Achter zijn PC.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:51 schreef itsme het volgende:
oke dan. Ik ben de tour aan het kijken maar zal even een postje doen.
zit jaap achter de pc of bij de psycholoog?![]()
Tour is leuker.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:52 schreef yvonne het volgende:
Heeft het zin de streams al aan te zetten of kan ik nog even de tour kijken?
Ik kwam ook even binnenvallen, en ik zie Jaap achter de pc... natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:51 schreef itsme het volgende:
oke dan. Ik ben de tour aan het kijken maar zal even een postje doen.
zit jaap achter de pc of bij de psycholoog?![]()
Lekker de tour kijken. Er gebeurd geen fuck.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:52 schreef yvonne het volgende:
Heeft het zin de streams al aan te zetten of kan ik nog even de tour kijken?
Ik keur het niet goed, maar bij natasia kan ik het begrijpenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:51 schreef Disana het volgende:
Deze was eerder.
Natasia's ex ging voortdurend vreemd, ook toen ze zwanger was.
Niet zo gek met een vriendin als Natas.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:51 schreef burtbeej het volgende:
Ex van natas is met 6 verschillende vrouwen vreemdgegaan en hij had losse handjes.
Kga ook maar ff schaken
Het lijkt me doodeng 'het' met Natasia te doenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar bij natasia kan ik het begrijpen![]()
Dan zou ik steeds wachten tot ze me uit gaat schelden iddquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me doodeng 'het' met Natasia te doen![]()
Die tanden, die nagels, die stem...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zou ik steeds wachten tot ze me uit gaat schelden idd![]()
Met name haar uitdrukking ''uit elkaar trekken''quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me doodeng 'het' met Natasia te doen![]()
Of je pik eraf bijt en dat ze dan doorslikt, onder het bloed zit en roept "ZIE JE IK LUST JE RAUW"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zou ik steeds wachten tot ze me uit gaat schelden idd![]()
En moet je nagaan, wij zijn niet eens mannen en toch krijgen we de griezels bij de gedachte... zo weerloos, zo'n 'ventje'quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met name haar uitdrukking ''uit elkaar trekken''![]()
Hmm Hidiho, durf het bijna niet te vragen, maar kan er 1 stream op de tour ???quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar bij natasia kan ik het begrijpen![]()
<kruist benen ferm over elkaar>quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:56 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Of je pik eraf bijt en dat ze dan doorslikt, onder het bloed zit en roept "ZIE JE IK LUST JE RAUW"
Ik vind Natasia wel een type om andere meisjes met een grote voorbinddildo te neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |