Dat hoop ik ook!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ik hoop toch op gerechtigheid
Ik ben meer voor: "zou natuurlijk niet mogen kunnen"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Het is duidelijk dat de redactie de regels bepaald, maar het gaat om heel veel geld. Als ze Natasia er nu weer niet uitzetten, denk ik dat Huub en/of Lieke gewoon een advocaat in de arm moeten nemen. Laat Huub's vader dat maar regelen. Ze kunnen heel veel zelf bepalen, maar er zijn wel grenzen. Huub voor alles en nogwat een boete geven (100.000 euro zelfs) en Natasia overal mee laten wegkomen kan natuurlijk niet.
Jaap gaat volgens mij helemaal niet weg!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio weet nog niet of hij vandaag vertrekt. Hij heeft tijd nodig om geld te kunnen verdienen. Zodra hij uit de Kooi komt, wil hij meteen kunnen knallen. Dus kan het zijn dat hij eerst wat meer voorbereidingen moet treffen.
Hij gebruikt de 24 uur als pressie tegen TIEN. Eeen soort van chantage. Alle middelen gebruiken om zich te verbeteren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap gaat volgens mij helemaal niet weg!
Thuis heeft hij, naar eigen zeggen, niets!
Hij is altijd met geld bezig, vraagt aan mensen die langskomen wat dat nou schuift - werkzaamheden, denkt dat hij rijk kan worden met zijn site, huwelijk, etc (alles via DGK)
Vraagt altijd aan andere bewoners cp's of iets anders als tegenprestatie voor een stem.
Volgens mij wil hij slechts advies om te bepalen bij welk groepje hij zich aan moet sluiten, zodat het hem het meeste oplevert.
Dus nu het niet lukt met de ton van tien gaat hij eruit om buiten nog wat te verdienen. Het is echt heel doorzichtig. Jaap heeft het hele plan met Cora bedachtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sharon vraagt Japio naar z'n 24-uur. (Heeft ze waarschijnlijk op de stream gezien). Japio zegt gesprekken te hebben over z'n kontrakt. Hij wil geld verdienen buiten de Kooi en moet overleggen hoe het zit met de verplichtingen aan Talpa.
Ik vind het sowieso raar dat ze geldboetes uitdelen aan Natasia, iedereen weet dat ze binnenkort weggaat en boetes geven aan Natasia geen enkel effect heeft.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Het is duidelijk dat de redactie de regels bepaald, maar het gaat om heel veel geld. Als ze Natasia er nu weer niet uitzetten, denk ik dat Huub en/of Lieke gewoon een advocaat in de arm moeten nemen. Laat Huub's vader dat maar regelen. Ze kunnen heel veel zelf bepalen, maar er zijn wel grenzen. Huub voor alles en nogwat een boete geven (100.000 euro zelfs) en Natasia overal mee laten wegkomen kan natuurlijk niet.
Stoel smijten leverde Huub een boete op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
Lijkt het me dat dit in de categorie appels gooien en stoel smijten past. En dat mag toch?
Volgens mij zullen ze er niet veel aan doen. Ze hebben in de brief met sanctie een slag om de arm gehouden met de woorden als er in de toekomst soortgelijke heftige acties plaatsvinden. Op die manier kunnen ze daar ook weer onderuit, ze zullen dit niet gelijkstellen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Het is duidelijk dat de redactie de regels bepaalt, maar het gaat om heel veel geld. Als ze Natasia er nu weer niet uitzetten, denk ik dat Huub en/of Lieke gewoon een advocaat in de arm moeten nemen. Laat Huub's vader dat maar regelen. Ze kunnen heel veel zelf bepalen, maar er zijn wel grenzen. Huub voor alles en nogwat een boete geven (100.000 euro zelfs) en Natasia overal mee laten wegkomen kan natuurlijk niet.
Nee hoor. Daar heeft Huub een boete voor gehad.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
NA het filmpje gezien te hebben
http://goudenkooi.headlin(...)tegen-huub-en-lieke/
Lijkt het me dat dit in de categorie appels gooien en stoel smijten past. En dat mag toch?
Wat ik hierboven schreef was zijn verhaal aan Sharon.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef Dark het volgende:
[..]
......
Volgens mij wil hij slechts advies om te bepalen bij welk groepje hij zich aan moet sluiten, zodat het hem het meeste oplevert.
Behalve de borg natuurlijk. Die wordt ook steeds minder... en ja, die heeft ze echt wel betaald. Zo niet, dan hadden Nena, Ilona, Bart enz enz al in een rechtzaak gestaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat ze geldboetes uitdelen aan Natasia, iedereen weet dat ze binnenkort weggaat en boetes geven aan Natasia geen enkel effect heeft.
LIjkt me sterk, Jaap weet dondersgoed dat hij dan voor Huub moet kiezen aangezien hij dan de meeste fans krijgt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Bedacht of tenminste op de hoogte en erbij betrokken. Dat kan haast niet missen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus nu het niet lukt met de ton van tien gaat hij eruit om buiten nog wat te verdienen. Het is echt heel doorzichtig. Jaap heeft het hele plan met Cora bedacht
Ik vind het sowieso een waardeloos systeem om voor fysiek geweld boetes te geven. Da's gewoon exit. Ik zou me enigzins nog kunnen voorstellen dat ze voor excessief duw en trek werk boetes geven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat ze geldboetes uitdelen aan Natasia, iedereen weet dat ze binnenkort weggaat en boetes geven aan Natasia geen enkel effect heeft.
Iemand een bloempot tegen zijn hoofd gooien (dat is nog even wat anders als iets in de richting van iemand gooien) lijkt mij wel een soortgelijke actie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:28 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Volgens mij zullen ze er niet veel aan doen. Ze hebben in de brief met sanctie een slag om de arm gehouden met de woorden als er in de toekomst soortgelijke heftige acties plaatsvinden. Op die manier kunnen ze daar ook weer onderuit, ze zullen dit niet gelijkstellen.
Dat met die site snap ik niet, die is toch geen rochel waard als hij uit de kooi stapt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:27 schreef farceman het volgende:
Nu de afpersing niet gelukt is ( waar hij denk ik gewoon van wist; hij is geboren toneelspeler, zie ook verdriet om zogenaamde verraad Huub)
Wilt hij dus verdienen aan oa zijn kingjaap site, hij zei al tegen Sjoerd dat deze goed was voor twee jaarsalarissen.
Nee, maar jaap ziet ze een beetje vliegen nu. Andries heeft hem gezegd dat ze bij de party vonden dat hij heel goed schreef. Nu denkt Jaap schatrijk met zijn schrijverstalent te kunnen wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat met die site snap ik niet, die is toch geen rochel waard als hij uit de kooi stapt?
Vooral omdat ze er zo trots op is....... kan iemand dat mens gewoon eens duidelijk maken dat dat onacceptabel gedrag is? 30000 van haar borg afquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:32 schreef AnTjUh het volgende:
ik vind zeker dat natas weer een sanctie verdient
al is t alleen maar om haar dramatische reactie daar weer op
Ze kunnen d'r geen sanctie meer geven lijkt mij. Na die trap moet het gewoon een exit zijn. Al zullen we ook daar wel niets over horen. Natasia staat boven de regels.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:32 schreef AnTjUh het volgende:
ze verdient hem wel degelijk maar als ik naar de afgelopen maanden kijk hadden er veel meer sancties moeten zijn daarom geloof ik er niet in. Dat hele sanctiegedoe slaat nergens op zolang het niet streng wordt uitgevoerd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:32 schreef AnTjUh het volgende:
De tijd dat je met zo'n site dik geld kon verdienen is al zo lang geleden. Hij heeft zich dat wel ingepraat, maar hij loopt grote kans een vette teleurstelling op te lopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat met die site snap ik niet, die is toch geen rochel waard als hij uit de kooi stapt?
Jaap vertelde ook dat alles wat hij doet na de Kooi, een jaar lang door Talpa geclaimd gaat worden, dus ook inkomsten uit b.v. zijn boek uitgeven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:29 schreef BarryK het volgende:
[..]
LIjkt me sterk, Jaap weet dondersgoed dat hij dan voor Huub moet kiezen aangezien hij dan de meeste fans krijgt.
Schoonmaakslet verteld wat Jaap net zei door aan Natasia... Natasia reageert met: "ik hoop dat hij weet dat het direct naar de jackpot gaat".. ze heeft niet door dat het plannen zijn voor buiten dgk (luisteren is moeilijk)
Ze moeten de miljonairs die boetes hebben gekregen een kans geven het terug te verdienen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een waardeloos systeem om voor fysiek geweld boetes te geven. Da's gewoon exit. Ik zou me enigzins nog kunnen voorstellen dat ze voor excessief duw en trek werk boetes geven.
Ze had allang exit moeten zijn, maar ze gaat er weer mee wegkomen. Alleen Huub wordt voor dit soort dingen bestraft blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:32 schreef AnTjUh het volgende:
Haar borsten teruggeven, daar heb je haar harder meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooral omdat ze er zo trots op is....... kan iemand dat mens gewoon eens duidelijk maken dat dat onacceptabel gedrag is? 30000 van haar borg af![]()
In de eerste brief die Natasia aan Wilgo schrijft, is hier ergens gepubliceerd, heeft Natasia het een aantal malen over 1100 euro, die ze heeft betaald - is dus geen typo omdat het een aantal x terugkomt, datzelfde bedrag.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve de borg natuurlijk. Die wordt ook steeds minder... en ja, die heeft ze echt wel betaald. Zo niet, dan hadden Nena, Ilona, Bart enz enz al in een rechtzaak gestaan.
Dan moet Huub echt even een advocaat in de arm nemen. Serieus.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze kunnen d'r geen sanctie meer geven lijkt mij. Na die trap moet het gewoon een exit zijn. Al zullen we ook daar wel niets over horen. Natasia staat boven de regels.
Fysiek geweld moet gewoon exit zijn. Ze horen daad bij het woord voegen. Maar er zal wel weer niets komen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ze moeten de miljonairs die boetes hebben gekregen een kans geven het terug te verdienen.
Als ze een maand geen fysiek geweld gebruiken, dat ze een ton terug krijgen bijvoorbeeld.
Sanctie voor geweld betekent voor Natasia automatisch een exit. Na de trap aan Jaap zou een volgend fysiek geweld een exit zijn. Dus Nadia is tegen haar nagels opgelopen en Huub liep tegen een bloempot op.. kon Natasia echt niks aan doen hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:32 schreef AnTjUh het volgende:
Tja hij denkt van wel dus, lijkt mij ook sterk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:30 schreef mootie het volgende:
[..]
fysiek geweld = eruitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Fysiek geweld moet gewoon exit zijn. Ze horen daad bij het woord voegen. Maar er zal wel weer niets komen.
Ze moeten een programma maken. Als je al je hoofdrolspelers in een soap eruit knikkert kijkt er ook geen mens meer. Er is te veel geweld gebruikt, dus iedere keer als er fysiek geweld wordt gebruikt die persoon eruit zetten kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Fysiek geweld moet gewoon exit zijn. Ze horen daad bij het woord voegen. Maar er zal wel weer niets komen.
Het is iets genuanceerder. Ze moeten een jaar lang commerciele plannen aan Talpa voorleggen. Talpa beslist dan wel of niet te participeren. Doet Talpa mee, dan gaat 33% naar Talpa, doen ze niet mee dan zijn alle rechten voor de persoon.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap vertelde ook dat alles wat hij doet na de Kooi, een jaar lang door Talpa geclaimd gaat worden, dus ook inkomsten uit b.v. zijn boek uitgeven.
Klopt, dat heb ik ook gelezen. Tevens heb ik hier ergens op het forum gelezen dat Amanda helemaal niets heeft betaald. Maar in hoeverre dat allemaal klopt is voor mij ook een vraag.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:35 schreef Dark het volgende:
[..]
In de eerste brief die Natasia aan Wilgo schrijft, is hier ergens gepubliceerd, heeft Natasia het een aantal malen over 1100 euro, die ze heeft betaald - is dus geen typo omdat het een aantal x terugkomt, datzelfde bedrag.
Denk sowieso dat die 10.000 euro een hoax is!
Als je veel bezoekers hebt, is het voor velen zinvol om op jouw site te adverteren. Daar valt geld mee te verdienen. Ik denk echter dat zijn bezoekersaantallen als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen zodra hij uit de kooi is. Ik denk NU al wel trouwens. (bijna) Niemand mag hem meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:38 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja hij denkt van wel dus, lijkt mij ook sterk.
Misschien moet hij geld wat er nu mee verdient wordt ook al afgedragen moet worden
Een exit voor een aantal redaktie leden zou ook welkom zijn. Voor het grote publiek zijn het de bewoners die het niveau voor het programma omlaag gebracht hebben. Maar als de redaktie consequent hun regels gevolgd zou hebben dan zou DGK het programma geworden zijn zoals het oorsprongkelijk bedoeld was. Dus de redaktie is eigen verantwoordelijk voor alle huidige problemen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:36 schreef akveor het volgende:
ze zat toch echt net heel trots in geuren en kleuren te vertellen hoe zij huub de pot op zijn hoofd gooidequote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Sanctie voor geweld betekent voor Natasia automatisch een exit. Na de trap aan Jaap zou een volgend fysiek geweld een exit zijn. Dus Nadia is tegen haar nagels opgelopen en Huub liep tegen een bloempot op.. kon Natasia echt niks aan doen hoor![]()
Ze moeten echt een statement maken... anders zal het nooit ophouden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten een programma maken. Als je al je hoofdrolspelers in een soap eruit knikkert kijkt er ook geen mens meer. Er is te veel geweld gebruikt, dus iedere keer als er fysiek geweld wordt gebruikt die persoon eruit zetten kan gewoon niet.
Heeft geen nut, ze hebben contract getekent dat Talpa ten alle tijden de regels kan veranderen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet Huub echt even een advocaat in de arm nemen. Serieus.
Idd, Amanda heeft ook geen screening gedaan, ze is gevraagd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik ook gelezen. Tevens heb ik hier ergens op het forum gelezen dat Amanda helemaal niets heeft betaald. Maar in hoeverre dat allemaal klopt is voor mij ook een vraag.
Maar ze kunnen echt niet alles maken hoor. Misschien denken ze dat wel, maar een rechter kan daar wel eens heel anders over denken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:41 schreef Yollie het volgende:
Natasja zet de regie zwaar voor schut. Als ze nu haar mond houdt tegen de huishoudster, maar nee madame verteld stoer wat ze gedaan heeft, ze is en voelt zich onschendbaar
Dank je voor de uitlegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is iets genuanceerder. Ze moeten een jaar lang commerciele plannen aan Talpa voorleggen. Talpa beslist dan wel of niet te participeren. Doet Talpa mee, dan gaat 33% naar Talpa, doen ze niet mee dan zijn alle rechten voor de persoon.
Wat jij beschrijft klopt wel, maar dan alleen gedurende de tijd dat ze nog in de villa zitten. En dan gaan de inkomsten niet naar Talpa maar naar de jackpot.
De regels zijn alleen onlangs niet veranderd. Ze maken overduidelijk onderscheid. Wat de ene dag een boete is is de andere dag helemaal niets..... en een week later weer wel een boete. Dan zijn er dus geen regels veranderd, maar dan maak je onderscheid. Het gaat om zeer veel geld, dus reken er maar op dat je niet kansloos staat in een rechtzaak.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:43 schreef farceman het volgende:
[..]
Heeft geen nut, ze hebben contract getekent dat Talpa ten alle tijden de regels kan veranderen.
Nu begin je waarschijnlijk over keer dat hij terug kwam; dit was voor talpa natuurlijk ook goeie stunt en extra aandacht en ze waren toch tevreden over huub ; win win situatie
In een rechtbank is het medebepalend voor de strafmaat of een verdachte spijt betuigd. In dit geval geen spijt te zien en vind ik dat er de hoogste straf gegeven dient te worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:41 schreef Yollie het volgende:
Natasja zet de regie zwaar voor schut. Als ze nu haar mond houdt tegen de huishoudster, maar nee madame verteld stoer wat ze gedaan heeft, ze is en voelt zich onschendbaar
Vandaar die streamlocks; als huub trapt zullen ze goed nadenken over exit bij Denix zal de wil en keuze stukken makkelijker zijn om hem te vervangen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten een programma maken. Als je al je hoofdrolspelers in een soap eruit knikkert kijkt er ook geen mens meer. Er is te veel geweld gebruikt, dus iedere keer als er fysiek geweld wordt gebruikt die persoon eruit zetten kan gewoon niet.
De rechter gaat niet over de regels in het programma. Wel kan je aangifte doen van bedreiging of fysiek geweld.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen echt niet alles maken hoor. Misschien denken ze dat wel, maar een rechter kan daar wel eens heel anders over denken.
Er zitten alleen laag opgeleide mensen, werklozen en mensen met schulden in het huis. Die kunnen nooit 10k bij elkaar krijgen. Bovendien zitten er te veel gaten in de verhalen hoe ze aan het geld gekomen zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
Klopt, dat heb ik ook gelezen. Tevens heb ik hier ergens op het forum gelezen dat Amanda helemaal niets heeft betaald. Maar in hoeverre dat allemaal klopt is voor mij ook een vraag.
Je bent een schat, dank je. En veel plezier vandaag.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:41 schreef Day het volgende:
TT aangepast
Natasia zal de regie wel vaker voor schut zetten, heeft ze met die trappen op Jaap ook al gedaan!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:41 schreef Yollie het volgende:
Het houdt ook nooit op... of ze moeten de terror verbieden (wat mij na gisteravond de enige logische actie lijkt). Als je nu opeens meerdere emmers met modder over mensen mag gooien en iemand met z'n drieën in een vijver mag gooien (omdat je het alleen niet aankunt) is idd het hek van de dam. Dat is ook ongewenste aanraking en dat mag opeens wel?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze moeten echt een statement maken... anders zal het nooit ophouden.
Je hoort Jaap ook nooit meer over het aantal hits op zn site.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je veel bezoekers hebt, is het voor velen zinvol om op jouw site te adverteren. Daar valt geld mee te verdienen. Ik denk echter dat zijn bezoekersaantallen als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen zodra hij uit de kooi is. Ik denk NU al wel trouwens. (bijna) Niemand mag hem meer.
Wij moeten goed laten weten dat we het wel degelijk gezien hebben. TIEN hoopte ook de klap van Nadia te kunnen verzwijgen, maar dat is al niet gelukt. Deze actie van Natasia moeten we ook goed onder de aandacht brengen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Natasia zal de regie wel vaker voor schut zetten, heeft ze met die trappen op Jaap ook al gedaan!
Het verhaal van de bloempot tegen het gezicht van Huub en de kluit aarde die ze in Liekes gezicht smeerde, zal nog wel vaker uit de mond van mevrouw Blanc komen, vol trots natuurlijk!
Die waren al een tijd gezakt hoor, terwijl die van Huub juist weer omhoog gingen. En aangezien hij niet meer op die site geschreven heeft in de afgelopen weken verwacht ik dat hij nu onder de 500 hits per dag zit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef mootie het volgende:
Je hoort Jaap ook nooit meer over het aantal hits op zn site.
Ieder spel heeft regels. Als de bedenkers zich daar niet goed aan houden kun je wel degelijk een zaak beginnen. Zou ook te zot voor woorden zijn als dat niet kon. Ieder spel heeft regels en de mensen die meespelen hebben er recht op dat die regels nageleefd worden. In dit geval helemaal, aangezien het echt om veel geld gaat. En als die regels binnen een week tijd 3 keer anders uitgelegd worden heb je volgens mij echt wel een zaak.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:45 schreef Yollie het volgende:
[..]
De rechter gaat niet over de regels in het programma. Wel kan je aangifte doen van bedreiging of fysiek geweld.
Volgens mij pas na het weekend, maar dat zal je zelf even moeten checken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Vandaag zou er toch een vliegtuig van nowlive.eu overvliegen?
FOK heeft het heel erg vaak over Dennis. Die willen ze er dus daarom ook absoluut niet uit hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Vandaar die streamlocks; als huub trapt zullen ze goed nadenken over exit bij Denix zal de wil en keuze stukken makkelijker zijn om hem te vervangen.
volgens mij woensdag ofzo..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij pas na het weekend, maar dat zal je zelf even moeten checken.![]()
Van mij mogen ze dreigen wat ze willen, maar wat ik erger vind is dat je zulke acties niet terugziet in de TV uitzendingen, daar denken nog vele mensen dat het 'normale' mensen zijn omdat al die walchelijke acties nooit getoond worden...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:51 schreef Oma1 het volgende:
ik baal van dat mens wil bijna niet meer kijken ,ze zijn bijna allemaal gek aan het worden .
als ze bij de buren niet aan de rem trekken ,ook met dat drijgen van die does en rat ,
De redactie moet toch ook beseffen dat drie keer opzichtig fysiek geweld in 3 weken door natasia niet meer te verantwoorden is. Een serieuze escalatie staat daarmee voor de deur.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het houdt ook nooit op... of ze moeten de terror verbieden (wat mij na gisteravond de enige logische actie lijkt). Als je nu opeens meerdere emmers met modder over mensen mag gooien en iemand met z'n drieën in een vijver mag gooien (omdat je het alleen niet aankunt) is idd het hek van de dam. Dat is ook ongewenste aanraking en dat mag opeens wel?
Vannacht mocht de 'terror' niet meer, maar ik vraag me af hoe het vandaag is. Ik hoorde Natasia al zeggen 'alle bommen los vandaag', dus ze mogen weer verder denk ik.
Dennix roept al dagen "Alle bommen los" ..... maar ik zie hem het nog niet doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het houdt ook nooit op... of ze moeten de terror verbieden (wat mij na gisteravond de enige logische actie lijkt). Als je nu opeens meerdere emmers met modder over mensen mag gooien en iemand met z'n drieën in een vijver mag gooien (omdat je het alleen niet aankunt) is idd het hek van de dam. Dat is ook ongewenste aanraking en dat mag opeens wel?
Vannacht mocht de 'terror' niet meer, maar ik vraag me af hoe het vandaag is. Ik hoorde Natasia al zeggen 'alle bommen los vandaag', dus ze mogen weer verder denk ik.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:50 schreef farceman het volgende:
De mensen die de 10 k niet betaald hebben , moesten deze terug verdienen.
Dus elke maand dat natasia blijft gaat er 1100 euro ofzo van haar schuld af, daarom zei ze aantal maanden geleden dat ze nog niet weg kon, vanwege die nog niet afgeloste schuld
Maar het boeit toch niet of Fok vindt dat Dennis eigenlijk een laffe broekpoepende hond is. Het gaat om tv maken. Het lijkt er niet erg op dat Dennis de meeste streepjes gaat krijgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
FOK heeft het heel erg vaak over Dennis. Die willen ze er dus daarom ook absoluut niet uit hebben.
Alleen mensen die niet opvallen en waar niemand over schrijft willen ze weg hebben.
Bron: Nowlive.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Op 18 juli tussen 12:00 en 13:00 uur zal er een vliegtuig met reclame een half uur boven de kooi vliegen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Is alleen hartstikke illegaal. Al die films op rapidshare enzo, mag dus niet. Dus als je dat wel doet heb je een illegale site en loop je risico. Want linken naar illegale downloads mag ook niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:52 schreef Mika25 het volgende:
Ter vergelijking: als je een site begint met links naar porno films (rapidshare, torrent etc) zit je al na een maand van minimale reclame maken al snel op 50.000 hits / dag.
Hopelijk houden ze het nog zo lang vol. Als de emmers modder enzo nog steeds mag, dan zie ik het somber in.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bron: Nowlive.
Het plan is om het vliegtuig volgende week al te laten vliegen.
Op het spandoek komt "NOWLIVE FANS STEUNEN LIEKE & HUUB"
Een tijd terug heb ik al eens geopperd:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar de omroep (Talpa/Tien) past een trucje toe. Ze rekken de rechtzaak enorm, waardoor de kosten voor de arme deelnemer veel te hoog oplopen. Daarom worden zoveel van dit soort zaken vroegtijdig gestaakt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ieder spel heeft regels. Als de bedenkers zich daar niet goed aan houden kun je wel degelijk een zaak beginnen. Zou ook te zot voor woorden zijn als dat niet kon. Ieder spel heeft regels en de mensen die meespelen hebben er recht op dat die regels nageleefd worden. In dit geval helemaal, aangezien het echt om veel geld gaat. En als die regels binnen een week tijd 3 keer anders uitgelegd worden heb je volgens mij echt wel een zaak.
Nowlive heeft ook fans?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bron: Nowlive.
Het plan is om het vliegtuig volgende week al te laten vliegen.
Op het spandoek komt "NOWLIVE FANS STEUNEN LIEKE & HUUB"
Blijkbaarquote:
Japio's vriendje Sjoerd zit al enkele jaren in de internet-p0rno. Hij zal wel weten hoe het werkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is alleen hartstikke illegaal. Al die films op rapidshare enzo, mag dus niet. Dus als je dat wel doet heb je een illegale site en loop je risico. Want linken naar illegale downloads mag ook niet.
Alleen als de hele groep meedoet. Die 6 mensen zijn individueel heel zwak, maar in een groep durven ze vanalles. Dat zie je ook van bij die vechtpartijen in de stad. Altijd in groepjes... dan willen ze stoer doen en durven ze veel meer. Huub en Lieke gaan dit echt niet redden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennix roept al dagen "Alle bommen los" ..... maar ik zie hem het nog niet doen.
Op de site van 10 - heet dat "vijverpret".quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is DGK afgelopenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen als de hele groep meedoet. Die 6 mensen zijn individueel heel zwak, maar in een groep durven ze vanalles. Dat zie je ook van bij die vechtpartijen in de stad. Altijd in groepjes... dan willen ze stoer doen en durven ze veel meer. Huub en Lieke gaan dit echt niet redden.
Uiteraard is het illegaal, maar het was alleen maar een voorbeeld om aan te tonen dat de hits van Jaap's site niet zo HEEL hoog zijn, in ieder geval geen 2 jaar-salarissen waard.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
Is alleen hartstikke illegaal. Al die films op rapidshare enzo, mag dus niet. Dus als je dat wel doet heb je een illegale site en loop je risico. Want linken naar illegale downloads mag ook niet.
Dat dacht ik dus ook ja, maar schijnbaar is die regel verleden tijd. Dat je een kopje water nog door de vingers ziet kan ik me voorstellen, maar drie emmer vol met modder? Lijkt me echt overduidelijk vér over de grens.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:58 schreef riri het volgende:
die emmers bij die aktie van gisteren die ook bewust werden gegooid om iemand te raken....waar blijft de boete daarvoor?
Er mag niet gegooid met de bedoeling om iemand daar extra mee te raken
Volgens mij mag je in Nederland gewoon alles downloaden maar copyright beschermde content niet uploaden en ter download aanbieden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belangrijke personen waren op trouwerij;quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:58 schreef riri het volgende:
die emmers bij die aktie van gisteren die ook bewust werden gegooid om iemand te raken....waar blijft de boete daarvoor?
Er mag niet gegooid met de bedoeling om iemand daar extra mee te raken
FOK zijn de kijkers hè. De redactie vindt het echt wel heel belangrijk hoe streamers op alles reageren. Reken daar maar op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar het boeit toch niet of Fok vindt dat Dennis eigenlijk een laffe broekpoepende hond is. Het gaat om tv maken. Het lijkt er niet erg op dat Dennis de meeste streepjes gaat krijgen.
In tegendeel, als de groep van 6 niet bestraft wordt voor hun acties mogen Huub en Lieke dat ook doen. Gewoon non-stop kleverige substanties in Amanda's haar smeren is volledig legaal. Bloempotten keihard in Natasja's gezicht gooien...volledig legaal. Mensen met geweld in een houdgreep houden en ze in het zwedbad gooien...volledig legaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Alleen als de hele groep meedoet. Die 6 mensen zijn individueel heel zwak, maar in een groep durven ze vanalles. Dat zie je ook van bij die vechtpartijen in de stad. Altijd in groepjes... dan willen ze stoer doen en durven ze veel meer. Huub en Lieke gaan dit echt niet redden.
Karl Noten dacht ook dt je alles mocht downloaden .......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij mag je in Nederland gewoon alles downloaden maar copyright beschermde content niet uploaden en ter download aanbieden.
Natasja heeft het ook altijd over minuten als ze seconden bedoeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:35 schreef Dark het volgende:
[..]
In de eerste brief die Natasia aan Wilgo schrijft, is hier ergens gepubliceerd, heeft Natasia het een aantal malen over 1100 euro, die ze heeft betaald - is dus geen typo omdat het een aantal x terugkomt, datzelfde bedrag.
Denk sowieso dat die 10.000 euro een hoax is!
Oh wat ben ik blij dat ie van de buis isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Karl Noten dacht ook dt je alles mocht downloaden .......
Helemaal mee eens. Je moet ten alle tijde van iemand afblijven als die persoon dat laat weten. Je moet sowieso van iemand afblijven, maar helemaal als die persoon het ook nog even nadrukkelijk zegt. Er was een tijd dat dat ook zo was in dgk. Ook die regel is blijkbaar verleden tijd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Een tijd terug heb ik al eens geopperd:
Wanneer een wannabee niet gediend is van aanrakingen moet deze gewoon kunnen zeggen: Blijf van me af. Er moet dan verplicht een afstand gehouden worden van een halve meter zodat de strijd verder alleen nog maar met woorden uitgevochten kan worden. Iemand ongewenst aanraken kan een trigger zijn tot overgaan tot fysiek geweld omdat je daarmee de integriteit van iemands lichaam aantast.
Ik hoopte meer op iets anders.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:05 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is Natasia stil, is ze ziek![]()
Goedemiddag allemaal![]()
Das moooooooooooi, op die dag zal er ook een high tea georganiseerd worden volgens 10!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:56 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Op 18 juli tussen 12:00 en 13:00 uur zal er een vliegtuig met reclame een half uur boven de kooi vliegen.
bron:nowlive
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op iets anders.
[afbeelding]
Geen idee, ik heb het programma nog nooit gezien .....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh wat ben ik blij dat ie van de buis is![]()
![]()
http://www.uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het programma nog nooit gezien .....
Ik heb net even gekeken. vandaag ruim 5000 en de afgelopen week rond de 1800'0/19000 per dagquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die waren al een tijd gezakt hoor, terwijl die van Huub juist weer omhoog gingen. En aangezien hij niet meer op die site geschreven heeft in de afgelopen weken verwacht ik dat hij nu onder de 500 hits per dag zit.
Ter vergelijking: als je een site begint met links naar porno films (rapidshare, torrent etc) zit je al na een maand van minimale reclame maken al snel op 50.000 hits / dag.
Reken maar dat Theo zijn zoon nauwlettend volgtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Het is duidelijk dat de redactie de regels bepaalt, maar het gaat om heel veel geld. Als ze Natasia er nu weer niet uitzetten, denk ik dat Huub en/of Lieke gewoon een advocaat in de arm moeten nemen. Laat Huub's vader dat maar regelen. Ze kunnen heel veel zelf bepalen, maar er zijn wel grenzen. Huub voor alles en nogwat een boete geven (100.000 euro zelfs) en Natasia overal mee laten wegkomen kan natuurlijk niet.
Volgens mij is de terror over 4 dagen wel afgelopen. Kijk hoe wankel NANDBJ is, dat houden ze echt niet zo lang vol. Volgens mij is het dan alleen nog een beetje negeren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Das moooooooooooi, op die dag zal er ook een high tea georganiseerd worden volgens 10!
Voor Nadia zal dat wel 'forced feeding' zijn.
Klopt, maar je mag het niet aanbieden of links plaatsen naar illegale downloads.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij mag je in Nederland gewoon alles downloaden maar copyright beschermde content niet uploaden en ter download aanbieden.
Het bezit van kinderporno is illegaal, dus dat kan je niet vergelijken. Het downloaden van software, muziek files en films is legaal. In principe zijn dat namelijk 'back-ups' van originelen die je aangeschaft hebt, en aangezien de overheid geen toestemming heeft om in je huis rond te kijken kunnen ze niet bewijzen dat het GEEN backups zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
mag die link van Jaap er ook wel afhalenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Check de site van Huub.![]()
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Het in bezit hebben van kinderporno is strafbaar... heeft weinig met copyrights te maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
de raad van kinderbescherming zou de kinderen onder toezicht moeten stellen altijd beter dan die heks als moeder.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooral omdat ze er zo trots op is....... kan iemand dat mens gewoon eens duidelijk maken dat dat onacceptabel gedrag is? 30000 van haar borg af![]()
web-log.nl met een mooie nieuwe functie dat je ziet dattie berichten krijgt ofzoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Wel eens van rechtsbijstand gehoord? Kost echt niet veel hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar de omroep (Talpa/Tien) past een trucje toe. Ze rekken de rechtzaak enorm, waardoor de kosten voor de arme deelnemer veel te hoog oplopen. Daarom worden zoveel van dit soort zaken vroegtijdig gestaakt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Das nog best wel veel voor een site die niet meer (door Jaap) geupdate wordt, maar geen "2-jaarsalarissen waar" veelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:09 schreef Anderkeertje het volgende:
Ik heb net even gekeken. vandaag ruim 5000 en de afgelopen week rond de 1800'0/19000 per dag![]()
7 juli 2007, zaterdag 19.151
8 juli 2007, zondag 18.127
9 juli 2007, maandag 23.264
10 juli 2007, dinsdag 20.798
11 juli 2007, woensdag 19.474
12 juli 2007, donderdag 16.787
13 juli 2007, vrijdag 16.113
14 juli 2007, zaterdag
mee eens.....neemt niet weg dat elk mens ook nog een eigen verantwoordelijkheid heeft, het zijn geen lijfeigenen van DGKquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een exit voor een aantal redaktie leden zou ook welkom zijn. Voor het grote publiek zijn het de bewoners die het niveau voor het programma omlaag gebracht hebben. Maar als de redaktie consequent hun regels gevolgd zou hebben dan zou DGK het programma geworden zijn zoals het oorsprongkelijk bedoeld was. Dus de redaktie is eigen verantwoordelijk voor alle huidige problemen...
tis toch niet een witte met bloed in z,n vacht ? wie weet is het dat terror konijn uit de holy grail welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:11 schreef Dark het volgende:
Konijn alert op stream 3!!!!!!!!!
En dat gaat dus niet werken, want dan staan meteen 5 anderen om hen heen. Dat win je nooit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
In tegendeel, als de groep van 6 niet bestraft wordt voor hun acties mogen Huub en Lieke dat ook doen. Gewoon non-stop kleverige substanties in Amanda's haar smeren is volledig legaal. Bloempotten keihard in Natasja's gezicht gooien...volledig legaal. Mensen met geweld in een houdgreep houden en ze in het zwedbad gooien...volledig legaal.
Huub zou nu die dekens eraf moeten trekkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian weer bezig.
Dat wist ik niet. Het zou de belangrijkste regel moeten zijn binnen DGK. Wanneer die niet terugkomt zal fysiek geweld nooit de kop ingedrukt worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Je moet ten alle tijde van iemand afblijven als die persoon dat laat weten. Je moet sowieso van iemand afblijven, maar helemaal als die persoon het ook nog even nadrukkelijk zegt. Er was een tijd dat dat ook zo was in dgk. Ook die regel is blijkbaar verleden tijd.
En wat wilden die andere 5 dan gaan doen? Huub in elkaar slaan? Ze kunnen niets doen. Gewoon een bloempot pakken en keihard in Natasja's gezicht gooien...niets mis mee (volgens de DGK regels)...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:16 schreef scanman01 het volgende:
En dat gaat dus niet werken, want dan staan meteen 5 anderen om hen heen. Dat win je nooit.
Ze pakken hem zo op en flikkeren hem iedere keer in de vijver. Een fysieke strijd tegen 6 personen win je natuurlijk nooit. Daar moet je al niet eens aan beginnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En wat wilden die andere 5 dan gaan doen? Huub in elkaar slaan? Ze kunnen niets doen. Gewoon een bloempot pakken en keihard in Natasja's gezicht gooien...niets mis mee (volgens de DGK regels)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |