Probeer maar op Retecoolquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn topic over reetkijkers was hartstikke belangrijk!
Tot je persoonlijk bij Remlof een kratje bier gaat brengen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:19 schreef Nielsch het volgende:
Zeg, een ban voor gebagger, hoe lang is dat?
Je hebt er nog niet zo lang geleden een opzitten, dus ik zou maar uitgaan van een week ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:19 schreef Nielsch het volgende:
Zeg, een ban voor gebagger, hoe lang is dat?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt er nog niet zo lang geleden een opzitten, dus ik zou maar uitgaan van een week ofzo.Bij deze, ook voor de andere ONZ mods, Nielsch heeft beloofd vandaag geen kuttopics meer te openen (zie z'n notes), doet ie dat wel, dan kan ie meteen vertrekken.
Dijenkletser.quote:
Ow jah!, ik neem em wel mee naar Groningen, dan ga ik toch met de autoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:23 schreef yvonne het volgende:
Da's waar ook, ik krijg nog een kratje!
Ja, maar ik dacht dat ik automatisch ge-unbanned zou worden. Wist ik veel dat je dan helemaal moest mailen. Dus daar kwam ik pas na twee weken achter, vandaar dat het zo lang duurde. Wellicht had ik al veel eerder terug kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt er nog niet zo lang geleden een opzitten, dus ik zou maar uitgaan van een week ofzo.Bij deze, ook voor de andere ONZ mods, Nielsch heeft beloofd vandaag geen kuttopics meer te openen (zie z'n notes), doet ie dat wel, dan kan ie meteen vertrekken.
Vertrekken als in een ban of vertrekken als in geen enkel topic meer kunnen zien?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat ik automatisch ge-unbanned zou worden. Wist ik veel dat je dan helemaal moest mailen. Dus daar kwam ik pas na twee weken achter, vandaar dat het zo lang duurde. Wellicht had ik al veel eerder terug kunnen zijn.
Vertrekken als in geen kuttopics meer kunnen openen, je bent al door je quotum heen namelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vertrekken als in een ban of vertrekken als in geen enkel topic meer kunnen zien?
Die vind ik wel liefquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
En die metalzangerdingesplaatje ook?
quote:
hij mag wel wegquote:
Die vind ik nog lieverquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die kussende zoenende lesbi's op de vorige pagina dan zeker ook?
Oke.
Als goede mod moet je toegeven dat die metaldude niet 'lief' isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vind ik nog liever
Ow en PeZu, niet zeiken.
Nee, monorail cat topic. Z'n baggertopics heb ik vannacht al dichtgegooidquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
btw; paultjuhh bagger?
Adoreer hier monorail cat !
kut modquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vind ik nog liever
Ow en PeZu, niet zeiken.
jamaar.. oke.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, monorail cat topic. Z'n baggertopics heb ik vannacht al dichtgegooid
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
jamaar.. oke.
maar die topics hebben we toch al zo vaak gehad?
Kijk nog eens goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hee ehmm.
Ik heb zo eens in dat bannerwedstrijd topic gekeken, en nu ben ik toch wel heel benieuwd naar die banner van cerror, maar ik kan hem niet meer zien..
[Instructie + kunstwerk-Topic] ONZ banner maken!
Could someone help me out?
Jaja, hij staat er wel, maar ik kan hem niet zien.. Hij laadt niet.quote:
Dirkh jij kutmod. Het is een heel lief topicquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:28 schreef Dirkh het volgende:
ouwe bagger schoppen. Wat een ongelofelijk hoerig kuttopic zeg.
Wissel telefoonnummers uit...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dirkh jij kutmod. Het is heel lief topic
PluisigNijntje
En jij moet ook een keer ophouden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dirkh jij kutmod. Het is een heel lief topic
PluisigNijntje
Fijn voor je dat het je genoeg leek, alsof ik daar rekening mee hou.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zeg Dirkh, dat je het topic sluit vind ik prima, dat je het bagger noemt ook, maar moet je er dan óok nog even bij zeggen dat het een 'ongelofelijk hoerig kúttopic' is?
Dat eerste leek me toch echt genoeg.
Christus, ben je je pillen vergeten ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Fijn voor je dat het je genoeg leek, alsof ik daar rekening mee hou.
Het was een ongelofelijk hoerig kuttopic. En nu zit je gewoon te jankzakken om het jankzakken. Dat maakt jou een ongelofelijk hoerig kutwijf.
Lief borderlinertje van me.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Christus, ben je je pillen vergeten ofzo?
Ik vind gewoon dat het anders kan, maar dat boeit jou dus niet.
Ik moet zeggen, ik heb respect voor iedere mod, zelfs als ze niet altijd even aardig zijn.
Maar mijn respect voor jou is nu echt op.
Al zal je dat ook niet boeien.
Ongelofelijke hoerige kutmod.
Jeeses ik meen het hoor!quote:
Harder schoppen Dirkh, worden ze hard van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Jeeses ik meen het hoor!
Ik heb me nog nooit laten raken door mensen via een forum,
maar ik ben nu echt kwaad!
Hoe durf je mij te beoordelen, mij een ongelofelijk hoerig kutwijf te noemen?!
Je kent me niet, dus hou je vieze scheldwoorden bij je.
Ik vind dit absoluut niet kunnen, zeker niet voor een mod.
Sue me!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Jeeses ik meen het hoor!
Ik heb me nog nooit laten raken door mensen via een forum,
maar ik ben nu echt kwaad!
Hoe durf je mij te beoordelen, mij een ongelofelijk hoerig kutwijf te noemen?!
Je kent me niet, dus hou je vieze scheldwoorden bij je.
Ik vind dit absoluut niet kunnen, zeker niet voor een mod.
Ik doe mijn best. Jij hebt je dagelijkse portie aandacht wel gehad, je hoeft nu niet met scheermesjes aan de gang, of naakt over een plein te huppelen voor aandacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
Stoer hoor, je lekker niks van iemand aantrekken.
Goeie mod, lekker houden zo![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
Stoer hoor, je lekker niks van iemand aantrekken.
Goeie mod, lekker houden zo![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |