Achter zijn PC.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:51 schreef itsme het volgende:
oke dan. Ik ben de tour aan het kijken maar zal even een postje doen.
zit jaap achter de pc of bij de psycholoog?![]()
Tour is leuker.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:52 schreef yvonne het volgende:
Heeft het zin de streams al aan te zetten of kan ik nog even de tour kijken?
Ik kwam ook even binnenvallen, en ik zie Jaap achter de pc... natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:51 schreef itsme het volgende:
oke dan. Ik ben de tour aan het kijken maar zal even een postje doen.
zit jaap achter de pc of bij de psycholoog?![]()
Lekker de tour kijken. Er gebeurd geen fuck.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:52 schreef yvonne het volgende:
Heeft het zin de streams al aan te zetten of kan ik nog even de tour kijken?
Ik keur het niet goed, maar bij natasia kan ik het begrijpenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:51 schreef Disana het volgende:
Deze was eerder.
Natasia's ex ging voortdurend vreemd, ook toen ze zwanger was.
Niet zo gek met een vriendin als Natas.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:51 schreef burtbeej het volgende:
Ex van natas is met 6 verschillende vrouwen vreemdgegaan en hij had losse handjes.
Kga ook maar ff schaken
Het lijkt me doodeng 'het' met Natasia te doenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar bij natasia kan ik het begrijpen![]()
Dan zou ik steeds wachten tot ze me uit gaat schelden iddquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me doodeng 'het' met Natasia te doen![]()
Die tanden, die nagels, die stem...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zou ik steeds wachten tot ze me uit gaat schelden idd![]()
Met name haar uitdrukking ''uit elkaar trekken''quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me doodeng 'het' met Natasia te doen![]()
Of je pik eraf bijt en dat ze dan doorslikt, onder het bloed zit en roept "ZIE JE IK LUST JE RAUW"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zou ik steeds wachten tot ze me uit gaat schelden idd![]()
En moet je nagaan, wij zijn niet eens mannen en toch krijgen we de griezels bij de gedachte... zo weerloos, zo'n 'ventje'quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met name haar uitdrukking ''uit elkaar trekken''![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |