Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
developer jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
En daar is dit topic dus niet voor bedoeld. Je bent crew gvd, gedraag je er dan ook naar
Laat ik het zo zeggen: ik ben niet het enige crewlid die zich mateloos ergert aan jouw gedrag op het forum. Dus ik zou maar inbinden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef TwyLight het volgende:
Ja homo ik had de lapo
[..]
developer jadie hebben geen voorbeeldfunctie.
en zowel dan wil ik een kleur!
zo!
Tag is in dit geval genoeg om een voorbeeldfuctie te hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef TwyLight het volgende:
Ja homo ik had de lapo
[..]
developer jadie hebben geen voorbeeldfunctie.
en zowel dan wil ik een kleur!
zo!
bemoei je er niet meequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tag is in dit geval genoeg om een voorbeeldfuctie te hebben.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tag is in dit geval genoeg om een voorbeeldfuctie te hebben.
Een voorbeeldfunctie heb je altijd. Ook buiten je sub heb je immers gewoon je kleurtje en/of tag. User ben je misschien wel buiten je sub, maar de voorbeeldfunctie blijft gewoon van toepassing.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:32 schreef koemleit het volgende:
[..]in vele Feedback topics wordt altijd gezegd: "mods zijn buiten hun Sub forum gewoon users en hebben dus geen voorbeeldfunctie
.
Dus dat gaan in deze zeker op.
Met groeten,
Koemleit
Je hebt net je derde note binnen 10 minuten te pakken dus ik zou maar gaan slapen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:37 schreef TwyLight het volgende:
IK WIL FEEDBACK OF IK MAG SLAPEN
Ik bookmark dit topic zodat ik deze quote terug kan vinden als er weer eens een crew lid zit te beweren dat ze geen voorbeeldfunctie hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een voorbeeldfunctie heb je altijd. Ook buiten je sub heb je immers gewoon je kleurtje en/of tag. User ben je misschien wel buiten je sub, maar de voorbeeldfunctie blijft gewoon van toepassing.
Heb je d'r mij ook al een gegeven ooo machtige leider?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt net je derde note binnen 10 minuten te pakken dus ik zou maar gaan slapen.
Voor jou staat al een banaanvraag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
Heb je d'r mij ook al een gegeven ooo machtige leider?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom zijn mijn topics nog steeds open?
Het was als een geintje bedoeld, maar dat snap jij natuurlijk ook wel.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef Electro-Worm het volgende:
Hey! Dat waren wel mooi insecten die heel vies waren heur! Mag hij weer open nu?
neenquote:
Heb ik er 1 gemist?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de link ook even verwijderen in die topics Snakey?, of vindt u, uit een ervaren mod zijn perspectief gekeken, dat overbodig?
Topic verwijder actie, bedoel je. Deleten is deleten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Deo had al gepost voordat je met je link-verwijder-actie begon, geloof ik
Goed bezig danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Topic verwijder actie, bedoel je. Deleten is deleten.
Teveel tekstquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:55 schreef Cerubo het volgende:
Nou, laat gaan met die banaan :p .
help m niet!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik kan niet quoten, en daarom dreigt mijn mooie topic offtopic te ontsporen, zou een modje daar even kunnen ingrijpen?
Een vers kopje thee
Ik heb het al voor je gemaaktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik kan niet quoten, en daarom dreigt mijn mooie topic offtopic te ontsporen, zou een modje daar even kunnen ingrijpen?
Een vers kopje thee
Dank je!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb het al voor je gemaakt![]()
Okequote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:22 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan de echte mods over.
hp7, die nieuwe laser printer van HPquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:45 schreef Strychnine het volgende:
Hermelien....
kan deze kut spoiler over hp7 dicht aub? is niet leuk
Huiliequote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:45 schreef Strychnine het volgende:
Hermelien....
* murp huilt meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:49 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Doet me niks, dan ben ik dat maar lekker.
En dat jij het weet doet me ook niksquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:49 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Doet me niks, dan ben ik dat maar lekker.
Eens isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:45 schreef Strychnine het volgende:
Hermelien....
Ik heb spoilertags in de OP gezet, speciaal voor de Potterfansquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:45 schreef Strychnine het volgende:
Hermelien....
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb spoilertags in de OP gezet, speciaal voor de Potterfans
Dank je wel Remlofquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel leuk, maar je mag sowiezo niet op FOK verklappen wat er gebeurd in een film dat nog niet eens op de buis is geweest. Dus nog een keer het verzoek om een slotje. Waarom mag deze baggertopic wel openblijven btw?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat dit geen Harry Potter forum is? Lekker belangrijk die kut kinderfilmsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heel leuk, maar je mag sowiezo niet op FOK verklappen wat er gebeurd in een film dat nog niet eens op de buis is geweest. Dus nog een keer het verzoek om een slotje. Waarom mag deze baggertopic wel openblijven btw?
Edit: nou ja, de titel zegt nu wel genoeg, plus de spoiler. Snap niet waarom die open mag blijven maar a la...
Dat is in MUZ, maar toch bedankt voor het melden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:13 schreef murp het volgende:
Nederland weer online radiozender rijker!!!
spam, kuch
oja, niet alles is ONZquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is in MUZ, maar toch bedankt voor het melden.
Jouw hart is onzinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
Ah ik wachtte al op je, ik laat het wel naar R&P schoppenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:14 schreef Dirkh het volgende:
Goddomme, open die kutverjaardagtopics ergens anders, bijvoorbeeld waar ie mod of in FB.
Gister SF nu CC, gaat lekker zo...
Have fun, maar tyf op met dit soortkuttopics, ook als het crew betreftquote:Op zondag 15 juli 2007 00:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah ik wachtte al op je, ik laat het wel naar R&P schoppen.
Ik had em open gelatenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Have fun, maar tyf op met dit soortkuttopics, ook als het crew betreft
Hmm, jammer dat ik het topic niet op slot heb gegooid en dat Remlof hier op mag antwoorden. Ik hoop dat Remlof zo creactief is om je gewoon tot de grond toe af te branden en dat je je zelf vanavond nog verhangt.quote:
wehehe slecht geslapen vannacht?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hmm, jammer dat ik het topic niet op slot heb gegooid en dat Remlof hier op mag antwoorden. Ik hoop dat Remlof zo creactief is om je gewoon tot de grond toe af te branden en dat je je zelf vanavond nog verhangt.
Ineens is dit een F5 topic.
Ik zal nog ff antwoord geven op je laatste vraag, omdat ik lief ben. Dan kappen met zeiken, oke?quote:
Omdat Marco er misschien wel van houdt om gepenetreerd te worden door Leontiens voorbinddildo. Net als die keeper van AZ, ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:27 schreef Apfel. het volgende:
Misschien moet ie nog uit de kast komen? Waarom zou hij anders dat zingen
Keeper van ado.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik zal nog ff antwoord geven op je laatste vraag, omdat ik lief ben. Dan kappen met zeiken, oke?
[..]
Omdat Marco er misschien wel van houdt om gepenetreerd te worden door Leontiens voorbinddildo. Net als die keeper van AZ, ofzo.
Volgende keer:quote:Op maandag 16 juli 2007 15:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Sorry, ik zal het nooit meer doen fokkers aller landen, geef elkaar de poot...
Ik kon het gewoon niet laten
Ik dacht dat dit onz wasquote:Op maandag 16 juli 2007 18:35 schreef remlof het volgende:
Flikker eens op.
precies!quote:
dat hoort erbijquote:
aanstellerquote:
sorry remlofjuhquote:Op maandag 16 juli 2007 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste users irriteren zich mateloos aan dat soort non-humor.
hee, dat was niet aardigquote:Op maandag 16 juli 2007 20:04 schreef remlof het volgende:
Dit is wél bagger.
quote:..remlof!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
remlof4life, yeaa
btw dit is geeen bagger![]()
remlof, ik wou je even laten weten, je bent de beste ONZ mod ever![]()
we love you!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIT IS GEEN BAGGER![]()
![]()
quote:
Alsof wij zitten te wachten op een vragen forum.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:11 schreef Schunckelstar het volgende:
waarom word mijn topic gesloten![]()
ik stel toch gewoon een normale vraag![]()
ik stel één vraag omdat ik er zelf geen verstand van hebquote:Op maandag 16 juli 2007 23:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Alsof wij zitten te wachten op een vragen forum.
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #63quote:Op maandag 16 juli 2007 23:22 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik stel één vraag omdat ik er zelf geen verstand van heb![]()
het was leuk geweest als iemand dat voor mij zou willen maken...
kick hem dan naar een subforum waar ie wel gepast is,hij hoeft toch niet gelijk op slot![]()
opgelost,met dank aan WurMquote:Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #63.
Open dan gewoon geen topic en kijk eens een beetje rond. Alsof ik je iets nieuws vertel.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:22 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik stel één vraag omdat ik er zelf geen verstand van heb![]()
het was leuk geweest als iemand dat voor mij zou willen maken...
kick hem dan naar een subforum waar ie wel gepast is,hij hoeft toch niet gelijk op slot![]()
mijn teeveepee?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:44 schreef MUUS het volgende:
Goeiemorgen.
Mag het ongezellige geneuzel dood?
Schrijf *hier* je geparfumeerde brief.
Ik had de ergste bagger al verwijderd, maar als jij als TS er dan zelf nog een schepje boven op doet, kan ik niet anders dan het topic sluiten. De OP was inderdaad wel goed, maar je kon je zelf kennelijk weer niet beheersen en ging vrolijk meebaggeren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef Nielsch het volgende:
Beetje jammer hoor remlof, je had ook gewoon de baggerpost kunnen verwijderen zoals je eigenlijk ALTIJD doet maar alleen bij mij niet. Ik zal nog eens m'n best doen op een OP. Mooi niet dus, we gaan weer over op bagger als het op deze manier moet
Alles over seks!
Dat soort plaatjes worden meestal inderdaad weggehaald en genote. Maar als iemand er z'n eigen topic mee verziekt moet ie niet verwachten dat de moderators het dan nog op gaan ruimen. En dat geldt ook voor users met meer dan 25.000 posts, alleen hebben die meestal (door schade en schande) al geleerd dat je op die manier je eigen topic om zeep helpt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef Nielsch het volgende:
Man, de post waar ik op reageerde staat er gewoon nog in. Bovendien zie ik zovaak dit soort plaatjes en opmerkingen in topics verschijnen als er iemand commentaar heeft op de OP. Ik neem aan dat je die voortaan ook allemaal dicht gaat gooien? Of mogen alleen users met meer dan 25.000 posts dat soort opmerkingen maken?
Je OP was goed, maar het feit dat er inderdaad niemand op reageerde (dus er werd gebaggerd) plus de reden dat je daar zelf aan meedeed was voldoende reden voor een slotje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:14 schreef Nielsch het volgende:
Hoezo was het topic eigenlijk direct erdoor verziekt? Ik bedoel, er had niemand op het plaatje gereageerd en misschien zou dat ook wel nooit gaan gebeuren. Je maakt nogal erg makkelijke aannames en volgens mij doe je dat gewoon omdat ik het ben en je graag mijn topics sluit.
Ik vond je OP puberaal en vandaar mijn reacties. De rest was alleen maar in de trant van "hihi" of smilies. Of Eindeloos die vond dat je geen humor had.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:21 schreef Nielsch het volgende:
Er waren genoeg mensen die konden lachen om de OP. Als ik zo eens naar het topic terugkijk zie ik eigenlijk maar 2 mensen die aan het baggeren waren: Eindeloos en... remlof. Volgens mij heb je het niet alleen onterecht gesloten, maar heb je ook zelf bagger uitgelokt.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:38 schreef zarGon het volgende:
Het zal wel een waardeloos topic zijn, maar het lukt tegenwoordig echt niet meer om ontopic te reageren: Het grote 'Gezz the fokkah' spel. (1).
Kan een van jullie het voor de tweede maal weghalen? Dank.
Dirkh,quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:38 schreef zarGon het volgende:
Het zal wel een waardeloos topic zijn, maar het lukt tegenwoordig echt niet meer om ontopic te reageren: Het grote 'Gezz the fokkah' spel. (1).
Kan een van jullie het voor de tweede maal weghalen? Dank.
Verdomme!quote:
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:31 schreef appelsjap het volgende:
hey dirk ben ik een baggeraar?
bag·ge·ren1 (onov.ww.)
1 [inf.] door de bagger lopen => blubberen, ploeteren
bag·ge·ren2 (ov.ww., ook abs.)
1 (modder e.d.) van de waterbodem halen met een baggermolen
nee tochquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:43 schreef Dirkh het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik nog een complete navelstreng heb.
Boeie
Dat vond ik wel een matige grap wanneer je op de grond ligt met doktoren om je heen na een vreselijke val vanaf de 4e verdieping van je flatje ofzo.quote:
Waarschijnlijk omdat dat plaatje niet veilig in jouw handen is.quote:
Omdat we dat soort verbaggerende plaatjes niet op prijs stellen. Als we een kermis zouden willen hadden alle users wel HTML rechten he?quote:
ja!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we dat soort verbaggerende plaatjes niet op prijs stellen. Als we een kermis zouden willen hadden alle users wel HTML rechten he?
TS van een bepaald topic in ONZ vroeg om dit plaatje, maar voordat ik de kans had om 'm een linkje te geven, was het topic al op slot gegooid.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we dat soort verbaggerende plaatjes niet op prijs stellen. Als we een kermis zouden willen hadden alle users wel HTML rechten he?
De FOK!smileys en de pi's zijn om iets toe te voegen aan je posts, om te laten zien dat je het niet echt meent bijvoorbeeld, of juist wel. Zo'n rondkruipend torretje doet dat niet en leidt alleen maar af en valt dus onder bagger.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat is het verschil tussen een bewegende smiley, een foto of een animated gifje met een insectje? Allemaal hetzelfde content toch?
Ja want het is een enorme baggeraar en hij zal dat ding dan ook overal laten rondkruipen waar ie de kans krijgt. En dan krijgt ie weer een ban en dat wil niemand.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
TS van een bepaald topic in ONZ vroeg om dit plaatje, maar voordat ik de kans had om 'm een linkje te geven, was het topic al op slot gegooid.
Nee, dit keer zat ik te blazen, maar het diertje liep in de tegengestelde richting dus wist ik dat het niet echt was.quote:
Maak je geen zorgen, dat gebeurt niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Maare, ik ken jou (snakey) alleen van het sluiten van mijn topics en gemeen doen, daarom vind ik je nog niet tof maar mischien veranderd dat nog eens
SLIJMBALquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Nogmaals complimentjes aan de ochtendcrew die het slijk der aarde uit onz gebrand heeft dezen smorgens.
peyquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:45 schreef Dirkh het volgende:
yep
Dat is altijd nog 40 euro minder dan dat Dibble over gaat makenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef Paramnesia het volgende:
Ik was eigenlijk echt van plan 10 eu weg te geven
Om het forum te verzieken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef Paramnesia het volgende:
Ik was eigenlijk echt van plan 10 eu weg te geven
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is altijd nog 40 euro minder dan dat Dibble over gaat maken
Nee Neequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Om het forum te verzieken?
*doorgeeft naar achteren
Probeer maar op Retecoolquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn topic over reetkijkers was hartstikke belangrijk!
Tot je persoonlijk bij Remlof een kratje bier gaat brengen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:19 schreef Nielsch het volgende:
Zeg, een ban voor gebagger, hoe lang is dat?
Je hebt er nog niet zo lang geleden een opzitten, dus ik zou maar uitgaan van een week ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:19 schreef Nielsch het volgende:
Zeg, een ban voor gebagger, hoe lang is dat?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt er nog niet zo lang geleden een opzitten, dus ik zou maar uitgaan van een week ofzo.Bij deze, ook voor de andere ONZ mods, Nielsch heeft beloofd vandaag geen kuttopics meer te openen (zie z'n notes), doet ie dat wel, dan kan ie meteen vertrekken.
Dijenkletser.quote:
Ow jah!, ik neem em wel mee naar Groningen, dan ga ik toch met de autoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:23 schreef yvonne het volgende:
Da's waar ook, ik krijg nog een kratje!
Ja, maar ik dacht dat ik automatisch ge-unbanned zou worden. Wist ik veel dat je dan helemaal moest mailen. Dus daar kwam ik pas na twee weken achter, vandaar dat het zo lang duurde. Wellicht had ik al veel eerder terug kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt er nog niet zo lang geleden een opzitten, dus ik zou maar uitgaan van een week ofzo.Bij deze, ook voor de andere ONZ mods, Nielsch heeft beloofd vandaag geen kuttopics meer te openen (zie z'n notes), doet ie dat wel, dan kan ie meteen vertrekken.
Vertrekken als in een ban of vertrekken als in geen enkel topic meer kunnen zien?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat ik automatisch ge-unbanned zou worden. Wist ik veel dat je dan helemaal moest mailen. Dus daar kwam ik pas na twee weken achter, vandaar dat het zo lang duurde. Wellicht had ik al veel eerder terug kunnen zijn.
Vertrekken als in geen kuttopics meer kunnen openen, je bent al door je quotum heen namelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vertrekken als in een ban of vertrekken als in geen enkel topic meer kunnen zien?
Die vind ik wel liefquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
En die metalzangerdingesplaatje ook?
quote:
hij mag wel wegquote:
Die vind ik nog lieverquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die kussende zoenende lesbi's op de vorige pagina dan zeker ook?
Oke.
Als goede mod moet je toegeven dat die metaldude niet 'lief' isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vind ik nog liever
Ow en PeZu, niet zeiken.
Nee, monorail cat topic. Z'n baggertopics heb ik vannacht al dichtgegooidquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
btw; paultjuhh bagger?
Adoreer hier monorail cat !
kut modquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vind ik nog liever
Ow en PeZu, niet zeiken.
jamaar.. oke.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, monorail cat topic. Z'n baggertopics heb ik vannacht al dichtgegooid
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
jamaar.. oke.
maar die topics hebben we toch al zo vaak gehad?
Kijk nog eens goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hee ehmm.
Ik heb zo eens in dat bannerwedstrijd topic gekeken, en nu ben ik toch wel heel benieuwd naar die banner van cerror, maar ik kan hem niet meer zien..
[Instructie + kunstwerk-Topic] ONZ banner maken!
Could someone help me out?
Jaja, hij staat er wel, maar ik kan hem niet zien.. Hij laadt niet.quote:
Dirkh jij kutmod. Het is een heel lief topicquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:28 schreef Dirkh het volgende:
ouwe bagger schoppen. Wat een ongelofelijk hoerig kuttopic zeg.
Wissel telefoonnummers uit...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dirkh jij kutmod. Het is heel lief topic
PluisigNijntje
En jij moet ook een keer ophouden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dirkh jij kutmod. Het is een heel lief topic
PluisigNijntje
Fijn voor je dat het je genoeg leek, alsof ik daar rekening mee hou.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zeg Dirkh, dat je het topic sluit vind ik prima, dat je het bagger noemt ook, maar moet je er dan óok nog even bij zeggen dat het een 'ongelofelijk hoerig kúttopic' is?
Dat eerste leek me toch echt genoeg.
Christus, ben je je pillen vergeten ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Fijn voor je dat het je genoeg leek, alsof ik daar rekening mee hou.
Het was een ongelofelijk hoerig kuttopic. En nu zit je gewoon te jankzakken om het jankzakken. Dat maakt jou een ongelofelijk hoerig kutwijf.
Lief borderlinertje van me.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Christus, ben je je pillen vergeten ofzo?
Ik vind gewoon dat het anders kan, maar dat boeit jou dus niet.
Ik moet zeggen, ik heb respect voor iedere mod, zelfs als ze niet altijd even aardig zijn.
Maar mijn respect voor jou is nu echt op.
Al zal je dat ook niet boeien.
Ongelofelijke hoerige kutmod.
Jeeses ik meen het hoor!quote:
Harder schoppen Dirkh, worden ze hard van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Jeeses ik meen het hoor!
Ik heb me nog nooit laten raken door mensen via een forum,
maar ik ben nu echt kwaad!
Hoe durf je mij te beoordelen, mij een ongelofelijk hoerig kutwijf te noemen?!
Je kent me niet, dus hou je vieze scheldwoorden bij je.
Ik vind dit absoluut niet kunnen, zeker niet voor een mod.
Sue me!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Jeeses ik meen het hoor!
Ik heb me nog nooit laten raken door mensen via een forum,
maar ik ben nu echt kwaad!
Hoe durf je mij te beoordelen, mij een ongelofelijk hoerig kutwijf te noemen?!
Je kent me niet, dus hou je vieze scheldwoorden bij je.
Ik vind dit absoluut niet kunnen, zeker niet voor een mod.
Ik doe mijn best. Jij hebt je dagelijkse portie aandacht wel gehad, je hoeft nu niet met scheermesjes aan de gang, of naakt over een plein te huppelen voor aandacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
Stoer hoor, je lekker niks van iemand aantrekken.
Goeie mod, lekker houden zo![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
Stoer hoor, je lekker niks van iemand aantrekken.
Goeie mod, lekker houden zo![]()
quote:
quote:
Ik geef feedback nav een gesloten topic. Mag dat niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:00 schreef remlof het volgende:
Dirkh en PluisigNijntje, kunnen jullie ook niet even een apart topic hiervoor openen?
Da's prut.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dirkh en Pluisignijntje
bedank me later maar
Raad eensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Alsof ik in een apart topic ging posten hierover,
Ik zie de mensen al met popcorn klaarzitten
Zitten we nu ook al lief.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zo heb ik mijn doel uiteindelijk toch nog bereikt. Doei krassertje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ja, ik merk het.
Maar ik ben wel uitgepraat.
Dirkh
Pluisig nijntjes zijn anders ook tietenkontenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ja, ik merk het.
Maar ik ben wel uitgepraat.
Dirkh
Likje hier, kusje daarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Stoer hoor, meisjes pestenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn doel uiteindelijk toch nog bereikt. Doei krassertje.
Waarom kijk jij eigenlijk in mijn fotoboek? Er zijn toch alleen maar bier en tieten te zienquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:10 schreef PeZu het volgende:
erg triest, iemand een hoerig kutwijf noemen_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:11 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]Dat is heul niet waar, je loopt achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
Ben jij opeens de nieuwe kopieermachine geworden ofzo?!quote:
En waar kom jij ineens vandaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben jij opeens de nieuwe kopieermachine geworden ofzo?!
Laat de mods hier gewoon ff d'r werk doen.
Booooooooooring!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:12 schreef yvonne het volgende:
Laat de mods hier gewoon ff d'r werk doen.
Bite me.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
En waar kom jij ineens vandaan?![]()
Nee. DirkH heeft mij verteld dat als hij zich een botte lul gedraagd hij het niet zo meent, en vooral niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef pwned het volgende:
Volgens mij heeft die Dirkh last van een minderwaardigheidscomplex, wat niet gek is aangezien hij in een Multivlaai rijdt. Daardoor voelt hij zich gedwongen om zijn frustraties op kleine pluizige konijntjes te botvieren op het internet, want daar durft hij dat.
Wat mij betreft ben ik hier nog niet klaar mee,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:16 schreef Dirkh het volgende:
Zo, Pluisignijntje is eventjes stil, we zijn wel klaar.
Zullen we nu naar Remlof luisteren?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben ik hier nog niet klaar mee,
maar omdat het zo'n show is geworden hou ik even mijn mond.
Je hoort het nog.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik voel me belachelijk gemaakt en niet serieus genomen.
Maar dat boeit toch niemand.
Ik heb het even gehad hier.
Doei, flikker maar op doosquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik voel me belachelijk gemaakt en niet serieus genomen.
Maar dat boeit toch niemand.
Ik heb het even gehad hier.
wen dr maar aan, zo is hij juist op zijn vriendelijksquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:40 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ach, ik weet wel beter.
Als Dirkh meisjes aan het huilen wil maken, moet ie dat zelf weten.
Ach mens stel je toch niet aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:40 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ach, ik weet wel beter.
Als Dirkh meisjes aan het huilen wil maken, moet ie dat zelf weten.
Dat is ook gebeurt, kreeg haar zin niet en ging weer verder zeuren in feedback. Dus dat was ook de reden dat ik haar een aandachtsgeile teef noemde.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:20 schreef Elixabete het volgende:
Dus PM Dirkh maar en doe het niet via deze topic als je er last van hebt.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is ook gebeurt, kreeg haar zin niet en ging weer verder zeuren in feedback. Dus dat was ook de reden dat ik haar een aandachtsgeile teef noemde.
Daar heb je ons niet voor nodig hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
...of dat ik nog belachelijk gemaakt word.
Je maakt jezelf belachelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
Excuses daarvoor. Het was niet bedoeld om hier verder te 'zeuren'.
Ik wou het als laatste woorden gebruiken, omdat ik hier ga stoppen met posten.
Kunnen we er nu over stoppen?
Dirkh en ik weten van elkaar wat we bedoelen, al zijn we het niet eens.
Daarom hoop ik dat er niet meer over gepraat wordt of dat ik nog belachelijk gemaakt word.
Je voelt jezelf wel een grote meneer he?quote:
Nou, ik voel me een stuk beter nu.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je voelt jezelf wel een grote meneer he?
En? Hoeveel is je E-penis vandaag gegroeit?
Dude, ze gaat er zelf op door, zowel in PM, FoBo als in dit topic.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:36 schreef Strychnine het volgende:
Ze vraagt om er over op te houden, waarom gaan jullie dan toch nog door met zuigen en zeiken? Het is iets tussen Dirk en haar, kennelijk is het uitgepraat ook al blijven ze een verschillende mening houden. Waarom dan nog even doorzeuren en haar zeggen dat ze zichzelf sowieso wel belachelijk maakt? Laat haar toch lekker. Popcorn is al op geloof ik.
hou je bakkes dan en zwijg nu hou jij deze onderwerp open!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:36 schreef Strychnine het volgende:
Ze vraagt om er over op te houden, waarom gaan jullie dan toch nog door met zuigen en zeiken? Het is iets tussen Dirk en haar, kennelijk is het uitgepraat ook al blijven ze een verschillende mening houden. Waarom dan nog even doorzeuren en haar zeggen dat ze zichzelf sowieso wel belachelijk maakt? Laat haar toch lekker. Popcorn is al op geloof ik.
Dude nog welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dude, ze gaat er zelf op door, zowel in PM, FoBo als in dit topic.
Aandachtsgeiler kan je ze niet vinden. Nu is het nog wachten op een afscheidstopic in MED, als ze er de rechten voor had...
Of misschien wel een nieuwsitem op FP.
Iemand al naar SC gemaild? Mooi item voor FOK!tv
Beter lezen/kijken. Zo zie je bijvoorbeeld dat Dirk ná mijn nog een reactie postte.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef Elixabete het volgende:
[..]
hou je bakkes dan en zwijg nu hou jij deze onderwerp open!
Op alles een response geven tja zo kan je alles bezighouden vriend.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Beter lezen/kijken. Zo zie je bijvoorbeeld dat Dirk ná mijn nog een reactie postte.
Dus beter lezen of je bakkes houden, Elixabete.
En jij post ook nogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Beter lezen/kijken. Zo zie je bijvoorbeeld dat Dirk ná mijn nog een reactie postte.
Dus beter lezen of je bakkes houden, Elixabete.
hoor je mij niet zeggenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:46 schreef Dirkh het volgende:
whaaaaaaaaaa, wat hebben die wijven allemaal vandaag. Is het nationale ongesteld-zijn-dag?
Sliertjes-bonkjes-mannen zijn dood en moeten klootzakken.![]()
Wow, een fokwoordjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:46 schreef Elixabete het volgende:
[..]
En jij post ook nog
Dus hou je bakkes achterlijke klapdeurjosti
Daar hoort deze smiley bijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:46 schreef Dirkh het volgende:
whaaaaaaaaaa, wat hebben die wijven allemaal vandaag. Is het nationale ongesteld-zijn-dag?
Ze maken zich gewoon allemaal zorgen, juist omdat ze het nog niet zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:46 schreef Dirkh het volgende:
Gezien je foto lijk je wel op een lelijke stresskipquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:50 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ze maken zich gewoon allemaal zorgen, juist omdat ze het nog niet zijn
Overigens heb ik mijn menstruale frustraties al vorige week geuit op de kat. RIP
Ben ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:52 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Gezien je foto lijk je wel op een lelijke stresskip
ZIjn we daar over uit.quote:
Wordt jij altijd zo ontzettend geil van het beledigen van andere mensen zonder enige reden? Of alleen bij mij?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:54 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ZIjn we daar over uit.
Maar gebruik jij jezelf altijd als een dweil op de vloer?
Ik heb gewoon een dweil in de kast staan, daarvoor hoef ik mezelf niet over de grond te halen/
Goed topicquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ruud van Nistelrooij is een vuile racist!
kutkick
Me prachtige topic, wat doe je?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:49 schreef Dirkh het volgende:
Dierenbeul
Het was gewoon een kuttopic. Je broek was vies, so what? Wij kunnen er niks mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:51 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Me prachtige topic, wat doe je?
Ik was nóg niet aan het baggeren
En die mug verdiende te sterven![]()
You big fat meaniequote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het was gewoon een kuttopic. Je broek was vies, so what? Wij kunnen er niks mee.
Voor advies over solliciteren kan je WGR terecht of voor het schoonmaken van je broek ik LIF, maar in ONZ kunnen we er helemaal niks mee.
Mannen zijn dood en moeten klootzakkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
Sorry voor m'n gekut
Was opeens wel héel vatbaar voor een paar scheldwoordjes.
Neequote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen zijn dood en moeten klootzakken
Slierkjes en bonkjes?
Omdat je achter loopt. Maar nu is het klaar dus ssssstquote:Op zondag 22 juli 2007 13:18 schreef Afwazig het volgende:
Waarom lees ik alle drama en misère omtrent PN en Dirkhnu pas? Dat was echt te grappig.
In het kader van OT blijven steek ik bij deze even een veer in alle moderators reet. Behalve SHE want die mag dood.
Liefe Dirkhquote:
Omdat het een kuttopic is. Inspiratieloos, of je moet me kunnen uitleggen waarom het topic wél open had moeten blijvenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:27 schreef murp het volgende:
[..]
Liefe Dirkh
ik vroeg mij eigenlijk af waarom er een slotje op het topic zit....
met vriendelijke groet,
murp
nee, dat doe ik nietquote:Op zondag 22 juli 2007 15:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
of je moet me kunnen uitleggen waarom het topic wél open had moeten blijven
Het had gekund, namelijk dat nav iets wat is gebeurd waardoor je het topic opende en dat het openhouden van het topic rechtvaardigt. Nu is het dus alleen maar een kuttopic, dus een terecht slotje.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:58 schreef remlof het volgende:
Mjah het is wel grappig, maar niet TTT waardig imho.
Laten we maar even op die dronken medemod wachten
Kijk eens aan: Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaalquote:Op zondag 22 juli 2007 20:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Yvonne (of andere mod die het miss weet)!ik heb nou al in je fobo gepost, je gePM'd en ik heb nog steeds geen antwoord
dus hier nogmaals; wáárom is mijn account verwijderd?
sweetMisery
Wacht gewoon even het antwoord af. Er komt meer dan een mailtje per dag binnen. Zoals ik je al adviseerde, moet je ff mailen naar forum@fok.nl en niet alleen naar yvonne. Wacht het gewoon even af, je kan nu toch ook posten? (nog wel)quote:Op zondag 22 juli 2007 20:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Yvonne (of andere mod die het miss weet)!ik heb nou al in je fobo gepost, je gePM'd en ik heb nog steeds geen antwoord
dus hier nogmaals; wáárom is mijn account verwijderd?
sweetMisery
Ja duh... Einstein.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Kijk eens aan: Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |