Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
developer jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
En daar is dit topic dus niet voor bedoeld. Je bent crew gvd, gedraag je er dan ook naar
Laat ik het zo zeggen: ik ben niet het enige crewlid die zich mateloos ergert aan jouw gedrag op het forum. Dus ik zou maar inbinden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef TwyLight het volgende:
Ja homo ik had de lapo
[..]
developer jadie hebben geen voorbeeldfunctie.
en zowel dan wil ik een kleur!
zo!
Tag is in dit geval genoeg om een voorbeeldfuctie te hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef TwyLight het volgende:
Ja homo ik had de lapo
[..]
developer jadie hebben geen voorbeeldfunctie.
en zowel dan wil ik een kleur!
zo!
bemoei je er niet meequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tag is in dit geval genoeg om een voorbeeldfuctie te hebben.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tag is in dit geval genoeg om een voorbeeldfuctie te hebben.
Een voorbeeldfunctie heb je altijd. Ook buiten je sub heb je immers gewoon je kleurtje en/of tag. User ben je misschien wel buiten je sub, maar de voorbeeldfunctie blijft gewoon van toepassing.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:32 schreef koemleit het volgende:
[..]in vele Feedback topics wordt altijd gezegd: "mods zijn buiten hun Sub forum gewoon users en hebben dus geen voorbeeldfunctie
.
Dus dat gaan in deze zeker op.
Met groeten,
Koemleit
Je hebt net je derde note binnen 10 minuten te pakken dus ik zou maar gaan slapen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:37 schreef TwyLight het volgende:
IK WIL FEEDBACK OF IK MAG SLAPEN
Ik bookmark dit topic zodat ik deze quote terug kan vinden als er weer eens een crew lid zit te beweren dat ze geen voorbeeldfunctie hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een voorbeeldfunctie heb je altijd. Ook buiten je sub heb je immers gewoon je kleurtje en/of tag. User ben je misschien wel buiten je sub, maar de voorbeeldfunctie blijft gewoon van toepassing.
Heb je d'r mij ook al een gegeven ooo machtige leider?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt net je derde note binnen 10 minuten te pakken dus ik zou maar gaan slapen.
Voor jou staat al een banaanvraag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
Heb je d'r mij ook al een gegeven ooo machtige leider?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom zijn mijn topics nog steeds open?
Het was als een geintje bedoeld, maar dat snap jij natuurlijk ook wel.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef Electro-Worm het volgende:
Hey! Dat waren wel mooi insecten die heel vies waren heur! Mag hij weer open nu?
neenquote:
Heb ik er 1 gemist?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de link ook even verwijderen in die topics Snakey?, of vindt u, uit een ervaren mod zijn perspectief gekeken, dat overbodig?
Topic verwijder actie, bedoel je. Deleten is deleten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Deo had al gepost voordat je met je link-verwijder-actie begon, geloof ik
Goed bezig danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Topic verwijder actie, bedoel je. Deleten is deleten.
Teveel tekstquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:55 schreef Cerubo het volgende:
Nou, laat gaan met die banaan :p .
help m niet!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik kan niet quoten, en daarom dreigt mijn mooie topic offtopic te ontsporen, zou een modje daar even kunnen ingrijpen?
Een vers kopje thee
Ik heb het al voor je gemaaktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik kan niet quoten, en daarom dreigt mijn mooie topic offtopic te ontsporen, zou een modje daar even kunnen ingrijpen?
Een vers kopje thee
Dank je!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb het al voor je gemaakt![]()
Okequote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:22 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan de echte mods over.
hp7, die nieuwe laser printer van HPquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:45 schreef Strychnine het volgende:
Hermelien....
kan deze kut spoiler over hp7 dicht aub? is niet leuk
Huiliequote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:45 schreef Strychnine het volgende:
Hermelien....
kan deze kut spoiler over hp7 dicht aub? is niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |