Ik geef feedback nav een gesloten topic. Mag dat niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:00 schreef remlof het volgende:
Dirkh en PluisigNijntje, kunnen jullie ook niet even een apart topic hiervoor openen?
Da's prut.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dirkh en Pluisignijntje
bedank me later maar
Raad eensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Alsof ik in een apart topic ging posten hierover,
Ik zie de mensen al met popcorn klaarzitten
Zitten we nu ook al lief.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zo heb ik mijn doel uiteindelijk toch nog bereikt. Doei krassertje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ja, ik merk het.
Maar ik ben wel uitgepraat.
Dirkh
Pluisig nijntjes zijn anders ook tietenkontenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ja, ik merk het.
Maar ik ben wel uitgepraat.
Dirkh
Likje hier, kusje daarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Stoer hoor, meisjes pestenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn doel uiteindelijk toch nog bereikt. Doei krassertje.
Waarom kijk jij eigenlijk in mijn fotoboek? Er zijn toch alleen maar bier en tieten te zienquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:10 schreef PeZu het volgende:
erg triest, iemand een hoerig kutwijf noemen_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:11 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]Dat is heul niet waar, je loopt achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
Ben jij opeens de nieuwe kopieermachine geworden ofzo?!quote:
En waar kom jij ineens vandaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben jij opeens de nieuwe kopieermachine geworden ofzo?!
Laat de mods hier gewoon ff d'r werk doen.
Booooooooooring!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:12 schreef yvonne het volgende:
Laat de mods hier gewoon ff d'r werk doen.
Bite me.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
En waar kom jij ineens vandaan?![]()
Nee. DirkH heeft mij verteld dat als hij zich een botte lul gedraagd hij het niet zo meent, en vooral niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef pwned het volgende:
Volgens mij heeft die Dirkh last van een minderwaardigheidscomplex, wat niet gek is aangezien hij in een Multivlaai rijdt. Daardoor voelt hij zich gedwongen om zijn frustraties op kleine pluizige konijntjes te botvieren op het internet, want daar durft hij dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |