal klopt is voor mij ook een vraag.
Idd, Amanda heeft ook geen screening gedaan, ze is gevraagd.
Net als Brian trouwens, die solliciteerde als poolboy en is ook gevraagd! Als mooiboy
(als je solliciteert als poolboy, neem ik niet aan dat je 10.000 euro in een bescheten doekje hebt liggen)
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:43:13 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51458051
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:41 schreef Yollie het volgende:
Natasja zet de regie zwaar voor schut. Als ze nu haar mond houdt tegen de huishoudster, maar nee madame verteld stoer wat ze gedaan heeft, ze is en voelt zich onschendbaar
Maar ze kunnen echt niet alles maken hoor. Misschien denken ze dat wel, maar een rechter kan daar wel eens heel anders over denken.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 12:44:02 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_51458069
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Het is iets genuanceerder. Ze moeten een jaar lang commerciele plannen aan Talpa voorleggen. Talpa beslist dan wel of niet te participeren. Doet Talpa mee, dan gaat 33% naar Talpa, doen ze niet mee dan zijn alle rechten voor de persoon.

Wat jij beschrijft klopt wel, maar dan alleen gedurende de tijd dat ze nog in de villa zitten. En dan gaan de inkomsten niet naar Talpa maar naar de jackpot.
Dank je voor de uitleg
― Mark Twain
pi_51458080
Hoe laagt vliegt dat vliegtuig over?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:44:59 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51458089
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:43 schreef farceman het volgende:

[..]

Heeft geen nut, ze hebben contract getekent dat Talpa ten alle tijden de regels kan veranderen.

Nu begin je waarschijnlijk over keer dat hij terug kwam; dit was voor talpa natuurlijk ook goeie stunt en extra aandacht en ze waren toch tevreden over huub ; win win situatie
De regels zijn alleen onlangs niet veranderd. Ze maken overduidelijk onderscheid. Wat de ene dag een boete is is de andere dag helemaal niets..... en een week later weer wel een boete. Dan zijn er dus geen regels veranderd, maar dan maak je onderscheid. Het gaat om zeer veel geld, dus reken er maar op dat je niet kansloos staat in een rechtzaak.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:45:11 #61
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51458094
quote:
In een rechtbank is het medebepalend voor de strafmaat of een verdachte spijt betuigd. In dit geval geen spijt te zien en vind ik dat er de hoogste straf gegeven dient te worden.
Op zaterdag 14 juli 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Vandaar die streamlocks; als huub trapt zullen ze goed nadenken over exit bij Denix zal de wil en keuze stukken makkelijker zijn om hem te vervangen.
pi_51458113
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar ze kunnen echt niet alles maken hoor. Misschien denken ze dat wel, maar een rechter kan daar wel eens heel anders over denken.
De rechter gaat niet over de regels in het programma. Wel kan je aangifte doen van bedreiging of fysiek geweld.
pi_51458126
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
Er zitten alleen laag opgeleide mensen, werklozen en mensen met schulden in het huis. Die kunnen nooit 10k bij elkaar krijgen. Bovendien zitten er te veel gaten in de verhalen hoe ze aan het geld gekomen zijn.
pi_51458151
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:47:07 #66
bright side of life
pi_51458152
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:41 schreef Day het volgende:
TT aangepast
Je bent een schat, dank je. En veel plezier vandaag.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:47:26 #67
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51458158
quote:
Natasia zal de regie wel vaker voor schut zetten, heeft ze met die trappen op Jaap ook al gedaan!
Het verhaal van de bloempot tegen het gezicht van Huub en de kluit aarde die ze in Liekes gezicht smeerde, zal nog wel vaker uit de mond van mevrouw Blanc komen, vol trots natuurlijk!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:48:36 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51458191
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:42 schreef akveor het volgende:

[..]

Ze moeten echt een statement maken... anders zal het nooit ophouden.
Het houdt ook nooit op... of ze moeten de terror verbieden (wat mij na gisteravond de enige logische actie lijkt). Als je nu opeens meerdere emmers met modder over mensen mag gooien en iemand met z'n drieën in een vijver mag gooien (omdat je het alleen niet aankunt) is idd het hek van de dam. Dat is ook ongewenste aanraking en dat mag opeens wel?
Vannacht mocht de 'terror' niet meer, maar ik vraag me af hoe het vandaag is. Ik hoorde Natasia al zeggen 'alle bommen los vandaag', dus ze mogen weer verder denk ik.
pi_51458206
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als je veel bezoekers hebt, is het voor velen zinvol om op jouw site te adverteren. Daar valt geld mee te verdienen. Ik denk echter dat zijn bezoekersaantallen als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen zodra hij uit de kooi is. Ik denk NU al wel trouwens. (bijna) Niemand mag hem meer.
Je hoort Jaap ook nooit meer over het aantal hits op zn site.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:49:51 #70
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51458221
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:47 schreef Dark het volgende:

[..]

Natasia zal de regie wel vaker voor schut zetten, heeft ze met die trappen op Jaap ook al gedaan!
Het verhaal van de bloempot tegen het gezicht van Huub en de kluit aarde die ze in Liekes gezicht smeerde, zal nog wel vaker uit de mond van mevrouw Blanc komen, vol trots natuurlijk!
Wij moeten goed laten weten dat we het wel degelijk gezien hebben. TIEN hoopte ook de klap van Nadia te kunnen verzwijgen, maar dat is al niet gelukt. Deze actie van Natasia moeten we ook goed onder de aandacht brengen.
pi_51458229
De mensen die de 10 k niet betaald hebben , moesten deze terug verdienen.
Dus elke maand dat natasia blijft gaat er 1100 euro ofzo van haar schuld af, daarom zei ze aantal maanden geleden dat ze nog niet weg kon, vanwege die nog niet afgeloste schuld
pi_51458234
Vandaag zou er toch een vliegtuig van nowlive.eu overvliegen?
pi_51458270
ik baal van dat mens wil bijna niet meer kijken ,ze zijn bijna allemaal gek aan het worden .
als ze bij de buren niet aan de rem trekken ,ook met dat drijgen van die does en rat ,
zouden wij eens een bezoek aan de kooi moeten brengen en zeggen dat wij als witte dit niet pikken
en die nieuwe zijn van de pot gerukt angst hans die vent .hoop dat ze dit lezen
pi_51458289
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef mootie het volgende:
Je hoort Jaap ook nooit meer over het aantal hits op zn site.
Die waren al een tijd gezakt hoor, terwijl die van Huub juist weer omhoog gingen. En aangezien hij niet meer op die site geschreven heeft in de afgelopen weken verwacht ik dat hij nu onder de 500 hits per dag zit.

Ter vergelijking: als je een site begint met links naar porno films (rapidshare, torrent etc) zit je al na een maand van minimale reclame maken al snel op 50.000 hits / dag.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:52:46 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51458296
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:45 schreef Yollie het volgende:

[..]

De rechter gaat niet over de regels in het programma. Wel kan je aangifte doen van bedreiging of fysiek geweld.
Ieder spel heeft regels. Als de bedenkers zich daar niet goed aan houden kun je wel degelijk een zaak beginnen. Zou ook te zot voor woorden zijn als dat niet kon. Ieder spel heeft regels en de mensen die meespelen hebben er recht op dat die regels nageleefd worden. In dit geval helemaal, aangezien het echt om veel geld gaat. En als die regels binnen een week tijd 3 keer anders uitgelegd worden heb je volgens mij echt wel een zaak.
pi_51458300
Het zal wel hetzelfde gaan als bij de trap bij Jaap.
Van Jaap hoefde ze zogenaamd niet weg.
Dat zal Huub nu ook wel zeggen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:53:05 #77
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51458309
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij pas na het weekend, maar dat zal je zelf even moeten checken.
pi_51458312
Jaap kan de linker weg inslaan of de rechterweg.....de kant die hij kiest zal uitmaken hoe zijn verdere leven eruit zal zien...
als hij een goede schaker is,wat ik heel erg betwijfel na zijn recente akties, zou hij weten welke kant hij zou moeten inslaan.....

kiezen om een betoog te schrijven waarmee hij afstand neemt van het asogedrag van de BANND groep en het huis uitgaan en iets moois op kunnen bouwen wat werk betreft voor na de Kooi

en hij kan een betoog schrijven waarin hij dat asogedrag goedkeurt en ook zijn eigen aktie en weggaan en voor zijn verdere leven in zijn kamertje blijven zitten en vanzelf megadik aan zijn einde komen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:53:57 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51458322
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:45 schreef farceman het volgende:

[..]

Vandaar die streamlocks; als huub trapt zullen ze goed nadenken over exit bij Denix zal de wil en keuze stukken makkelijker zijn om hem te vervangen.
FOK heeft het heel erg vaak over Dennis. Die willen ze er dus daarom ook absoluut niet uit hebben.
Alleen mensen die niet opvallen en waar niemand over schrijft willen ze weg hebben.
pi_51458332
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:53 schreef Dark het volgende:

[..]

Volgens mij pas na het weekend, maar dat zal je zelf even moeten checken.
volgens mij woensdag ofzo..
pi_51458334
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:51 schreef Oma1 het volgende:
ik baal van dat mens wil bijna niet meer kijken ,ze zijn bijna allemaal gek aan het worden .
als ze bij de buren niet aan de rem trekken ,ook met dat drijgen van die does en rat ,
Van mij mogen ze dreigen wat ze willen, maar wat ik erger vind is dat je zulke acties niet terugziet in de TV uitzendingen, daar denken nog vele mensen dat het 'normale' mensen zijn omdat al die walchelijke acties nooit getoond worden...
pi_51458343
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het houdt ook nooit op... of ze moeten de terror verbieden (wat mij na gisteravond de enige logische actie lijkt). Als je nu opeens meerdere emmers met modder over mensen mag gooien en iemand met z'n drieën in een vijver mag gooien (omdat je het alleen niet aankunt) is idd het hek van de dam. Dat is ook ongewenste aanraking en dat mag opeens wel?
Vannacht mocht de 'terror' niet meer, maar ik vraag me af hoe het vandaag is. Ik hoorde Natasia al zeggen 'alle bommen los vandaag', dus ze mogen weer verder denk ik.
De redactie moet toch ook beseffen dat drie keer opzichtig fysiek geweld in 3 weken door natasia niet meer te verantwoorden is. Een serieuze escalatie staat daarmee voor de deur.
De entree van Nadia en D is ook een misser van flinke proporties gebleken, achter waren ze blijkbaar zo gebrand om anti-Huub figuren binnen te halen dat ze de consequenties (het elkaar op ongezonde (en voor de streamers saaie) ophitsen kan niet anders dan uit de hand lopen.
Ook RTL heeft al gezegd dat het geen treitershow mag worden, maar dat is het nu zelfs meer dan ooit. Het gaat er alleen nog maar over zelfs.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:55:04 #83
bright side of life
pi_51458359
quote:

[..]

Dennix roept al dagen "Alle bommen los" ..... maar ik zie hem het nog niet doen.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:55:29 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51458373
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:50 schreef farceman het volgende:
De mensen die de 10 k niet betaald hebben , moesten deze terug verdienen.
Dus elke maand dat natasia blijft gaat er 1100 euro ofzo van haar schuld af, daarom zei ze aantal maanden geleden dat ze nog niet weg kon, vanwege die nog niet afgeloste schuld
pi_51458382
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

FOK heeft het heel erg vaak over Dennis. Die willen ze er dus daarom ook absoluut niet uit hebben.
Alleen mensen die niet opvallen en waar niemand over schrijft willen ze weg hebben.
Maar het boeit toch niet of Fok vindt dat Dennis eigenlijk een laffe broekpoepende hond is. Het gaat om tv maken. Het lijkt er niet erg op dat Dennis de meeste streepjes gaat krijgen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 12:56:04 #86
135305 beequeen
Lost.
pi_51458391
quote:
Bron: Nowlive.

Het plan is om het vliegtuig volgende week al te laten vliegen.

Op het spandoek komt "NOWLIVE FANS STEUNEN LIEKE & HUUB"
― Mark Twain
pi_51458395
quote:
Op 18 juli tussen 12:00 en 13:00 uur zal er een vliegtuig met reclame een half uur boven de kooi vliegen.

bron:nowlive
pi_51458404
Kaartenactie naar Wilgo: Haal dat idiote wijf van je naar huis
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:56:48 #89
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51458408
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:52 schreef Mika25 het volgende:
Ter vergelijking: als je een site begint met links naar porno films (rapidshare, torrent etc) zit je al na een maand van minimale reclame maken al snel op 50.000 hits / dag.
Is alleen hartstikke illegaal. Al die films op rapidshare enzo, mag dus niet. Dus als je dat wel doet heb je een illegale site en loop je risico. Want linken naar illegale downloads mag ook niet.
pi_51458428
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heb ik gelijk Scan? Haha
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:58:06 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51458452
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hopelijk houden ze het nog zo lang vol. Als de emmers modder enzo nog steeds mag, dan zie ik het somber in.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:58:26 #92
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51458462
quote:

[..]

Een tijd terug heb ik al eens geopperd:
Wanneer een wannabee niet gediend is van aanrakingen moet deze gewoon kunnen zeggen: Blijf van me af. Er moet dan verplicht een afstand gehouden worden van een halve meter zodat de strijd verder alleen nog maar met woorden uitgevochten kan worden. Iemand ongewenst aanraken kan een trigger zijn tot overgaan tot fysiek geweld omdat je daarmee de integriteit van iemands lichaam aantast.
Er mag niet gegooid met de bedoeling om iemand daar extra mee te raken
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:58:37 #94
bright side of life
pi_51458466
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ieder spel heeft regels. Als de bedenkers zich daar niet goed aan houden kun je wel degelijk een zaak beginnen. Zou ook te zot voor woorden zijn als dat niet kon. Ieder spel heeft regels en de mensen die meespelen hebben er recht op dat die regels nageleefd worden. In dit geval helemaal, aangezien het echt om veel geld gaat. En als die regels binnen een week tijd 3 keer anders uitgelegd worden heb je volgens mij echt wel een zaak.
Klopt helemaal. Maar de omroep (Talpa/Tien) past een trucje toe. Ze rekken de rechtzaak enorm, waardoor de kosten voor de arme deelnemer veel te hoog oplopen. Daarom worden zoveel van dit soort zaken vroegtijdig gestaakt.
Keep the Sunny Side Up
pi_51458483
Natasia zit weer op haar huilzak.
Persen!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:59:26 #96
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51458487
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nowlive heeft ook fans?
- AFCA -
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 13:00:59 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_51458532
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:59 schreef akveor het volgende:

[..]

Nowlive heeft ook fans?
Blijkbaar
― Mark Twain
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:01:08 #99
bright side of life
pi_51458540
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Is alleen hartstikke illegaal. Al die films op rapidshare enzo, mag dus niet. Dus als je dat wel doet heb je een illegale site en loop je risico. Want linken naar illegale downloads mag ook niet.
Japio's vriendje Sjoerd zit al enkele jaren in de internet-p0rno. Hij zal wel weten hoe het werkt.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:01:14 #100
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51458542
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dennix roept al dagen "Alle bommen los" ..... maar ik zie hem het nog niet doen.
Alleen als de hele groep meedoet. Die 6 mensen zijn individueel heel zwak, maar in een groep durven ze vanalles. Dat zie je ook van bij die vechtpartijen in de stad. Altijd in groepjes... dan willen ze stoer doen en durven ze veel meer. Huub en Lieke gaan dit echt niet redden.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:02:21 #101
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51458568
quote:

[..]

Op de site van 10 - heet dat "vijverpret".
pi_51458570
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Alleen als de hele groep meedoet. Die 6 mensen zijn individueel heel zwak, maar in een groep durven ze vanalles. Dat zie je ook van bij die vechtpartijen in de stad. Altijd in groepjes... dan willen ze stoer doen en durven ze veel meer. Huub en Lieke gaan dit echt niet redden.
Dan is DGK afgelopen
pi_51458581
quote:
Uiteraard is het illegaal, maar het was alleen maar een voorbeeld om aan te tonen dat de hits van Jaap's site niet zo HEEL hoog zijn, in ieder geval geen 2 jaar-salarissen waard.

En uiteraard kan je de regels altijd omzijlen, zoals piratebay.org etc, volledig legaal volgens de zweedse overheid
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:03:21 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51458598
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:58 schreef riri het volgende:
die emmers bij die aktie van gisteren die ook bewust werden gegooid om iemand te raken....waar blijft de boete daarvoor?
Dat dacht ik dus ook ja, maar schijnbaar is die regel verleden tijd. Dat je een kopje water nog door de vingers ziet kan ik me voorstellen, maar drie emmer vol met modder? Lijkt me echt overduidelijk vér over de grens.
pi_51458609
De vorige keren met de appels enzo werd er neit gestraft omdat alle 2 de kanten bezig waren ermee. Nu was het echt de rest tegen Huub en Lieke die niets terug deden. Lijkt me wel dat hier een straf voor komt. Zeker nu Natas het in geuren en kleuren vol trots zit te vertellen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:04:12 #106
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51458619
quote:

[..]

Volgens mij mag je in Nederland gewoon alles downloaden maar copyright beschermde content niet uploaden en ter download aanbieden.
Op zaterdag 14 juli 2007 12:58 schreef riri het volgende:
die emmers bij die aktie van gisteren die ook bewust werden gegooid om iemand te raken....waar blijft de boete daarvoor?
Belangrijke personen waren op trouwerij;

Natasia en Amand krijgen nog wel boete voor gooien stenen en emmer.
Verder zal het water over zender gooien ook nog wel staartje krijgen
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:04:40 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51458630
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:55 schreef noekje het volgende:

[..]

Maar het boeit toch niet of Fok vindt dat Dennis eigenlijk een laffe broekpoepende hond is. Het gaat om tv maken. Het lijkt er niet erg op dat Dennis de meeste streepjes gaat krijgen.
FOK zijn de kijkers hè. De redactie vindt het echt wel heel belangrijk hoe streamers op alles reageren. Reken daar maar op.
pi_51458631
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
In tegendeel, als de groep van 6 niet bestraft wordt voor hun acties mogen Huub en Lieke dat ook doen. Gewoon non-stop kleverige substanties in Amanda's haar smeren is volledig legaal. Bloempotten keihard in Natasja's gezicht gooien...volledig legaal. Mensen met geweld in een houdgreep houden en ze in het zwedbad gooien...volledig legaal.

Wat ook legaal is: je nagels scherpen en mensen "aaien"...ook legaal...
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:05:32 #110
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51458643
Wat is Natasia stil, is ze ziek

Goedemiddag allemaal
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:06:01 #111
bright side of life
pi_51458651
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Volgens mij mag je in Nederland gewoon alles downloaden maar copyright beschermde content niet uploaden en ter download aanbieden.
Karl Noten dacht ook dt je alles mocht downloaden .......
Keep the Sunny Side Up
pi_51458660
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:35 schreef Dark het volgende:

[..]

Natasja heeft het ook altijd over minuten als ze seconden bedoeld.
Goedemorgen :W
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:06:46 #113
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51458669
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Oh wat ben ik blij dat ie van de buis is
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:07:16 #114
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51458683
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:58 schreef akveor het volgende:

[..]

Een tijd terug heb ik al eens geopperd:
Wanneer een wannabee niet gediend is van aanrakingen moet deze gewoon kunnen zeggen: Blijf van me af. Er moet dan verplicht een afstand gehouden worden van een halve meter zodat de strijd verder alleen nog maar met woorden uitgevochten kan worden. Iemand ongewenst aanraken kan een trigger zijn tot overgaan tot fysiek geweld omdat je daarmee de integriteit van iemands lichaam aantast.
Helemaal mee eens. Je moet ten alle tijde van iemand afblijven als die persoon dat laat weten. Je moet sowieso van iemand afblijven, maar helemaal als die persoon het ook nog even nadrukkelijk zegt. Er was een tijd dat dat ook zo was in dgk. Ook die regel is blijkbaar verleden tijd.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 13:07:49 #115
135305 beequeen
Lost.
pi_51458694
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:05 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is Natasia stil, is ze ziek

Goedemiddag allemaal
Ik hoopte meer op iets anders.

Goeiemiddag.
― Mark Twain
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:07:53 #116
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51458698
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:56 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

Op 18 juli tussen 12:00 en 13:00 uur zal er een vliegtuig met reclame een half uur boven de kooi vliegen.

bron:nowlive
Das moooooooooooi, op die dag zal er ook een high tea georganiseerd worden volgens 10!

Voor Nadia zal dat wel 'forced feeding' zijn.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:08:12 #117
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51458702
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik hoopte meer op iets anders.
[afbeelding]
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:08:27 #118
bright side of life
pi_51458709
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:06 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Oh wat ben ik blij dat ie van de buis is
Geen idee, ik heb het programma nog nooit gezien .....
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:09:51 #119
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51458747
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb het programma nog nooit gezien .....
http://www.uitzendinggemist.nl
pi_51458752
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:52 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Die waren al een tijd gezakt hoor, terwijl die van Huub juist weer omhoog gingen. En aangezien hij niet meer op die site geschreven heeft in de afgelopen weken verwacht ik dat hij nu onder de 500 hits per dag zit.

Ik heb net even gekeken. vandaag ruim 5000 en de afgelopen week rond de 1800'0/19000 per dag

7 juli 2007, zaterdag 19.151
8 juli 2007, zondag 18.127
9 juli 2007, maandag 23.264
10 juli 2007, dinsdag 20.798
11 juli 2007, woensdag 19.474
12 juli 2007, donderdag 16.787
13 juli 2007, vrijdag 16.113
14 juli 2007, zaterdag
pi_51458753
quote:
Reken maar dat Theo zijn zoon nauwlettend volgt
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_51458758
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:07 schreef Dark het volgende:

[..]

Das moooooooooooi, op die dag zal er ook een high tea georganiseerd worden volgens 10!

Voor Nadia zal dat wel 'forced feeding' zijn.
Volgens mij is de terror over 4 dagen wel afgelopen. Kijk hoe wankel NANDBJ is, dat houden ze echt niet zo lang vol. Volgens mij is het dan alleen nog een beetje negeren.
- AFCA -
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:10:40 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51458770
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Klopt, maar je mag het niet aanbieden of links plaatsen naar illegale downloads.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:11:43 #124
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51458786
Konijn alert op stream 3!!!!!!!!!
pi_51458796
vijverpret & inspector brain :-s

wanneer komt het filmpje "achterlijkewijf Natasia gooit emmer naar Lieke's hoofd"
pi_51458803
quote:
Het bezit van kinderporno is illegaal, dus dat kan je niet vergelijken. Het downloaden van software, muziek files en films is legaal. In principe zijn dat namelijk 'back-ups' van originelen die je aangeschaft hebt, en aangezien de overheid geen toestemming heeft om in je huis rond te kijken kunnen ze niet bewijzen dat het GEEN backups zijn

Het is natuurlijk wel zo, dat als je een bedrijf hebt waar illegale software geinstalleerd is en de overheid of de maker van die software komt daar achter (via een klokkenluider ofzo), dan ben je WEL in overtreding.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 13:12:58 #127
135305 beequeen
Lost.
pi_51458825
Check de site van Huub.
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
― Mark Twain
pi_51458828
stream 3 uit.
pi_51458843
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Check de site van Huub.
mag die link van Jaap er ook wel afhalen
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:14:01 #130
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51458850
quote:

[..]

Het in bezit hebben van kinderporno is strafbaar... heeft weinig met copyrights te maken.
Op zaterdag 14 juli 2007 12:33 schreef mootie het volgende:

[..]

de raad van kinderbescherming zou de kinderen onder toezicht moeten stellen altijd beter dan die heks als moeder.
Als zij net zo met de kids omgaat als met de rest van de mensheid is er genoeg reden
pi_51458855
quote:
Check de site van Huub.
web-log.nl met een mooie nieuwe functie dat je ziet dattie berichten krijgt ofzo ?
pi_51458861
Zo te zien gaan brian en amanda van bil.
- AFCA -
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:15:13 #134
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51458880
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Maar de omroep (Talpa/Tien) past een trucje toe. Ze rekken de rechtzaak enorm, waardoor de kosten voor de arme deelnemer veel te hoog oplopen. Daarom worden zoveel van dit soort zaken vroegtijdig gestaakt.
Wel eens van rechtsbijstand gehoord? Kost echt niet veel hoor
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:15:15 #135
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51458881
quote:
Check de site van Huub.

Mag ook wel eens bijgewerkt worden.
Op zaterdag 14 juli 2007 13:09 schreef Anderkeertje het volgende:
Ik heb net even gekeken. vandaag ruim 5000 en de afgelopen week rond de 1800'0/19000 per dag

7 juli 2007, zaterdag 19.151
8 juli 2007, zondag 18.127
9 juli 2007, maandag 23.264
10 juli 2007, dinsdag 20.798
11 juli 2007, woensdag 19.474
12 juli 2007, donderdag 16.787
13 juli 2007, vrijdag 16.113
14 juli 2007, zaterdag
Das nog best wel veel voor een site die niet meer (door Jaap) geupdate wordt, maar geen "2-jaarsalarissen waar" veel
pi_51458900
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Een exit voor een aantal redaktie leden zou ook welkom zijn. Voor het grote publiek zijn het de bewoners die het niveau voor het programma omlaag gebracht hebben. Maar als de redaktie consequent hun regels gevolgd zou hebben dan zou DGK het programma geworden zijn zoals het oorsprongkelijk bedoeld was. Dus de redaktie is eigen verantwoordelijk voor alle huidige problemen...
mee eens.....neemt niet weg dat elk mens ook nog een eigen verantwoordelijkheid heeft, het zijn geen lijfeigenen van DGK
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:16:20 #138
165243 Fast_Eddy
vroooooooooom
pi_51458907
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:11 schreef Dark het volgende:
Konijn alert op stream 3!!!!!!!!!
tis toch niet een witte met bloed in z,n vacht ? wie weet is het dat terror konijn uit de holy grail wel
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:16:33 #139
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51458911
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:04 schreef Mika25 het volgende:

[..]

In tegendeel, als de groep van 6 niet bestraft wordt voor hun acties mogen Huub en Lieke dat ook doen. Gewoon non-stop kleverige substanties in Amanda's haar smeren is volledig legaal. Bloempotten keihard in Natasja's gezicht gooien...volledig legaal. Mensen met geweld in een houdgreep houden en ze in het zwedbad gooien...volledig legaal.
En dat gaat dus niet werken, want dan staan meteen 5 anderen om hen heen. Dat win je nooit.
pi_51458944
komen vliegen op Brian en Amanda af
ze ruiken vis
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 13:17:42 #141
135305 beequeen
Lost.
pi_51458945
Amanda en Brian weer bezig.
― Mark Twain
pi_51458956
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian weer bezig.
Huub zou nu die dekens eraf moeten trekken
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:19:01 #143
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51458979
Dat paard begrijpt het echt niet hoor, Natasia

edit: tenzij het mister ed is
pi_51458980
Och, Amanda heeft echt zo'n hekel aan Brian
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:19:40 #145
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51458994
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Je moet ten alle tijde van iemand afblijven als die persoon dat laat weten. Je moet sowieso van iemand afblijven, maar helemaal als die persoon het ook nog even nadrukkelijk zegt. Er was een tijd dat dat ook zo was in dgk. Ook die regel is blijkbaar verleden tijd.
Dat wist ik niet. Het zou de belangrijkste regel moeten zijn binnen DGK. Wanneer die niet terugkomt zal fysiek geweld nooit de kop ingedrukt worden.
Op zaterdag 14 juli 2007 13:16 schreef scanman01 het volgende:
En dat gaat dus niet werken, want dan staan meteen 5 anderen om hen heen. Dat win je nooit.
En wat wilden die andere 5 dan gaan doen? Huub in elkaar slaan? Ze kunnen niets doen. Gewoon een bloempot pakken en keihard in Natasja's gezicht gooien...niets mis mee (volgens de DGK regels)...
pi_51459033
Je zou je dochter maar zo bezig zien zielig hoor, lekker in de kont gebatst te worden
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:21:47 #148
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51459037
pi_51459038
Huub en Lieke lieten zich nog checken op soa's voordat ze gingen neuken zonder condoom. Brain en Amanda boeit dat schijnbaar niet zoveel

Wat een pauperstelletje is het ook.
- AFCA -
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:22:06 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51459047
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:21 schreef Mika25 het volgende:

[..]

En wat wilden die andere 5 dan gaan doen? Huub in elkaar slaan? Ze kunnen niets doen. Gewoon een bloempot pakken en keihard in Natasja's gezicht gooien...niets mis mee (volgens de DGK regels)...
Ze pakken hem zo op en flikkeren hem iedere keer in de vijver. Een fysieke strijd tegen 6 personen win je natuurlijk nooit. Daar moet je al niet eens aan beginnen.
pi_51459073
isAmanda dood ofzo ??
zit gewoon 0 beweging in..
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 13:23:26 #152
135305 beequeen
Lost.
pi_51459076
Zo te zien neemt Brian de achteringang weer.
― Mark Twain
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:23:56 #153
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51459088
Het is echt geen gezicht om dat ijsberenvel zo driftig te zien bewegen!
pi_51459106
Amanda komt ook onder die dekens uit, heh? is dr wat gebeurd?
pi_51459116
wat doet brain is er iets mis daar beneden?
pi_51459128
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:24 schreef burtbeej het volgende:
Amanda komt ook onder die dekens uit, heh? is dr wat gebeurd?
Ik heb geen streams maar moest ze poepen?
Go hard or go home
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:25:42 #157
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51459130
Wip gestart om 13:12 uur - geeindigd om 13:23 uur.

Lekker snel jongens!
Oh, shit, het gaat nog verder
pi_51459134

Aan de houding te zien moest Amanda haar poepgaatje wet weer ontgelden.
pi_51459139
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Ze pakken hem zo op en flikkeren hem iedere keer in de vijver. Een fysieke strijd tegen 6 personen win je natuurlijk nooit. Daar moet je al niet eens aan beginnen.
De eerste persoon die aan je komt bijt je keihard in de vinger (recht op zelfverdediging, das normaal in DGK). En terwijl de rest op je afkomt kan je een elleboogje makkelijk plaatsen zodat het niet opvalt. Huub is dan wel klein, maar hij heeft een natuurlijke agressie in zich, dus dat komt wel goed...
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 13:26:17 #160
135305 beequeen
Lost.
pi_51459146
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:25 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik heb geen streams maar moest ze poepen?
Zou kunnen, Brian was haar aan het ontstoppen.
― Mark Twain
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:26:32 #161
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51459153
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:25 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]

Aan de houding te zien moest Amanda haar poepgaatje wet weer ontgelden.
Het is en blijft een poepertje!
pi_51459172
Hij ging nogal tekeer, mag dan toch hopen dat dat gewoon via de reguliere ingang was zeg
Ohhh! Why do I have three kids and no money? Why can't I have NO kids and three money?"
(Homer Simpson)
pi_51459177
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zou kunnen, Brian was haar aan het ontstoppen.
pi_51459180
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Japio's vriendje Sjoerd zit al enkele jaren in de internet-p0rno. Hij zal wel weten hoe het werkt.
Da's heel makkelijk hoor, je koopt zeg maar films in om op internet te verkopen in de vorm van sites. Meeste Pron sites hebben ook niet gek veel content al doen ze wel alsof. Veel deeplinken en hoop reclame en klanten blijven altijd net iets te lang hangen zoekende naar wat er niet is. Pronsites zijn meestal dus nep en puur op geldmaken belust, Sjoerd heeft dat dus ook jaren gedaan.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 13:27:45 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_51459183
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:27 schreef HenrySpencer het volgende:
Hij ging nogal tekeer, mag dan toch hopen dat dat gewoon via de reguliere ingang was zeg
Nope
― Mark Twain
pi_51459190
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:21 schreef Mika25 het volgende:

[..]

dat moet nog blijken vandaag of dit geen consequenties heeft
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:28:45 #167
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51459204
quote:
Aan de cap van Blomst te zien dat het via de achterdeur ging, Amanda mag hem nu pijpen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:29:41 #168
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_51459221
he gatver; ik ga maar even de was doen, want die neukende josti 's trek ik echt niet op nuchtere maag.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:29:48 #169
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51459225
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nope
Waar maken jullie dat in gods naam uit op ?
pi_51459236
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:28 schreef Dark het volgende:

[..]

Aan de cap van Blomst te zien dat het via de achterdeur ging, Amanda mag hem nu pijpen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:31:02 #171
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51459249
Brian is iets aan het doen onder de dekens bij Amanda en zij doet haar haar en zender even goed.
pi_51459272
quote:
Misschien moet hij de bus halen, en heeft hij haast
pi_51459296
Natasja gaat hulp halen bij Nadia, ze zal Amanda wel niet willen storen.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 13:34:02 #174
135305 beequeen
Lost.
pi_51459324
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:32 schreef blomst het volgende:

[..]

Misschien moet hij de bus halen, en heeft hij haast
Het wil niet erg lukken, zo te zien.
― Mark Twain
pi_51459329
Een 2e ronde voor brian.
- AFCA -
pi_51459338
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:27 schreef waxmask het volgende:
Da's heel makkelijk hoor, je koopt zeg maar films in om op internet te verkopen in de vorm van sites. Meeste Pron sites hebben ook niet gek veel content al doen ze wel alsof. Veel deeplinken en hoop reclame en klanten blijven altijd net iets te lang hangen zoekende naar wat er niet is. Pronsites zijn meestal dus nep en puur op geldmaken belust, Sjoerd heeft dat dus ook jaren gedaan.
Dat werkt tegenwoordig niet meer, er zijn te veel 'review sites' die een waardering over een site uitspreken. Uiteraard heb je nog steeds van die scam-sites, maar veel minder dan 5 jaar terug. Wat de content betreft heb je wel gelijk, dat is tegenwoordig veel 'leased content', oftewel: je koopt wat content-cdroms van photorama, matrix, freshfotos etc en gooit die online, sites zoals Karups en Karasxxx zijn daar groot mee geworden. Ook populair zijn de niche-sites waar naar gelinkt mag worden (na betaling), nadeel is dat veel van die sites allemaal op elkaar lijken omdat ze dezelfde content leveren. Maar het meest succesvol zijn de sites die exclusief materiaal hebben (danni's hotbox, bangbros etc...die hebben al vrij snel 100.000+ members/maand, das een inkomen van 5 miljoen per jaar). En ja, ik werk ook in deze sector , Maar genoeg offtopic geleuter...
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:35:46 #177
38396 mazaru
pi_51459362
Als dat paard nu eens flink naar achteren trapt, zodat natasja over het hek vliegt. Dan adopteer ik hem.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:36:10 #178
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51459372
Ik mis me ochtend sex
pi_51459382
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:28 schreef ericahysterica het volgende:
Als het geen consequenties heeft zou IK wel weten wat ik moet doen. Maar denk niet dat Huub en Lieke zich tot dat niveau laten zakken...
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:37:45 #180
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51459406
Ik hoop dat de redactie Jaap zo op z'n bek laat gaan en hem vierkant in z'n gezicht uitlacht met z'n 24uurs aanvraag dreigement. Ze zullen deze chantage praktijken toch niet tolereren?
pi_51459437
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:37 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat de redactie Jaap zo op z'n bek laat gaan en hem vierkant in z'n gezicht uitlacht met z'n 24uurs aanvraag dreigement. Ze zullen deze chantage praktijken toch niet tolereren?
Wij weten natuurlijk niet het ware verhaal. Ook al heeft de redaktie nieuws naar buiten gebracht omtrent een chantage-poging ivm het huwelijk, wie zegt ons dat dat daadwerkelijk zo is? De redaktie liegt ons constant voor, waarom zou het dit keer anders zijn.
pi_51459444
bron: Business online
voor het hele bericht: http://www.fembusiness.nl(...)s/32716/article.html

Dit voor wie nog niet weet wie Flens is

Daarom richtte Talpa een paar maanden geleden een productiepoot op, Talpa productions. Onder leiding van ex-Endemoller Deborah Flens wordt daar gewerkt aan de beruchte Treitershow. Volgens Talpa is controle de belangrijkste reden om het toch weer zelf te doen. “Je kunt een idee dan begeleiden tot de productie. Daarnaast heb je geen discussie over bij wie de rechten liggen. En het kan ook heel efficiënt zijn. Dat besef is gaandeweg gekomen bij De Mol.”
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:40:03 #184
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51459449
quote:
Tuurlijk gaan ze NIET mee met chantage!
Jaap staat ontzettend zwak, voor hem 10 anderen. Ik zie die 24 uurs aanvraag gewoon als noodsprong.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 13:40:28 #185
135305 beequeen
Lost.
pi_51459454
quote:
Dat kan ik me niet voorstellen, ze zijn toch niet gek daar. Hij kan dreigen wat hij wil, daar hebben ze schijt aan. Een hele juridische afdeling trapt daar toch niet in zeg.
― Mark Twain
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:40:28 #186
bright side of life
pi_51459455
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:32 schreef blomst het volgende:
Natasja gaat hulp halen bij Nadia, ze zal Amanda wel niet willen storen.
Gokje : Ze snapt dat Fries niet zomaar de stal in wil. Hij wil naar de bak. En dat durft ze niet (verstandig overigens)
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:41:51 #187
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51459483
pi_51459495
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:39 schreef ericahysterica het volgende:
Daarom richtte Talpa een paar maanden geleden een productiepoot op, Talpa productions. Onder leiding van ex-Endemoller Deborah Flens wordt daar gewerkt aan de beruchte Treitershow. Volgens Talpa is controle de belangrijkste reden om het toch weer zelf te doen. “Je kunt een idee dan begeleiden tot de productie. Daarnaast heb je geen discussie over bij wie de rechten liggen. En het kan ook heel efficiënt zijn. Dat besef is gaandeweg gekomen bij De Mol.”
Achteraf een zeer domme fout geweest. Ze hadden het aan ervaren mensen van Endemol of Eyeworks moeten uitbesteden. Het is inmiddels duidelijk dat Talpa Productions nog niet klaar is voor een groot project zoals DGK. Kijk maar naar de beeldkwaliteit, of de streams, de verkeerde beslissingen, de spelregels die dagelijks (letterlijk) veranderen. Ze weten zelfs niet of het nou wel of niet een 'treitershow' is.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:44:38 #189
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51459537
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:25 schreef Mika25 het volgende:

[..]

De eerste persoon die aan je komt bijt je keihard in de vinger (recht op zelfverdediging, das normaal in DGK). En terwijl de rest op je afkomt kan je een elleboogje makkelijk plaatsen zodat het niet opvalt. Huub is dan wel klein, maar hij heeft een natuurlijke agressie in zich, dus dat komt wel goed...
(Beetje late reactie, maar goed)

Elleboogje plaatsen zonder dat iemand het ziet met 150 camera's om je heen?
pi_51459561
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:40 schreef Dark het volgende:
Tuurlijk gaan ze NIET mee met chantage!
Jaap staat ontzettend zwak, voor hem 10 anderen. Ik zie die 24 uurs aanvraag gewoon als noodsprong.
Wat leuk zou zijn: Jaap vervangen door een "mariniers type", een gespierde kerel van 1.90m met kaal hoofd en een geitesikje. Iemand met een enorm stem volume en die zeer intimiderend over kan komen. Maar ik droom lekker verder, want als Jaap weggaat komt er waarschijnlijk weer een willekeurige trailertrash debiel voor terug
pi_51459569
Prive

za 15 apr 2006, 07:09
"Pesten taboe in 'Gouden kooi'!"
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Tv-tycoon John de Mol werpt alle kritiek tegen, die hij afgelopen week over zich heen kreeg als reactie op zijn nu al omstreden programma De gouden kooi. "Het wordt geen treitershow."

"Ik heb maatregelen genomen. Er komen zelfs scheidsrechters om het pesten af te straffen. Bovendien weten we uit ervaringen met Big Brother dat mensen die pesten door de groep worden uitgestoten."

John wil liever de positieve kanten van De gouden kooi benadrukken: "Het is een uitgelezen kans voor mensen die willen gaan studeren."

zaterdag 14 juli 2007 @ 13:46:40 #192
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51459581
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:28 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Precies. Na het filmpje weer te hebben bekeken, moet het toch wel een exit zijn. (maar ja, dat hebben we al vaker geroepen). Ik hoop dat Huub's vader alle filmpjes even saved.... voor later.
pi_51459587
fluisterdefluister
pi_51459595
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:46 schreef ericahysterica het volgende:
Prive

door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Tv-tycoon John de Mol werpt alle kritiek tegen, die hij afgelopen week over zich heen kreeg als reactie op zijn nu al omstreden programma De gouden kooi. "Het wordt geen treitershow."

"Ik heb maatregelen genomen. Er komen zelfs scheidsrechters om het pesten af te straffen. Bovendien weten we uit ervaringen met Big Brother dat mensen die pesten door de groep worden uitgestoten."

John wil liever de positieve kanten van De gouden kooi benadrukken: "Het is een uitgelezen kans voor mensen die willen gaan studeren."

juist...denk aan nagelcursus, visagie euh....
Any idiot can face a crisis; it is this day-to-day living that wears you out…
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:47:29 #195
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51459596
Brian en Amanda fluisteren er weer lekker op los!

Zonder zender!
Kan af en toe horen dat ze het over Huub, Lieke en Jaap hebben, verder veel geruis.
pi_51459610
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Elleboogje plaatsen zonder dat iemand het ziet met 150 camera's om je heen?
Als 6 mensen om je heen staan is het moeilijk te volgen voor de cameras
En dan nog, uiteraard mag je "tegenspartelen", en tijdens dat tegenspartelen ga je uiteraard met je armen en benen zwieren, en dan kan je uiteraard iemand raken, geheel per ongeluk natuurlijk

En zelfs als je in de problemen komt, dan geld nog altijd het recht op zelfverdediging, dat is nog altijd belangrijker dan het contract dat ze ondertekent hebben...
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 13:48:37 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_51459620
quote:
Prive

door Wilma Nanninga

Wat hebben ze toch een hoop vergissingen gemaakt, als je dit zo leest.
― Mark Twain
pi_51459621
Niets voor Huub ofzo om een cursusje debatvoering te volgen? Is best interessant, leuke tv, en bovendien nog nuttig ook
Ohhh! Why do I have three kids and no money? Why can't I have NO kids and three money?"
(Homer Simpson)
pi_51459629
A: Ze is zoooo nep echt joh
pi_51459656
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:48 schreef HenrySpencer het volgende:
Niets voor Huub ofzo om een cursusje debatvoering te volgen? Is best interessant, leuke tv, en bovendien nog nuttig ook
eigenlijk lijken me de andere bewoners meer aangewezen voor zo'n cursus..
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:50:11 #201
38396 mazaru
pi_51459657
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Precies. Na het filmpje weer te hebben bekeken, moet het toch wel een exit zijn. (maar ja, dat hebben we al vaker geroepen). Ik hoop dat Huub's vader alle filmpjes even saved.... voor later.
Huub zijn vader zag er niet uit als een domme man. En Huub zijn moeder lijkt mij ook niet op haar achterhoofd gevallen.
Maar ik denk dat het meer ligt aan de inhoud van het contract wat getekend is.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 13:50:47 #202
135305 beequeen
Lost.
pi_51459671
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:49 schreef petraa het volgende:
Aan Amanda is niks nep gelukkig.
― Mark Twain
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:50:50 #203
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51459672
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:48 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Als 6 mensen om je heen staan is het moeilijk te volgen voor de cameras
En dan nog, uiteraard mag je "tegenspartelen", en tijdens dat tegenspartelen ga je uiteraard met je armen en benen zwieren, en dan kan je uiteraard iemand raken, geheel per ongeluk natuurlijk

En zelfs als je in de problemen komt, dan geld nog altijd het recht op zelfverdediging, dat is nog altijd belangrijker dan het contract dat ze ondertekent hebben...
Ik wil helemaal geen fysiek geweld. Ook niet uit zogenaamde zelfverdediging. Ze moeten met de poten gewoon van elkaar afblijven.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:50:56 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51459675
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:36 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Als het geen consequenties heeft zou IK wel weten wat ik moet doen. Maar denk niet dat Huub en Lieke zich tot dat niveau laten zakken...
Klinkt mooi, maar ze kunnen echt niets beginnen. Als ze iemand willen pakken hebben ze meteen met 5 anderen te maken. Dat is een overmacht. Huub en Lieke moeten het met woorden proberen te doen. Lukt dat niet, dan zijn ze verloren. Het blijft dus heel belangrijk wat de redactie gaat toestaan. Als emmers modder gooien mag, hebben Huub en Lieke een probleem. Als iemand ongevraagd met drie personen oppakken en in een vijver gooien mag, hebben Huub en Lieke een probleem.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:51:08 #205
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51459680
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Misschien gaat iemand die filmpjes wel naar Wilma Nanninga sturen
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:51:36 #206
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51459689
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:50 schreef mazaru het volgende:

[..]

Huub zijn vader zag er niet uit als een domme man. En Huub zijn moeder lijkt mij ook niet op haar achterhoofd gevallen.
Als in het contract staat dat ze nooit of te nimmer een rechtzaak tegen TIEN mogen beginnen, hebben ze een probleem ja.
pi_51459692
Waarom mag iedereen altijd fluisteren behalve H en L
pi_51459697
Liggen ze weer te fluisteren zonder zenders.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:52:46 #209
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51459711
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klinkt mooi, maar ze kunnen echt niet beginnen. Als ze iemand willen pakken hebben ze meteen met 5 anderen te maken. Dat is een overmacht. Huub en Lieke moeten het met woorden proberen te doen. Lukt dat niet, dan zijn ze verloren. Het blijft dus heel belangrijk wat de redactie gaat toestaan. Als emmers modder gooien mag, hebben Huub en Lieke een probleem. Als iemand ongevraagd met drie personen oppakken en in een vijver gooien mag, hebben Huub en Lieke een probleem.
Een tondeuse over de bolletjes van Brian, Amanda en Dennis lijkt me nu geen probleem meer!
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 13:53:00 #210
135305 beequeen
Lost.
pi_51459716
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:51 schreef petraa het volgende:
Waarom mag iedereen altijd fluisteren behalve H en L
Onbegrijpelijk idd.
― Mark Twain
pi_51459717
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:50 schreef scanman01 het volgende:
Klinkt mooi, maar ze kunnen echt niet beginnen. Als ze iemand willen pakken hebben ze meteen met 5 anderen te maken. Dat is een overmacht. Huub en Lieke moeten het met woorden proberen te doen. Lukt dat niet, dan zijn ze verloren. Het blijft dus heel belangrijk wat de redactie gaat toestaan. Als emmers modder gooien mag, hebben Huub en Lieke een probleem. Als iemand ongevraagd met drie personen oppakken en in een vijver gooien mag, hebben Huub en Lieke een probleem.
Het mooiste zou zijn als Huub en Lieke opstappen als de redaktie dit soort acties toe zou staan, gewoon met opgeheven hoofd dit ranzige programma verlaten. Maar dat zal uiteraard niet gaan gebeuren...
pi_51459726
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:50 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik denk dat de nederlands wetgeving boven dit contract uitgaat als het gaat om fysiek geweld
Ik denk dat het zomaar zou kunnen dat de rechter Talpa verwijt nalatig te zijn geweest ,als het om de veiligheid van zijn bewoners gaat. Er zal dan wel aangifte moeten worden gedaan maar dat kan altijd nog.
pi_51459732
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als in het contract staat dat ze nooit of te nimmer een rechtzaak tegen TIEN mogen beginnen, hebben ze een probleem ja.
lijkt me niet rechtsgeldig zo'n clausule...
pi_51459746
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:51 schreef Dark het volgende:

[..]

Zullen we wilma de url ff mailen?
pi_51459750
Zender bij Brian en Amanda!!!!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:54:35 #216
38396 mazaru
pi_51459756
quote:

[..]

Zou dat een legale regel zijn?
In Nederland heeft toch iedereen het recht om wie dan ook aan te klagen?
pi_51459760
quote:

[..]

Zo'n contract kan niet rechtsgeldig zijn. Een gang naar de rechter kan nooit via een contract verboden. Wel zaken als geheimhoudingsplicht.
pi_51459772
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:51 schreef Dark het volgende:
Prive, Telegraaf en RTL Boulevard zitten in de achterzak van ome John. Zelfs de Party lijkt daar nu ook te zitten. SBS Shownieuws, Weekend, Story, en enkele internet roddelsites zijn de enige onafhangkelijke bronnen over denk ik... Hoewel de Weekend weer een deal met RTL Boulevard heeft, dus daar hoef je ook niets van de verwachten...
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:55:26 #219
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51459778
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:53 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Het mooiste zou zijn als Huub en Lieke opstappen als de redaktie dit soort acties toe zou staan, gewoon met opgeheven hoofd dit ranzige programma verlaten. Maar dat zal uiteraard niet gaan gebeuren...
Daar hoop ik ookk nog steeds op. Ik zit de laatste tijd steeds vaker echt met buikpijn te kijken. De streams gaan voorlopig niet meer aan.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:55:42 #220
bright side of life
pi_51459788
quote:
Prive

door Wilma Nanninga
Een juiste datum boven een kop zetten blijft toch altijd lastig
Keep the Sunny Side Up
pi_51459789
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:54 schreef mazaru het volgende:

[..]

ja tuurlijk als het om strafrecht gaat
pi_51459803
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:49 schreef petraa het volgende:
Ze zijn nog maar net 5 minuten wakker en ze hebben het alweer over Lieke.
pi_51459804
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:53 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Ik denk dat de nederlands wetgeving boven dit contract uitgaat als het gaat om fysiek geweld
Ik denk dat het zomaar zou kunnen dat de rechter Talpa verwijt nalatig te zijn geweest ,als het om de veiligheid van zijn bewoners gaat. Er zal dan wel aangifte moeten worden gedaan maar dat kan altijd nog.
Klopt. Als Natasia volgende week Huub in een coma slaat heeft Tien een groot probleem.
pi_51459827
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

tja ik heb gewoon copy en paste gedaan dussuh
pi_51459831
Amanda hoor je zo afentoe wel, maar Brian versta je geen zak van.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:56:54 #226
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51459833
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:53 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Ik zou ze eerder willen pakken op het niet consequent naleven van de regels. Als een bepaalde actie in een week tijd 3 keer gebeurt en er staat maar in 2 van de 3 gevallen een boete tegenover, dan heb je al een zaak. Regels zijn regels... ook TIEN moet zich daar aan houden.
pi_51459876
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik zou ze eerder willen pakken op het niet consequent naleven van de regels. Als een bepaalde actie in een week tijd 3 keer gebeurt en er staat maar in 2 van de 3 gevallen een boete tegenover, dan heb je al een zaak. Regels zijn regels... ook TIEN moet zich daar aan houden.
een goede advocaat zal het leuk vinden zijn tanden hierin te zetten. Misschien die publiciteitsgeile advocatenfamilie?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:58:38 #228
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51459878
quote:

[..]

Volgens mij mag dat niet in Nederland. Je kunt dit soort rechten niet opgeven. Een rechter zal zo'n contract eerder als onrechtmatig zien en ontbinden. Ik verbaas me al een tijdje over deze moderne slavernij.
Overigens word ook steeds meer de borg in het spel betrokken. Dit lijkt me ook niet te kunnen. Want het lijkt me nu meer een soort van inschrijfgeld. Ik kan me nog herinneren dat het programma 'met het mes op tafel' ook niet met echt geld van de deelnemers gespeeld mocht worden.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:59:22 #229
38396 mazaru
pi_51459899
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:55 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ja tuurlijk als het om strafrecht gaat
Om ieder soort recht kun je een rechtzaak aanspannen.
Civiel recht lijkt mij hier ook wel van toepassing.
pi_51459901
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
Maar het probleem is dat ze een contract hebben ondertekent waarin staat dat Talpa het recht heeft om de regels ten alle tijden te veranderen. Dus het is gewoon een wurgcontract, maar ik weet niet in hoeverre dat (il)legaal is. Volgens mij hadden BigBrother 1, Starmaker en Idols ook zulke contracten, maar weet niet of daar ooit actie tegen ondernomen is door deelnemers...
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:59:50 #231
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51459913
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:54 schreef mazaru het volgende:

[..]

Precies
Op zaterdag 14 juli 2007 13:56 schreef Meganog het volgende:

[..]

Klopt. Als Natasia volgende week Huub in een coma slaat heeft Tien een groot probleem.
Nee, natas haar verklaringzal dan zijn: hij liep tegen me vuist aan en ging toen slapen.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 14:00:45 #233
135305 beequeen
Lost.
pi_51459932
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ik denk dat dit artikel echt van die datum is, dus toen DGK nog niet begonnen was.
― Mark Twain
pi_51459936
Ik schakel over naar de paardenbak en waar gaat het gesprek daar over ???? Lieke.

Fries had Natas een keer gebeten ze sloeg hem op zijn neus en heeft nooit meer gebeten.
Fries beet Lieke een keer en toen zei Lieke ik dacht dat hij honger had.
Nadia: Wat een stomme chick en dan zeggen dat wij dom zijn.
pi_51459954
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:59 schreef blomst het volgende:

[..]

Nee, natas haar verklaringzal dan zijn: hij liep tegen me vuist aan en ging toen slapen.
Zou hij gisteren dan ook tegen de bloempot zijn aangelopen ?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:01:32 #236
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51459957
pi_51459965
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
een goede advocaat zal het leuk vinden zijn tanden hierin te zetten. Misschien die publiciteitsgeile advocatenfamilie?
Alle grote advocaten kantoren zijn publiciteitsgeil hoor, ook de 'linkse' advocaten. Om het grote geld binnen te halen heb je naamsbekendheid nodig, daarom werken die bekende advocaten vaak pro-deo voor zaken die potentieel veel media-aandacht trekken...
pi_51459992
quote:

[..]

En de rechter, terwijl hij de beelden nog een keer bekijkt: "Oh ja, nou zie ik het".
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:02:55 #239
38396 mazaru
pi_51459995
Ships, nou moet ik weer weg, en ik heb het gevoel dat ze zo weer los gaan op mijn twee troetelkindjes
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:03:38 #240
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460011
Ja Tostie met veel kaas jaap, lekker gezond

edit: wel korstjes eraf natuurlijk
pi_51460014
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:59 schreef mazaru het volgende:

[..]

Om ieder soort recht kun je een rechtzaak aanspannen.
Civiel recht lijkt mij hier ook wel van toepassing.
Reken maar dat het civielrechtelijk (of zakenrechtelijk) goed dichtgetimmerd zit! Het strafrecht heeft hier niets mee van doen volgens mij. Het civiel recht komt wel om de hoek kijken als het om smartegeld gaat naar aanleiding van fysiek geweld.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:04:15 #242
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51460023
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:02 schreef mazaru het volgende:
Ships, nou moet ik weer weg, en ik heb het gevoel dat ze zo weer los gaan op mijn twee troetelkindjes
Zo'n kale plek als op jouw avatar, zou Amanda ook heel leuk staan!
pi_51460030
Jaap wordt gebruikt door iedereen
eerst door Huub en nu door groepje brain

hij wordt zelfs gebruikt door zijn vrienden en vriendin
echt zielig
toch raar voor iemand die zo inteligent is
pi_51460039
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk dat dit artikel echt van die datum is, dus toen DGK nog niet begonnen was.
klopt
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:05:03 #245
38396 mazaru
pi_51460048
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:04 schreef Dark het volgende:

[..]

Zo'n kale plek als op jouw avatar, zou Amanda ook heel leuk staan!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:05:04 #246
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51460049
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:59 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Maar het probleem is dat ze een contract hebben ondertekent waarin staat dat Talpa het recht heeft om de regels ten alle tijden te veranderen. Dus het is gewoon een wurgcontract, maar ik weet niet in hoeverre dat (il)legaal is. Volgens mij hadden BigBrother 1, Starmaker en Idols ook zulke contracten, maar weet niet of daar ooit actie tegen ondernomen is door deelnemers...
Maar dat gaat juist in dit geval niet op. Dat Nena er toen uitmoest en Natasia niet, kun je wel gooien op verandering van regels. Maar als in een week tijd iemand iets flikt en er een boete voor krijgt.... een paar dagen later flikt iemand anders het en krijgt er geen boete voor.... en na een paar dagen wordt het 'wéér gedaan met wél een boete als gevolg, is er geen sprake van regel verandering, maar gewoon van onderscheid maken tussen bewoners. De krab in Nadia's gezicht was overduidelijk fysiek geweld.....en nu de bloempot gooien ook weer.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:05:24 #247
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460054
pi_51460060
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:03 schreef HiDiHo het volgende:
Ja Tostie met veel kaas jaap, lekker gezond

edit: wel korstjes eraf natuurlijk
Vorige week was hij er nog trots op dat hij na het voorval Cora, niet terug viel in eten.
pi_51460069
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:01 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Alle grote advocaten kantoren zijn publiciteitsgeil hoor, ook de 'linkse' advocaten. Om het grote geld binnen te halen heb je naamsbekendheid nodig, daarom werken die bekende advocaten vaak pro-deo voor zaken die potentieel veel media-aandacht trekken...
ja bijvoorbeeld om die gevorderde schilpad van Henk Westbroek
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:06:19 #250
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51460082
quote:

[..]

Daar is zo'n geintje over:

"Hij liep in mijn mes..... en deed dat tien keer"
pi_51460090
FRIES wordt gek
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:07:19 #252
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460105
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:05 schreef blomst het volgende:

[..]

Vorige week was hij er nog trots op dat hij na het voorval Cora, niet terug viel in eten.
oude gewoontes zijn moeilijk af te leren he ?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:07:54 #253
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460113
Boter?? Is ie gek ofzo ?

Anti aanbaklaag, heeft ie zeker nog nooit van gehoord ?
pi_51460161
Heeft Jaap wel de goede keuze gemaakt?

Hierin laat Huub toch ook weer subliem zien hoe aso dat groepje zich gedraagt....Jaap zet zichzelf zo voor lul
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 14:10:43 #255
135305 beequeen
Lost.
pi_51460173
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:05 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ja bijvoorbeeld om die gevorderde schilpad van Henk Westbroek
Wat een verhaal was dat, hilarisch.
― Mark Twain
pi_51460179
Fries durft ook weer het donker in
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:11:21 #257
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460190
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:10 schreef riri het volgende:

Hierin laat Huub toch ook weer subliem zien hoe aso dat groepje zich gedraagt....Jaap zet zichzelf zo voor lul
Kun je niet gewoon hier naartoe linken ?
http://www.dailymotion.co(...)jaap-wel-de-goede-ke
pi_51460235
jaap is wel wat in de war enzo maar aan zijn vreetklieren mankeert hij gelukkig niks
pi_51460259
Wordt tijd dat Jaap getoneelhaakt wordt
Veel voegt die niet meer toe, behalve achter de computer zitten
pi_51460267
jaap gaat weer naar het kantoor achter de pc voor belangrijkere zaken dan de nadabunny amuseren. Hij loopt haar zo voorbij
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:15:44 #261
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460282
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:14 schreef CoT het volgende:
Wordt tijd dat Jaap getoneelhaakt wordt
Veel voegt die niet meer toe, behalve achter de computer zitten
idd
pi_51460326
wat een vaag gelul die jaap in dat filmpje. De hele tijd heeft hij het over morgen (vandaag) . wat een vaag gedoe
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:18:08 #263
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460328
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:18:26 #264
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51460335
Heeft Nadia Fries nu al afgerukt?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:18:35 #265
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460342
1x klikken

heel goed
pi_51460355
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:18 schreef itsme het volgende:
wat een vaag gelul die jaap in dat filmpje. De hele tijd heeft hij het over morgen (vandaag) . wat een vaag gedoe
Dat 'morgen' daar, is dus vandaag. Hij heeft gister zijn 24 uur aangevraagt. Of gister acteerde hij alles, of hij is vanavond weg. Jaap ziet duidelijk in dat hij het verkeerde groepje gekozen heeft.
pi_51460359
Jaap is eigenlijk gewoon laf, net als brian en
pi_51460369
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:18 schreef burtbeej het volgende:

[..]

Dat 'morgen' daar, is dus vandaag. Hij heeft gister zijn 24 uur aangevraagt. Of gister acteerde hij alles, of hij is vanavond weg. Jaap ziet duidelijk in dat hij het verkeerde groepje gekozen heeft.
Zegt hij nu over die alliantie dat hij niet terecht een keuze heeft gemaakt.
pi_51460374
Zelfs in Duitsland houdt het de gemoederen bezigBron volforum van vanmiddag

Hoi allemaal.

ff zeggen dat ik een mailtje heb gestuurt naar 10, omdat ik niet het leuk vind wanneer Nas deze keer weer geen sanctie gaat krijgen.

Tekst van mijn mailtje: (hoop maar er zitten niet teveel fouten in )

Geachte dames en heren, sind vanaf begin ga ik De Gouden Kooi opvolgen. Ik vertal de programma naar een duitse forum, waar wij natuurlijk ook erg benieuwd zijn hoe het gewoon verder gaat met de millionairs. Maar wat hier gaat gebeuren met de Nastasia dat is nauwelijks te begrijpen. Ik vind het raar, dat iemand schoppen, duwen, bijten, krassen, met spullen bv. bloempoten, stenen enz. gooien mag en geen santie ervoor krijgt. Het is niet meer leuk om optevolgen. Het is ook gewoon geen spel meer. Ik denk dat het tijd wordt om Nastasia de kooi uit te halen, omdat Uw anders kijkers gaat verliezen. Ik vind het ook geen goeie reclame voor Nederland. Ik kom vaak en heel graag naar Nederland, maar sinds ik DGK opvolg heb ik echt een problem met mensen vanuit Surinam zonder te weten hoe ze eigenlijk echt zijn. Dat, denk ik zou niet de bedoeling zijn van zo een programma. Zelfs Jaap met zijn "terror" waren 'leuk' en 'grappig' om te zien als deze vrouw met haar onmogelijke en afschuwelijke manier met haar huisgenoten om te gaan. Ik vraag daarom serieus aan om Nastasia de spel uit te halen. Met vriendelijke groetjes vanuit Duitsland.
pi_51460380
druip maar af Jaap
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:20:46 #271
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51460392
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:18 schreef akveor het volgende:
Heeft Nadia Fries nu al afgerukt?
Nee wel gepijpt hij smaakte naar kokosnoot / watermeloen
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:21:42 #272
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460414
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:19 schreef ericahysterica het volgende:
..
Zonde van je moeite
pi_51460433
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:04 schreef ricofromrio het volgende:
Jaap wordt gebruikt door iedereen
eerst door Huub en nu door groepje brain

hij wordt zelfs gebruikt door zijn vrienden en vriendin
echt zielig
toch raar voor iemand die zo inteligent is
aan wie zou dat nu liggen?
Ik vind niet dat Huub Jaap heeft gebruikt....ik vind Huub een van de enige mensen die Jaap in zijn waarde laat.
Onderstaand filmpje laat ook weer zo duidelijk zien dat Huub duidelijk probeert te maken aan Jaap dat het allemaal zijn eigen keuzes zijn,daar moet Jaap zelf mee rond zien te komen,ook met de keus dat hij voor Dennix en het aso gedrag heeft gekozen.

Heel diep van binnen weet Jaap dat hij de verkeerde keus heeft gemaakt,laat het hem maar voelen ook dan,Jaap leert anders nooit van zijn fouten,Huub is de enige die echt met hem praat en hem op zaken wijst.
Door de rest laat hij zichzelf misbruiken en dan is het geen wonder dat je zo weinig gevoel van eigenwaarde ontwikkelt,het zijn zijn eigen handelingen,zijn eigen keuzes.
Je ziet hem denken,ook gisteren weer in een gesprek met Dennis en hem vragen aan Dennis:Wat bedoel je nou precies?Hij ziet ook de haat die Dennis jegens Huub voelt omdat Huub een sterke speler is in het spel,op dat soort momenten weet Jaap heel goed dat Dennis lult en zichzelf aan het opblazen is maar toch kiest Jaap die weg.
Dan maar op zijn eigen blaren zitten...daar leert ie van
pi_51460482
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:18 schreef burtbeej het volgende:

[..]

Ja dat had ik er toch ook bij gezet? Dat het vandaag was.

Maar als ik dat filmpje kijk dan is een ding duidelijk. Die jaap is echt niet te peilen. Na het gesprekje zegt hij fucking hell en lijkt aangeslagen te zijn.
Dus of hij is ene groot acteur of hij is een hele slappe lul.
pi_51460491
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:25:57 #276
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460512
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:25 schreef TiNo_Flo het volgende:
[afbeelding]
Tandenstokers, wat is dat
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:26:45 #277
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460536
pi_51460539
  Admin zaterdag 14 juli 2007 @ 14:28:05 #279
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51460561
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:24 schreef itsme het volgende:

[..]

Maar als ik dat filmpje kijk dan is een ding duidelijk. Die jaap is echt niet te peilen. Na het gesprekje zegt hij fucking hell en lijkt aangeslagen te zijn.
Dat dus, letterlijk en figuurlijk.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:28:05 #280
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460562
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:26 schreef TiNo_Flo het volgende:
[afbeelding]
Die ogen van die gozer, hilarisch
pi_51460571
't Lijkt wel of Jaap een soort stuiptrekkingen heeft daar achter de pc
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:28:57 #282
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51460581
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:24 schreef itsme het volgende:

[..]

Misschien gokte ie erop dat de redactie Huub en Lieke weg willen hebben en hij zichzelf daar als de spil in zag... Toen verviel hij in een oude gewoonte om te chanteren door z'n 24uurs aan te vragen om zo z'n contractuele eisen kracht bij te zetten.
Op zaterdag 14 juli 2007 14:21 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Zonde van je moeite
dank je zal het niet meer doen
pi_51460588
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat dus, letterlijk en figuurlijk.
pi_51460594
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:22 schreef riri het volgende:

[..]

aan wie zou dat nu liggen?
Ik vind niet dat Huub Jaap heeft gebruikt....ik vind Huub een van de enige mensen die Jaap in zijn waarde laat.
Onderstaand filmpje laat ook weer zo duidelijk zien dat Huub duidelijk probeert te maken aan Jaap dat het allemaal zijn eigen keuzes zijn,daar moet Jaap zelf mee rond zien te komen,ook met de keus dat hij voor Dennix en het aso gedrag heeft gekozen.

Heel diep van binnen weet Jaap dat hij de verkeerde keus heeft gemaakt,laat het hem maar voelen ook dan,Jaap leert anders nooit van zijn fouten,Huub is de enige die echt met hem praat en hem op zaken wijst.
Door de rest laat hij zichzelf misbruiken en dan is het geen wonder dat je zo weinig gevoel van eigenwaarde ontwikkelt,het zijn zijn eigen handelingen,zijn eigen keuzes.
Je ziet hem denken,ook gisteren weer in een gesprek met Dennis en hem vragen aan Dennis:Wat bedoel je nou precies?Hij ziet ook de haat die Dennis jegens Huub voelt omdat Huub een sterke speler is in het spel,op dat soort momenten weet Jaap heel goed dat Dennis lult en zichzelf aan het opblazen is maar toch kiest Jaap die weg.
Dan maar op zijn eigen blaren zitten...daar leert ie van
Ben het helemaal met je eens
Huub is ook altijd eerlijk geweest tegen jaap (voor mijn gevoel)
Jaap laat zich gebruiken en heeft eindelijk door dat hij dit spel niet kan winnen
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:29:38 #286
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460598
pi_51460605
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:28 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ben jij degene weet de usernaam niet meer die in dat Duitse forum al die streamverslagen maakt?

zo ja, heel goed van je!!!
  Admin zaterdag 14 juli 2007 @ 14:29:56 #288
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51460606
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:20 schreef DrsH het volgende:

[..]

Nee wel gepijpt hij smaakte naar kokosnoot / watermeloen
Wat is er met de frambozen gebeurd?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zaterdag 14 juli 2007 @ 14:30:11 #289
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51460613
Ik ben echt nieuwsgierig naar het leven van Natasia en de link met John de Mol.
Want alles wijst erop dat dit geen zuivere spel is.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:30:29 #290
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460623
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:28 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

pi_51460647
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:29 schreef itsme het volgende:

[..]

ben jij degene weet de usernaam niet meer die in dat Duitse forum al die streamverslagen maakt?

zo ja, heel goed van je!!!
nee hoor ik zat bij de vollertjes te lezen en zag dit staan en ik dacht wel aardig dat mensen de moeite nemen om tien te mailen. De streams zijn wat saai vandaar de vulling
maar ik zal dit niet meer doen
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:32:12 #293
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51460666
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat is er met de frambozen gebeurd?
Denniks heeft gister van het Thais eten gesnoept die voor Huub en Lieke bestemd was (een soort van terror actie van Denniks). Daarom smaakt zijn kwakie nu anders denkt Nadia.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:32:18 #294
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460669
Ja, ga even fluiten jaap
pi_51460687
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:31 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

nee hoor ik zat bij de vollertjes te lezen en zag dit staan en ik dacht wel aardig dat mensen de moeite nemen om tien te mailen. De streams zijn wat saai vandaar de vulling
maar ik zal dit niet meer doen
Nee joh gewoon doen!

Ik dacht dat jij misschien de user paashaas of anne was daar.

http://www.ioff.de/showthread.php?t=277947

vind het leuk om de reacties van de Duitsers te lezen
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:33:11 #296
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51460690
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:29 schreef ricofromrio het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens
Huub is ook altijd eerlijk geweest tegen jaap (voor mijn gevoel)
Jaap laat zich gebruiken en heeft eindelijk door dat hij dit spel niet kan winnen
Door z'n keuze heeft ie Huub en Lieke nu zo sterk samen gemaakt dat die nooit meer voor Jaap zullen kiezen in de finale. Vooraf zag ik duidelijk de mogelijkheid dat Huub Lieke zou laten vallen omdat winnen van Jaap z'n ego zou strelen. Toch zou ik toen eerder een finale tussen Jaap en Lieke gezien hebben omdat ze dan samen de sterkste speler kwijt zouden zijn.
  Admin zaterdag 14 juli 2007 @ 14:39:56 #297
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51460830
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:32 schreef wolferl het volgende:

[..]

Denniks heeft gister van het Thais eten gesnoept die voor Huub en Lieke bestemd was (een soort van terror actie van Denniks). Daarom smaakt zijn kwakie nu anders denkt Nadia.
Oooooooooooooooooooooooooow dat,
ze is gestoord

pi_51460913
wat ziet die nasty er belabbert uit zeg
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 14:44:52 #299
135305 beequeen
Lost.
pi_51460940
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:43 schreef ericahysterica het volgende:
wat ziet die nasty er belabbert uit zeg
Hoe kun je het zeggen.

― Mark Twain
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:45:24 #300
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51460952
Bijna VOL

verder > [COS#2013] Rustig in de kooi
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 14:45:35 #301
135305 beequeen
Lost.
pi_51460958
Ze zijn dus van plan om Lieke weer in de vijver te gooien, stoer.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')