Reken maar dat het civielrechtelijk (of zakenrechtelijk) goed dichtgetimmerd zit! Het strafrecht heeft hier niets mee van doen volgens mij. Het civiel recht komt wel om de hoek kijken als het om smartegeld gaat naar aanleiding van fysiek geweld.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om ieder soort recht kun je een rechtzaak aanspannen.
Civiel recht lijkt mij hier ook wel van toepassing.
Zo'n kale plek als op jouw avatar, zou Amanda ook heel leuk staan!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:02 schreef mazaru het volgende:
Ships, nou moet ik weer weg, en ik heb het gevoel dat ze zo weer los gaan op mijn twee troetelkindjes![]()
kloptquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat dit artikel echt van die datum is, dus toen DGK nog niet begonnen was.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Zo'n kale plek als op jouw avatar, zou Amanda ook heel leuk staan!![]()
![]()
Maar dat gaat juist in dit geval niet op. Dat Nena er toen uitmoest en Natasia niet, kun je wel gooien op verandering van regels. Maar als in een week tijd iemand iets flikt en er een boete voor krijgt.... een paar dagen later flikt iemand anders het en krijgt er geen boete voor.... en na een paar dagen wordt het 'wéér gedaan met wél een boete als gevolg, is er geen sprake van regel verandering, maar gewoon van onderscheid maken tussen bewoners. De krab in Nadia's gezicht was overduidelijk fysiek geweld.....en nu de bloempot gooien ook weer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar het probleem is dat ze een contract hebben ondertekent waarin staat dat Talpa het recht heeft om de regels ten alle tijden te veranderen. Dus het is gewoon een wurgcontract, maar ik weet niet in hoeverre dat (il)legaal is. Volgens mij hadden BigBrother 1, Starmaker en Idols ook zulke contracten, maar weet niet of daar ooit actie tegen ondernomen is door deelnemers...
Vorige week was hij er nog trots op dat hij na het voorval Cora, niet terug viel in eten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:03 schreef HiDiHo het volgende:
Ja Tostie met veel kaas jaap, lekker gezond![]()
edit: wel korstjes eraf natuurlijk![]()
ja bijvoorbeeld om die gevorderde schilpad van Henk Westbroekquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alle grote advocaten kantoren zijn publiciteitsgeil hoor, ook de 'linkse' advocaten. Om het grote geld binnen te halen heb je naamsbekendheid nodig, daarom werken die bekende advocaten vaak pro-deo voor zaken die potentieel veel media-aandacht trekken...
Daar is zo'n geintje over:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, natas haar verklaringzal dan zijn: hij liep tegen me vuist aan en ging toen slapen.
oude gewoontes zijn moeilijk af te leren he ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Vorige week was hij er nog trots op dat hij na het voorval Cora, niet terug viel in eten.
Wat een verhaal was dat, hilarisch.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja bijvoorbeeld om die gevorderde schilpad van Henk Westbroek
Kun je niet gewoon hier naartoe linken ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:10 schreef riri het volgende:
Heeft Jaap wel de goede keuze gemaakt?
Hierin laat Huub toch ook weer subliem zien hoe aso dat groepje zich gedraagt....Jaap zet zichzelf zo voor lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |