Misschien gokte ie erop dat de redactie Huub en Lieke weg willen hebben en hij zichzelf daar als de spil in zag... Toen verviel hij in een oude gewoonte om te chanteren door z'n 24uurs aan te vragen om zo z'n contractuele eisen kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat had ik er toch ook bij gezet? Dat het vandaag was.
Maar als ik dat filmpje kijk dan is een ding duidelijk. Die jaap is echt niet te peilen. Na het gesprekje zegt hij fucking hell en lijkt aangeslagen te zijn.
Dus of hij is ene groot acteur of hij is een hele slappe lul.![]()
dank je zal het niet meer doenquote:
Ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:22 schreef riri het volgende:
[..]
aan wie zou dat nu liggen?
Ik vind niet dat Huub Jaap heeft gebruikt....ik vind Huub een van de enige mensen die Jaap in zijn waarde laat.
Onderstaand filmpje laat ook weer zo duidelijk zien dat Huub duidelijk probeert te maken aan Jaap dat het allemaal zijn eigen keuzes zijn,daar moet Jaap zelf mee rond zien te komen,ook met de keus dat hij voor Dennix en het aso gedrag heeft gekozen.
Heeft Jaap wel de goede keuze gemaakt?
Heel diep van binnen weet Jaap dat hij de verkeerde keus heeft gemaakt,laat het hem maar voelen ook dan,Jaap leert anders nooit van zijn fouten,Huub is de enige die echt met hem praat en hem op zaken wijst.
Door de rest laat hij zichzelf misbruiken en dan is het geen wonder dat je zo weinig gevoel van eigenwaarde ontwikkelt,het zijn zijn eigen handelingen,zijn eigen keuzes.
Je ziet hem denken,ook gisteren weer in een gesprek met Dennis en hem vragen aan Dennis:Wat bedoel je nou precies?Hij ziet ook de haat die Dennis jegens Huub voelt omdat Huub een sterke speler is in het spel,op dat soort momenten weet Jaap heel goed dat Dennis lult en zichzelf aan het opblazen is maar toch kiest Jaap die weg.
Dan maar op zijn eigen blaren zitten...daar leert ie van
ben jij degene weet de usernaam niet meer die in dat Duitse forum al die streamverslagen maakt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dank je zal het niet meer doen
Wat is er met de frambozen gebeurd?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:20 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nee wel gepijpt hij smaakte naar kokosnoot / watermeloen
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dank je zal het niet meer doen
nee hoor ik zat bij de vollertjes te lezen en zag dit staan en ik dacht wel aardig dat mensen de moeite nemen om tien te mailen. De streams zijn wat saai vandaar de vullingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:29 schreef itsme het volgende:
[..]
ben jij degene weet de usernaam niet meer die in dat Duitse forum al die streamverslagen maakt?
zo ja, heel goed van je!!!
Denniks heeft gister van het Thais eten gesnoept die voor Huub en Lieke bestemd was (een soort van terror actie van Denniks). Daarom smaakt zijn kwakie nu anders denkt Nadia.quote:
Nee joh gewoon doen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor ik zat bij de vollertjes te lezen en zag dit staan en ik dacht wel aardig dat mensen de moeite nemen om tien te mailen. De streams zijn wat saai vandaar de vulling![]()
maar ik zal dit niet meer doen
Door z'n keuze heeft ie Huub en Lieke nu zo sterk samen gemaakt dat die nooit meer voor Jaap zullen kiezen in de finale. Vooraf zag ik duidelijk de mogelijkheid dat Huub Lieke zou laten vallen omdat winnen van Jaap z'n ego zou strelen. Toch zou ik toen eerder een finale tussen Jaap en Lieke gezien hebben omdat ze dan samen de sterkste speler kwijt zouden zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:29 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens
Huub is ook altijd eerlijk geweest tegen jaap (voor mijn gevoel)
Jaap laat zich gebruiken en heeft eindelijk door dat hij dit spel niet kan winnen
Oooooooooooooooooooooooooow dat,quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:32 schreef wolferl het volgende:
[..]
Denniks heeft gister van het Thais eten gesnoept die voor Huub en Lieke bestemd was (een soort van terror actie van Denniks). Daarom smaakt zijn kwakie nu anders denkt Nadia.
Hoe kun je het zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:43 schreef ericahysterica het volgende:
wat ziet die nasty er belabbert uit zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |